צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מערכת TEKIN
Massive
05-03-2015, 17:51:43
שלום לכולם..
ברשותי מערכת TEKIN RX8 GEN2 (קומבו של מנוע ובקר).
הרכב נוסע הכל טוב ויפה רק כשאני עוצר את הרכב ובא לתת רוורס יש DELAY של 3-4 שניות, קצת לא הגיוני הדבר, אני מבין שיש דיליי רק שאני מרגיש שהוא יותר מידי ארוך.
השתמשתי במדריך כיול הבקר של רן 122204
אפשר לראות את התרשים של הכיול מתחת לסעיף מס' 9 שהשתמשתי בו.
רן ענבר
05-03-2015, 19:32:52
הי עומרי.
על איזה מצב אתה מכוייל כרגע?
תסתכל בקובץ של התרגום בריבוע מספר 16 הנקרא "סוג מנוע"
אתה צריך לבחור את פרמטר 2 בו ידלקו נוריות 1-2 בלבד פרמטר זה מתיחס למנוע בראשלס והמעבר מקדימה לרוורס יהיה לאחר עצירה [בלי השהיה]
המערכת מגיעה על מצב של קדימה עצירה+השהיה ורק אז אחורה.
פרמטר נוסף שלפעמים מקצר את זמן האיפוס של המערכת הוא פרמטר הנקרא טווח ניטראלי המצויין בריבוע מספר 15
אל תתעסק עם יותר מפרמטר אחד בכל זמן נתון אחרת "יהיה באלגן"
תתחיל עם סוג המנוע ואם זה לא יעזור אז נתקדם.
רן ענבר
ebay007
05-03-2015, 19:46:38
אל תעשה רוורס בלי השהייה כי יהיה לך רוורס מיידי!
אין בטאקין אפשרות לביטול הדיליי אם אתה רוצה שזה יעבוד כרגיל. או עם דיליי, או רווס מיידי, או בלי רוורס.
זה אכן חרא, וכבר הפסדתי תחרות על זה (בעצם על הטעות שבגללה הייתי צריך רוורס אבל זה לא חשוב :rolleyes:)
רן ענבר
05-03-2015, 20:06:53
מתן.
להלן שלושת האפשרויות בבקר טאקין:
1 Brushless, Fwd/Brk LED1 ON
2 Brushless, Fwd/Brk/Rev LED1-LED2 ON
3 Brushless, Fwd/Brk/Rev Delay LED1-LED3 ON
הבקר מגיע על מצב 3
אני אומר לשנות ל 2
זה אומר שלפני רוורס יש עצירה.
נכון שניתן להתחכם ולעשות "פעמיים" עצירה מהר והפעם השניה תיהיה למעשה רוורס כאשר הרכב עדיין לא נעצר
אפשר להתרגל לשלוט בזה.
רן ענבר
ebay007
05-03-2015, 20:50:28
זה לא ככה, זה רוורס מיידי. הברקס במצב הזה אמור להיות דראג ברייק כשאתה ב"ניוטראל". זה מיועד לזחלנים.
יש לי שלוש מערכות טאקין, אני יודע מנסיון שזה כמו שאני אמור שזה.
רן ענבר
06-03-2015, 09:25:03
אם אתה אומר ומכיר מקרוב... לא אתווכח איתך
עומרי.
תסתכל בתגובה שלי למעלה על הפרמטר השני של טווח הניטראלי של ההדק.
רן ענבר
Massive
06-03-2015, 10:17:59
לוחץ גז הנורית עומדת על DB לוחץ רוורס כל הנוריות מסומנות, עוזב רוורס הנורית מגיעה ל NW
רן ענבר
06-03-2015, 12:31:15
לא הבנתי באיזה הקשר כתבת את התגובה האחרונה?!
רן ענבר
omri1002
06-03-2015, 12:43:09
זה הסבר לפעולת הרכב.
כנראה שהבקר על מוד 3.
למיטב הבנתי יותר נכון מוד 2 ?
זמן ההמתנה לרוורס מוגזם!
Sent from my iPhone using Tapatalk
רן ענבר
06-03-2015, 17:33:14
למה פתחת משתמש נוסף?
זה מיותר לגמרי
תקרא את התגובות שנכתבו פה שוב... מהתחלה ועד הסוף.
רן ענבר
Massive
06-03-2015, 17:50:45
לא יודע למה זה קרה.
לא הבנתי כלום מהתגובות... כתבתי משהו פשוט וקיבלתי פה סרט שלם.
מה עלי לעשות ומהם השלבים ?
הסברתי שאחרי שאני לוחץ גז ומיד אחרי זה רוורס הרכב עושה ברקס וצריך להמתין 3-4 שניות על מנת שהוא יסע אחורה.
מה עלי לעשות ???
ebay007
06-03-2015, 17:56:27
אז נכתב למעלה שאין מה לעשות. זה הדיליי שטאקין תכנתו וזה מה שיש.
Massive
06-03-2015, 18:27:17
ממש שרן ציטט מהתרשים זה כן אפשרי.
זה פשוט מוריד מחויית הנסיעה מאוד!
אל תגיד לי שנפלתי עם הקנייה הזאת. זה ממש מעיק
Sent from my iPhone using Tapatalk
רן ענבר
06-03-2015, 20:07:12
עומרי.
אתה קורא רק מה שבא לך לקרוא.
כתבתי בתגובה הראשונה שלי שיש שני פרמטרים שפותרים את הבעיה.
1. סוג המנוע ופרופיל הנסיעה.
את האפשרות הזו מתן שלל.
אני מסכים איתו שזה מאוד לא בריא לרכב ולמערכת אבל אם תתחיל בזהירות תוכל לשנות פרמטר זה ולבחון אותו בעצמך.
2. רגישות הדק המצערת אשר נקראת טווח ניטראלי.
כאשר מגדילים את הטווח הניטראלי לוקח פחות זמן עד שהמערכת מזהה שהיא במצב ניטראלי ולכן פחות זמן עד לתחילת הנסיעה לכיוון הנדרש.
אתה יכול ללכת עם הראש באדמה ולהרגיש ש"דפקו אותך" אבל למיטב ידיעתי זו המערכת המובילה כיום בשוק.
חבל שבמקום לקרוא מה שכותבים לך ולחשוב איך מבצעים את זה צריך לכתוב שוב ושוב את אותו דבר...
וזאת בזמן שיש לך את הוראות ההפעלה בעיברית
רן ענבר
Massive
06-03-2015, 20:22:31
חס וחלילה לא אמרתי דבר כזה.
אני קניתי ואני לוקח אחריות מלאה.
אני רק אומר שזה ממש מעיק על חווית הנסיעה (לטעמי כמובן).
האמת שלא נתקלתי בחיים בדיליי כזה מתבאס...
לא ראיתי במדריך כיצד להפוך את המצב ל MODE 2.
שכפי שהבנתי שזה ברקס ואז רוורס כמו בכל רכב רגיל..
רן ענבר
07-03-2015, 04:39:32
יש לך את הממשק למחשב של הבקר הזה?
זה רכיב שנקרא HOT WIRE
ושוב... קראתי את המדריך של הבקר ובריבוע 13 מוסבר בצורה מאוד פשוטה מה לעשות.
כל מה שאת צריך זה להשקיע דקה מחשבה בלהמיר את המידע הכללי לפרמטר שאתה רוצה לשנות.
יהיה לך הרבה יותר כיף לפתור את זה בעצמך מאשר שאני אתן לך את התשובה.
רן ענבר
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.