צפייה בגרסה מלאה : המלצה על קנייה של Thunder Tiger MT4 g3 מחו"ל
gcohen4
18-02-2015, 14:04:29
שלום,
מעוניין לקנות Thunder tiger MT4 G3 בחו"ל, האם יש המלצה על אתר מסוים?
בדקתי ב-ebay Germany בקישורים הנ"ל. האם יש משהו מיוחד שיש לשים לב אליו?
Thunder Tiger MT4 G3 1:8 BL MONSTER RTR 2.4G #6401-F101:מחיר 399.95 יורו
http://www.ebay.com/itm/Thunder-Tiger-MT4-G3-1-8-BL-MONSTER-RTR-2-4G-6401-F101-/231451760943?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item35e399992f
Thunder Tiger MT4 G3 1:8 4WD Brushl. MONSTER RTR BLAU + 4S Lipo - 6401-F102SET1 : מחיר 449 יורו (פלוס סוללוות ליפו 4
http://offer.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?BinConfirm&rev=0&fromPage=2047675&item=171668305302&fb=1&quantity=1
האם כדאי לקנות עם סוללות?
Alonjp
18-02-2015, 17:52:45
תפנה בהודעה למוכר ותבקש מחיר חדש ללא VAT.
הוא ישלח לך הצעת מחיר חדשה והמכירה תבוצע ישירות דרכו ולא דרך איביי.
תתיעץ עם ״שימי״ מהפורום, הוא ייבא אחת ממש לא מזמן בדיוק באותה הדרך.
רן ענבר
18-02-2015, 19:01:17
שלום חבר וברוך הבא לאתר ולפורום
לפי השאלה שלך ניכר כי "עשית שיעורי בית" וקראת קצת
אני מציף שאלה בעיקר כי אני לא מכיר אותך, את הניסיון שלך בתחביב:
אתה מסוג לסתדר עם רכב כזה?
מה הניסיון שלך בתחביב?
לגבי סוללות:
כדאי לקנות בחו"ל בעל מקרה
בדרך כלל אין קשר בין מוכר של סוללות למוכר של רכבים...
יש לך מטען?
מה התקציב שלך?
רן ענבר
gcohen4
18-02-2015, 23:30:26
תודה על התגובה, אני אפנה באמת ישירות לאתר.
אגב modellbau_berlinski אם זה אומר משהו (נראה רציני ואמין).
רן,
תודה רבה!
אכן אני חדש בתחום בעיקר בגלל הרצון של הבן שלי להכנס (האמת רק בן 8).
עשיתי קצת שיעורי בית אבל רק בחיתולים.
הפורום מדהים, בדיוק מה שחיפשתי.
לגבי הרכב, חשבתי בהתחלה ללכת על ה-Twin Hammers (חצי,חצי) אבל נראה לי שה-Thunder (גם החברה) רציני יותר.
אם אני מסוגל להסתדר עם סוג רכב כזה - לא בטוח אבל מוכן להשקיע ולנסות. בהנחה שניתן להביא מחו"ל.
אין לי מטען והתקציב הוא עד 2500 ש"ח. אם אפשר פחות בתור התחלה, עדיף.
גיא
gcohen4
18-02-2015, 23:38:37
אגב, פניתי לשימי בפרטי..אני מקווה שאני לא מתבלבל...
Alonjp
18-02-2015, 23:43:29
2500₪ רק לרכב או שאתה מצפה להכניס בתקציב הזה גם סוללות ומטען?
אם זה כולל סוללות ומטען אז התקציב לא מספיק.
רכב יעלה לך 2200-2400₪.
סוללות עוד 200₪ לפחות (מאתר banggood.com סוללות של yks).
מטען יעלה לך מינימום של 250₪ למטען הכי בסיסי שסביר להניח שתשדרג בעתיד.
רו יטען (ובצדק) שאין טעם להשקיע במטען צ׳יקמוק שתחליף בעוד כך וכך חודשים למטען טוב יותר וכך ההשקעה הכוללת תהיה גבוהה יותר.
