צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מנוע dle 30cc סרק משתנה כל הזמן
idan69
03-05-2015, 10:34:19
שלום לכולם
יש לי תופעה שכל הזמן חוזרת על עצמה ואני כבר לא יודע מה הבעיה החלפתי כבר 3 סרוואים והבעיה לא נעלמת.
אני מניע ,מכוון את המנוע לסרק בצורה כזאת שלא ינוע קדימה אבל גם לא יחנק בעזרת קיזוז בשלט.
משחק עם המצערת בשלט וחוזר לסרק ופתאום הטורים גבוהים ממה שכיוונתי ,משחק שוב וחוזר לטורים שונים .
בקיצור לא עומד על הסרק שכיוונתי מתחתחילה .
החיבור סרוו למנוע מחובר בצורה הבאה:
פושרוד עם בולינק למנוע ואיזד לזרוע סרוו אלומיניום ,סרוו הייטק מטל גיר.
edgarfov
03-05-2015, 12:55:16
יש כמה אפשרויות.
אבל הנקודת מוצא של הבעיה כאן היא שDLE לא מחזיק סרק יציב במיוחד גם כשכל המערכת עובדת באופן יעיל.
כלומר יש סרק למצב טיסה כדי שהמנוע לא יחנק ויכבה. סרק גבוהה בכמה קליקים בקיזוז
ויש סרק לנחיתה , ויש לבחון את הסרק הנמוך האמין שאפשר להשיג. במצב הזה כבר יותר נזהרים עם המצערת , תנועות סטיק מתונות בהרבה.
בגלל התכונה של הקרבורטור שהיא פתיחה של 40 מעלות פרפר המנוע כבר במקסימום סלד. יש לפצות באופן מכני שהפתיחה תיהיה איטית יותר לאומת תנועת הסרוו
אפשר לפצות בתוכנה של השלט עם פונקציה הנקראת THROTTLE CURVE שיכולה לדמות את תנועת הסרוו לאומת המצב הסטיק. ולשנות את עקומת התנועה.
א.
idan69
03-05-2015, 17:21:08
כל סוגי הdle הם ככה או שב50cc כבר דברים מתחילים להסתדר?.
edgarfov
03-05-2015, 17:42:34
בגדול כן , אם כי ההרגל לגבי קיזוז מצב טיסה ומצב נחיתה רלוונטי לכל הגדלים כמעט. זה הרגל טוב "לחוש" את המנוע וליקבוע קיזוזים
במהלך יום טיסה , האוויר עוד קריר, בהתקדם היום ניהיה חם , פרמטרים משתנים וכך גם היקזוזים
א.
א.
amgad123
03-05-2015, 17:56:42
גם ב 55 הוא לא הכי משהו,
אצלי זה היה ככה , שאני בא לנחיתה מוריד מצערת הסרק נשאר גבוה אז אתה נותן כמה מכות גז ממש קטנות והוא יורד.
idan69
03-05-2015, 20:34:49
אז כנראה שהתופעה מוקרת כי אתה מתאר בדיוק את אותם הבעיות קצת מרגיז אבל אני אחייה עם זה תודה רבה לעוזרים
שאלה אחרונה
זה נכון שמומלץ לחבר מהסרוו למצערת בעזרת ניירוד ובולינק או שאין חשיבות
edgarfov
03-05-2015, 20:40:22
נכון מאוד, לבודד את המנוע מחיבור ישיר למוטות מתכת כגון פושרוד , שלא "יזמר" הפרעות רדיו לתוך חלל הטיסן ומחוצה לו.
TazmanianDevil
04-05-2015, 00:31:53
אם אתה משתמש ב-2.4 זה לא רלוונטי.
edgarfov
04-05-2015, 10:26:43
מאוד רלוונטי.
גם רעש של סופת ברקים קיצונית , או סופה סולארית,או אלומת תקשורת לאי שם.. , או פלאג מזמר מחוץ לסיכוך שלו , כל מערכת יזמבר
2.4 יותר עמיד , והחידוש תקשורת שלו יותר מהיר תלוי איזה מערכת. זה רחוק מלהיות חסין הרמוניות מניוקיות במקום הלא נכון באוויר.
אז שלא תגידו שלא אמרתי.
א.
idan69
04-05-2015, 13:54:55
אם אפשר להשתמש במוט פלסטיק אז למה לא..
TazmanianDevil
04-05-2015, 15:41:16
מוט מפלסטיק גמיש מידי למנועי בנזין. המנוע וכל המסגרת המבנית רועדת מאוד מה שלא עושה טוב למנוע בסרק ולא מדייק במצערת מלאה בגלל הפלסטיק.
הסביבה החמה בתוך הקאול גם לא תורמת.
אז אם אפשר להשתמש במוט פלדה או אלומניום, למה לא.
בודד אותו על ידי שני בולינקים. וגמרנו כך גם לא תשתמש במזלגות(אם כן)
idan69
04-05-2015, 20:20:32
גם זאת אפשרות שחשבתי עליה תודה רבה
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.