התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בעיה בהיגוי



שימי
07-02-2015, 19:31:18
היי, יש לי את ה mt4
הסעתי מספר פעמים ובשלב כלשהו ההיגוי נהיה ממש חלש.. בדקתי וכלום לא שבור בפנים. מישהו מכיר את הבעיה?
כמו כן ניסיתי לפתוח בורג שלא הסכים להשתחרר, הסתובב על ריק.. נשחק לו הראש לחלוטין.. רעיון למה לא השתחרר? איך אני מוציא אותו כשהראש שחוק?
תודה

yefroy
07-02-2015, 19:48:40
בעיה מוכרת-חובה להחליף סרוו היגוי ללפחות 17ק"ג ובמקביל לחזק מעט את הסרוו "סייבר"
בורג חרוש-אני קודח לו את הראש ואחרי פירוק החלק מבריג השארית עם פלייר פטנט-שפיץ

שימי
07-02-2015, 19:59:33
הכוונה להחליף את הסרוו לחזק יותר?
יש המלצה למשהו ספציפי?

רן ענבר
07-02-2015, 20:24:11
לפני שאני קודח ראש של בורג אני מנסה לעשות בו חריץ עם דרמל
בחריץ, נכנס מברג שטוח.
הבורג לא נפתח מספר סיבות אפשריות:
1. הדבקה עם עודף לוקטייט
2. מברג לא איכותי.
3. המברג לא נכנס ישר/עד הסוף ולכן שטח האחיזה שלו היה קטן.

מאז שקניתי את ערכת כלי העבודה (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?69617-%F2%F8%EB%FA-%EB%EC%E9-%F2%E1%E5%E3%E4) שלי לא נשחק לי שום בורג

לגבי סרוו:
א. אני מכיר יותר מגולש אחד שהיבואן החליף לו סרוו /מכר לו סרוו בעלות סמלית כאשר התפגר לו סרוו בזמן קצר כל כך.
ברור לי שבשביל שרות ששוויו 200 ש"ח לא שווה לשלם 1000 ש"ח יותר ולקנות בארץ [במיוחד לא כשאתה מסיע ותיק]
ב. בשביל להמליץ לך על סרוו צריך לדעת כמה אתה מוכן לשלם
באשכול הבא נדונו כמה וכמה סרוואים:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?77676-%EE%E7%F4%F9-%F1%F8%E5%E5

רן ענבר

ebay007
07-02-2015, 21:49:29
אני גליתי כלי מצויין וזול להוצאת ברגים עם ראש טחון:
http://www.ebay.com/itm/4-Screw-Extractor-Drill-Bits-Guide-Set-Broken-Damaged-Bolt-Remover-Easy-Out-Set-/171575096448?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item27f2ac3480

זה עובד מצויין וגם אם נהרס אחרי כמה פעמים (לא קרה לי, אבל בכל זאת זה עולה 20 שקל) זה לגמרי שווה את המחיר.

שימי
07-02-2015, 22:10:12
אוקיי, תודה
זה בטוח הסרוו?

רן ענבר
07-02-2015, 22:51:31
די בטוח...
כדי לוודא: תנסה לחבר סרוו אחר למקלט ולראות שהוא זז כמו שצריך.

רן ענבר

שמוליקו
08-02-2015, 06:02:46
יכול להיות שרק השתנה ה EPA בשלט?

שימי
08-02-2015, 06:33:12
הוא מזיז את ההיגוי כשאין הרבה לחץ על המכונית אבל לא 100%, כשניתקתי אותו מהחלק של ההיגוי הוא עובד רגיל.. השאלה אם לא יכול להיות שהחלק של ההיגוי במכונית עצמה לחוץ מידי או משהו כזה

שימי
08-02-2015, 12:17:43
אז נסעתי ליבואן לבדוק... מסתבר שיש קפיץ שמחבר בין ההיגוי לסרוו והוא היה לחוץ מידי... קצת כיוון והכל בסדר :) תודה לכולם

רן ענבר
08-02-2015, 13:46:51
אני שמח שהכול בסדר.
הבעיה שתארת לא מסתדרת לי עם הפיתרון שתארת.
אני מקווה שאני טועה אבל חושש דהבעיה תחזור.

רן ענבר

שימי
08-02-2015, 14:17:26
אולי מחוסר ידע של שמות החלקים איני מצליח להסביר את עצמי נכון... בכל מקרה אעדכן..

שמוליקו
08-02-2015, 15:24:35
לדעתי שימי מדבר על הסרוו סייבר.
קשה לי להבין איך זה פתר....
הסרוו אולי זז יותר אבל לא ברור לי לגבי הגלגלים.

רן ענבר
08-02-2015, 16:04:23
גם לדעתי מדובר בסרוו סיבר
הקפיץ של הסרוו סיבר פועל כמערכת סגורה ואינו מפעיל לחץ כלפי חלק אחר שמונע או מקשה את פעולתו
ניתו לקרוא על חלקי מערכת ההיגוי בקישור הבא: הדרך מהסרוו לגלגלים- המדריך להגנת הסרוו (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?70021-%D7%94%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%9E%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%95%D7%95-%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%92%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%9C%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%AA-%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%95%D7%95) [תגובה 2 סעיף 4]
ולכן לא ברור לי איך חיזוק או שיחרור הקפיץ פותר את הבעיה.

רן ענבר

haimgil
16-02-2015, 18:17:34
אז אני יסביר מכיוון שגם לי היתה תופעה כזו.
הטבעת חיזוק שלוחצת על הקפיץ מישתחררת עם הזמן ונתפסת בין התבריג ושאסי ותוקעת את ההיגויי.
זאת תקלה ידועה וקרת לכולם ומי שמוכר את המכוניות האלה יודע את זה ואמור לפתור את הבעיה כשהוא מוכר את המכונית. מותחים את הטבעת עד החצי ושופכים טיפת לוק טייט בדרגת קושי נמוכה ושם הכול ניגמר.
לגבי בורג שניחרש :ישנם כמה סיבות אבל אני אתייחס לאחת מרכזית,הברגים בMT היו מישתחררים אז באה החברה והחלה להשים לוק טייט על הברגים שהתופעה תיפסק. מברג לא תקין או לא איכותי יגמרו את הבורג.
לכן אני מחמם את הבורג במשך 5 דקות עם מלחם ופותח אותו כמו מגרינה בלי שום בעיה וגם שהכלי לא במצב הכי טוב.