עדיף להתחיל ישר ממטען טוב,
מטען טוב יעלה לך 350-400₪ ועליו יש להוסיף עוד 100₪ לספק כוח ממותג של 30 אמפר 12 וולט (מסין דרך איביי).
http://www.amain.com/junsi-icharger-106b-lilo-lipo-life-nimh-nicd-dc-battery-charger-6s-10a-250w/p195152
החנות רצינית ביותר, אתה יכול להיות בראש שקט.
תיצור קשר בה״פ עם שימי ואני בטוח שהוא יעזור לך בכל התהליך (צריך גם לדאוג לאישור משרד התקשורת).
רן ענבר
19-02-2015, 06:24:02
גיא.
מצד אחד נכונות ורצון ללמוד, זה הדבר הכי חשוב, ואת זה יש לך...
ומצד שני חוסר הניסיון עלול להיות בעייתי מאוד
כשאני מחבר את זה עם תקציב יחסית נמוך זה לא משאיר לך הרבה ברירה.
אני חסיד של הסברה שבה את הקניה הראשונה למתחיל, כדאי מאוד לקנות בארץ
ברור שבארץ הקניה יקרה יותר אבל הכמה הסברים בעיברית, העדר הצורך להתמודד עם יבוא כשלב ראשון והעזרה המיידית במקרה של תקלה,
כל אלו הם סיבה מספיק טובה למחיר היקר יותר אותו צריך לשלם המתחיל בתחביב.
ומצד שני לרכבי טאנדר טייגר יש בארץ חלקי חילוף במחיר סביר גם אם את הרכב עצמו לא קנית בארץ
לגבי טווין האמר:
לטעמי הרכב והחברה המייצרת אותו מצויינים אבל הוא רכב שונה מה MT4
בסך הכול צריך להחליט מה רוצים.
מה האפשרות שלך להעלות את התקציב לצורך מטען +סוללות?
רן ענבר
nils3373
19-02-2015, 07:42:53
היי רן,
לדעתי אם לפותח השירשור יש ידע טכני כלשהו הוא יוכל להסתדר עם הרכב. קריאת מאמרים ומעקב אחר פורומים מתאימים גם יתרמו לא מעט.
אחד הדברים הכי חשובים במקרה זה הוא דווקא תחזוקת סוללות ה-LIPO שיש קצת ללמוד עליהן.
מניסיוני (מעל ל-25 שנים) אין יתרון בקניה רכב בארץ ולהפך - המחירים כאן מופקעים והתמיכת החנויות די רדודה בעיקר מבחינת החזקת חלפים באופן שוטף.
אני ממליץ לרכוש את הרכב הנ"ל מחו"ל ממקור אמין במחיר הנמוך ביותר שניתן.
רן ענבר
19-02-2015, 18:13:08
אם יש דבר שאותו אני יכול לומר בוודאות הוא שמחיר חלקי החילוף לרכבי TT בארץ ובחו"ל הוא די דומה
המחיר בארץ לא יקר בהרבה ממחיר טאוור הוביז+מע"מ שזה שווה בדרך כלל למחיר טאוור הוביז+משלוח.
מה שכן, קנית חלקים בארץ מצמצמת לגמרי את זמן ההמתנה למשלוח מחו"ל וחוסכת בצורה משמעותית את הצורך לאגור חלקי חילוף [מלבד דברים קטנים בכמות מצומצמת]
בשנותי בתחביב עזרתי והשקעתי אנרגיה רבה בלעזור למתחילים.
אני, לא מחזיק מעצמי עילוי גדול אך גם לא ממש פראייר בצד הטכני אך עם זאת אני עדיין שומר פינה חמה בלב לעזרה שקיבלתי מחנות מסויימת כשהתחלתי.
בלי אותה עזרה, אוזן קשובה ועצות טובות לא הייתי יכול לעזור לאחרים.
לפעמים אנו המסיעים הוותיקים שוכחים את הרגשת חוסר האונים כשמתרחשת תקלה רצינית ראשונה ואת הרגשת ההקלה כשהיא נפתרה
ברור לי שהפרש המחירים בקניית הרכב בין הארץ לחו"ל הוא משמעותי אך אם זה ההבדל בין הצלחה בתחביב ליאוש... אני מוכן לשלם אותו.
