PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה סרוו



Guyamar321
07-12-2014, 21:39:58
שלום לכולם
יש לי סרוו סאבוקס 1256
על טראגי טיים אסוסיאטד
הסרוו שלי לא יודע למה אבל מסובב לצד ימין טוב וצד שמאל לא משהו כיאלו לא עד הסוף כמו ימין
והסרוו מכוון הכל
השלט גם מכוון
יכול להיות זה תיכנות?
ועוד שאלה יש לי בקר ממבה מונסטר 2
יכול להיות שהבקר מתוכנת על קאט אופ לפני שהבטריה באמת נגמרת
כי לחבר שלי יש באגי ואותו בטריה והיא נגמרת בהרבה אחרי ששלי נגמרת

תודה

asher_p9
09-12-2014, 22:13:30
יש לי חבר סובל בדיוק מאותה הבעיה
איזה בקר מנוע יש לך ומערכת שלט ?
והאם ניסית להוציא את מוט ההיגוי מהסרוו לאפס את כל הקיזוזים שבוצע בשלט ולנסות לאפס את ההיגוי ולראות אולי זה יכול לפתור את הבעיה

Guyamar321
10-12-2014, 14:01:41
יש לי חבר סובל בדיוק מאותה הבעיה
איזה בקר מנוע יש לך ומערכת שלט ?
והאם ניסית להוציא את מוט ההיגוי מהסרוו לאפס את כל הקיזוזים שבוצע בשלט ולנסות לאפס את ההיגוי ולראות אולי זה יכול לפתור את הבעיה
אשר מה קורה זה גיא אני איתך בקבוצה של יבנה
יש לי מנוע ובקר של ממבה מונסטר 2
ומערכת שלט של טרקסס לא השלט הכי חדש אחד לפני

asher_p9
10-12-2014, 17:48:39
אהלן באבי מקסים סובל מאותה תופעה עם אותו סרוו
ניסית את הפתרון שרשמתי ???


Sent from my iPhone using Tapatalk

Guyamar321
10-12-2014, 20:28:16
אהלן באבי מקסים סובל מאותה תופעה עם אותו סרוו
ניסית את הפתרון שרשמתי ???


Sent from my iPhone using Tapatalk

איך מאפסים כיוון של הסרוו כדי שהוא יהיה ישר ממש?

asher_p9
10-12-2014, 20:34:59
יש לך מים כפתור על השלט ששמו steering תכוון אותו לאפס לקוו האמצע שלו ותנתק את ראש הסרוו לפני
ורק שהכל מכוון לאפס תדליק את הרכב כולו זה יימרכז את הסרוו ורק אז תכבה את האוטו ותלביש את ראש הסרוו חזרה כמובן למרכז את הגלגלים לפני , או צד אחד עבד יותר מידיי וצד שני בכלל לקראת הסוף
יש מצב שראש הסרוו נטחן וקפץ כמה שיניים קדימה

Sent from my iPhone using Tapatalk

Guyamar321
10-12-2014, 21:02:43
יש לך מים כפתור על השלט ששמו steering תכוון אותו לאפס לקוו האמצע שלו ותנתק את ראש הסרוו לפני
ורק שהכל מכוון לאפס תדליק את הרכב כולו זה יימרכז את הסרוו ורק אז תכבה את האוטו ותלביש את ראש הסרוו חזרה כמובן למרכז את הגלגלים לפני , או צד אחד עבד יותר מידיי וצד שני בכלל לקראת הסוף
יש מצב שראש הסרוו נטחן וקפץ כמה שיניים קדימה

Sent from my iPhone using Tapatalk
מוזר מאוד הורדתי תזרוע מהסרוו ואז כיוונתי בשלט שלי 0 באמצע
הדלקתי תאוטו זה התאפס ואז שנתתי שמאלה ימינה ממש בקושי נתן לי ואז
שסיבבתי ל100 אז פתאום הסרוו הסתובב חזק רק יותר ימינה משמאלה
ועוד דבר שאני נותן ימינה מסתובב עד הסוף שאני נותן שמאלה מסתובב כמעט עד הסוף ואז אני מסובב בכוח תהגה שמאלה עוד
ואז זה מסתובב עד הסוף שמאלה מזה יכול להיות

תודה

רן ענבר
11-12-2014, 16:17:22
גיא
תכנס לקישור הבא:תרגום הוראות הפעלה למערכות נפוצות (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?57798-%D7%AA%D7%A8%D7%92%D7%95%D7%9D-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9C%D7%94-%D7%9C%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A0%D7%A4%D7%95%D7%A6%D7%95%D7%AA)
תוריד את הקובץ שעוסק בשלט טראקסס[ זה הקובץ העליון]
הקובץ הוא תרגום של הוראות ההפעלה של השלט שלך או אחד מאוד דומה לו
הבעיה שאתה מתאר יכולה להגיע ממספר כיוונים:
1. EPA או בעברית "התאמת נקודת סיום התנועה"
נתון זה קובע שכאשר אתה מזיז את ההגה פול ימינה או שמאלה איפה הסרוו יעצר.
למה זה חשוב?
כי אם המבנה של הרכב אינו מאפשר תנועה והסרוו ימשיך לדחוף אז הסרוו כאילו דוחף קיר...ואז הוא עלול להישרף
חשוב לכוון את נקודת סיום התנועה של הסרוו טיפה פחות ממהלך התנועה המכאני של אותו ציר היגוי
2. D/R בלעז: דואל רייט בעברית זה לא כל כך מסתדר...אבל בתרגום חופשי זה אחוז ההיגוי או רגישות ההיגוי
אם רגישות ההיגוי שלך נמוכה אז גם בתנועה מלאה של ההגה בשלט הגלגל כמעט לא יזוז
אך אם רגישות ההיגוי שלך מלאה ייתכן הרכב יהיה בילתי נשלט ורגיש מידי

בדף האחרון של מדריך זה תוכל למצוא סדר פעולות של כל פעולה שתרצה לבצע

רן ענבר

Guyamar321
13-12-2014, 23:05:41
הסתדרתי כבר
תודה

רן ענבר
14-12-2014, 05:03:39
גיא.
גולשים השקיעו זמן בלנסות לעזור לך.
המעט שאתה יכול לעשות בתמורה זה לכתוב איך נפתרה הבעיה.
כך, בפעם הבאה שתצוץ בעיה דומה למישהו נדע כולנו איך לעזור לו.

רן ענבר

Guyamar321
14-12-2014, 18:35:49
אוקי אז הבעיה נפתרה
הזרוע שתפוסה לסרוו סייבר ישלה כיוון
כיונתי בכיוון הנכון
שהזרוע תהיה בקו ישר מול הראש הסרוו
וכיוונתי בשלט טיפה תגלגלים וזה הסתדר
יש ימינה ושמאלה שווה