צפייה בגרסה מלאה : עזרה! כמה דברים לmt4 שלי
adiradir
23-10-2015, 20:16:22
שלום לכולם
הייתי רוצה המלצה למאוורר טוב למנוע (המנוע המקורי )של הmt4 שלי ואפילו צלעות קירור גם עם זה יעזור משמעותית
והייתי רוצה המלצה לגלגלים טובים ורחבים ועמידים לכל שטח גם כביש וגם שטח חשבתי על פרו ליין טראנצר x3.8 יש עוד המלצות?
בנוסף הייתי רוצה המלצה למאוורר עם צלעות קירור עם זה משמעותי לבאגי שלי קישון אינפרנו רנו ve מנוע vortex 2050kv
והמלצה לצמיגי כביש בלבד
רן ענבר
24-10-2015, 13:59:33
א. אף מאוורר למנוע הוא לא "טוב"
המאווררים האלו לא נועדו לסוע אלא לשבת במחשב ביתי באופן סטטי
ב. תקרא את המאמר הבא
ותחליט לאן אתה רוצה לחבר את המאוורר: תרשימי חיבור מאורר
(http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=57759)שים לב כי האפשרות הכי טובה היא האפשרות הראשונה [לחבר לסוללה] ואפשרות זו מצריכה שימוש במאוורר 12 וולט שיותר קל למצוא.
לגבי צמיגים:
תמדוד בבקשה את קוטר הצמיגים שלך...מהריצפה ועד הכי למעלה של הגומי של הצמיג.
רן ענבר
adiradir
24-10-2015, 18:21:59
לגבי המאוורר אני לא בטוח לאן אני רוצה לחבר אותו אבל אני חושב שאני ילך על חיבור המאוורר למקלט שניראה לי הכי טוב אז אני רוצה המלצה למאוורר עם צלעות קירור לmt4 וגם לבאגי שלי inferno ve kyosho
לגבי הצמיגים לא הבנתי איך זה קשור אבל הקוטר של הצמיגים שיש לי כרגע ( המקוריים ) בmt4 הוא: 17.5 סמ
מה לגבי הטראנצר x3.8 אני אוהב את הרוחב הזה הוא ניראה לי צמיג עמיד? עוד המלצות?
רן ענבר
24-10-2015, 18:53:15
א. תקרא את המאמר שבקישור ואז [אני מקווה] שתבין למה כדאי לחבר לסוללה ולא לבקר או למקלט...
בבקשה תקרא ותחליט.
ב. אני חושב שאתה מכיר אותי מספיק זמן כדי להבין שאני לא כותב או שואל סתם
מידה 3.8 זו מידה של מאנסטר ושל טראגי... והיא מציינת רק את מידת הגאנט
אם תיקח צמיג בעל מידה קטנה יותר מהמידה הנוכחית מהירות הרכב תקטן
כמו כן בפרו ליין יש שתי סדרות
סדרה רגילה: http://www.prolineracing.com/tires/trencher-x-3.8-traxxas-style-bead-all-terrain-tires-mounted/
קוטר: 165 מ"מ
רוחב: 105 מ"מ
סדרה 40: http://www.prolineracing.com/tires/trencher-3.8-40-series-all-terrain-tires-mounted-on-tech-5-black-wheels/
קוטר: 175 מ"מ [כמו שיש לך]
רוחב: 87 מ"מ
בקיצור, אתה צריך לבחור בין קוטר צמיג כמו המקורי לבין צמיג רחב אך צר
לגבי אפשרויות אחרות תראה בקישור הבא:http://www.prolineracing.com/monster-truck-all-terrain
ג. אני תמיד אומר שאף מאוורר או צלעות קרור לא יעזרו לרכב עם יחס העברה שגוי או תקלה...שני הגורמים האלו יגרמו לעליית טמפרטורה במנוע ובבקר עד שישרפו.
אתה צריך מאוורר למנוע 550
חפש בין המוצרים בקישור הבא: http://www.rcmart.com/motor-heat-sink-motor-heat-sink-c-1560_32.html
שים לב:
חלק מצלעות הקרור מגיעות עם/בלי המאוורר עצמו
צלעות קרור למנוע 540 לא יתאימו למנוע שלך.
ב MT4 ניתן למקם את המאוורר על המכסה האורז ומגן על כל מערכות הרכב.
רן ענבר
adiradir
24-10-2015, 20:20:31
לגבי הצמיגים אני די מעדיף את הרחבים יותר אבל הייתי רוצה לדעת מה היתרונות ומה החסרונות בין שניהם
לגבי צלעות קירור ומאוורר לmt4 בעצם כל מה שרשום 550 מתאים לי ? ( הכל שם כמעט 540 כמעט ולא ראיתי 550)
מה בקשר לבאגי מה מתאים לי לבאגי שלי ?
רן ענבר
24-10-2015, 21:54:25
מה רוחב הצמיג שיש לך כרגע?
לצמיג הרחב יש קוטר קטן יותר בסנטימטר
זה אומר ש:
א. הרכב יהיה נמוך יותר בסנטימטר.
ב. הרכב ייסע טיפה לאט יותר.
