PDA

צפייה בגרסה מלאה : F550 NAZA 2 - זמן טיסה



yoavik
20-02-2015, 19:21:20
עברתי היום משלושה לארבעה תאים,
בתחילה הייתי מאוד רוצה להודות לגבי פרץ מאילת, על העזרה הרבה בנבכי הנאזה!!

לאחר שקלול הדעות שקיבלתי החלפתי את הפרופים שאיתם טסתי עד כה-1038, לפרופים קטנים יותר - 8045
המנועים המקוריים 920 kv (האדומים) של DJI, והבקרים המקוריים 30 אמפ'!
סוללות חדשות לחלוטין 4תאים 5000 מילי 25-35 C, אני עובד עם סוללה אחת בכל טיסה,
F550, עם כל האלקטרוניקה, משדר וידאו, גימבל, גו פרו, סוללה נפרדת לגימבל ולוידאו!
בטיסה הראשונה לאחר המעבר לארבע תאים, הכלי נבדק אצלי בחצר בריחוף GPS (מההתחלה) בגובה מטר
ושהה באויר 7 דקות בדיוק!
הסוללה התחילה את הטיסה (לאחר טעינת באלאנס) ב16.7, ולאחר הטיסה (7 דקות) נמדדה 15.1!
מצרף צילום חלון הקליברציה בנאזה.. אשמח לחוות דעת מקצועית על פי הפרטים המצורפים,
האם הערכים בPROTECTION מגבילים אותי? האם הפרופים תואמים לקונפיגורציה הנוכחית? ובאופן כללי האם
ה"המרה" שלי נכונה.. ומה ניתן לעשות בכדי להאריך זמן טיסה?
תודה, יואב.

ofekmoyal
20-02-2015, 19:55:08
גם לי יש naza ובהתחלה הייתי משתמש ב PROTECTION כמוך וממש לא אהבתי את זה הצעה שלי תטעין את הסוללה עד הסוף קח את הרחפן תטיס אותו דקה 1 בדיוק ותנחית אותו
קח את הסוללה למטען תטעין שוב ותראה כמה mA נכנס

הסוללה שלך 5000mA ומומלץ להשתמש רק ב 80% ממנה שזה 4000mA נגיד הרחפן שלך בדקה הזאת השתמש ב 400mA אז אתה מחלק 4000/400 יוצא לך 10 דקות טיסה, שים 10 דקות בטיימר של השלט ותדע בדיוק מתי אתה חייב לנחות

אני משתמש בשיטה הזאת כבר כמה חודשיים ותמיד שאני חוזר וטוען את הסוללות שלי יוצא שאני משתמש ב 75-80% מהסוללה

ואל תשכח לכבות את ה PROTECTION

yoavik
20-02-2015, 20:44:42
היי אופק
תודה על התגובה! אני חייב לציין שכשחקרתי את הסוגייה בTUBE נתקלתי במטיסים שבחרו לעבוד על פי השיטה שהצעת,
ואף שקלתי את העניין!.. מאחר ואין לי מספיק ותק בתחום, אשמח לקבל עוד כמה דעות!.. אולי אפילו ממטיסים אחרים שדוגלים בכיבוי PROTECTION