צפייה בגרסה מלאה : זמזם --צפצף
סוללה רגילה 11.1 2200 בכמה וולט הזמזם יצפצף כי מישהוא אמר לי לא לרדת מתחת ל 8.5 וולט
Idanv
13-01-2015, 11:34:43
יצפצף ב3.2
לתא
wind556
13-01-2015, 16:29:55
סוללה רגילה 11.1 2200 בכמה וולט הזמזם יצפצף כי מישהוא אמר לי לא לרדת מתחת ל 8.5 וולט
מי שאמר לך את זה לא מת עליך בלשון המעטה :cool:
המקום הנכון והאידאלי זה 3.7 והסף התחתון זה 3.5 שכבר זה לא ממש מומלץ
ולא מעניין כמה הסך הכל אלא התא הנמוך מבין כולם בשאיפה שכולם יהיו אותו דבר, אבל בדיקה של הסיכום יכולה להטעות מאד כי 2 תאים מלאים יראו לך 8.4 והשלישי אפילו אם יהיה בו 1 וולט אתה תהיה בטח שהסוללה תקינה, והיא גמורה לחלוטין
gadily
04-03-2015, 21:31:20
מי שאמר לך את זה לא מת עליך בלשון המעטה :cool:
המקום הנכון והאידאלי זה 3.7 והסף התחתון זה 3.5 שכבר זה לא ממש מומלץ
ולא מעניין כמה הסך הכל אלא התא הנמוך מבין כולם בשאיפה שכולם יהיו אותו דבר, אבל בדיקה של הסיכום יכולה להטעות מאד כי 2 תאים מלאים יראו לך 8.4 והשלישי אפילו אם יהיה בו 1 וולט אתה תהיה בטח שהסוללה תקינה, והיא גמורה לחלוטין
מספר הערות לכיוון מתח ההתראה של הזמזם:
מאחר ומתח העבודה של הסוללה לתא הוא 3.7 וולט רצוי לכוון את מתח ההתראה ל-3.6 וולט ואז תהיה לפחות חצי דקת טיסה לנחיתה.
כיוון ל-3.7 וולט יתן זמן אתרעה מוקדם מידי.
לגבי המקרה הקיצוני שאתה מזכיר בו תא אחד ירר למתח נמוך זה לא אמור לקרות אם מבצעים טעינת תאום ל-3 התאים. (BALANCE CHARGE)
כל האמור מבוסס על ניסיון עצום של אלפי טיסות מסוקים חשמליים ב-10 השנים האחרונות.
ShlomiB
05-03-2015, 01:31:53
אנסה לחדד את הדברים קצת
זמזם פשוט יצפצף ב9.6v.
ישנם זמזמים שניתן לתכנת אותם, והם מזמזמים לפי מתח תא הנמוך בין התאים, ולא מתח כולל, ומומלץ לכוון אותם ל3.3-3.5 לתא.
כיוון שמדובר במתח בזמן טיסה, אם תמדוד לאחר נחיתה, המתח יהיה סביב 3.7-3.8 לתא, כיוון שאין עומס על הסוללה.
כמובן שהזמזם המתכוונן הוא המומלץ, הן מהסיבות שציין wind556, והן יכולת התכנות, מכיוון שרוב בזמזמים לא מדוייקים.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.