ג. כדי לשמור על המהירות הנוכחית תצטרך או להגדיל את הפיניון או להקטין את הספור או להסיע עם יותר תאים
ד. לצמיג רחב יש שטח מגע שונה עם הקרקע
טוב או רע?
זה תלוי בקרקע.
550 זה מידת המנוע שלך
540 לא יתאים למנוע שלך
לבאגי ולמאנסטר יש את אותה מידה של מנוע
אני ראיתי לפחות 2 מוצרים שהם לא 540 וכן רשום עליהם 1/8 שיתאימו לך
אני שוב אומר לך:
תבדוק למה המנוע מתחמם...אל תקרר אותו ותחשוב שנפתרה הבעיה
רן ענבר
mironba
25-10-2015, 02:02:32
מה רוחב הצמיג שיש לך כרגע?
לצמיג הרחב יש קוטר קטן יותר בסנטימטר
זה אומר ש:
א. הרכב יהיה נמוך יותר בסנטימטר.
ב. הרכב ייסע טיפה לאט יותר.
ג. כדי לשמור על המהירות הנוכחית תצטרך או להגדיל את הפיניון או להקטין את הספור או להסיע עם יותר תאים
ד. לצמיג רחב יש שטח מגע שונה עם הקרקע
טוב או רע?
זה תלוי בקרקע.
550 זה מידת המנוע שלך
540 לא יתאים למנוע שלך
לבאגי ולמאנסטר יש את אותה מידה של מנוע
אני ראיתי לפחות 2 מוצרים שהם לא 540 וכן רשום עליהם 1/8 שיתאימו לך
אני שוב אומר לך:
תבדוק למה המנוע מתחמם...אל תקרר אותו ותחשוב שנפתרה הבעיה
רן ענבר
רן היקר,
יש לו מנוע מקורי אני משער לעצמי
זה מנוע ripper 2000kv
ולפי כל ההיסטוריה והידע כלפי המנוע הנ"ל ידוע שזה מנוע שמתחמם באופן קבוע עד שהוא נשרף וזאת ללא קשר ליחסי העברה כי ניסיתי את כל הווריאציות, המלצה שלי לבחור... שים מנוע של ממבה 2200 kv ויגמרו בעיות החום ברכב. גם מאוורר תיקרה לא ימנע את ההתחממות של ה ripper .
נ.ב
קח לתשומת ליבך שכשהמנוע מחליט לשבוק חיים הוא לפעמים גומר על הבקר וחבל כי הבקר מעולה ברכב הזה.
אם אתה רוצה עוד המלצות ל mt4 שלך דבר איתי בנייד 0506778968
Sent from my LG-V700 using Tapatalk
רן ענבר
25-10-2015, 11:13:04
אדיר.
למה מחקת את ההודעה?
בכלל... מדדת טמפרטורה או שאתה מנחש?
לאיזה טמפרטורה הגעת?
מיסבים? החלפת מתי שהוא?
שני המנועים הם 550
ייתכן ולאחד יש מעיין צלעות קירור אך הקוטר אינו גדול בהרבה
הקוטר הוא קצת יותר מ 40 מ"מ [קוטר של מנוע 540 הוא 36 מ"מ בערך]
אין הרבה אפשרויות של צלעות קרור למנוע 550
http://www.rcmart.com/yeah-racing-ya0261bk-heat-sink-with-twin-tornado-high-speed-fans-sets-motors-around-408mm-diameter-p-33978.html?cPath=1560_32
http://www.rcmart.com/yeah-racing-ya0261bu-heat-sink-with-twin-tornado-high-speed-fans-sets-motors-around-408mm-diameter-p-33979.html?cPath=1560_32
מירון.
אתה מוזמן לשתף אותנו בידיעותך
אני בטוח שהניסיון והידע הנצבר ישמש גם גולשים נוספים.
רן ענבר
adiradir
31-10-2015, 00:51:24
שלום לכולם
יש לי הצעה לקנות חופה שלhpi savage flux gt2 body blue ניתן למצוא אותה לפי המספר 104947
רציתי לדעת עם היא יכולה להתאים לרכב שלי טאנדר טייגר mt4 g3 מבחינת תושבות של החופה המקוריים שעל הטאנדר טייגר והגודל של החופה עם היא תתאים ? ניתן להתאים אותה למכונית שלי?
losi 8
31-10-2015, 08:38:43
צריך לקחת בחשבון גם את הנפח של החופה כלפי חוץ.
אתה יכל להתאים את החופה חירור החופה במקומות שיושבות הקליפסים וכל מיני קומבינות וגיזור הכנפיים בחופה אחרת החופה תשפשף את הצמיגים.
ממליץ לך מאוד לא לעשות את זה בגלל החופה של הסאבג' פשוט חרא ונסדקת\מתעקמת מאוד מהר.
תשאר עם החופה של הmt4 אם בא לך לשדרג אותה תביא לה סרוו טוב וצמיגים.
אתה יודע מתי יגיע לך הmt4?
רן ענבר
31-10-2015, 09:35:03
כמו שנאמר:
חורים לתושבות זה לא בעיה לעשות
אבל ייתכן שמבנה השילדה של הרכב לא תתאים
לסאבג' יש שילדה יותר צרה מאשר ל MT4
אם אתה יכול למדוד את החופה לפני הקניה זה עדיף.
רן ענבר
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.