PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! הפרעות וניתוקים בנסיעה עם מערכת סנסורד



korenlevy
12-09-2015, 10:00:11
אהלן, שמתי מערכת סנסורד ברכב שלי (קיושו str).
הבקר יחסית קטן מאחר והוא מצריך bec חיצוני או הזנה של 7.4 .
את הרכב אני מסיע עם זוג סוללות 7.4 שמחוברות במקביל. אז הבקר לוקח פלוס דרך שקע הבאלאנס מאחת הסוללות.
שאני מדליק את הרכב הכל בסדר, היגוי עובד והרכב נוסע. כעבור כמה שניות מתחילים ניתוקים וכל פניה עם הסרבו גורמת להפרעות וניתוקים.

אין לי ספק שיש לי כאן טעות בסיסית ואולי אני צריך לנתק איזה מינוס מאיפה שהוא.
מישהו שמבין בחשמל יוכל להסביר לי מה הטעות? תודה!

131309131309

losi 8
12-09-2015, 10:17:29
יש לך סרוו אחר במקרה לבדיקה?
תנתק את הסרוו ותסע ישר לצורך בדיקה יכל להיות שהסרוו מקצר.
לי הלך ליפני שבוע וחצי סרוו והרכב נתתי גז נסע והמשיך והגיב בדילי המשיך לסוע ונתן לחיצות בגז לבד.(אחרי שנתקתי את הסרוו מהמקלט זה הפסיק ועם סרוו חדש הבעיה נפתרה)

יכל להיות שזה המקרה פה אין מה להפסיד זה חצי דקה לנסות.

korenlevy
12-09-2015, 11:09:40
אז ככה, בדקתי סרבו אחר, מקלט אחר וכו..
הטעות שלי בחיבורים, בהוראות רשום איך לחבר עם זוג סוללות,ואני הלכתי לפי ההוראות של סוללה בודדת:
131324

לאן בחיבור y אני צריך לחבר את הבק?

רן ענבר
12-09-2015, 14:42:25
יש לי טיפה בעיות עם הנתונים
ה STR נוסעת על 7.4 וולט?
איזה מתח הBEC יכול לקבל במקסימום
בהנחה ש BEC יכול לעבוד על מתח של 7.4-14.8 או יותר ואתה מודע לנתונים:
תחבר את ה bec החיצוני לכניסת המתח של הבקר. לפלוס ולמינוס אחרי כל הקישקושים של מחבר y
תנתק את החוט האדום של הבקר
אל תחתוך את החוט... פשוט תוציא את המגע מהמחבר...כך ניתן לחבר חזרה במידה וזה לא עוזר.
תנסה, תראה אם זה עובד ונראה אם צריך לעשות עוד משהו.

במידה והBEC יכול לעבוד רק על מתח של 7.4אז תחבר אותו לחבר פריקה של אחת הסוללות
ניתוק החוט באדום של ה BEC נשאר

רן ענבר

korenlevy
12-09-2015, 16:48:01
אהלן רן,
הבק של הבקר יכול לקבל 7.2-7.4
אם מסיעים סוללה אחת (ברכב 1-10 לדוגמא) אז את הבק פשוט מחברים לשקע הבאלאנס של הסוללה.
במקרה של זוג סוללות במקביל כמו אצלי זה לא עובד. וגם במניואל רשום איך צריך לחבר אותו. אני פשוט שואל למה הם מתכוונים?
המתח בבריג׳ בין הסוללות ( במפצל Y) הוא 7.4?

korenlevy
12-09-2015, 17:15:04
131344מצורף התרשים שמגיע במדריך, בפירוש רשום שחובה לחבר ל7.4
אני סך הכל רוצה פרשנות לסעיף מספר 2 כדי שלא אעשה טעות. הטעות הראשונה שלי היא שחיברתי לפי סעיף 1

korenlevy
12-09-2015, 17:32:20
מישהו גם היה מבולבל באיזה בפורום וזה מה שבעלים של הבקר ענה: ( מאמין שזה מה שאני צריך לעשות)
I have the SPX8 fitted in to my HB Ve8, If you run 2 normal stick packs to make 4s your ok. I do this using 2x Trakpower Dark 5000mAh 40c batteries.

There is a wire coming from the SPX8 with a switch that connects to the bridge wire between the 2 stick packs. Because you are taking a negative referance then the switch wire coming from the bridge wire is 7.4v.

When the system is connected in this way it does not unbalance either of the 2s packs (LRP designed it to work this way), if you are using a proper 4s single pack then it is not recommended that you connect the SPX8 to the balance port as it will unbalance the 4s pack, due to the reciever and all its devices draining one cell of the 4s pack unevenly.

Hope this explanation makes sence:eh?::D

You are right with the weight and size of this speedo, its so small it allowed me to make the HB Ve8 into a saddle pack like the caster. This turns it from a cool car to an awesome perfectly balanced car:thumbsup:

רן ענבר
12-09-2015, 17:36:53
בוא נתחיל מהתחלה...
תן לי בבקשה קישור לבקר ול BEC.
נעשה לי באלגן ואני צריך לראות את התמונה כולה

רן ענבר

korenlevy
12-09-2015, 17:49:39
רן, אין בק חיצוני.
את הבק הפנימי של הבקר צריך לחבר ל7.4
אבל הבקר עצמו תומך 2-4 תאים.
זה הבקר, רשום שם ממש הכל.
https://www.lrp.cc/fileadmin/lrp_anleitungen/anl_27446_ra00126-spx8-e-090827fv.pdf

רן ענבר
12-09-2015, 20:43:40
א. זה הבקר הכי מפגר שנתקלתי בו
לא ברור לי למה הם עשו את זה...מבחינת הנדסת אלקטרוניקה זה כלום לאפשר ל BEC לקבל מתח שח 14.8 וולט...ולשלב אותו בשאר המעגל.
פשוט פטנט מחורבן.

ב. לפי מה שאני מבין, זה מה שהם רוצים שתעשה:
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=131348&stc=1
ג. למרות כל הנתונים [לא שיש הרבה] לא הייתי שם בקר כזה על טראגי 1/8
שים לב ליחס ההעברה ולטמפרטורה בנסיעות הראשונות.

רן ענבר

korenlevy
13-09-2015, 15:29:12
היא בעיקר טובה למי שרוצה להפוך את הבאגי שלו לסאדל פאק ועל הדרך להוריד משקל.
הבקר פשוט קטנטן! קניתי את הקומבו חדש באריזה ממישהו מבוגר ב400₪ , מחיר הסט היה אז 310$ בטאוור הוביז וקיבל שבחים.
אם יתחמם ולא יעמוד בעומס פשוט אצליב בין המערכות של הרכבים. ואשים את זאת בוורזה.

תודה רבה על העזרה וההשקעה, שנה טובה לכולם ובמיוחד לך רן!

רן ענבר
13-09-2015, 16:04:54
טוב... 400 ש"ח זה באמת מציאה.
310 דולר זה מחיר מוגזם למערכת כזו

אין בעיה לקחת כל בקר, להוסיף לו מחבר Y פשוט ולהשתמש בסאדל פאק.
אמנם השימוש במחבר Y מוסיף התנגדות חשמלית בטור למערכת, דבר שפוגעה בצורה ישירה בביצועים...
אבל אם עושים הלחמות טובות ומשתמשים במחברים טובים ובסוללות טובות, לא צריכה להיות בעיה.

תעדכן איך מסתדר הבקר עם הטראגי.

שתיהיה שנה טובה לכולנו.

רן ענבר