רן ענבר
nils3373
19-02-2015, 20:00:25
דווקא בשנות התשעים חנויות ה-RC החזיקו במלאי לא מעט חלקים (היו לי רכבים של Tamiya וקיושו) - הייתי נוסע לאלנבי או לבן יהודה ונגמר הסיפור.
לצערי כיום ואני לא אזכיר חנויות, לא קיבלתי אפילו תשובה חיובית אחת כאשר התקשרתי לברר אם חלק זה או אחר של רכב מאוד מוכר ונפוץ נמצא במלאי.
כל התשובות היו פחות או יותר זהות: "אני אוכל להזמין לך ותוך שבועיים עד חודש תוכל לקבלו..." או "החלק כבר הוזמן כחלק מהזמנה גדולה והוא בדרכו לישראל...".
המחירים כאן מאוד יקרים יחסית - אני משלם על משלוחים בין 1.99 ל-6 דולר ולא סנט אחד יותר וחוסך מאות שקלים על חלקים.
זה מצחיק לומר אבל למעשה בימים אלו המשלוח לארץ מ-AMain יותר זול ממחיר המשלוח למדינה אחרת בתוך ארה"ב.
רן ענבר
19-02-2015, 20:21:58
אני לא יודע אם אתה מודע לכך אך למרות שלא כתבת שום דבר "אסור" אזכיר לכולנו שהעיסוק,דיון או קישור לחנויות יבואנים או אתרים בארץ אסור.
לגבי מה שכתבת... שוב אתה צודק אך לא לגמרי.
אני באופן אישי מיואש מדואר ישראל.
אצלי לא הגיע פריט דואר בפחות מחודש...
למען האמת, לפני חודש וחצי אני בכלל לא מתרגש.
אני לא מתעסק עם דיספיוט... הכול מגיע רק בזמן ארוך מאוד.
לפעמים עובר שבועיים מהגעת החבילה לסניף הדואר ועד הגעת הפתק...
לחכות את הזמן הזה כשהרכב שלי מושבת... זו לא אופציה.
יש חברות שאכן מחיר החלקים שלהם יקרים בטרוף.
לכן אני לא ממליץ על כל חברה...
לפעמים לכל יבואן חסר במלאי מוצר כזה או אחר
אבל עם אלו שמתבססים על הזמנה "במיוחד בשבילי" אני פשוט מדלג.
רני מוכן לשלם מחיר סביר תמורת "כאן ועכשיו" במיוחד כשהרכב שלי מושבת.
גם אגירת ילקי חילוף לתקלה עתידית עולה לא מעט...
כשאני משכלל את כול הנתונים יוצא ששווה להתבסס על מאגר חלקי החילוף של רכבים שנמצאים ביבוא שוטף לארץ.
רן ענבר
nils3373
19-02-2015, 21:32:58
אני נאלץ להסכים איתך לגבי דואר ישראל. משהו נדפק אצלם קשה בחודשים האחרונים.
גם דואר פנימי מהארץ אני מקבל באיחור רב.
לפני שנה הסיפור היה שונה לגמרי, משלוחים מארה"ב היו מגיעים אלי בין שבועיים לשלושה שבועות מקסימום.
אני מאוד מקווה שזה יחזור לקדמותו בהקדם האפשרי.
Alonjp
19-02-2015, 22:09:21
כנראה שהבעיה קשורה לאזור שלכם.
אני דווקא מקבל משלוחים דיי מהר (שבועיים שלושה).
אני מסכים חלקית עם נילס.
גם אני נתקלתי ברוב המקרים בחוסר בחלקים שונים לרכב (bec חיצוני, מחברים שונים, מפצלים, צמיגים של פרוליין...)
מצד שני חלקי חילוף דווקא אין בעיה למצוא לטרקסס באחת החנויות בחיפה, אך אז מגלים שהמחיר פשוט מוגזם!
