צפייה בגרסה מלאה : שאלה Rc gear shop
ravivro
06-09-2015, 00:23:15
חברה טובה ?
מנועים ובקרים אמינים?
http://www.bigsquidrc.com/rc-gear-shop-18-2150kv-brushless-motor-system-review/
האם המנוע והבקר האלו טובים?
רן ענבר
06-09-2015, 04:10:45
אני לא מכיר.
חברה חדשה ומוצר חדש...
כשאתה כותב "טוב" אתה צריך להגדיר "טוב" לאיזה מטרה
רן ענבר
ravivro
06-09-2015, 08:57:14
למטרת באשינג ליקרוע בשטח
Sent from my iPhone using Tapatalk
ravivro
06-09-2015, 09:00:15
כאילו הם יעניקו לרכב את הכוח שהוא צריך אני לר מבין כול כך בkv אמפר וכול זה קראתי את
כול המאמרים שכתבת עלייהם אבל עדיין קצת לא מובן
Sent from my iPhone using Tapatalk
רן ענבר
06-09-2015, 11:14:41
איזה רכב יש לך?
מה התקציב שלך?
אני לא שש לקנות מערכות שהניסיון איתן בארץ שואף לאפס.
שמישהו אחר יהיה שפן נסיונות
רן ענבר
ravivro
06-09-2015, 14:17:06
אני רוצה לקנות רכב שיש עךיו כבר את המערכת הזאתי ולא שמעתי עליה מעולם בגלל זה אני שואל עלייהם ועל המנוע
Sent from my iPhone using Tapatalk
רן ענבר
06-09-2015, 15:56:53
אל תקנה רכב יד שניה...במיוחד אם יש עליו מערכת לא מוכרת.
מה התקציב שלך לרכב?
רן ענבר
ravivro
06-09-2015, 16:20:05
הרכב מפורסם במכורים קונים זה e revo Brussels הרכב ניראה מצויין התקציב בסביבות ה 3
Sent from my iPad using Tapatalk
רן ענבר
06-09-2015, 16:48:40
לא הסתכלתי במוכרים קונים.
לפעמים, מסיעים קונים איזו מערכת זולה, לוקחים לעצמם את הממבה מאנסטר ומוכרים את הרכב עם מערכת זולה ופשוטה.
אני לא מת על האי ריבו באופן כללי...אם אתה מוריד את הממבה מאנסטר מהאי ריבו, בכלל אין מה לעשות עם הרכב הזה.
ושוב. אין לי מושג מי המוכר ומה מצב הרכב.
רן ענבר
losi 8
07-09-2015, 00:56:11
האירבו שאתה מדבר עליו אני מכיר את הבעלים....מקריאת אונו נכון?אירבו בכללי איך שהוא לא רכב מוצלח...אבל הרכב שיש לו עשה אותה רכב מאוד עמיד ויש לך המוןן חלקים בצד לחלקים וכל הרכב rpm.
הרכב מצב מעולה ונסע עם נהג שמטפל מצויין ברכבים ויעזור לך בווסאפ\בטלפון גם אחרי הקנייה.
גם דיפ מרכזי יש שם והרכב נוסע סבבה עם הדיפ מרכזי...ומייסבים קירמים ובתי דיפים משופרים וזרועות rpm וציריות HD ממתכת ומייצבים.
היה לי ניסיון עם האירבו שוב איך שהוא הוא רכב דיי עדין אבל איך שהוא עשה אותה הוא שיפר את כל החלקים שנדפקים בה..
אם אתה תחליט ללכת אליו תבקש ממנו להוריד את המערכת לדעתי ותתקנה מערכת שהוכיחה את עצמה,יש אפשרות לפרק את העיסקה ולקנות בלי מנוע ובקר אם זה מדאיג אותך.
