PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! זמן טיסה נמוך מאד בצורה מחשידה..



Dor Agassi
04-09-2015, 20:26:23
היי, יש לי רחפן 250 שאחרי כמה טיסות המקסימום שהצלחתי ללהוציא ממנו זה 2.5 דקות טיסה לא אגרסיבית (פחות או יותר ריחוף).

הסטאפ -

מנועים 2280KV 1806 של אימקס
בקרים 12amp של אימקס
cc3d עם openpilot
שלט ומקלט טורניג'י 9X
פרופים 5030 gefman

אני משתמש בסוללות 1300mah 35C של ReadyMadeRC ומד מתח עם ביפר.
אני מפסיק טיסה אחרי שיש באחד התאים פחות מ3.7 וולט.
משקל הרחפן עם סוללה והכל כולל הכל הוא 486 גרם.

s.mario
04-09-2015, 22:16:02
הי דור,
הסטאפ שלך דיי סטנדרטי לרחפני ה250, סוללה מעט קטנה, אך עדיין לא סביר לקבל פחות מ-3 דקות טיסה!
יכול להיות שהסוללה "עייפה"? כמה מחזורי טעינה היא עשתה? אתה מרגיש נפילות מתח במהלך הטיסה?

Dor Agassi
04-09-2015, 22:42:59
סוללות שעברו בסך הכל 3 מחזורים.
הרחפן טס מעולה אבל מצפצף מהר. כשאני נוחת אני רואה שיש בסוללה 1.1 וולט ולאחר דקה בערך יש בה 12?! זה הגיוני? אני מנסה להמריא מחדש אס עוד 15 שניות ויש את זה עוד פעם.

s.mario
05-09-2015, 00:35:17
ממש לא הגיוני... או שקיבלת סוללות פגומות.
איך אתה בודק את הסוללה אחרי טיסה?

ציקליד
05-09-2015, 01:58:40
לפי התיאור שלך
אכן הסוללה פגומה וזה כנראה התנגדות גבוהה באחד התאים או בכולם,
תחבר מד מתח לסוללה ובזמן שאתה מרים את סטיק המצערת
תבדוק את המתח בתאים ותוודה שהם לא יורדים מתחת ל 3 וולט .

עודד מזור
05-09-2015, 07:47:55
כשאתה מטעין את הסוללה אחרי הטסה כזו, כמה mah נכנס?

Dor Agassi
05-09-2015, 09:17:03
אני מודד את המתח בתאים עם מד וולטאז' עם ביפר כזה פשוט וקל שחיברתי לרחפן.

כשאני ממריא המתח לא יורד מתחת ל3 וולט. קראתי שבריא להוריד את הרחפן כשיש פחות מ3.7 וולט באחד התאים. ולכן זה מה שאני עושה. תקנו אותי אם אני טועה..

כשאני מטעין את הסוללות אני מכניס לתוכן 1300 mah.

nitbeat
05-09-2015, 09:28:18
אני מודד את המתח בתאים עם מד וולטאז' עם ביפר כזה פשוט וקל שחיברתי לרחפן.

כשאני ממריא המתח לא יורד מתחת ל3 וולט. קראתי שבריא להוריד את הרחפן כשיש פחות מ3.7 וולט באחד התאים. ולכן זה מה שאני עושה. תקנו אותי אם אני טועה..

כשאני מטעין את הסוללות אני מכניס לתוכן 1300 mah.

תבדוק אם יש מנועים חמים יותר מאחרים, בצורה משמעותית.

סוללות איכותיות עם C גבוה הייתי שם באזר מתח על 3.6
בין 3.7 ל 3.6 יכול להיות דקה שתיים ואפילו יותר זמן טיסה.

תנסה קודם לבדוק אם אין מנוע שאולי צורך המון זרם, בדרך כלל אינדיקציה של חום גבוה,
לאחר מכן תנסה לשים באזר על 3.6 ואיך שהוא מצפצף לנחות, תראה כמה זמן אתה מקבל.

אני מציע שתפרסם את שאלתך גם בקבוצת רחפני המיני בפייס
https://www.facebook.com/groups/FpvRacingIL/

Dor Agassi
05-09-2015, 12:31:46
כל המנועים באותה טמפרטורה בערך.
מה הגבול התחתון שכדאי להגיע אליו מבחינת מתח בכל תא. יכול להיות שזו הבעיה טשאני פשוט עוצר מוקדם מדי.