PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בתרגיל knife הטיסן מושך up



idan69
08-12-2014, 12:14:42
בתרגיל פשוט של knife הגה כיוון בלבד המטוס בורח
,ולא ממשיך בתרגיל ודורש ממני תיקונים רבים כדי לישר אותו לתרגיל.

שאלתי כמה חברה ,אומרים שיש לעשות מיקס.
עכשיו שהשאלה שלי אם זה ככה אמור להיות או שיש צורך להוסיף משקלים?
או שתרגיל כזה דורש יותר מהגה כיוון

נ.ב
בסימולטור אני מבצע את התרגיל יופי.

gabby malach
08-12-2014, 12:42:21
ברוב המטוסים יש מה שניקרא קאפלינג, שהטיסן מושך מהחופה כלפי הגלגלים או הפוך, זה דורש מיקס בין ההגה כיוון להגה גובה שאתה נותן הגה כיוון שמאלה או ימינה האפ צריך לעלות, זה המעקב הראשוני, המיקס השני הוא דיפרנציאל זה כשאתה נכנס למצבי נייף הרצון של המטוס הוא להרים את הכנף התחתונה ולהתיישר זה דורש מיקס בין הגה הכיוון למאזנות המאזנת השמאלית עולה, המאזנת השמאלית יורדת תתחיל באחוזים נמוכים ביותר דהיינו שלוש עד חמישה אחוזים לשני המקרים

TazmanianDevil
08-12-2014, 17:56:51
לפני שאתה עושה מיקסים תראה קודם איך מגיב הטיסן גם בנייף לצד השני. כלומר פעם הגה כיוון ימין ופעם הגה כיוון שמאל.
אז תתחיל עם המיקס של ההגה גובה בלבד. אל תכניס עכשיו את המיקס של המאזנות.
אל תשכח לעשות אותו על הקרקע ובאמת לבדוק שההגה כיוון זז ימינה או שמאלה באמת רק ההגה גובה עולה.

תטיס ותראה איך הטיסן מגיב עכשיו ורק אם הטיסן ממש רוצה לגלגל בזמן שאתה מזיז את ההגה כיוון וזה ממש אקוטי שים את המיקס של הגה כיוון מאזנות.

איזה טיסן אתה מטיס ועם איזה שלט ?

idan69
08-12-2014, 19:57:05
sbach 30cc
שלט פוטבה t6j

TazmanianDevil
08-12-2014, 20:03:56
OK
תתחיל עם הבדיקה עם ההגה גובה, תראה מה קורה לשני הכיוונים ואז תעשה את המיקס, כאשר המאסטר הוא הגה כיוון והסלייב הוא ההגה גובה.
תתחיל מ-3%.
מאזנות, לא נראה לי רלוונטי לגודל הטיסן.

ilanmor
08-12-2014, 20:09:37
לפני הכל תאר בורח ולאן?
אני לא משתמש במיקסים כלל אלא עושה הכל ידנית ככה גם תוכל לשלוט בטיסן איך שאתה רוצה ולא דרך המערכת אין חיים קלים וזה גם טוב עבור המוח שיעבוד קצת מה קרה?
מניסיוני הטיסן הזה די לא סלחן איני יודע של איזו חברה שלך וגם אני נלחמתי איתו קשה דבר ראשון שעשיתי היה להוריד 50 אחוזים מההגאים למעט כיוון שגם שם נדרשת הורדה
אבל לשם כך עליך לעלות שוב גבוה ולנסות כמה חזק מושך הטיסן למעלה כאשר אתה נמצא על צידו ונותן הגה כיון כלפי מעלה (סטיק ימני) לא לנסות עד הסוף זה יוביל אותו למין לופ זה יפה אבל לא מה שאתה רוצה
המטרה שלך שהטיסן יהיה רגוע ודבר נוסף רד לחצי מנוע כאשר אתה עושה זאת אתה לא צריך מהירות
אילן

idan69
11-12-2014, 07:02:56
לפני הכל תאר בורח ולאן?
אני לא משתמש במיקסים כלל אלא עושה הכל ידנית ככה גם תוכל לשלוט בטיסן איך שאתה רוצה ולא דרך המערכת אין חיים קלים וזה גם טוב עבור המוח שיעבוד קצת מה קרה?
מניסיוני הטיסן הזה די לא סלחן איני יודע של איזו חברה שלך וגם אני נלחמתי איתו קשה דבר ראשון שעשיתי היה להוריד 50 אחוזים מההגאים למעט כיוון שגם שם נדרשת הורדה
אבל לשם כך עליך לעלות שוב גבוה ולנסות כמה חזק מושך הטיסן למעלה כאשר אתה נמצא על צידו ונותן הגה כיון כלפי מעלה (סטיק ימני) לא לנסות עד הסוף זה יוביל אותו למין לופ זה יפה אבל לא מה שאתה רוצה
המטרה שלך שהטיסן יהיה רגוע ודבר נוסף רד לחצי מנוע כאשר אתה עושה זאת אתה לא צריך מהירות
אילן

אילן אני כבר נמצא על הגהים ב50%
אין לי בעיה גם לעבוד ללא מיקסים פשוט זה דורש מיומנות מאוד גבוהה לביצוע תרגיל מדוייק ואני יחסית בתחילת דרכי .

״בורח״ הכוונה שלי שבמידה ואני נותן רק הגה כיוון הטיסן עושה את התנועה לתרגיל ואחרי זה מייד נותן מין ״נפילה״ וכדי להתאיר אותו בקו לתרגיל אני משלב הגה גובה ומתקן

TazmanianDevil
12-12-2014, 05:49:31
כתבה שמסבירה הכל.
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?76678-%EE%E9%F7%F1%E9%ED-%E5%EE%F6%E1%E9-%E8%E9%F1%E4-%E1%E8%E9%F1%E5%FA-%EE%E3%E5%E9%E9%F7%E5%FA-%F1%E8%E9%E9%EC-IMAC

ronl
12-12-2014, 17:21:48
תנסה להשתמש עם קצת יותר מנוע ופחות הגה כיוון.