צפייה בגרסה מלאה : עזרה! שדרוג הסלאש
היי, יש לי סלאש 4x4 ואני מסיע בעיקר בשטח.
הבעיה העיקרית היא שהחופה נמצאת מעל לגלגלים וכל החול והאבנים מתנגשים בחופה ונכנסים פנימה. האם יש דרך לפתור את זה ? אולי להגביהה את החופה ?
בנוסף חשבתי על הצמיגים proline 2.2/3.0 sc איך הם ?
וכרגע כנראה שהבולמים לא מלאים בשמן עד הסוף. איזה שמן מתאים לנסיעה בשטח ?
תודה
רן ענבר
12-11-2015, 00:09:32
הי אופק...
כדי למנוע כניסת ליכלוך יש את הפטנט הנחמד הזה:http://www.amainhobbies.com/search?s=Over+Tray
זה נקרא Over Tray ותפקידו הוא פשוט לכסות בצמוד לשילדה את גוף הרכב...
ליכלוך שנכנס בין החופה לשילדה פשוט נופל החוצה
צמיגים proline 2.2/3.0 sc זו מידה של צמיג...
בתוך המידה של הצמיגים יש המון חתכים שונים
על איזה משטח אתה מסיע רוב הזמן?
תזכיר לי, יש לך רכב 2X4 או 4X4?
לגבי השמן בבולמים
פתחת את הבולמים או שאתה משער?
יש נזילה מהבולמים?
רן ענבר
היי פטנט נחמד כנראה אקנה אותו. הpro line trencher בגודל 2.2/3.0 דגם sc . אני מסיע בעיקר שטח אדמה חול אבל חול דחוס ככה שהאוטו לא מתחפר, קצת דשא ולפעמים על כביש. האוטו הוא 4x4.
ולגבי הבוחנים אני משער שהם לא מלאים עד הסוף ואין נזילה נראית לעין
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
רן ענבר
12-11-2015, 15:49:03
היה לי כמעט כל חתך של צמיג מתוצרת פרו ליין
לטעמי, הכי פחות מוצלח זה הטראנצ'ר.
הוא אמנם לא נשחק מהר אבל הוא אוחז כמו סבתא שלי...
מבין כל הצמיגים שניסיתי, לרכב שורט קורס זה הכי מוצלח: http://www.amainhobbies.com/rc-cars-trucks/pro-line-gladiator-sc-2.2-3.0-tires-w-renegade-wheels-2-slash-rear-black-m2-pro1169-13/p390638?v=206734
הוא משלב מראה טוב עם אחיזה טובה ושחיקה נמוכה.
לגבי הOver Tray שים לב שמכל המוצרים אתה קונה Over Tray שכתוב עליו שהוא מתאים לסלאש
לדוגמה:
http://www.amainhobbies.com/rc-cars-trucks/jconcepts-chassis-over-tray-clear-slash-4x4-jco2058/p166290
שים לב שיש לסלאש 4X4 יותר מדגם אחד
חשוב שהמוצר יתאים בדיוק לרכב שלך
למה אתה חושב שהבולמים לא מלאים עד הסוף?
מה מפריע לך בהם או בהתנהגות של הרכב?
רן ענבר
היי, הצמיג נראה מצויין, הנה סרטון שצילמתי של הבולמים:
https://www.youtube.com/watch?v=BmRWcFgL4Pc
HueLight
12-11-2015, 23:00:19
זה הקפיצים קצת חלשים תשים עוד ספייסרים.
הייתי ממליץ לך לשים שמן 35-40 אבל אתה מסיע שטח אז עדיף בולם רך יותר.
רן ענבר
13-11-2015, 00:19:37
כמו שאלון כתב, הקפיצים טיפה חלשים
ניתן לקנות קפיצים קשיחים יותר אך לא להגזים.
קפיצים חזקים מידי יגרמו לרכב להיות קופצני ולאבד אחיזה
הרכב לא אמור להיות גבוה.
