צפייה בגרסה מלאה : team losi lst 2
buzi28
03-12-2014, 16:55:34
שלום לכולם
חדש פה בפורום,ולא חדש בתחום המכוניות על שלט (בעל רכבי hpi )
הגיעה לידי טים לוסי lst 2 והייתי רוצה לדעת יותר פרטים על הרכב הזה.
אני אסביר קצת מה קורה..לקחתי את הרכב מחבר שלי,הרכב היה אצלו
שנה ונסע מס' פעמים בודדות. נכון לעכשיו חצי שנה הוא לא הונע.
בגדול לא צריכה להיות לי בעיה-פשוט לשים דלק חדש להניע ולכוון,אלא אם כן אני צריך לדעת עוד משהו.
יש לי מס' שאלות:
הבנתי שיש לרכב הזה 2 אופציות בגיר-הילוך low\high-איך מפעילים את האפשרות הזו?
איך הרכב מבחינת ביצועים וחוזק חלקים?
כמה זמן הרכב צריך להיות בטעינה?
אודה לעזרתכם!
רן ענבר
03-12-2014, 19:37:00
שלום חבר
ברוך הבא לאתר ולפורום
לפני שאענה לך מחובתי לידע אותך שיש לנו כלל שלפיו אסור לנו לדון לציין או לתת קישורים למוצרים חנויות ויבואנים בארץ...
ולכן אם נרצה לדון במוצר...נעשה זאת בעזרת קישור לאתרים מחו"ל.
הבנתי שיש לך ידע ורקע מוקדם אבל אתה מוזמן לקרוא את המדריכים הבאים:
מנוע ניטרו למתחילים (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?70798-%EE%F0%E5%F2-%F0%E9%E8%F8%E5-%EC%EE%FA%E7%E9%EC%E9%ED)
מנוע ניטרו למתחילים- אביזרים בסיסיים (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?71617-%EE%F0%E5%F2-%F0%E9%E8%F8%E5-%EC%EE%FA%E7%E9%EC%E9%ED-%E0%E1%E9%E6%F8%E9%ED-%E1%F1%E9%F1%E9%E9%ED)
הרצת מנוע ניטרו לרכבים על שלט (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?72331-%E4%F8%F6%FA-%EE%F0%E5%F2-%F0%E9%E8%F8%E5-%EC%F8%EB%E1%E9%ED-%F2%ED-%F9%EC%E8)שכתב שמוליק
מנוע ניטרו למתחילים- יסודות כיוון המנוע (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?73613-%EE%F0%E5%F2-%F0%E9%E8%F8%E5-%EC%EE%FA%E7%E9%EC%E9%ED-%E9%F1%E5%E3%E5%FA-%EB%E9%E5%E5%EF-%E4%EE%F0%E5%F2)
עברתי על הרכב שלך לפני שעניתי:
יש לו דגם בנזין ודגם ניטרו.
יש הבדלים במבנה המנוע ותיפעולו ושניהם נקראים LST XXL דגם הבנזין נקרא 2 [דגם הניטרו ללא תוספת]
דגם ניטרו:http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOSB0016
דגם בנזין:http://www.losi.com/Products/Default.aspx?ProdID=LOS04002
איזה דגם יש לך?
אני עונה מתוך הנחה שיש לך דגם ניטרו... אם הרכב הוא בנזין כמה מהסעיפים יכולים להיות פחות רלוונטיים.
לשאלתך:
א. שאלתך עולה מידי פעם ונותנת לי רעיון למדריך נוסף בסידרה. [תודה]
ב. נתחיל מהסוף:
טען סוללות. [בוסטר[בדגם ניטרו], שלט, רוטוסטארט[בדגם בנזין]]
נקה את הרכב תוך שאתה עובר על כל המרכיבים ומוודא את תקינותם ושלמותם
החלף פלאג [במנוע ניטרו]
הוצא את שאריות הדלק ממיכל הדלק הישן ונקה את המיכל משאריות דלק ישן וליכלוך
וודא כי צינוריות הדלק שלמות ולא יבשות
מלא דלק חדש
תן כמה התנעות [מספרמשיכות פול סטרארט או לחיצות קצרות על הרוטוסטארט] ללא בוסטר לצורך הזרמת דלק לקרבורטור ורק אחר כך חבר את הבוסטר.
נסה להתניע כרגיל
במידה ויש בעיה נסה לפתוח מעט את מחט הדלק לצורך העשרת התערובת... [תיזהר לא להציף את המנוע]
לעיניין ההילוכים:
זה המדריך לרכב הניטרו:http://www.losi.com/ProdInfo/Files/LSTXXLManual.pdf (http://www.losi.com/ProdInfo/Files/LSTXXLManual.pdf)
בעמוד 7 של מדריך זה מתואר כיוון העברת ההילוכים [זה "גיר אוטומאטי" למעט הרוורס/קדימה]
אם אתה צריך עזרה עם האנגלית רק תגיד
לגבי טעינה:
זמן הטעינה תלוי בסוג הסוללה וסוג המטען שיש לך.
איזה מטען ואיזה סוללה יש לך?
כמה שיותר נתונים [קישור יעזור] יעזרו לנו לעזור לך.
רן ענבר
buzi28
04-12-2014, 07:40:46
היי רן תודה רבה על התשובות,לגבי דגם הרכב יש לי רכב נייטרו אבל הוא נקרא LST 2, הסוללה של הרכב מקורית 900mah
הטענתי אותו כ-12 שעות עם המטען המקורי וזה נראה לי שיספיק בתור התחלה לפחות לכיוונים.
ראיתי מס' סרטונים ביוטיוב שאנשים מורידים ברכב הזה את הכיסוי פלסטיק-איפה שנמצא הספור גיר.
זה משפר משהו או שיכול להזיק?
רן ענבר
04-12-2014, 16:52:03
כמו שטעינה קצרה לא מטעינה את הסוללה עד סופה כך טעינה ארוכה מידי עלולה לגרום נזק לסוללה...
חשוב לדעת מה נתוני המטען שיש לך כדי לומר בוודאות.
לגבי הפלסטיק שמגן על הספור...
בלעדיו יכנסו למקום אבנים קטנות וליכלוך...זה יזיק לפעמון ולספור.
אני ממליץ להשאיר את הכיסוי.
רן ענבר
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.