PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! differential for traxxas summit



Saar Kaplanski
30-10-2015, 14:38:22
מצאתי אחד מקורי אבל אני רוצה אחד מחוזק כי מה שיש לי קצת נשבר יש דבר כזה ואם כן אשמח לקישור

רן ענבר
30-10-2015, 19:07:01
אני לא מכיר דיפרנציאל מחוזק לסאמיט...
(ייתכן ויש אבל אני לא נתקלתי בכזה)

אני לא יודע למה?! אבל יש לי הרגשה...ש..."אמרתי לך" יתאים לאשכול הזה...

מה קרה לדיפרנציאל?

רן ענבר

Saar Kaplanski
30-10-2015, 21:03:20
חלק מהשיניים נשברו,
זה לקח 11 חודשים יותר ממה שאמרת שיקח לזה אבל זה קרה.
ובגלל זה אני רוצה לקנות אחד מחוזק שלם כי יש עוד כמה חלקים שנשחקו.

רן ענבר
30-10-2015, 21:22:09
א. לא זכור לי שציינתי מתי זה יקרה אלא הזהרתי אותך מכך שזה יקרה.
ב. אם זה לקח 11 חודש זה יקרה שוב...
ג. איזה שיניים נשברו?
של הגלגלי שיניים הקטנים בפנים?
ד. איזה עוד חלקים נשברו?

טריק קטן שלמדתי מיניב סיוון:
אם השיניים בגלגלים הקטנים נשחקים והדיפרנציאל מתאים לכך , מילוי שמן בדיפ ימנע בקלות את השחיקה.
אם יש שמן... אז תשנה לשמן יותר סמיך...
כאמור, זה תלוי אם הדיפ מתאים למילוי שמן.

רן ענבר

Saar Kaplanski
30-10-2015, 23:10:37
גלגלי השיניים הקטנים שבפנים נשברו ועוד חלק שבנהם וכמה גומיות קרועות

רן ענבר
30-10-2015, 23:22:17
אם אני מבין אותך נכון, כלל הנזקים מסתכמים בדיפרנציאל עצמו [כולל חלקים פנימיים]
או שגם חלקים חוץ מהדיפ נפגעו?

רן ענבר

נ.ב:
אני מציע שתחזור ותקרא את שני האשכולות הקודמים:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=78343
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=79766

Saar Kaplanski
30-10-2015, 23:32:47
כן רק חלקים פנימיים נפגעו חוץ מזה כל בסדר

רן ענבר
31-10-2015, 09:45:22
הגלגלי שיניים הקטנים הם אותו דבר גם בריבו וגם בסאמיט...
אני לא חושב שיהיה ניתן להשיג כאלו מחוזקים

הדיפרנציאל של הסאמיט בנוי להכיל שמן כמו כל דיפ...ולכן הייתי מנסה לשים בו שמן.

זה יעזור למנוע כמעט לחלוטין את השחיקה של הגלגלי שיניים בפנים
שמן של 1000 יעזור אך לא ישנה את תכונות הנסיעה של הרכב

רן ענבר

Saar Kaplanski
31-10-2015, 11:01:06
סבבה אני מזמין דיפרניציאל חדש ושמן דיפ 1000

רן ענבר
31-10-2015, 14:26:54
לפי מה שכתבת, אתה לא צריך את כל הדיפרנציאל אלא רק את הגלגלי השיניים הקטנים בפנים...
ואת האטם של הדיפ ליתר ביטחון