רכב גבוה נוטה להתהפך
זה הקפצים המקוריים:
קידמי: https://www.amainhobbies.com/rc-cars-trucks/traxxas-progressive-rate-front-shock-springs-white-2-tra6857/p158398
אחורי: https://www.amainhobbies.com/rc-cars-trucks/traxxas-progressive-rate-rear-shock-springs-white-2-tra6858/p158399
אלו 10% יותר חזקים:
קידמי: https://www.amainhobbies.com/rc-cars-trucks/traxxas-progressive-rate-front-shock-springs-pink-2-tra6863/p178493
אחורי:https://www.amainhobbies.com/rc-cars-trucks/traxxas-progressive-rate-rear-shock-springs-pink-2-tra6867/p178497
תתחיל עם משהוא אחד [קפיצים או שמן] ורק אחר כך תעבור לשני...
כך ניתן לבדוק אם הבעיה נפתרה בהתנהגות הרכב או שהמצב החמיר
אם משנים יותר מדבר אחד קשה לדעת לאיזה מהשינויים ליחס את ההצלחה או האי הצלחה.
קפיצים, יותר קל לראות ולהרגיש ולכן הייתי מתחיל איתם...אבל הם יותר יקרים מסתם להחליף שמן
רן ענבר
השאלה אם הקפיצים המקוריים יהיו כמו עכשיו ? או שמה שיש עכשיו נשחקו ?
כי אני לא רוצה שהרכב יהיה יותר מידי גבוהה ויהיה פחות יציב
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
רן ענבר
20-11-2015, 17:46:26
אני לא יודע לומר לך...
זה הימור מסויים.
שים ספייסרים ותסיע...אם זה לא עוזר אז תקנה קפיצים
לפני זה תבדוק שהבולם מלא.
תבחר בולם, תפרק אותו מהרכב ותפתח לו את המכסה הברגה.
השמן צריך להיות שקוף ועד כמילימטר מהקצה העליון.
לייתר ביטחון תקנה לך בקבוקון שמן בצמיגות של 300-400 או 30-40wt (שיטות סימון שונות)
רן ענבר
תודה ועוד שאלה האם הגוף של האוטו צריך להיות ישר ?
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
omri3452
20-11-2015, 20:21:49
היי גם לי בחודש האחרון יש סלאש ושמתי לב שנכנס הרבה חול ולכלוך בין ה"זכר - נקבה" של הצירייה וזה מונע ממנה להיות חופשיה להתארך ולהתקצר בהתאם למהלך מתלה וזה מקשה על המהלך מתלה להתנועע בחופשיות
צריך לדעתי כל כמה נסיעות לפרק לנקות את הטלסקופ הזה
נ.ב
אני חושב לפרק את הטלסקופ מהמפרקים ולהפוך אותו ככה שהזכר נקבה יהיו הפוכים וזה יגרום לחול לזרום החוצה ולא להתקע בתוך הציריה
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
רן ענבר
21-11-2015, 13:04:43
תודה ועוד שאלה האם הגוף של האוטו צריך להיות ישר ?
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
למה אתה מתכוון ל"ישר"?
ישר ביחס למה? קדימה/אחורה ימינה/שמאלה או משהוא אחר?
עומרן?
ברוןך הבא לאתר ולפורום.
ראיתי שפתחת אשכול משלך, רכז בו את כל השאלות שיש לך.
רן ענבר
אני מתכוון לגוף האפור באמצע של המכונית אם הוא צריך להיות ישר או נטייה לקדימה/אחורה
Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
רן ענבר
21-11-2015, 13:49:41
תראה... אין דרך עדינה לומר זאת...
בנסיעת באשינג [ליד הבית] זה לא ממש משנה
בנסיעה במסלול כל מ"מ חשוב לפה או לשם...
צריך להבין שלכל פעולה שתעשה [כמו הקשחת הבולמים לדוגמה] יש גם תוצאות לא רצויות כגון הרמת מרכז הכובד או אובדן אחיזה...
הרכב מגיע מהחברה כשהוא במצב אופטימאלי למסיע הממוצא ולכן הייתי ממליץ לשמור עליו במצב זה תוך עשיית שינויים מבוקרים.
ברכב שלך, רוב המשקל מאחורה ולכן החלק הקידמי מעט גבוה יותר מהחלק האחורי.
רן ענבר
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.