אני אדבר תכלס עכשיו היה לי גם אירבו איך שהרכב בא ככה הוא לא כזה עמיד אבל הרכב שלו עמיד ושופר עד הבורג האחרון במה שצריך ולא נסע הרבה בגלל שלבעלים יש באגי תחרותית והוא מסיע במסלולים והאירבו לא נוסעת כי הוא לא נוסע באשינג כמעט.
ravivro
07-09-2015, 10:57:23
הוא לא מוכן לרדת
הרבה ללא מערכת שאלתי אותו שדברתי איתו לא משנה כבר העיסקה לא תסגר כבר אני אקנה חדשה מארצות הברית יש מי שיביא לי אותה וישפר אותה לאט לאט לפי הטעם שלי
Sent from my iPhone using Tapatalk
losi 8
07-09-2015, 12:21:25
חכה,אם אתה לא קונה ממנו אל תקנה אירבו חדשה,שהיא חדשה בלי השיפורים היא לא מומלצת במחיר שלה אפשר להביא רכבים טובים יותר.
ואירבו חדשה אתה מקבל בלי בטריות ומטען,האירבו מחול אם יש לך מי שיביא לך אותה תעלה 2800+- קח בחשבון שחייב בטריות ומטען שיעלו 1000+- ש"ח.
כבר הגעת ל4,000 אלף שקל וזה רכב מחול..שצריך שיפורים אחרי הקנייה אתה חייב עם הרכב להביא זרועות rpm כי המקוריות ביום שתחליט לקפוץ קצת עם הרכב ישברו לך.(גם אם תנחת מושלם)
במקרה פה עדיף ממנו בהרבה מאשר חדשה לדעתי עם כמה שזה נשמע "מוזר" אני יאמר לך מה שעומד לקרות בידיוק.
זרועות תחליף,ציריות תחליף כי הפלסטיק נשברות ל2 בקלות,צמיגים אחרי חדש ואלה הדברים שיקרו ויעלה לך עוד סכום לא קטן.
אתה נעול על האירבו או שפתוח לעוד הצעות?אם אתה לא קונה ממנו בקיצור תרד מהאירבו כי עוד חודשיים תבין ששמת ברכב עוד 1500-2000 במקרה הטוב על שיפורים שהרכב יחזיק מעמד וב4000 אלף שהרכב יעלה עם בטריות ומטען ושיפורים שתשים או שלא תסע כמו בן אדם פשוט תגיע לסכום שקרוב ל6,000 אלף כמו שקורה לכמעט כל בעלי הe revo ובמחיר הזה תוסיף עוד טיפה ותקבל טראגי מוסבת שזה הטופ.
תחשוב על זה אם אתה מוכן להכנס לזה...
יותר מזה אני לא יגיד כי אני לא רוצה להטעות אותך,רק לידע אותך מה שיקרה אם תביא e revo חדשה בישביל באמת להנות ולקרוע אותה זה עומד לעלות לך המון כסף אחרי הקנייה.
אם אתה לא הולך על האירבו של הבחור תחכה לרן שיכוון אותך לאיזה רכב ללכת....
ravivro
07-09-2015, 12:32:39
אני נעול על הרכב וזה הכיף
בכול הדבר ההתעסקות
עם המכונית
יש לי הנחה בתוואר הוביס אז יוצא לי 2000 שקל המכונית ומשלוח חינם יש לי מטען יש לי סוללות אז אין לי דאגה בקשר לזה צריות עם ישבר אני יקנה מברזל וצמיגים אחרי חתי שנה אז זה לא שבאותו רגע אני שורף 4000 אלף או יות זה בהמשכיות בכול רכב יש את הבעיה שלו שום רכב לא מושלם ובכול אחץ אחרי זמן נישבר משהו ומחליפים ומוציאים כסף
Sent from my iPhone using Tapatalk
losi 8
07-09-2015, 13:40:47
היה לי אירבו,אני אומר לך שזה רכב עדין שבלי הדיפ מרכזי שגם הוא שיפור ולא בא עם הרכב יהיה לך לא פשוט לשמור על 4 גלגלים באדמה.
לדעתי זה טעות להביא אותה חדשה,עדיף mt4 מחול יעלה אותו מחיר פלוס מינוס ויש אתר גרמני שעם הכל משלוח מכס הכל עולה 2200.
אני מסיע עם חבר שיש לו mt4 ועוד חבר שאני איתו בקשר קבוע ויש לו eb4 שאלה רכבים דומים...ושניהם מצויינים ועמידים פי כמה וכמה מהאירבו לmt4 עפות ציריות פעם בכמה זמן...חוץ מזה אין בעיות ואם תרצה לראות אותם נוסעות שלח לי הודעה פרטית.
