PDA

צפייה בגרסה מלאה : אמונות Tפלות. (כולם להפשיל שרוולים...)



giluriel
30-04-2009, 20:27:11
אני חייב לשתף אתכם ולנצל את זה לפוסט פתוח (לא רעיון מקורי שלי) של האמונות התפלות שכל אחד גורר איתו לענף הזה:

כבר שלושה - ארבעה חודשים שה- Trex 450 שלי לא ראה את האדמה באופן לא מתוכנן (אפילו המנוע שנשבר, נגמר בטוב).
הייתי מבסוט וגם .. חיכיתי לראות מתי זה ייגמר.

השבוע .. שניים או שלושה ריסוקים ברצף.
(מהראשון הייתי מבסוט לאללה. הכל היה בשליטה. בלי לחץ ופשוט היה חסר לי כח כדי להשלים הקפה. גם שבר לי את הלחץ של מתי זה ייקרה. האחרים .. סתם .. )

אתמול עברתי למחשב עם הסימולטור (שני מחשבים נפרדים) ומה ראיתי ?
בסימולטור הטסתי בפעם האחרונה Trex 450 והשארתי אותו מרוסק על הקרקע.... בלי ללחוץ רווח ובלי לסגור. פשוט ככה.

מזל או לא - אני בחיים לא עוזב יותר ככה את הסימולטור :)

.. מכאן והלאה - כל אחד .. שישפוך מה שיש לו לגלות לנו
(מי לא שם את הספוג של הלהבים עם השחור קדימה ??? :D :D )

סופ"ש בטוח ושלם :-)

geft
30-04-2009, 20:34:38
אני הטסתי את הסקאדי 50 שלי חצי שנה בלי ריסוק שבכל הזמן הזה יש שן של שום בתוך המסוק!!!!
אמונה!!!!

tamir_250
30-04-2009, 22:08:33
אף פעם אל תגיד טיסה אחרונה !
אם אתה מתכנן להרביץ עוד טיסה אחרונה ככה בקטנה אמור : 2-3 טיסות ואני מקפל !

Ram Hachmon
30-04-2009, 22:16:58
מסכים איתך לגמרי!!!

אף פעם אל תגיד טיסה אחרונה !
אכן משפט מקולל!!!
טיסה אחרונה זה תמיד תרתי משמע,
אמור מעתה ואני מצטט את tamir_250
2-3 טיסות ואני מקפל !

wind556
30-04-2009, 22:30:45
טפו טפו טפו אני לא מאמין באמונות טפלות
מלח מים מלח מים מלח מים......
;)

Adam.D
30-04-2009, 22:31:57
טפו טפו טפו אני לא מאמין באמונות טפלות
מלח מים מלח מים מלח מים......
;)
בדלי :rolleyes:

sharonx
01-05-2009, 01:30:03
אני פעם הטסתי עם רצועת סקווטש של DUALSKY שתופסים איתה את הסוללה של המסוק למקום, כשהיא מלופפת מסביב למערכת הראש של המסוק, מתחת לפייבר.

אחרי הטיסה שככלה IDLE ראיתי את הרצועה נחה לה בשלווה מסביב לראש.

מזל או לא מזל ?

liran
01-05-2009, 02:29:57
יש לי תמיד מן קטע כזה עם המסוקים שכשאני רוצה לעלות לעוד מיכל לאחר שכבר היטסתי 4 ,5 מיכלים אבל מתלבט עם עצמי מהפחד שזה יהיה מיכל אחד יותר מדי, פ-ת-א-ו-ם כאילו "לעזור לי להחליט" או כדי "לחסוך לי מפח נפש" נחלץ המסוק לעזרתי ועוד על הקרקע פוטר אותי באיזו תקלה מטופשת כמו, מנוע שלא מתניע כי נשרף הפלאג או שהלך איזה מגע במאריך הפלאג, וזה האות בשבילי להבין שהגיע הזמן לקפל את העסק :) קרה לי לא מעט פעמים וגורם לי לחשוב ברצינות שהמסוק שומר עלי ועל עצמו :D שימשיך ככה

giluriel
01-05-2009, 06:29:59
קרה לי לא מעט פעמים וגורם לי לחשוב ברצינות שהמסוק שומר עלי ועל עצמו :D שימשיך ככה

אתה חושב שאם אני אשים את המסוקים שלי לייד שלך לכמה ימים אולי הם ילמדו משהו ?
למה המסוקים שלי אף פעם לא מסמנים לי משהו (ז"א כשהם על הקרקע .. :D :D )

Nlackrif
01-05-2009, 06:42:48
תמיד אבל תמיד שאני שוכח משהו בבית ואני משלים מחבר בשטח או חוזר לביתי להשלים, אני מרסק... שכחת - קיפלת!!


