PDA

צפייה בגרסה מלאה : טייסת העמק - חשמל באוויר !



ori_lavee
25-04-2009, 09:31:09
עוד יום הטסות מוצלח ומהנה בצפון הרחוק.
יום שני של הטסת ה 600ESP שהוקדש לתיקוי הנטינג במהירות גבוהות.

המסוק הזה פשוט מדהים...אני מאוהב !


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=8879&stc=1&d=1240648108


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=8880&stc=1&d=1240648108


http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=8881&stc=1&d=1240648108


שבוע טוב

אורי

saarordan
25-04-2009, 09:38:38
אורי חברי היקר !תתחדש המסוק נראה פצצה...
:rolleyes:

blacksea
25-04-2009, 10:10:14
שנלמד ,

איך תוקן ההנטינג - הורדת GAIN ?

SHAHAR AB
25-04-2009, 10:11:23
להטיס בכזה נוף מדהים זה ממש ליגה ,בכל מקרה תתחדש ותמשיכו להביא תמונות של נוף ומסוקים זה משתלב מצויין.

ori_lavee
25-04-2009, 11:29:25
שנלמד ,

איך תוקן ההנטינג - הורדת GAIN ?כן, כל פעם עוד קצת עד למצב תקין בכל המהירויות.

אורי

matan-segal1
25-04-2009, 11:38:22
אורי פשוט מפלצת המסוק החדש.
היה כיף לראות את הדבר הזה טס וכמובן לראות אותך אחרי די הרבה זמן.
אני מקווה שנתראה בשבוע הבא שוב.

תתחדש!!!

ori_lavee
25-04-2009, 20:41:00
סיכום טעינת הסוללה (Evo 5000mAh 6s 25c) אחרי 7.5 דקות טיסה.

הסוללה ירדה מהמסוק במצב מאוזן לחלוטין 3.75 וולט לכל תא.
טענתי 140 דקות על 0.5c ז"א 2.5 אמפר.
סה"כ נכנס 3,790 מילי-אמפר, מתח כל תא אחרי טעינה 4.19 וולט.

לא נראה לי שכדאי למשוך הרבה יותר יותר מזה...

סיכום :
במצב Normal הסוללה תתן משהו כמו 7.5 - 8 דקות.
במצב Idle לא כדאי למשוך יותר מ 6 - 6.5 דקות.

אורי

yoavik
25-04-2009, 20:58:00
אורי .. תתחדש .. יפיוף אמיתי!
אז מה הנזק הכללי לפני סוללות???

sharonx
25-04-2009, 21:16:20
של מי ה 250 והאם הסטאפ שונה מסטוק ?

נ.ב
תמונות נהדרות כתמיד.

ori_lavee
25-04-2009, 21:23:05
אורי .. תתחדש .. יפיוף אמיתי!
אז מה הנזק הכללי לפני סוללות???תודה יואב/יק.

המחיר הבסיסי של קיט המסוק הוא כ 700 דולר כולל מנוע, בקר, רגולטור, להבים וסוללת אלקטרוניקה.
צריך להוסיף 3 סרוואים לסיקליק + ג'ירו וסרוו זנב...וסוללות כמובן.
לא לשכוח שרצוי להטעין סוללות כאלה עם מטען איכותי.

אורי

ori_lavee
25-04-2009, 21:23:38
של מי ה 250 והאם הסטאפ שונה מסטוק ?
ה 250 של חבר, והסט-אפ הוא סטוק.

אורי

roi011
25-04-2009, 22:14:07
אורי, תתחדש ותהנה !
קנית בארץ או מחו"ל ?
מה ההבדל העיקרי בין ה 600 ל500 ?
שניהם עובדים של סוללות 6S ??
אני חושב בכיוון של רקס 500 אבל אחרי שראיתי את זה......

ori_lavee
25-04-2009, 22:18:06
אורי, תתחדש ותהנה !
קנית בארץ או מחו"ל ?
מה ההבדל העיקרי בין ה 600 ל500 ?
שניהם עובדים של סוללות 6S ??
אני חושב בכיוון של רקס 500 אבל אחרי שראיתי את זה......6 תאים לטירקס 500 זה SetUp רצחני, ובטח לא מתאים למנוע והבקר שמגיעים כסטוק.
לדעתי ה Setup המקורי של ה 500ESP הוא ל 4 תאים.

בנוגע להבדלים בטיסה אינני יודע, לא הטסתי אף פעם מסוק 500.
יהיו פה אחרים שידעו לענות.

קח בחשבון שעלות הסוללות ב 600 היא כפולה.

אורי

roi011
25-04-2009, 22:20:59
אורי,

תודה על תגובתך.

ESP הכוונה לאיבזור מסוק מלא למעט ג'יירו וסרוואים ?

ori_lavee
25-04-2009, 22:22:19
אורי,

תודה על תגובתך.

