צפייה בגרסה מלאה : הפיראט שלי לאחר שיפוץ מקיף ועם חופה חדשה
Alonjp
27-01-2015, 23:02:52
הרכב המקורי הוא Ofna pirate monster בן 15.
הרכב בעברו היה ניטרו עם מנוע 21.
120686
לאחר שישב בערך 10 שנים במחסן החלטתי לשפץ אותו ולהסב אותו לחשמלי.
השיפוץ כלל החלפת גיר בדיפ׳ אחורי ושיפוץ הקידמי (כולל מילוי שמנים ואטמים, במקור היה רק גריז), החלפת בולמים אחוריים ושיפוץ הקדמיים, שיפוץ ציריות והסרת חלודה מחלקי הרכב, החלפת מיסבים (למרות שהמקוריים היו במצב טוב) וכמובן הסבה לחשמלי.
החופה המקורית הלכה לעולמה איי שם לפני שנים רבות וכעת הוחלפה בחופה סינית למהדרין מבית היוצר של HSP ואשר נרכשה ב-60₪ כולל משלוח דרך אתר banggood.
כאן המקום לציין שהאיכות של החופה מפתיעה לטובה ולא בטוח שהיא נופלת מחופות שעולות פי-4.
120681
120682
120683
120684
120685
asher_p9
27-01-2015, 23:18:51
נראה מעולה
Sent from my iPhone using Tapatalk
Alonjp
27-01-2015, 23:33:29
תודה.
רן ענבר
28-01-2015, 05:29:24
נראה מצויין.
איזה מנוע שמת?
למה נכנסים למנוע 4 מוליכים (2 למגע אחד ו 2 לשני)
נדיר לראות סואי באר במאנסטר...זה מעט סותר את המבנה והיעוד של הרכב.
שים לב השני הלינקים המאסיביים שהולכים מהשוק טאוורים לבית הדיפ המרכזי.
שילוב הלינקים האלו נקרא תומך שילדה והוא חשוב מאין כמוהו לרכבי מאנסטר.
העדר חלק זה בולט מאוד ברכבי טאנדר טייגר.
לגבי החופה: אומר לך מה שאמרתי לאשר:
איכות חופה לא נמדדת כאן ועכשיו כשהיא חדשה אלא בעוד 3 חודשים של הסעה.
כמובן שאני מקווה שהאיכות תהיה טובה ונלמד מכך כולנו.
רן ענבר
Alonjp
28-01-2015, 08:04:07
תודה!
המנוע/בקר הם המקוריים של הסאמיט (הבקר יכול לשלוט על שני מנועים ולכן יש חיבור של 4 חוטים במקרה של מנוע אחד).
לתקופה קצרה היה מורכב על הרכב מנוע ברשלס hobbywing 150A sensored 2150KV ןהרכב היה פשוט מטוס.
המנוע עבר לסאמיט וכרגע לא היה לי משהו אחר לשים בה למעט המנוע הישן של הסאמיט.
הכוונה שלי כרגע היא לבדוק כמה הרכב אמין עם המנוע הזה, וכמה שימוש אני אעשה בו בכלל (הכוונה שזה יהיה רכב לילדים).
אם הרכב יעבור את שני המבחנים הנ״ל אני יתקין בו מנוע ברשלס צנוע יחסית.
בינתיים הרכב נוסע נחמד, לא הכי מהיר אבל עדיין סבבה.
הרכב נבנה על בסיס באגי תחרותית (איי שם לפני 15-20 שנים) ולכן הוא זכה למוטות פיתול.
את הדיפ׳ המרכזי הסירו (אך ניתן להוסיף למרות שלא ממש צריך).
השילדה היא לחלוטין של באגי, כך גם מוטות החיזוק, הזרועות ועוד מספר רכיבים.
סה״כ תכנון מאוד נחמד ולדעתי יש לרכב פוטנציאל להיות טראגי מושלם (יש לי תוכניות לעתיד, אך כרגע אני לא מוציא אותן לפועל מאחר והתחום הזה לא כל כך מושך אותי, אולי אם יפתח באזור מסלול...)
לגבי החופה,
לצערי (ובעזרתו של הדואר :mad: ) היא הגיעה קצת מעוכה בקצה האחורי.
להפתעתי כאשר יישרתי אותה בחזרה היא הראתה גמישות מעולה שלא אופיינית לחופות יקרות ממנה.
אני אבדוק במעבדה מאיזה חומר היא עשויה, הימור שלי HIPS שקוף (הריח היה לי מוכר) אבל יכול להיות שאני טועה.
בכל מקרה החופה מרגישה דיי עמידה.
ואם היא תשבר אז במחיר של מנת שוארמה ושתיה אני מזמין אחת חדשה!
אפילו הצביעה לא רעה..
רן ענבר
28-01-2015, 16:31:05
אני לא נכנסתי לנושא צביעת החופות, מסיע ותיק שמתמצא בנושא הסביר לי פעם שכאשר מקלפים את צבע הכיסוי בין שיכבה לשיכבה של צבע...יש להיזהר עם הסכין.
לפעמים, מגע בילתי נראה של הסכין עם החופה יוצר נקודת חולשה בחופה.
לפעמים ניתן לראות בחופות ישנות שהן נסדקות בדיוק בנקודות בהן מתחלף הצבע...בדיוק באותו מקום היה פעם מגע רגעי ובילתי נראה של הסכין בחופה.
מקווה שתהליך הצביעה והחופה יהיו כמצופה...
רן ענבר
Alonjp
28-01-2015, 19:47:43
רן, אני מניח שיש משהו בדבריך.
אבל החופה הגיעה צבועה מהחברה.
בחברה לא צובעים אותה בשלבים, הם פשוט מדפיסים את הדוגמה ומדביקים אותה לחופה מצידה הפנימי.
אין שום פעולה עם סכין זו או אחרת..
קישור לחופה:
http://www.banggood.com/Wholesale-HSP-110-RC-Off-RoadTruckCarBuggy-Canopy-Shell-p-45628.html
רן ענבר
28-01-2015, 20:15:08
אני מניח שאתה צודק
כמו כן אני לא מכיר את שיטות הצביעה המתועשות.
ברוב המיקרים שאני נתקלתי דווקא החופות המתועשות שמגיעות עם רכבי RTR הן הפחות איכותיות.
ימים יגידו...
רן ענבר
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.