אישית זה מבאס אותי כי הייתי שמח לתמוך בעסק מקומי, אך עם כל הכבוד אני קודם כל צריך לתמוך במשפחתי..
כאשר חלק עולה פי-3 זה כבר מוגזם.
אז מה יותר נוח מאשר לשכב על הספה בסלון וללחוץ על הכפתור באיביי?..
רן ענבר
19-02-2015, 22:51:21
אלון.
מחירי חלקי החילוף של טראקסס מוגזמים בהחלט.
אני יכול לומר לך שבקיושו המחירים הוגנים ביותר וכל גם בטאנדר טייגר.
אני מציע להתיחס לכל מקרה לגופו כי הכלל של המצב של טראקסס או חברה אחרת על שלישית אינו רלוונטי לדיון על יוקר חלקי החילוף.
רן ענבר
Alonjp
19-02-2015, 23:36:31
רן, אני מניח שאתה מדבר על המחירים בארץ.
שלא תהיה טעות, המחירים של חלקי טרקסס בחו״ל מעולים (לדוגמה זוג דרייב שאפט ב-6.90$).
יכול להיות שאתה צודק.
אבל אותי אישית יותר מבאס שכל דבר מעבר לחלקי חילוף אני נאלץ להזמין מחו״ל.
למה בחור בארה״ב יכול להכנס לחנות המקומית ולקנות חלקים של proline/MIP/STracing/hot racing/RC4WD ועוד הרבה חברות אפטר מרקט טובות וכאן בארצנו נאדה?..
ואני לא בהכרח מדבר על חלקי שיפור ספציפיים לרכב (למרות שהייתי מצפה מיבואן להחזיק חלקים משופרים של חברות מתמחות לרכבים שהוא מוכר).
אפילו דבר פשוט כמו rod ends לא תמצא כאן..
אבל אני לגמרי סטיתי מהנושא.
בכול מקרה הבחור רוצה לרכוש רכב נפוץ של טנדר טייגר שיש לו זמינות חלקים דיי טובה בארץ ועל פי דבריך גם המחירים סבירים.
אגב מעניין מה שימי עשה לגבי גלגלים ל MT4, אם הוא מצא בארץ ובכמה או שהוא נאלץ להזמין מחו״ל.
רן ענבר
20-02-2015, 12:01:44
אני מסכים איתך לגבי יחס מחירים ארץ חו"ל של טראקסס.
בחברות אחרות זה לא ממש כך
כשיש יבואנים רציניים הם מבינים שכשלרכב שלהם אין חלקים במחיר סביר אז הצרכן צריך ללמוד לקנות מחו"ל
צרכן שלמד לקנות בחו"ל לא יקנה שוב בארץ אלא אם הוא חייב.
רן ענבר
gcohen4
22-02-2015, 10:07:34
חברים,
הדיון מעניין ןאני מבין את היתרונות והחסרונות של רכישה בארץ מול חו"ל.
כרגע חו"ל נראה לי אטרקטיבי יותר במיוחד שהמחיר בארץ גבוה ב-40%.
רן, לגבי הצלחה או ייאוש - ברור לגמרי אולם המחיר שעומד על הפרק יכול להבדיל בין כניסה לתחום (תוך סיכון מסוים) לבין השארות מחוצה לו ואכזבה (טוב קצת הגזמת...).
אני מקווה שבעזרתכם ובעזרת הפורום אני אסתדר.
כרגע יש לי הצעה מאתר http://www.modellbau-berlinski.de/ במחיר 399.95 יורו, 336 יורו (ללא VAT) ומשלוח של 69 יורו.
אגב ב-449 יורו (כולל VAT) הם מציעי גם סוללה LiPo Akku ROXXY® Evo 4S 5000 14,8V 30C ,שווה?
את שימי אני לא מצליח לתפוס בפרטי ורציתי לשמוע ממנו לפני שאני מזמין (מעניין אותי להבין על דרך המשלוח, מע"מ/מס קנייה וכו')
האם יש דרך אחרת להשיג אותו?
nils3373
22-02-2015, 12:51:09
היי,
בארץ אתה אמור לשלם רק מע"מ (אחרי הכל זה צעצוע...) על הסכום הכולל ויש סיכוי קטן שלא תצטרך לשלם בכלל.