לדעתי אם זה לא ללכת על האירבו המשופרת זה לא ללכת על האירבו כי איך שהיא באה מהחברה היא צריכה שיפורים במיידי.(חפרתי על זה.....אבל חשוב שתבין את זה)
אני לא יחפור לך תשכל יותר אם אתה כזה נעול על הרכב,זה הזמן יעשה את שלו.
ואם אתה מאזור מרכז אשמח אם תשלח לי הודעה פרטית שאם תקנה את האירבו תבוא להסיע איתנו...
איזה בטריות ומטען יש לך?
ravivro
07-09-2015, 13:47:57
לא חפרת על זה הבנת שאתה רוצה בטובתי אבל ננעלתי אין הראש לא נותן אחרת תודה בכול זאת
ו..אני גר בקרית גת אז אני לא יודע עם זה כזה במרכז אבל זה קרוב אשמח להסיע איתכם אם אקנה אצ הרכב ו..יש לי שתי סוללות שתיי תאים 4500 30 c ומטען פשוט לא זוכר את שם החברה אבל עובד כמו שצריך
Sent from my iPhone using Tapatalk
losi 8
07-09-2015, 15:48:36
שמע אני לא הכי מבין בבטריות אבל קראתי מדריכים בעיקר של רן ענבר מנהל פורום פה וממליץ לך לקרוא ולעבור אלהם גם...יש בהם המון מידע שיכל לעזור לך ולידע כללי תמיד טוב לדעת.
באירבו יש מערכת 8\1 הבטריות צריכות יכולת פריקה של 150A,הבטריות שיש לך הם פורקות 135A זה טיפה גבולי מידי...שים לב אם הבטריות מתחממות\מתנפחות עדיף לך לקנות סוללות שיתאימו לרכב בלי סיכון שאני נסעתי בהם באירבו והם מעולות של power line.
זוג סוללות שיעשה את העבודה זה לא כזה דבר יקר...150-200 לזוג שיספיק לחצי שעה נסיעה קצת יותר אם תיהיה עם היחס מקורי ואם תסיע איתנו זה יחזיק לך שעה לי החזיק שעה והיה לי צמיגים כבדים וגדולים יותר מה שדרש קצת יותר עם הפאורליין 5200 מיליאמפר.(אתה תצטרך לקנות בטריות בכל אופן מה התקציב שלך וכמה זמן הסעה אתה רוצה ביום הסעה סך הכל?)
תחשוב טוב אם אתה רוצה להכנס למעגל השיפורים של זרועות,ציריות,דיפים,וחופשים,ודיפ מרכזי שזה יקר מקורי של טרקסס אם תרצה להסיע כמו שצריך וצמיגים בזמן הקרוב.(קח בחשבון שזה יעבור את ה2000 בשקט..כולל הבטריות זה פשוט הוצאה גבוהה קשה לי להאמין שאת האירבו תצליח להביא ב2000 ש"ח,קח בחשבון שצריך לשלם מעמ ואולי מכס וסיכוי סביר שיהיה לך בעיות עם השלט ממשרד התקשורת תצטרך להוציא אישור זה בחינם דיי פשוט)
וצלם את המטען שלך...אם זה מטען קיר פשוט תצטרך גם מטען דיגטאלי...זה פשוט לא יגמר לך.
הייתי בדרעק הזה,זה או לקנות מהבחור שעשה תרכב מצויין או לוותר על האירבו אין אופציה אחרת.
זהו,אמרתי מה שהיה לי להגיד..שיהיה לך בהצלחה.
רן ענבר
07-09-2015, 16:15:36
אני לא יכול להמליץ לך לקנות אי ריבו.
לא חדשה ולא יד שניה.
חבל לי שאתה לא מקשיב למה שכותבים לך.
לא נותר לי אלא לאחל לך הרבה בהצלחה.
רן ענבר
nils3373
07-09-2015, 17:20:17
ravivro,
לפני שאני ארשום את הדברים הבאים דע שהרכב שלי כבר לא רלוונטי למכירה.
