PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! בעיות עם מנוע ניטרו 2 פעימות OS AX 46



iaf_ben
18-12-2014, 21:53:37
שלום אני חדש פה :cool:
בכל מקרה אני מטיס עם המנוע הזה די זמן ולאחרונה היו לו בעיות, הוא היה לא עקבי והייתה תופעה שכאשר אני עובר מסרק לטורים גבוהים יותר הוא נסוג ומאיים להיכבות וחייבים להחזיר לסרק כדי שימשיך לעבוד. אני לא ממש מצליח להבין מה קרה:confused: לאחר מעט tunning הצלחנו לגרום לו לעבוד כרגיל אבל מהר יחסית היה קאט, הייתה לו גם בעיית טורים וגם בעיית שינויי זווית/גובה. אני חושב שרצוי להחליף פלאג אבל מה בעניין האי עקביות ? המנוע שלי טוב בכלל ?
כמה לדעתכם לפתוח את הסיכת דלק והקרבורטור. אשמח לעזרה כי בשבוע שלפני המנוע עבד נפלא בלי שום בעיות/קאטים.

תודה

בן

ויזל ישי
19-12-2014, 00:03:22
נשמע כמו מקרה של סיכות לא מכוונות, אגב הפלאג כנראה תקין עקב זה שבסרק הוא שומר טוב.
לכן הנה המלצה שלי לכיוון סיכות :
וודא תנועת מצערת שזה פותח למקסימום ושבמינימום יהיה חרך זעיר בקרבורטור וקיזוז על 0.
פתח את הסיכה ראשית 4 סיבובים והנגדית 3 סיבובים מהמצב שהם סגורות לגמרי, והנע את המנוע בזהירות כשהוא על רבע מצערת לכיוון השליש.
פתח מצערת למקסימום וסגור סיכה ראשית לסל"ד מקסימלי, מנקודה זאת פתח את הסיכה 2 קליקים.
הורדת מצערת לסרק וסגור בזהירות בעזרת מברג את הסיכה הנגדית עד הגעה לסל"ד מקסימלי בנקודת הסרק פתח את הסיכה 1/8 (ממש קצת).
חכה 10 שניות וודא החשה ע"י העלאת המצערת למקסימום, אם כשאתה מחיש הוא נחנק פתח עוד 1/8 מהסיכה הנגדית עד שתגיע להחשה תקינה.
בין הנסיונות חכה כ10 שניות לשריפת עודפי הדלק. לאחר שסיימת את הכיוון תעלה/תוריד קיזוז בשלט כדי לקבל סרק מתאים (מוגדר כסל"ד הגבוה ביותר שהטיסן עדיין לא מתגלגל קדימה כשהו על הקרקע) .

תדווח איך הלך לך :)
בהצלחה
ישי