עליך לבקש מהמוכר שיוריד את המחיר בקבלה (invoice) ב-30 אחוז ויפריד לגמרי את מחיר ההובלה.
את רכישת הסוללות תפריד לחלוטין מהרכישה הזו - יש מספיק מקורות אמינים וזולים יותר לשם רכישת סוללות LIPO.
עקב כך שהרכב הנ"ל כולל גם שלט 2.4GHZ עליך להכין מראש טופס מתאים ממשרד התקשורת + FCC ID של השלט.
Alonjp
22-02-2015, 13:42:51
אל תזמין עם סוללות!!!
חבר הזמין עם סוללות ועקבו לו את הרכב בגרמניה עקב כך שהם לא יכולים לשלוח סוללות במשלוח רגיל.
כנראה שהחנות לא הייתה מודעת לכך מאחר והמשלוח יצא ממנה ונעצר במכס בגרמניה.
בכל מקרה הם זיכו אותו על מחיר הסוללות ושלחו שוב את החבילה.
לגבי המחיר, זה בדיוק המחיר שחשבתי עליו.
יוצא כולל מיסים כ 2200₪.
אתה יכול לבקש מהם להפריד את המשלוח לחשבונית נפרדת אך לדעתי זה לא משמעותי, יוצא חיסכון של 55₪ ומוציא לנו שם של קומבינטורים.
מעבר לכך שיש סיכוי שהפקיד במכס יבקש ממך הוכחות לעלות המשלוח.
לדעתי מיותר.
כמובן שצריך להוציא אישור משרד התקשורת ולדעתי כדאי ורצוי עוד לפני ההזמנה (למרות שלא קריטי, לוקח עד שבועיים לקבל אישור).
אם אתה צריך עזרה רק תבקש.
gcohen4
02-04-2015, 19:51:50
חברים,
קיבלתי את ה-TT מחו"ל וביצעתי כבר נסיעה ראשונה יחד עם שימי הגבר :-)
שימי ליווה אותי מתהליך הרכישה (של הרכב והאביזרים הנלווים) דרך הסברים על הרכב המטען והסוללות והכנות לנסיעה ראשונה (כולל חיזוקים, הסבר על השלט ועוד).
אני מאחל לכל חובב מתחיל ליווי כזה!
הרכב מדהים...נדבקתי בחיידק!
אגב, אמנם במכס לא דרשו אישור ממשרד התקשורת או כל קבלה אבל יש להערך עם כל האישורים. זה פשוט וקל.
אז תודה לכולה וחג שמח!
רן ענבר
02-04-2015, 21:07:26
תתחדש.
אחלה מתנה לחג
רן ענבר
Alonjp
05-04-2015, 13:55:11
אני שמח שעוד ועוד חברים נהנים מהרכב הזה במחיר שפוי++ !!
חבל שבארץ הוא נמכר ב-3200₪ במקום במחיר ריאלי יותר.
חבל לי גם על בעלי העסקים שסה״כ מפספסים לקוחות, אך זה המצב.
בהצלחה עם הרכב ושמחתי לתרום את חלקי. :)
רן ענבר
05-04-2015, 15:49:58
אלון.
א. אין מנוס תמידי מהשוואת מחירים בין הארץ וחו"ל...וקניה של כל אחד על פי צו מצפונו ניסיונו ויכולתו הכלכלית.
ב. ישבתי כמה פעמים בניחותא עם בעל חנות כזה או אחר ושאלתי אותו על הסוגיה הזו בדיוק...
הוא פתח לי קלסר והראה לי את כל העלויות של יבוא מסודר...
כן. הם קונים את הרכב יותר בזול מאיתנו.
אבל הם לא מדלגים על אף מס או רישוי ממשלתי...
אנני מכיר לא מעט בעלי חנויות ויבואנים ברמה האישית:
מי מהם שנוסע ברכב פאר זה רק בגלל שהעיסוק בתחביב הוא עסק משני עבורו.