ועוד משהו שתמיד גורם לריסוקים, לא לצלם טיסן בטיסה הראשונה שלו באותו היום. על אחת כמה וכמה בטסט פלייט!!!

liran
01-05-2009, 07:01:30
אתה חושב שאם אני אשים את המסוקים שלי לייד שלך לכמה ימים אולי הם ילמדו משהו ?
למה המסוקים שלי אף פעם לא מסמנים לי משהו (ז"א כשהם על הקרקע .. :D :D )

זה עובד רק ברפטור ניטרו שלי, הטירקס 450 שלי סורר בדיוק כמו שלך:D אבל אתה מוזמן לנסות את מזלך :D

liran
01-05-2009, 07:04:38
אגב, לגבי מה שניר לקריף כתב, כשהייתי ממש חדש דנדש בתחום לפני אי אילו שנים כל פעם הייתי שוכח את הלהבים בבית...לקח לי הרבה זמן להפנים את "שכחת-קיפלת" :D

צחי ניצני
01-05-2009, 10:44:26
לא לצלם טיסן לפני טיסת הבכורה שלו

רון333
01-05-2009, 10:46:06
אז חברה
מסקנות :
כשאנחנו מטיסים אנחנו כל הזמן בלחץ של ריסוק,
או מתיי זה יקרה .ואך זה יקרה .ומקווים שהנזק לא גדול .וכל החלקה של המסוק לכיוון לא רצוי הלב יורד לתחתונים.
ובכלל תחביב שפוגע בכיס לא מעט.
אז איזה תחביב זה ?.תחביב למזוכיסטים :):rolleyes:
אבל ממכר.שאתה נכנס לתחום אתה לא יכול לעזוב אותו.

dani2002
01-05-2009, 17:19:42
וואלה אוסף של דפוקי מוח - מזל שלא צריך מוח ל"מסוקאות". כמובן שגם אני "מסוקאי" ואני מגן על עצמי בכמה שיטות במקביל ע"מ לקבל רמת ביטוח גבוהה.
אז זה מה שאני עושה:
ראשית כל- צ'ק שמן לבבא -וקיבלתי אחריות שכל מה שאני בונה - יטוס.
אחר כך תפילה לכל האלים הקיימים (ויש הרבה) וזה משני טעמים 1:למנוע הפלית אל שזה דבר מסוכן מאין כמוהו, כי אל מקנא - הלך עליך ולא רק על טיסנך. 2: ליתר ביטחון
דבר נוסף - וזה ידוע לרבים - תמיד לגשת לטיסן ברגל ימין ולאחוז בו ביד ימין.
שלוש יריקות - טפו,טפו,טפו - מקובלות אצל רבים - אבל אני אישית לא בדקתי ולכן לא יכול להמליץ.
בקשר לשום בטיסן - זה שטויות - כי חייב להיות השילוש הקדוש של שום +מלח+שריטה קטנה חבויה
וזה מאוד חזק נגד עין הרע. את כל הסט הזה כדאי להכניס מיד בתחילת הבניה, כי אז ההגנה עובדת גם בבניה ובטח יש השפעות על חוזק הטיסן ומשקלו.
בברכת - שיהיה איתכם ה "FORCE"

bartovmoti
01-05-2009, 18:08:50
לא יותר פשוט להדביק על החופה מלמטה תפילת הדרך ?
נראה לי שזה יפתור המון בעיות וחששות..

אחרי הכל בתחביב שלנו, הכל מלמעלה:D:D

flatspin
01-05-2009, 18:20:16
אני חייב לשתף אתכם ולנצל את זה לפוסט פתוח (לא רעיון מקורי שלי) של האמונות התפלות שכל אחד גורר איתו לענף הזה:

כבר שלושה - ארבעה חודשים שה- Trex 450 שלי לא ראה את האדמה באופן לא מתוכנן (אפילו המנוע שנשבר, נגמר בטוב).
הייתי מבסוט וגם .. חיכיתי לראות מתי זה ייגמר.

השבוע .. שניים או שלושה ריסוקים ברצף.
(מהראשון הייתי מבסוט לאללה. הכל היה בשליטה. בלי לחץ ופשוט היה חסר לי כח כדי להשלים הקפה. גם שבר לי את הלחץ של מתי זה ייקרה. האחרים .. סתם .. )

אתמול עברתי למחשב עם הסימולטור (שני מחשבים נפרדים) ומה ראיתי ?
בסימולטור הטסתי בפעם האחרונה Trex 450 והשארתי אותו מרוסק על הקרקע.... בלי ללחוץ רווח ובלי לסגור. פשוט ככה.