ESP הכוונה לאיבזור מסוק מלא למעט ג'יירו וסרוואים ?ESP = Electric Super Pro

בחשמליים יש 2 קטרוגיות נוספות GF ו CF.

ל ESP הנעת זנב ע"י TT (דרייב-שפט) ומנוע ובקר חזקים יותר מדגמי ה GF וה CF שלשניהם הנעת זנב ברצועה.
GF = פריים מ G10
CF = פריים מקרבון.

אורי

Adam.D
25-04-2009, 22:44:29
איזה נוף... כיף פי כמה.. :D
המסוק קצת מקלקל ;)
סתם.. יפה מאוד!

blacksea
25-04-2009, 23:25:52
6 תאים לטירקס 500 זה SetUp רצחני, ובטח לא מתאים למנוע והבקר שמגיעים כסטוק.
לדעתי ה Setup המקורי של ה 500ESP הוא ל 4 תאים.

בנוגע להבדלים בטיסה אינני יודע, לא הטסתי אף פעם מסוק 500.
יהיו פה אחרים שידעו לענות.

קח בחשבון שעלות הסוללות ב 600 היא כפולה.

אורי

רוב מטיסי ה 500 טסים עם 6S , וזה בהחלט ה SETUP המומלץ לטירקס 500 עם הבקר והמנוע המקוריים.

אופיר נחום
25-04-2009, 23:36:06
אורי, תתחדש - מסוק מדהים.

ori_lavee
25-04-2009, 23:57:46
רוב מטיסי ה 500 טסים עם 6S , וזה בהחלט ה SETUP המומלץ לטירקס 500 עם הבקר והמנוע המקוריים.OK תודה על תיקון,
לא ידעתי זו הפתעה בשבילי שהבקר והמנוע המקוריים ב 500 מתאימים ל 6S, כפי שכתבתי אני לא מכיר את המסוק.
בכמה אמפר מדובר ?



אופיר - תודה.
אם תחליט שאתה בא לביקור מולדת...תקבל סיבוב :)

אורי

sagi
26-04-2009, 02:49:13
אורי ממש תענוג לראות את התמונות והנוף פשוט ריענון לאילתי כמוני :)
תתחדש גבר !

ori_lavee
26-04-2009, 05:32:49
אורי ממש תענוג לראות את התמונות והנוף פשוט ריענון לאילתי כמוני :)
תתחדש גבר !תודה שגיא.
במסגרת עבודתי אני מגיע לאילת פעם-פעמיים בחודש, אני תמיד אומר לעצמי שזה האזור הכי יפה בעולם להטיס בו...
כנראה...שהדשא של השכן תמיד ירוק יותר :)

שבוע טוב
אורי

nadavbarak
26-04-2009, 07:17:54
ESP = Electric Super Pro

בחשמליים יש 2 קטרוגיות נוספות GF ו CF.

ל ESP הנעת זנב ע"י TT (דרייב-שפט) ומנוע ובקר חזקים יותר מדגמי ה GF וה CF שלשניהם הנעת זנב ברצועה.
GF = פריים מ G10
CF = פריים מקרבון.

אורי

הי אורי,
תתחדש על המסוק. נראה יפיפה, כמו הנוף אצלכם.
רק תיקון קטנטן: למיטב ידיעתי GF זה פיבר ולא G10 .g10 זהו חומר אחר אשר למיטב ידיעתי בשימוש במסוקים אחרים אולם לא ב-Trex.
ה-GF הוא כסוף בעוד שה-CF זה הקרבון השחור שבדר"כ רואים.
ועכשיו הפתעה: אצלנו כל מסוק ששבר פריים עבר מ-CF ל-GF.
ה-GF זול כמעט בחצי, לא פחות חזק ואף פחות שביר.

nadavbarak
26-04-2009, 07:24:11
אורי .. תתחדש .. יפיוף אמיתי!
אז מה הנזק הכללי לפני סוללות???

ובשבילך יואביק, קבל:
http://fusuno.com/home/type.php?module=product&iCat=51

ori_lavee
26-04-2009, 08:16:11
הי אורי,
תתחדש על המסוק. נראה יפיפה, כמו הנוף אצלכם.
רק תיקון קטנטן: למיטב ידיעתי GF זה פיבר ולא G10 .g10 זהו חומר אחר אשר למיטב ידיעתי בשימוש במסוקים אחרים אולם לא ב-Trex.
ה-GF הוא כסוף בעוד שה-CF זה הקרבון השחור שבדר"כ רואים.
ועכשיו הפתעה: אצלנו כל מסוק ששבר פריים עבר מ-CF ל-GF.
ה-GF זול כמעט בחצי, לא פחות חזק ואף פחות שביר.היי נדב.
תודה על התיקון.
ובכלל תודה על העזרה בשבוע האחרון :)

אורי