1.בעיה מספר 1: כמו שLosi 8 רשם לך אתה חייב מינימום פריקה של 150A לבקר ממבה - אתה עלול לשרוף את הסוללות. פתרון: לפחות 5000mah ו-30C פריקה.
2. בעיה מספר 2: אם לא תרכוש דיפ מרכזי אתה בשלב מוקדם מאוד תשחוק את הדיפ הקדמי או האחורי - לי זה קרה גם בשימוש סוללות 4 תאים בלבד. פתרון: רכישת דיפ מרכזי והתקנת שייבות בדיפ הקדמי והאחורי.
3. בעיה מספר 3: אם אתה מתכוון להסיע את הרכב בשטח ולהקפיץ אותו קצת אתה במוקדם מאוד תשבור זרועות A ברכב. פתרון: רכישת זרועות תוצרת RPM.
4. בעיה מספר 4: אם בשלב כלשהו אתה מתכוון להסיע את הרכב על 6 תאים הצמיגים המקוריים של הרכב יקרעו לך כמעט באופן מיידי (אם תרצה אוכל לשלוח לך מלא סרטונים בנושא). פתרון: רכישת צמיגי Badlands של פרוליין או כל צמיג איכותי אחר.
5. בעיה מספר 5: גם אם תסיע את הרכב רק על 4 תאים אתה עלול לשבור או יותר נכון לקמט את ציריות הפלסטיק המקוריות. הפתרון: רכישה והתקנה של ציריות ברזל של טראקסס או של MIP או אפילו ציריות מקוריות של הסמיט.
6. בעיה מספר 6: מספיק נפילה לא נכונה אחת ואתה עלול לשבור את השילדה האחורית כולל בית הדיפ האחורי (גם זה קרה לי). פתרון: רכישה והתקנה של תומך שלידה אחורי מאלומיניום מבית טראקסס או מפלסטיק של חברת T-Bone.
בהצלחה.
אם אתה פותר את כל הבעיות הנ"ל אתה מאוד תהנה מהרכב.
ravivro
07-09-2015, 17:34:02
טוב הצלחת ליגרום לי לרדת מהאי ריבו אחפש לי רכב אחר בסיגנון טראגי חשמלית תודה לכם שעזרתם לי להבין יותר מימה שהבנתי יום מעולה שיהיה לכם...[emoji4]
Sent from my iPhone using Tapatalk
רן ענבר
07-09-2015, 18:31:25
כל הבעיות שכתב nils3373 נכתבו מהניסיון
90% מהן לא קיימות בטראגי 1/8 ואפילו במאנסטרים שבנויים בצורה נכונה
אני מציע שתפתח אשכול חדש נוסח אני מחפש רכב בתקציב X למטרהY
ונראה איך מתקדמים.
רן ענבר
nils3373
07-09-2015, 18:50:33
רן,
מניתוח קצר של הסעיפים שרשמתי אפשר להסיק את הדברים הבאים:
1. בעיה מספר 1 לא קשורה לאיריבו.
2. לכל רכבי הטראגי יש דיפ מרכזי ולחלק מהמאסטרים החזקות יש בעיות דיפ בשימוש סוללות 6 תאים.
3. בעית הזרועות קיימת כמעט בכל הרכבים הגדולים במיוחד אם קופצים בשטח ללא הבחנה.
4. בעיה די ייחודית לאיריבו בנסיעה על 6 תאים אבל עם זאת רכבי טראגי לא מגיעים בכלל עם צמיגים.
5. ציריות הפלסטיק המקוריות עמידות מאוד באיריבו המקורי עם מנוע בראשד - פשוט לא חשבו על הכח שיניע את הרכב בעתיד - כח הבראשלס.
6. בעיית השילדה האחורית או תומך כנף אחורית קיימת בכל רכב שאין תמיכה וגם בחלק מאלו שיש להם - לדוגמא: הטראגי הדנדשה של Team Durango (קיט שעולה 600 דולר) סובלת מבעיה זו בדיוק - התומך של הכנף האחורית נשבר בלי כל מאמץ.
אין רכב שאין לו בעיות - אולי מלבד רכבים של Hot Buddies או Tekno.
משהו באיריבו מאוד משך אותי אבל ידעתי מראש למה אני נכנס ולא מצטער אפילו לרגע על הרכישה שלה.