אלו אשר מתפרנסים רק מהתחביב מתפרנסים די בדוחק.
נכון. יש פה מעין מה קדם למה הביצה או התרנגולת... אבל עדיין זה המצב.
ג. לטעמי. אנו כגולשים וכצרכנים צריכים להיות חכמים ולא רק צודקים.
בוא נניח שלצורך הדיון, בגלל שיקולי עלות כולם קונים רכבים רק בחו"ל והחנויות בארץ נסגרות...רובן או כולן!
מה עשינו לעצמנו?
גדענו את הענף עליו אנחנו יושבים
העדר חנויות ימנע מכולנו אספקת חלקי חילוף זמינים העדר עזרה למתחילים וכן העדר שרות תיקון בתשלום למי שאינו שולט בכך.
מה אני אומר בסך הכול?
שלכל גולש אפשר וצריך להמליץ על קניה לפי היכולת שלו.
יש גולש ותיק עם ניסיון שיסתדר עם קניית רכב מחו"ל ויש גולש שלא.
אנחנו כבר יודעים להבחין בין גולש כזה או אחר.
לטעמי; חלק מהאחראיות בנושא היא עלינו.
גולש שיכול, שיקנה מחו"ל ויהנה.
גולש שזו תחילתו בתחביב ישלם קצת יותר על קניה בארץ ויקבל עזרה וליווי מסודר...וגם זה בסדר.
חג שמח לכולם.
רן ענבר
josh_1972
05-04-2015, 16:35:08
רן . אתה צודק חלקית. נכון שבארץ הגיוני שיהיה קצת יותר יקר. אבל אין סיבה להפרש של עשרות אחוזים ולעיתים מאות אחוזים.זה כבר עניין אחר שקשור למה שאנו חושבים על חלק מבעלי העסקים בארץ (בחול גם יש עלויות שילוח אחסנה ושאר מיני ירקות ועדיין יותר זול)
Alonjp
05-04-2015, 16:44:42
מסכים איתך שכמעט אף אחד לא התעשר מחנות rc בארץ.
יחד עם זאת, אין סיבה אמיתית שהמחירים יהיו גבוהים בערך פי-1.5-2 מאשר בישראל.
תתפלא אבל גם לבעל חנות בברלין יש הוצאות לא קטנות.
גם שם יש מכס, גם שם יש ארנונה, שכירות, חשמל....
גם שם משלמים לעובדים סכום לא מבוטל.
אז איך הם מצליחים לקיים עסקים טובים? ע״י מחירים אטרקטיבים!!!
בזמן שמוכר בארץ מכר רכב אחד בשבוע עם רווח של נניח 1000₪ הם מכרו 100 עם רווח של 300₪ (המספרים בדויים כמובן).
ראבק, תחשוב שחבר׳ה מכל העולם רוכשים רכבים דרך האתר שלהם!
כמה חנויות אתה מכיר בישראל שמייצאות רכבים לחו״ל?!
בקיצור, אני מניח שאם רכב היה עולה בארץ 1500-2000₪ זה היה תחביב נפוץ הרבה יותר.
אבל שיעשו מה שבא להם, זו זכותם.
חובתנו היא להשוות מחירים ולבצע את הקנייה הטובה ביותר!
אגב אני חייב לציין שבשבוע שעבר רכשתי רכב מחנות בישראל!!!
פשוט המחיר שהציעו לי בחנות עמד על 1600₪ כאשר לייבא את הרכב היה עולה לי בערך 1500₪ (קצת פחות).
בשביל 150₪ לא עשיתי חשבון.
עדיין קצת מבאס שבחור בארה״ב רוכש את אותו הרכב בדיוק ב-800₪!! וגם שם אגב משלמים מיסים, ארנונה, שכירות, משכורות, אגרות למשרד התקשורת....
עצוב..
רן ענבר
05-04-2015, 21:49:24
זה נכון שההפרשים הם גדולים
זה נכון גם שגם בחו"ל יש מיסים וארנונה ואותם הוצאות
אבל זה קשור לכל סיפור יוקר המחיה בארץ ולא לחזירות של בעלי חנויות...
