צפייה בגרסה מלאה : החלפת שמנים דפרנציאלים e maxx
Lior1317
13-02-2015, 20:31:46
שלום
יש לי אי מקס ברשלס, אני רוצה להחליף לה את השמן בדיפים.
יש לי 2 בקבוקים בסמיכות של :
50k ו 30k
כידוע לאי מקס יש 2 דיפים: קדמי אחורי.
זה פעם הראשונה שאני מחליף לה שמנים בדיפים.
השאלה שלי :
-איזה שמן לאיזה דיפ?
-האם יש מדד כלשהו לכמות שמן בכל דיפ?
-ברגע שמוציאים את השמן היישן , הדיפ צריך לעבור ניקוי כלשהו?
תודה
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
רן ענבר
14-02-2015, 10:10:54
היי ליאור.
תקרא את המאמר הזה:תחזוקת רכב חשמלי (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?69145-%D7%AA%D7%97%D7%96%D7%95%D7%A7%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99)
לגבי שמנים...
חיפשתי מידע באתר טראקסס, במדריך של הרכב ובחלקי החילוף המוצעים לו...ללא תשובה ברורה
אני הולך עם האיטואיציה שלי:
שמן 30K יביא כמעט לנעילה כל דיפ קיים
ולכן לא הייתי שם אותו באף דיפ.
מכאן ואילך זה שאלה של מה אתה רוצה להשיג מהרכב?
עם זאת טראקסס משווקים את ערכת הדיפ המרכזי עם שמן של 100K [אם עושים דיפ כל כך נעול למה לעשות דיפ בכלל?!]
אם הייתי במקומך הייתי שם שמן של 10K בכל אחד מהדיפים.
אם אתה רוצה להשתמש רק בשמנים שברשותך, שים את ה 30K ...
זה הרע במיעוטו.
רן ענבר
Lior1317
14-02-2015, 16:59:03
לאחר פירוק והפרדה של הדיפים מהרכב, לא מצאתי איפה אני אמור להחליף שמן לדיפ במרכזי.
מבחוץ הדיפ ניראה כך:
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/14/399fae6bad46d75e861b8ab0cd37bdd8.jpg
כשפתחתי אותו זה מה שהיה:
http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/14/7f9132795e27855d823dfe1a67cc2831.jpg
סטרילי וייבש ...
מישהו פעם החליף שמן לדיפ מרכזי בe maxx?
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
רן ענבר
14-02-2015, 17:23:57
התפלאתי שכתבת:
כידוע לאי מקס יש 3 דיפים: קדמי אמצעי אחורי.
אי מאקס לא מגיעה עם 3 דיפים אלא רק עם קידמי ואחורי.
אם אתה נורא רוצה אתה יכול לקנות לה דיפ מרכזי כשידרוג.
זה הדיפ המרכזי:https://traxxas.com/products/parts/5614
רן ענבר
Lior1317
14-02-2015, 17:27:10
סליחה טעות שלי.... אני אערוך כדי לא להטעות גולשים אחרים...
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
Lior1317
14-02-2015, 18:32:11
מה הכמות שמן שצריך להיות בתוך הדיפרנציאל?
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
ebay007
14-02-2015, 20:53:39
עקרונית הכמות צריכה להיות כזאת שלא יווצר להחץ הידראולי כשהדיפ עובד. ההנחיה היא בין לכסות את המוטות המוצלבים לבין לכסות את הסטליטים.
רן ענבר
15-02-2015, 16:00:37
כמו שצריך לשים לב לא למלא יותר מידי צריך לשים לב לא למלא פחות מידי.
מילוי של פחות שמן מהרצוי יגרום לשמן להתערבב עם אוויר ולהוות בעל פחות מההתנגדות הרגילה שלו
אני שם עד גובה המוטות ומסובב בעדינות את ציר יציאת הכוח שנשארה מחוברת [פעולה אגרסיבית מידי תגרוםלמוטות ולגלגלי שיניים להתרומם יתר על המידה הרצויה ולאבד אחיזה.
פעולה עדינה זו מכניסה שמן גם לתחתית הדיפ ומאפשרת לו להיות מלא באמת.
ורק לאחר פעולה זו ניתן למלא שוב עד למעט מעל המוטות המוצלבים כמו שמתן תאר.
רן ענבר
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.