jaykovs
16-05-2015, 11:54:37
היי לכולם,
היום הטסתי את הטירקס 450 שלי לאחר שתיקנתי אותו, המסוק התרסק לפני כשבועיים
כתוצאה משחרור של אחד הברגים בסוואש.
היום הטסתי אותו לאחר התיקון ולצערי התרסקתי שוב, לאחר טיסת בדיקה מוצלחת
נחתתי, החלפתי סוללה וכיוונתי עוד קצת את הג'יירו הזנב, לאחר הכיוונון
העברתי את הג'יירו למצב נועל זנב, כיוונתי את התנועה המינימלית\מקסימלית של הסרוו
זנב, הכיוונון של ה-3GX וניסיתי להמריא.
לאחר מספר שניות מההמראה, המסוק החל להסתובב על צירו באופן לא רצוני, אני מיד נחתתי
אך להבי הזנב והלהבים הראשיים נפגעו. מבדיקה מעמיקה יותר ראיתי שהגיר הקדמי של הזנב
שבור בחלק התחתון שמתחבר לגלגל שיניים הראשי, יכול להיות שזה נבע מההתרסקות הנוכחית
אך אני חושב שיכול להיות שהגלגל שיניים נשבר במהלך הטיסה וזה גרם לסיבסוב.
אציין שלא החלפתי את הגלגל שיניים הזה לאחר ההתרסקות הקודמת כי היה נראה שלם.
אשמח לתגובות ולנסיונכם האישי.
תודה, ג'ייקוב.
היום הטסתי את הטירקס 450 שלי לאחר שתיקנתי אותו, המסוק התרסק לפני כשבועיים
כתוצאה משחרור של אחד הברגים בסוואש.
היום הטסתי אותו לאחר התיקון ולצערי התרסקתי שוב, לאחר טיסת בדיקה מוצלחת
נחתתי, החלפתי סוללה וכיוונתי עוד קצת את הג'יירו הזנב, לאחר הכיוונון
העברתי את הג'יירו למצב נועל זנב, כיוונתי את התנועה המינימלית\מקסימלית של הסרוו
זנב, הכיוונון של ה-3GX וניסיתי להמריא.
לאחר מספר שניות מההמראה, המסוק החל להסתובב על צירו באופן לא רצוני, אני מיד נחתתי
אך להבי הזנב והלהבים הראשיים נפגעו. מבדיקה מעמיקה יותר ראיתי שהגיר הקדמי של הזנב
שבור בחלק התחתון שמתחבר לגלגל שיניים הראשי, יכול להיות שזה נבע מההתרסקות הנוכחית
אך אני חושב שיכול להיות שהגלגל שיניים נשבר במהלך הטיסה וזה גרם לסיבסוב.
אציין שלא החלפתי את הגלגל שיניים הזה לאחר ההתרסקות הקודמת כי היה נראה שלם.
אשמח לתגובות ולנסיונכם האישי.
תודה, ג'ייקוב.