למיטב זיכרוני, במחירי חלקי החילוף, רוב היבואנים [אולי חוץ מטראקסס] מוכרים במחיר סביר בהחלט
אני אתן דוגמה קטנה ופשוטה אבל כואבת:
יבוא מטען לסוללות:
מי שמיבא מוצר חשמלי שמתחבר למתח הרשת חייב באישור מת"י [מכון התקנים הישראלי]
למיטב זיכרוני בדיקת מוצר חד פעמית ואישורו עולה כמה אלפי שקלים [המוצר לא חוזר לשולח]
מוכרים בארץ מספר נמוך של מטענים כי ההוצאות רישוי שלו חייבות ליפול על מישהו וכך יוצא שהמטענים בארץ יקרים ובעל מגוון נמוך.
מי שמיבא רכב על שלט:
נוסף לכל המכס, עמילות מכס, משרד התקשורת...לפני פתיחת החבילה צריך להגיע נציג מת"י לראות שיש על האריזה כיתוב של סכנת חנק ושהמוצר אסור לגילאים 0-8
עלות "ביקור בית" כ 1500 ש"ח...
זה 1500 לכול דגם רכב בנפרד...
ברור שאם אתה מיבא 100 רכבים זה מתחלק ל 100 וזה לא נורא
אבל אם אתה מיבא 10 כדי לא להיתקע עם סחורה, אז הסכום הזה מתחלק רק ל 10 ואז זה תוספת של 150 ש"ח
רכבים תחרותיים מיובאים לארץ בכפולות של 4...
אני לא נכנס לשיקולים הכלכליים של כל יבואן אבל יש לא מעט דברים שתלויים במדינה ובחוקים שלה יותר מאשר ביבואנים
אני לא מכיר מספיק את החוקים בחו"ל כדי לדעת לעשות את ההשואה.
רן ענבר
Alonjp
06-04-2015, 17:29:17
רן, הכל יכול להיות אבל העובדה הפשוטה היא שכאשר רוצים הם יכולים למכור במחירים משתלמים יחסית.
עובדה שאני רכשתי רכב ב-1600₪ שזה בערך המחיר שאני יכול לייבא אותו בעצמי.
לעומת זאת היבואן של thunder tiger מוכר במחיר הגבוה פי 1.5 מאשר עלות ייבוא עצמי.
כנ״ל גם לגבי היבואן של טרקסס ו-HPi ו...
שמתי לב שדווקא היבואנים הקטנים, אלו שמוכרים הרבה פחות רכבים, מוכרים אותם במחירים הרבה יותר קרובים לייבוא עצמי (כולל חלקי החילוף).
מבחינתי זה חשוב לתמוך ביבואנים אלו על פני היבואנים הגדולים שמוכרים מאות רכבים מכל דגם בשנה (כמה טרקססים נמכרים?)
רן ענבר
06-04-2015, 17:50:55
איזה רכב קנית בסוף?
לדעתי, כשמדובר ברכב חדש יש לחברה אינטרס להכניס אותו לשוק ולכן הם נותנים ליבואנים מחיר נמוך יותר דבר שמשתנה בהמשך
אני יכול לומר לך שגם אני נתקלתי במה שאתה מתאר
כשקניתי את הטווין המר מחירו בארץ היה יקר ב 150-200 ₪ יותר מאשר בהבאתו מחו"ל.
סברה לא מבוססת שיש לי היא שיש יבואנים שהצליחו לעקוף איך שהוא את החוק.
במילים אחרות... הם לא משלמים את כל החוקים הטלים והבדיקות שכל מוצר חייב על פי החוק
מין הסתם זה לא עינייני ולא ממש אכפת לי אם אדם בוחר ליצר קומבינה כזו אחרת רק שלא יתפלא אם בשלב כזה או אחר הוא יכנס לכלא.
אני אתן לך דוגמה מעשית פשוטה:
כחנות אני מזמין מאתר אינטרנט ומשלם מחיר חו"ל + משלוח.