רן ענבר
07-09-2015, 21:46:54
א. לכל רכב יש בעיות...איש לא אמר שיש רכב חסין תקלות
כל ההפרש הוא היחס בין כמות התקלות לכמות ההסעה
כל כמה נסיעות אתה צריך לתקן משהו?!
ב. כבר מזמן טענתי שרוב רכבי טראקסס תוכנן לבראשד וניקל מטאל ולא שופר לבראשלס וליפו...
לכן, מלאכת השיפור האין סופית מוטלת על המסיע
אם המסיע מתחיל ואין לו מושג...הוא אוכל ח*א
ואם המסיע מבין עיניין הוא עסוק בלתקן שברים או לשפר את הרכב במאות או אלפי ש"ח...
בעלות אי ריבו+שיפורים אפשר לקנות רכב בעל ביצועים דומים עם הרבה פחות בלאי.
ג. לאי ריבו באופן ספציפי יש מערכת מיתלים מסובכת וגיר מסובך ...
כבר מזמן נאמר שמה שפשוט עובד...מה שלא פשוט פשוט לא עובד.
ד. סוגיית הזרועות:
אני לא מכיר מסיע שלא שובר זרועות
אם יש דבר ששמתי לב אליו הוא: שככל שרמת הנהיגה שלי עולה כך אני נוחת יותר טוב ושובר פחות זרועות
לפעמים עדיף לשבור זרוע ב 10 דולר [לזוג] על לשים זרוע גמישה שלא תשבר אך תעקם את הציריה ותהרוס את הציר ובית הדיפרנציאל.
ה. תושבת הכנף סופגת לא מעט מכות... וכן, היא מתעקמת לפעמים
ב MP9 שלי החלפתי אותה כמה פעמים אבל זה מעולם לא היה במצב של להתפרק ולהשבית את הרכב.
ו. לטעמי, לקנות רכב ב 3500 ש"ח ולשדרג אותו בעוד 3500 ש"ח זה מיותר.
אם לא ידעת למה אתה נכנס זו בעיה אחת...
אם נכנסת לכך ונכנסת לשיפורים ותיקונים זו בעיה אחרת שבה צריך לדעת מתי לעצור...
ואם נכנסת לזה במודע זה קצת גובל במזוכיזם לטעמי [בצחוק כמובן]
ככל שדנים ביותר בעיות אני מגיע שוב ושוב לאותה מסקנה:
לא הייתה לי אף אחת מהבעיות האלו או בעיות אחרות ב STRR
ה STRR הוותיקה והטובה של קיושו מבוססת על MP7.5 מלפני כמעט 20 שנה היא אחת המכוניות היותר יקרות בשוק גם היום אך לטעמי היא ה'רכב האולטימטיבי
רן ענבר
nils3373
08-09-2015, 07:39:27
הרכב השני שלי אי פעם היה Salute (באגי 1/10) של קיושו שקניתי אותו לאחר הבר מצווה שלי לפני שני עשורים.
יש לי חיבה ארוכת שנים לקיושו ובמיוחד ליוחי קנאי וידוע לכל שהחברה מייצרת רכבים אמינים ומקצועיים. עם זאת עדיין המחירים לא סבירים בכלל לדעתי.
גם כאשר מדי פעם מתקלקל איזשהו חלק צריך לשבור קופת חסכון.
במחיר של קיט באגי מקצועי ועירום לחלוטין (בסביבות 750 דולר) ניתן לרכוש קיט מקביל של Tekno שהוא לא פחות מקצועי וישאר כסף לצמיגים וסרבו היגוי איכותיים.
רן ענבר
08-09-2015, 10:06:36
עשיתי פעם השוואה מסודרת הכוללת קישורים למחיר חלקי חילוף מקבילים של רכבים מקבילים של קיושו ושל חברות אחרות
בחלקי חילוף, בחו"ל...ההפרשים זניחים
יש חלקי חילוף של קיושו שהם יקרים יותר ויש זולים יותר...אבל ברכבים התחרותיים אין צורך להשקיע שקל בשיפורים
אפשר לעשות את השוואה הזו שוב במידת הצורך...