רן ענבר

Alonjp
01-11-2015, 20:57:54
טוב אז ככה,
הגג״שים שלך נשברו בגלל שאתה מסיע ברשלס עם 6s.
ה diff case בסאמיט הוא מפלסטיק ותחת הכוחות העצומים שפועלים עליו בתנאים כאלו הוא פשוט מתעוות והגג״שים נשחקים עקב כך.
בכדי לפתור את זה אתה יכול להסיע עם אצבע קצת יותר רגישה על ההדק, או להוריד את הפאנץ׳ קונטרול למינימום או להחליף לדיפים אלומיניום.
יש דיפים אלומיניום של LEM ויש של hot racing.
שניהם מעולים והבחירה היא על פי הזמינות והמחיר.
לגבי גג״שים מחוזקים של הריבו, הם לא יתאימו.
צריך גג״ש של סאמיט, ל-Lem יש כאלו.
בנוסף יש לעשות שימינג כמו שצריך בכדי למנוע חופשים בדיפ.
יש כאלו שמרחיקים ומחליפים מיסבים למיסבים קרמיים, לדעתי מיותר לגמרי.
אבל כן תבדוק שהמיסבים תקינים.
לגבי שמן, אתה ממש לא בכיוון.
קודם כל נתחיל בזה שהסאמיט מגיעה עם שמן בדיפים כך שאין שום שיפור בלהוסיף לה שמן..
דבר שני שמן בצמיגות 1000 הוא הרבה יותר מידי דליל לסאמיט.
השמן המקורי בסאמיט הוא 500,000 אם אני זוכר נכון אבל אל תסמוך עליו תבדוק אותי.
תקנה שמן מקורי של טרקסס סאמיט (או מקביל לו של חברה אחרת זה לא ממש משנה).
וכאמור, הכל היה ידוע מראש...

Alonjp
01-11-2015, 21:03:42
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=161837061406&globalID=EBAY-US
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=331695618994&globalID=EBAY-US
גג״ש אין כרגע משופרים, תשתמש במקורי ואני מאמין שיהיה טוב עם הדיפ מאלומיניום..

רן ענבר
01-11-2015, 21:35:44
תודה על התיקונים...
בפעם האחרונה שבדקתי [עכשיו בדקתי שוב] לריבו ולסאמיט יש מק"ט זהה לגלגלי שיניים הפנימיים
מספר החלק הוא 5382X[קישור (https://traxxas.com/products/parts/5382X)]
השמן בסאמיט הוא 100K...כך שאם רוצים שיהיה יותר סמיך זה כבר 500K או גריז אבל זה נראה לי ישנה את תכונות נסיעה של הרכב.

הדיפ קייס שאלון נתן לך יכול לעזור רק שהשלב הבא יהיה החלפת כלל בית הדיפ עקב התכתו
מיסבים קרמיים הם מצויינים אך רגישים מאוד. אני לא ממליץ עליהם.

רן ענבר

Alonjp
01-11-2015, 22:28:57
רן אין שום בעיה עם בתי הדיפים ואני לא מכיר אף אחד בפורום של טרקסס שהחליף אותם (ולמעשה גם לא מכיר חלק כזה משופר).
הגג״ש שבתוך הדיפ עצמו זהים אך ה outputs שונים לכן גג״שים של ריבו לא מתאימים.
לא סתם lem הוציאו מחוסמים, אך הם לא זמינים באיביי (אני מניח שניתן לקנות ישירות באתר שלהם).
זכור לי שאנשים דיווחו שהמן המקורי שמגיע בסאמיט הוא 500,000 ולא ה-100,000 אבל כך או אחרת לא זה מה שישמור לו על הדיפ.
רק החלפת הקאפים לאלומיניום תעזור במקרה זה, וגם אז עם הרבה נחישות אפשר לשבור את הגג״שים...
לגבי המיסבים, הכוונה היא לא למיסבים העשויים מחומרים קרמיים אלא למיסבים אשר הושחזו ע״י כלים קרמיים.
תבדוק באתר של boca bearings.

רן ענבר
01-11-2015, 23:03:47
ראיתי רכבים [לא סאמיט] שבית הדיפ שלהם הותך... בגלל החום שנוצר בדיפ
בית דיפ מאלומיניום עוזר לפזר את החום
אני די בטוח שראיתי חלק כזה איפה שהוא

לגבי הגלגלי שיניים... לא הבנתי למה אתה מתכוון. איזה יציאה שונה.
להבנתי, אם היו גלגלי שיניים שונים היו נותנים להם מק"ט שונה [זה לא עולה כסף] ואת זה בדקתי ברשימת החלקים ובשירטוט של שני הרכבים.

מסכים איתך שרק שמן זה לא מה שישמור על הדיפ
בעבר יצא לי לראות רכב שכל שבוע מחליף גלגל"שים בדים...מילוי שמן היה פיתרון פשוט וקל שפתר את הבעיה ברגע
מילוי שמן מפחית את תפקוד הגלגלי שיניים ולכן מסיר מהם חלק מהעומס
זה לא ה'פיתרון המומלץ אבל זה יכול להיות שקול להסרת הקש ששובר את גב הגמל

לאיזה קאפים התכוונת?

רן ענבר