נתפסתי במכס ואשלם מע"מ כמוני וכמוך... ואת המוצר הזה אחנות מוכרת.
ב 2 דקות הזמנה ברשת הרווחת 200 ש"ח
וזה בדיוק הרכב שאני ואתה קנינו.
הוא לא עבר דרך מכון התקנים או מכס או משרד התקשורת...
כמה זה עובר על החוק?
לא יודע...
אבל בדרך זו אותם יבואנים יוצרים מצג שווא של יבואנים יקרים ויבואנים זולים כמו שתארנו.
רן ענבר
Alonjp
07-04-2015, 08:14:30
אני לא מדבר על יבואן שמוכר רכב אחד או שניים, ארבע סוללות ושלט ברבעון (ויש כאלו כפטריות אחרי הגשם).
הם אגב מנסים ״לעשות מכה״ ומוכרים במחירים מוגזמים ביותר.
אני מדבר על יבואן שמוכר עשרות ומאות רכבים בשנה, אשר מחזיק מלאי חלקים גדול מאוד ומייבא גם שיפורים מגוונים כגון צמיגים של פרוליין ועוד.
יבואן כזה מזמין בבאלקים ולכן אין סיכוי שהוא עוקף את המכס או מכון התקנים.
אין סיכוי שהוא מייבא 100 רכבים בשנה ועל כל אחד מהם הוא מוציא אישור משרד התקשורת בנפרד, זה פשוט לא אפשרי מצד משרד התקשורת..
קח לדוגמא את axial ותראה איך הרכב הזה הפך לנפוץ כאן בארץ כאשר רוב הרכבים נקנים בארץ.
ולמה הם נקנים בארץ, כי המחיר כמעט זהה לייבוא מחו״ל.
רן ענבר
07-04-2015, 10:53:27
אני שוב אומר... אני לא יכול ולא מתכוון להוכיח כלום על אף אחד [לא צרה עיני באף אחד]
לדעתי, זו השיטה.
היא עובדת בבודדת עבור אדם בודד או בעשר יחידות בודדות בחודש.
תכפיל רווח של 200 ש"ח נקי ליחידה בכמות שאתה משער שנמכר והרי לך רווח נקי, פשוט ומשתלם.
ד"א בהחלט יכול להיות שמע"מ משולם כחוק ונגבה ע"י שרות המשלוחים.
רן ענבר
x-dream
12-04-2015, 11:26:48
חברים, אני רוצה רק לתת הערה קטנה כי הנושא קרוב לליבי (אני עובד גם אצל יבואן אבל לא בתחום הזה). יש הבדלים רבים בין עלויות היבואנים הישראלים לאחרים.
ההבדל הגדול ביותר הוא יוקר המחיה. היבואן עושה חישוב שהוא צריך לשלם מיסים, חשמל ודלק, משכורות, ביטוחים, למוצרים כאלו אני מתאר לעצמי שמכון תקנים ( שזה מנסיון עולה חבילה של כסף). אין ברירה הוא משקלל הכל וצריך להרוויח. אז כן, במדינות שהמחיה יותר זולה - עלות המוצר תהה זולה יותר. היבואן בארץ צריך בשורה התחתונה להיות רווחי אחרת לא שווה לו ליבא.
אתם, מצדכם כצרכנים תעשו את הדבר שישרת את האינטרסים שלכם בצורה הטובה ביותר. ובהזדמנות הזאת אספר לכם שהרכב שלי לאחר גמגומים רבים ב-6-7 הסעות הראשונות שביצעתי מאז שהחלפתי את הסט (מנוע ובקר) ולאחר תיקונים שונים הובא אחר כבוד אל החנות בו רכשתי. מסתבר שהבקר לא 100% ומחליפים לי אותו. בהזדמנות זו - כל הכבוד לו על שלא התנער מאחריות .. הדבר יהווה שיקול חשוב בשבילי בקניותי הבאות.
יבואן כזה לוקח בחשבון גם שעות עבודה שהוא צריך לבצע להחלפות, תיקונים ושאר בלתמ"ים. הכל עולה לו כסף והוא צריך לתמחר את זה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.