מזל או לא - אני בחיים לא עוזב יותר ככה את הסימולטור :)

.. מכאן והלאה - כל אחד .. שישפוך מה שיש לו לגלות לנו
(מי לא שם את הספוג של הלהבים עם השחור קדימה ??? :D :D )

סופ"ש בטוח ושלם :-)

אני מתפרץ לתחום שאינו שלי, אבל הדיון בהחלט כן.
אני מטיס אך ורק טיסנים, מזה כמה עשרות שנים. חוויתי בימי חיי כל מיני התרסקויות. תמיד בחקירה שלאחר המקרה, התברר באופן נחרץ שהסיבה (כל אחד לגופו) היתה חוסר ריכוז רגעי, בטחון מופרז, אי תשומת לב לפרטים או הפעלת סטיקים שגויה (בשלבים המוקדמים שלמדתי להטיס). תקלה הקשורה למבנה או תקלת רדיו גם כן אפשרית, אבל נדירה מאד.
את כל הטיסנים אני מצלם לפני ובמהלך הטיסות. אינני מאמין באמונות הללו, אבל דבר ידוע הוא, שהתקלה הבאה מחכה לנו מעבר לפינה ואיש אינו יודע מתי היא תכה.
תשומת לב בבניה, בבדיקות לפני וריכוז בהטסה הם המפתח לשרידות. דגש מיוחד על בדיקת מתח וקיבוליות הסוללות בטיסן ובמשדר לפני כל הטסה. הכנסה לטעינה למשך מספר שעות אינה מבטיחה שהמטען אכן טען את הסוללה במלואה.
מאחל לכולכם אריכות ימי המסוקים/טיסנים.

Nlackrif
01-05-2009, 20:07:58
לא יותר פשוט להדביק על החופה מלמטה תפילת הדרך ?
נראה לי שזה יפתור המון בעיות וחששות..

אחרי הכל בתחביב שלנו, הכל מלמעלה:D:D

אגב, ברוח השירשור. יש תפילת הדרך לטיסה, זה אמיתי וזה מודבק על כל כלי טייס של ח"א.

יהי רצון מלפניך יי אלוהינו ואלוהי אבותינו, השם עבים רכובו, המהלך על כנפי רוח, שתשאנו לשלום ותוליכנו לשלום ותגיענו למחוז חפצנו לחיים לשמחה ולשלום. ותצילנו מכף כל אויב ואורב בשמים ובארץ, ומרוחות שאינן מצויות, ומכל מיני תקלות בהמראה באויר ובנחיתה, וממיני פרענויות המתרגשות לבא.
כי אתה תשמע מן השמים תפלת עמך ישראל ברחמים.
ברוך אתה יי שומע תפלה
כי מלאכיו יצוה לך לשמרך בכל דרכיך

א - מ - ן !

3Disaster
01-05-2009, 21:01:40
אגב, ברוח השירשור. יש תפילת הדרך לטיסה, זה אמיתי וזה מודבק על כל כלי טייס של ח"א.

יהי רצון מלפניך יי אלוהינו ואלוהי אבותינו, השם עבים רכובו, המהלך על כנפי רוח, שתשאנו לשלום ותוליכנו לשלום ותגיענו למחוז חפצנו לחיים לשמחה ולשלום. ותצילנו מכף כל אויב ואורב בשמים ובארץ, ומרוחות שאינן מצויות, ומכל מיני תקלות בהמראה באויר ובנחיתה, וממיני פרענויות המתרגשות לבא.
כי אתה תשמע מן השמים תפלת עמך ישראל ברחמים.
ברוך אתה יי שומע תפלה
כי מלאכיו יצוה לך לשמרך בכל דרכיך

א - מ - ן !

אמן!


אני מתפרץ לתחום שאינו שלי, אבל הדיון בהחלט כן.
אני מטיס אך ורק טיסנים, מזה כמה עשרות שנים. חוויתי בימי חיי כל מיני התרסקויות. תמיד בחקירה שלאחר המקרה, התברר באופן נחרץ שהסיבה (כל אחד לגופו) היתה חוסר ריכוז רגעי, בטחון מופרז, אי תשומת לב לפרטים או הפעלת סטיקים שגויה (בשלבים המוקדמים שלמדתי להטיס). תקלה הקשורה למבנה או תקלת רדיו גם כן אפשרית, אבל נדירה מאד.
את כל הטיסנים אני מצלם לפני ובמהלך הטיסות. אינני מאמין באמונות הללו, אבל דבר ידוע הוא, שהתקלה הבאה מחכה לנו מעבר לפינה ואיש אינו יודע מתי היא תכה.
תשומת לב בבניה, בבדיקות לפני וריכוז בהטסה הם המפתח לשרידות. דגש מיוחד על בדיקת מתח וקיבוליות הסוללות בטיסן ובמשדר לפני כל הטסה. הכנסה לטעינה למשך מספר שעות אינה מבטיחה שהמטען אכן טען את הסוללה במלואה.
מאחל לכולכם אריכות ימי המסוקים/טיסנים.