שיטה שאני נוקט בה כבר כמה שנים אומרת: שאני לא מחזיק חלקי חילוף מעבר למינימום הנידרש [זרועות/פיניון/שמנים/מיסבים]
כל מה שאני צריך נמצא אצל היבואן.
הוא מחזיק מלאי עבורי...אני לא מחזיק מלאי.
מלאי עולה כסף ושווה כסף
מבחינתי זה כסף שאני לא מוציא ונשאר אצלי
לגבי מחיר קיט: מחיר של STRR בטאוור הוא 730 דולר
יש קופון הנחה כללי של 150 דולר [עוד לפני שדיברנו על המועדון צרכנות שלהם] יוצא 580 דולר לקיט לפני משלוח ומיסים...
טראגי ניטרו דומה של טאקנו תעלה 500 דולר [מחיר 600 דולר ורק 100 דולר הנחה]
אתה יודע מה?
ב 80 דולר הפרש אני לא חושב פעמיים
רן ענבר
nils3373
08-09-2015, 12:01:36
אני מדבר על הבאגי קיושו MP9 Spec ניטרו העולה 590 דולר לאחר הנחה של 150 דולר והטקנו המקבילה שעולה 450 דולר (לאחר הנחה של 100 דולר).
לדעתי 140 דולר זה מאוד משמעותי במיוחד שאין כמעט יתרון אם בכלל לקיושו. אם אני לא טועה גם בטקנו יש הכל ואין דבר שיש לשפר.
בחשמליות יהיה פער של 130 דולר בינהן שגם הוא לא קטן.
רן ענבר
08-09-2015, 12:11:02
בבאגי הפער באמת גדול יותר
אבל לטאקנו אין חלקי חילוף בארץ ולקיושו יש...מה שאומר שאתה צריך לאגור חלקי חילוף
עלות חלקי החילוף שאתה צריך לאגור עולה בהרבה על ההפרש בין עלות הקיטים
לאיזה רכב התכוונת בתגובה למעלה כשכתבת 750 דולר?
רן ענבר
nils3373
08-09-2015, 12:14:50
התכוונתי ל-MP9 Spec.
אגב לגבי הטראגי STRR, בשבוע האחרון של כל חודש היא תעלה יותר ב-130 דולר מאשר הטראגי של טקנו כי ההנחה גדלה כאשר את הטקנו יהיה ניתן לרכוש ב-450 דולר.
לטקנו לא צריך לאגור הרבה חלקים מקסימום מוצאים 40 דולר על כל הזרועות. לא רואה איך חלקים אחרים נשברים בה. כידוע לך מדובר בטנק.
Alonjp
08-09-2015, 15:24:23
פות״ש,
אם אתה מחפש רכב בסגנון טראגי/מונסטר אז לדעתי הרכב המומלץ הוא thunder tiger MT4, זה אומנם מונסטר אך יש לו דיפרנציאל מרכזי ובשינוי סט גלגלים ופיניון הוא הופך לטראגי מצויין.
עלות הייבוא שלו מגרמניה היא 2200₪ כולל משלוח ומיסים.
זו העיסקה הכי משתלמת שיש בשוק לדעתי.
ומדובר על אחד הרכבים המוצלחים לבאשרים.
אני מכיר הרבה חברה שרכשו אותו ולא מכיר אפילו אחד שהתחרט על הרכישה.
יש כמה דברים שצריך לבצע עוד לפני ההסעה הראשונה (החלפת שמנים בדיפ, חיזוק ברגים עם לוקטייט, קיבוע הפין של המשושה עם oring) וזהו בערך, הרכב הזה דיי עמיד.
יש רגישות קלה לשוק-טווארים שלפעמים מתעקמים וניתן לפתור את זה ע״י חיבור שניי טווארים ביחד.
אין לרכב הזה שוק שיפורים בגלל שפשוט לא צריך כאלו.
הבעיה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא זמינות חלקים ברשת, אך יש חנויות בארץ עם חלקים בשפע.
אם אתה לא מתחבר למראה אז תמורת 200₪ בערך אתה יכול להחליף לכל חופה שתבחר (אפילו לריבו) כך שמבחינתי זה לא שיקול.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.