התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה הפעלת רחפן בעזרת מפסק



tomer_inbar
19-01-2015, 15:55:53
שלום לכולם,

האם ניתן להפעיל רחפן בעזרת מתג הפעלה במקום לחבר את הסוללה ישירות?
כמו ברחפן הזה:
http://cdn.hobbyking.com/hobbyking/store/catalog/500-4.jpg

אודה לעונים עם הסבר :rolleyes:

rotemshan
19-01-2015, 16:38:07
המתג הזה יושב על החוט האדום, הפלוס.
תוכל להוסיף את זה לרחפן בלי בעיה מיוחדת

אריה.ח
19-01-2015, 18:46:39
המתג צריך להיות מותאם לצריכת הזרם המקסימלית של הרחפן פלוס כמה אמפרים

master_bebe
19-01-2015, 20:23:40
למי שחושב שהמתג הזה ממתג את החוט האדום הראשי אז הוא טועה בגדול.
יש שם כנראה רכיב דוגמאת bts555

yuvalko
19-01-2015, 20:52:36
לא ניתן למתג את החוט הראשי. המפסק ישרף. זה כנראה עובד כחלק מהבטריה הממוחשבת
הדרך היחידה זה דרך הבקרים בדומה לרכבים.

tomer_inbar
19-01-2015, 22:09:25
אז זה מה שאני שואל, איך מתקינים מערכת שתעבוד כמו ריליי של רכב?

danmor2
20-01-2015, 08:20:46
מה שעושים בעיקר בטיסנים הוא
לחתוך את הכבל האדום לחצי ולהלחים אותו למחבר דיין (נקבה) משני הקצוות
ןלהדביק אותו לרחפן
במחבר הדיין השני (הזכר) לקצר עם כבל בעובי של הכבל האדום בן שני הקצוות
לאחר חיבור הסוללה לפני הטיסה
לחבר את מחבר הדיין השני

כמובן ניתן לביצוע גם עם מחברים XT60

tomer_inbar
20-01-2015, 10:25:17
אני לא אוכל להטעין את הסוללה מבלי להוציא אותה החוצה.. וזה לא מה שאני רוצה.
אתה מדבר על משהו כזה:
http://truerc.com/images/MPI_6972.jpg

danmor2
20-01-2015, 11:11:25
אתה לא ציינתה שברצונך לקבור את הבטריה ולא להיות נגיש
אני ממליץ לחפש את הפשטות
התמונה היא הכן למה שהתכוונתי
באם אתה מעוניין להטעין את הסוללה ללא אפשרות לנתקה מהרחפן
אז אתה זקוק לכבל הזנה כפול שיחובר לבטריה (כבל שמחבר 2 סוללות במקביל )
בתמונה יחובר ל TO BATT בצד אחד ובצד השני ישנם 2 הזנות אחד מחובר קבוע לבטריה
והשני חופשי זמין לטעינה

בנוסף ברור לך שARMING PLUG לא מחובר בזמן טעינה

tomer_inbar
20-01-2015, 13:53:01
לא חשבתי על זה.. תודה רבה :rolleyes:

igalr
20-01-2015, 16:06:37
את הטעינה תבצע באמצעות מחבר הBALACER

tomer_inbar
20-01-2015, 17:39:56
את הטעינה תבצע באמצעות מחבר הBALACER

אני לא יעביר זרם של 10A בטעינה דרך הבלנסר.. חוטים דקים מידי.

yuvalko
20-01-2015, 19:47:55
למה אתה רוצה להטעין שזה מחובר? הרי מחליפים בטריות גם ככה במהלך הטיסה אז גם ככה מנתקים ומחברים כל הזמן...

tomer_inbar
20-01-2015, 20:32:26
למה לא?

אריה.ח
21-01-2015, 19:28:28
אז זה מה שאני שואל, איך מתקינים מערכת שתעבוד כמו ריליי של רכב?

תשאל מוסכניק

רן ענבר
21-01-2015, 19:56:34
תומר.
אני לא מבין גדול ברחפנים אבל בחשמל קצת...
מחבר הקצר שבאחת התגובות למעלה יעשה את העבודה
אבל כל מחבר במערכת מהווה התנגדות חשמלית בטור... דבר שמוריד את הזרם ופוגע בביצועים.
מפסק כיבוי/הדלקה כמו בתמונה הראשונה שלך מצריך רכיבים ממתגים בעלי יכולת העברת זרם גבוהה מאוד.
רכיבים כאלו אשר בנויים לשימוש של חובבים הם כבר בעלי גודל פיזי לא מבוטל ומצריכים קרור/זרימת אוויר ישירה לקרור.
אני לא מכיר מוצר מדף שעונה למה שאתה צריך.
חיסרון נוסף הוא השארת הסוללה מחוברת תמידית... דבר שנוגד כמעט כל מה שאנחנו מכירים על סוללת ליפו.
אני מצטער לבאס...
זה נראה לי בעייתי ומסוכן.

רן ענבר

yuvalko
21-01-2015, 21:33:54
שמע רחפן צורך בטריות כמעט יותר מכל דבר אחר. אולי כמו מסוק. מה שמחייב אותנו ללכת עם בערך בין 5 ל 8 בטריות וזו הערכה מצומצמת. הרי אם תסמוך על בטריה אחת אתה תחזור הביתה אחרי 12 דק במקרה הטוב... אני לא רואה שום יתרון בהטענה פנימית. אוסף החסרונות לעומת זאת גדול: אקסטרא משקל, אקסטרא התנגדות, בעיה בהטענה...

tomer_inbar
22-01-2015, 09:38:02
אתה מדבר שטויות במיץ קארבון..
מה אתה חושב שאני הולך להטיס 12 דקות וחוזר הביתה? חשבת אולי שיש לי מטען בשטח? נקודה למחשבה..
בכל מקרה, יש רחפנים שלא נוח להוציא ולהכניס את הסוללה כל פעם מחדש - בעיקר עם מעטפת כשהסוללה בפנים.