גידעון.
הייתה "חוסר ריכוז רגעי"? כנראה שנזכרת באיזו אמונה טפלה שלא מילאת (כמו להחזיק את הטיסן היד ימין למשל).*********************ח

================================================== ========

ועכשיו למה שאני חושב...
אני אישית, לא מאמין באמונות טפלות כי זה מביא לי מזל רע!


לילה טוב ושבת שלום! בברכת הטסות מרובות
דניאל

giluriel
03-05-2009, 13:22:52
זהו ? בזה נגמרו האמונות הטפלות בארץ הקודש ??

... קשה לי להאמין ...

sagi
03-05-2009, 13:38:27
אני אוסיף עוד משהו שקרה לי לפני חודש :(
לאחר 4 טיסות מוצלחות נגמרו לי כל הסוללות והתלבטתי אם להטיס או לא....
אני בטוח שכולם עברו את זה פה :)
ביקשתי מחבר סוללה להטסה אחרונה....(היא באמת היתה אחרונה !)
הבטחון העצמי שלי המריא יותר מהר מהמסוק ואיך שעשיתי לו פליפ אחורה למסוק כמובן
ראיתי אותו נוחת בצורה לא מתוכננת לכיוון הקרקע...למזלי הנזק לא היה גדול !
פתאום קמו להם חוקרי תעופה והעלו כל מיני השערות למיניהן כאשר 1 הדגיש
שהתבלבלתי עם האצבעות ! למרות כל זאת למדתי במידה ויש ריסוק ישר להפעיל
את כפתור ה- HOLD ולבדוק את מצב הסטיק וראיתי שהמיקום היה בסדר גמור !
לאחר תיקון ובטסט פלייט נמצא כי המסוק לא מגיב באמצע סטיק ויש קאט שידור !
לבסוף נמצא כי המשדר לא תקין והריסוק נגרם כתוצאה מהמשדר ולא טעות מטייס !

מסקנה :
תמיד אתם תהיו חוקרי התעופה של עצמכם !
ואם נגמרות לכם הסוללות זה סימן לטוס הביתה !
אל תשאילו ציוד שלא שלכם !
ואם יש לכם תחושת בטן תקשיבו לה למרות שהיא באה מהבטן :)

קרוב לחודש אני לא מטיס וזה כואב ! אבל הקדשתי המון זמן לסימולטור
ולמדתי עוד כמה דברים 1 מהם הוא אוטורוטציה עם טירקס 450 !
כן חבר'ה אפשר לעשות את זה איתו עם הזוויות של הפיט'ץ על 13+ ו-13-

אני למדתי את הלקח שלי תלמדו גם. תמריאו ותנחתו בשלום !
תודה לעודד wind556 על כל העזרה הטלפונית !!!!!

מר מתוק
03-05-2009, 13:45:12
זהו ? בזה נגמרו האמונות הטפלות בארץ הקודש ??

... קשה לי להאמין ...

לי יש אמונה טפלה אחת אבל אני קצת מתבייש לשתף...
טוב, נו, יאללה, נשתף, למה לא...
עשיתי לעצמי כלל ברזל שלפני כל עליה לאויר עם טיסן או מסוק אני מתעקש להדליק את השלט!
רק כשהשלט דלוק ומוגדר על הדגם איתו אני עולה לאויר, אני מרגיש בטוח יותר ומקבל את התחושה המיסטית שהכל יהיה בסדר.

נסו גם אתם, זה עובד!

שחר :D

giluriel
03-05-2009, 13:48:33
לי יש אמונה טפלה אחת אבל אני קצת מתבייש לשתף...
טוב, נו, יאללה, נשתף, למה לא...
עשיתי לעצמי כלל ברזל שלפני כל עליה לאויר עם טיסן או מסוק אני מתעקש להדליק את השלט!
רק כשהשלט דלוק ומוגדר על הדגם איתו אני עולה לאויר, אני מרגיש בטוח יותר ומקבל את התחושה המיסטית שהכל יהיה בסדר.

נסו גם אתם, זה עובד!

שחר :D

אני עוד יותר מתבייש .... כי לא הבנתי .. חח
לימדו אותי .. תמיד להדליק את השלט לפני המסוק .. אז .. אני מפספס משהו .. :-(

sagi
03-05-2009, 13:51:28
תשים לב שהוא אמר מכוון על הדגם שאותו הוא הולך להטיס !
:D
שחר אני עד היום הדלקתי את השלט אחרי המסוק :D

mosheg
03-05-2009, 14:14:38
מצא חן בעיני הקטע עם השלט , אצלי זה יותר חמור המעבר ל 2.4 מאוד האריך לי את האנטנה- תמיד אני מושך אותה.