PDA

צפייה בגרסה מלאה : הוביקינג החליטו להתעלל בי עד שהבנתי את הרמז



4X-AVI
06-08-2015, 16:15:39
בסוף מאי ביצעתי הזמנה מהמחסן האירופי.
הזמנתי באגי (http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__29981__Turnigy_1_10_Brushless_2WD_Desert_Racing_ Buggy_ARR_EU_Warehouse_.html) כמתנת יום הולדת לבן שלי שהחל להתעניין בז'אנר (ולא בז'אנר התעופתי משום מה...:mad:) ורביעיית סרווים אנלוגים של קורונה ועוד כמה אביזרים אחרים.
למזלי,הבאגי היתה בסייל באותו זמן וזכיתי בהנחה יפה של 22 דולר . סגרתי ושילמתי ואישרתי ושלחתי לאחי שמתגורר בבלגיה כדי שיביא איתו בביקורו בארץ.
למחרת הסרווים שהזמנתי נגמרו וההזמנה נעצרה בגלל זה.אחרי מספר ימי המתנה ביקשתי להחליפם בגירסה הדיגיטלית של הסרוויים והוספתי את הפרש המחיר וחשבתי שזהו -ההזמנה תצא לדרכה תוך יום יומיים גג.
הייתי אופטימי מדי...
מאותו הרגע לא הפסקתי לברר ולשאול ולכתוב ולהתלונן אבל כלום לא עזר - ההזמנה נתקעה משום מה ואף אחד לא יכל לספק לי הסבר מדוע,רק לשנן שוב ושוב את אותן סיסמאות קופי-פייסט של "התאזר בסבלנות" ושאר דברי נועם מגוחכים וחסרי תועלת.
הזמן עבר ואחי כבר בא לביקור,אך בידיים ריקות. בראשי דמיינתי איך בני נשאר עם טראומה לכל חייו :p והמשכתי במרץ לכתוב להוביקינג כדי להספיק ביקור של משפחה בבלגיה...אך לשווא. עוד תירוצים ועוד מריחות ואין סימן שההזמנה יוצאת לדרך.
אתמול בבוקר נגמרה סבלנותי וביקשתי לבטל את ההזמנה.נשאלתי שוב רק כדי שיהיו בטוחים ואישרתי שאכן כן.
דקה אחרי ביצעתי הזמנה כמעט זהה (מלבד הסרווים שכבר לא נחוצים לי כרגע) והפעם - במחיר המלא של הבאגי ( 110 דולר) וראה איזה פלא ! - ההזמנה נשלחה תוך 30 שעות מרגע התשלום.

תהיתי האם זה היה מכוון או שזו רק הפרנויה היהודית-גלותית שלי .
היתכן והם העדיפו לעצור את ההזמנה עד שאבטל רק כדי לא לשלוח סחורה במחיר מבצע ?
דבר כזה מעולם לא קרה לי... איך יתכן שהזמנה נתקעת במחסן (ולא בדרך לארץ) יותר מתשעה שבועות ?
האם אין דרך ליצור קשר ישיר עם המחסן אלא רק דרך שירות הלקוחות בסין המנותק מהמתרחש באירופה ?
האם תופעה כזו קרתה למישהו ?

129801

h107c
06-08-2015, 23:19:18
כן קרתה לי אבל עם בנגוד, היה להם מבצע לפני כמה ימים על טראניס פלוס ב-149$, הזמנתי ועדיין לא שלחו לי, אני חושש שמדובר באותו סיפור, על אף שזה ספק אחר.
אבל זה בהחלט יכול לקרות.

AmitB
07-08-2015, 09:00:49
אל תיקח את זה אישית, הם לא שולחים הזמנות שכוללות פריטים שחסרים במלאי - ממתינים להגעת כל הפריטים.
זו המדיניות שלהם שנים.
בלי קשר - שירות הלקוחות איטי להחריד, הטיפול כל בקשה מיוחדת (למשל שינוי הזמנה), בקשה ל refund או RMA לוקח המון זמן (יכול להיות גם שבועות)

4X-AVI
07-08-2015, 15:52:51
את הפריט שהיה חסר החלפתי למחרת ההזמנה בפריט דומה שבמלאי (קורונה DS238MG דיגיטליים במקום CS238MG אנלוגיים שאזלו) והוספתי את ההפרש במחיר,כך שהכל בעצם היה במלאי.
בכל השבועות שחיכיתי,כל הפריטים היו במלאי ועקבתי אחרי זה אך לא היה לי הסבר הגיוני מדוע ההזמנה לא נשלחת.
אני בהחלט מתחיל להאמין שחוסר רצון להוציא סחורה במחיר נמוך היא הסיבה,כפי שציין h107c עם ההזמנה מבנגוד.
הוא יחכה חודשיים ויבטל את ההזמנה, יבצע הזמנה חדשה ויאלץ לוותר על ההנחה על המשדר.
כאשר עושים את זה לאלפי לקוחות,הפער הכספי גדול מאוד.