PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! כל הציוד הוזמן ועכשיו שאלות מקצועיות למשתמש חדש



yanivg81
29-04-2015, 08:31:02
שלום לכולם,
באדיבותם של חברי הפורום ובראשם רן הוזמן TT MT4 G3 סוללות ומטען בהמלצתו של רן.
התחלתי לקרוא קצת מאמרים וחומר שרן שלח לי (בכל זאת חדש בתחום) ועלו לי כמה שאלות ותהיות.
1. ראיתי שבהרבה מקומות מצוין שצריך להדביק חלק מהדברים צמיגים ברגים וכו', הכצעקתה?
2. מה ההבדל בין שמן אחורי לקדמי ומרכזי? ומה תדירות ההחלפה?
3. ראיתי גם בחוברת וגם באחד המדריכים על זה שצריך להעביר נייר בין גלגלי השיניים של הפיניון והספור מה תפקידם???
4. ראיתי ב manual שרשום silicon oil מה זה?
5. יש פעולות שצריך לעשות לפני ההפעלה הראשונה?
6. קראתי על מדידת חום איך מודדים?
תודה
יניב

ran_k
29-04-2015, 09:30:28
מאיפה הזמנת?

yanivg81
29-04-2015, 09:40:18
מאיפה הזמנת?

http://www.d-edition.de/RC-Cars/RC-Cars-Elektro-Offroad/Thundertiger-MT-4-G3-Elektro-Brushless-Monstertruck-2-4Ghz-6401-F102-Blau.html

רן ענבר
29-04-2015, 12:13:58
יניב
1. לגבי הדבקה:
כשאתה קונה רכב הוא מגיע מוכן לנסיעה
ההדבקות הן בתהליך הבניה
לא נשלה את עצמינו: כוח האדם המרכיב את הרכב אינו אלוף העולם...ולכן לפעמים יש פיספוסים ותקלות בהרכבה שאתה מגלה רק כשהרכב אצלך
ברוב המקרים אין בעיות
במדריך הבא פרטתי את הפעולות וההמלצות לפני אחרי ותוך כדי כל נסיעה:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69145

2. לגבי שמנים:
ככל ששמן יותר דליל כך הוא נותן פחות התנגדות
ככל שיש יותר התנגדות כך הדיפרנציאל או הבולם זז יותר קשה
זה נכון בבולמים ובדיפרנציאלים
עוד על צמיגות השמן ושיטות מדידה תוכל לקרוא פה: צמיגות שמן לדיפרנציאל ובולמים - מידע שימושי (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=70865)
שמן מחליפים ע"פ תדירות השימוש.
בגדול, אני עושה טיפול גדול כל 1/2 שנה עד שנה ע"פ ההרגשה שלי של מצב הרכב וע"פ כמות ההסעה.
3. על הסיפור של הגלגל שיניים והנייר תוכל לקרוא פה: התאמת מנוע,בקר ויחס העברה לרכב (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69724).
4,5 ראה תשובה לשאלה 2 והקישורים שבה
6. מד חום?
קוניים מוצר טוב...גם פה אני מדלג על הוביקינג
הנה כמה דוגמאות טובות:http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0095p?FVPROFIL=&FVSEARCH=%3Cb%3Etem%3C%2Fb%3Ep+gauge
הנה ציטוט של מה שכתבתי במדריך


נסיעה ראשונה היא גורלית לאיתור תקלות
הסימן הראשון לתקלה במערכת ההנעה היא חום
ולכן חשוב מאוד למדוד חום בתדירות גבוהה בנסיעה הראשונה
באיזה תדירות?
אני ממליץ למדוד לאחר דקה ->לאחר שתי דקות -> לאחר 4 דקות ->לאחר עשר דקות -> לאחר 20 דקות ובסוף הנסיעה
המדידה מתבצעת על המנוע ועל הבקר.
נושא זה חשוב מאוד ויש להקפיד על קיומו...גם אם זה אומר לכוון שעון לתזכורת מדידת החום..
מה צריך מד החום להראות?
חשוב לדעת אם אנו ביום חם או קר.
ביום חם למערכת קשה יותר להתקרר ולכן המצב עלול להיות קיצוני והטמפרטורה עלולה לטפס מהר מאוד.
ביום קר למערכת קל להתקרר ואם נמדדת טמפרטורה גבוהה למרות הקירור המשופר זה בעייתי מאוד
חום של מעל 70-75 מעלות הוא בעייתי ומתחיל להזיק לאלקטרוניקה ומצריך הקטנה של הפיניון ושל יחס ההעברה.
אם נמדדו יותר מ 70-75 מעלות יש לעצור את הנסיעה, לנסוע נסיעה איטית עם הרכב ללא חופה כדי לעזור לו להתקרר.
חשוב לדעת שכיבוי המערכת לא מקרר אותה והחום האגור בתוך המנוע עדיין בעייתי.
אנו חיים במדינה חמה. מאווררים לא הזיקו לאף אחד

על התקנת מאווררים ניתן לקרוא פה:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?57759-%FA%F8%F9%E9%EE%E9-%E7%E9%E1%E5%F8-%EE%E0%E5%F8%F8

אם אין מד חום?

א. הגיע הזמן לקנות. זה מאוד חשוב.

ב. מגע יד.
מגע ביד אינו מדויק והוא מתבסס על סף הכאב שלנו
סף הכאב משתנה מאדם לאדם אך מוגדר כי מגע כואב של שנייה שקול ל 60 מעלות
אם אתה לא מסוגל לגעת שנייה במנוע מבלי להסיט את ידך...כנראה שהמצב לא טוב.


רן ענבר