bergereyal
09-12-2014, 11:11:17
שלום לכולם.
אני שואל בשביל חבר.
הבעיה היא בעיית מצערת.
ברגע שמרימים מצערת מעל 50% הרחפן טס בפול גז לשמיים.
פרטים:
חבר שלי הטיס רחפן 450 רגיל. והכל היה תקין.
המפרט הוא נאזה 2 הבקרים האלה : http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=161432910116
ומנועי סאניסקיי 800.
שוב הכל היה תקין לחלוטין טיסות ארוכות טווח ל2 קמ בזמנים טובים מאוד.
הבעיה התחילה כשהוא עבר לשלדת פלייקט שבתמונה
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/09/b62791555d652273ba0ceca6b04f0e0e.jpg
הוא העביר את כל החיווט לגוף החדש. לא שינה כלום בחיווט וההבדל היחיד שזה מחובר לpdb במקום שיהיה בתוך השילדה כמו ב450.
בנוסף הוא עשה קליברציה מחדש לבקרים.
כמו שאמרתי בהתחלה כשהוא דורך ומרים מצערת מעל 50% הרחפן עולה במצערת מלאה לשמיים ויורד רק כשמורידים ל0%.
הקטע הכי מוזר שזה קורה רק במצב גפס וatti.
במצב manual הרחפן טס תקין לחלוטין.
הוא החליף את הנאזה 2 ושם נאזה לייט ואותו דבר קורה.
הוא עשה מספר פעמים קליברציה מחדש לבקרים ובתוכנה הכל תקין מבחינת הכיוונים וגם עשה קליברציה לimu.
אשמח לעזרה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
אני שואל בשביל חבר.
הבעיה היא בעיית מצערת.
ברגע שמרימים מצערת מעל 50% הרחפן טס בפול גז לשמיים.
פרטים:
חבר שלי הטיס רחפן 450 רגיל. והכל היה תקין.
המפרט הוא נאזה 2 הבקרים האלה : http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=161432910116
ומנועי סאניסקיי 800.
שוב הכל היה תקין לחלוטין טיסות ארוכות טווח ל2 קמ בזמנים טובים מאוד.
הבעיה התחילה כשהוא עבר לשלדת פלייקט שבתמונה
http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/09/b62791555d652273ba0ceca6b04f0e0e.jpg
הוא העביר את כל החיווט לגוף החדש. לא שינה כלום בחיווט וההבדל היחיד שזה מחובר לpdb במקום שיהיה בתוך השילדה כמו ב450.
בנוסף הוא עשה קליברציה מחדש לבקרים.
כמו שאמרתי בהתחלה כשהוא דורך ומרים מצערת מעל 50% הרחפן עולה במצערת מלאה לשמיים ויורד רק כשמורידים ל0%.
הקטע הכי מוזר שזה קורה רק במצב גפס וatti.
במצב manual הרחפן טס תקין לחלוטין.
הוא החליף את הנאזה 2 ושם נאזה לייט ואותו דבר קורה.
הוא עשה מספר פעמים קליברציה מחדש לבקרים ובתוכנה הכל תקין מבחינת הכיוונים וגם עשה קליברציה לimu.
אשמח לעזרה.
Sent from my iPhone using Tapatalk