PDA

צפייה בגרסה מלאה : קאט אוף מוזר בטרקסס סלאש



omri3452
02-12-2015, 13:09:09
שלום לכולם
יש לי בעיה מוזרה בסלאש הלך לי הבקר המקורי אז קניתי מאיזה בחורציק בקר משומש של hobbywing 60a הסעתי עם הבקר איזה שתי נסיעות קצרות ליד הבית של 2-3 דקות כל נסיעה עם 2 תאים ולא היתה בעיה
שמצאתי זמן סוף סוף להסיע כמו שצריך התחלתי להסיע עם 2 תאים ואחרי 2 דקות האוטו/המנוע מוריד מהעוצמה בהדרגתיות ותוך כמה שניות מגיע למצב של עצירה אפילו שאני על פול גז אחרי שעצר לשנייה שתיים והמצערת עדיין לחוצה פתאום הוא ממשיך ליסוע במלוא העוצמה לעוד איזה דקה ואז זה קורה שוב
החלפתי לסוללה אחרת של 2 תאים גם אותה בעיה הטענתי את הסוללות ניסתי להסיע ושוב אותה בעיה נוסע דקה שתיים וזה מתחיל..
לבסוף חיברתי סוללה של 3 תאים והאוטו נוסע פיקס לא עצר פעם אחת אפילו אחרי נסיעה של 15 דקות
עכשיו אמרו לי שצריך לתכנת את הבקר שידע לעבוד עם 2 תאים האם זה נכון?
אתמול שמתי לב
שאני מחבר סוללה שתי תאים ומדליק את הבקר הוא משמיע שתי צפצופים
ועם סוללה של 3 משמיע 3 צפצופים יענו הוא מזהה איזה סוללה מפעילה אותו
האם הצפצופים האלה אומרים שהבקר מתוכנת כמו שצריך או עדיין חייב לתכנת אותו (עם כרטיס) שידע לעבוד עם 2 תאים?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

רן ענבר
02-12-2015, 21:40:58
על פי מה שאתה מתאר הבעיה היא לא בבקר.
הורדת הכוח ועצירה היא תופעה המעידה על קאט אופ כי מתח הסוללה ירד.
מדדת את מתח הסוללה?
זה קרה בעבר עם סוללות שני תאים?
מה הם נתוני הסוללות? כמה מיליאמפר? כמה C?
בנות כמה מחזורי טעינה הסוללות?

רן ענבר

losi 8
03-12-2015, 07:06:30
הבקר בסדר גמור+מזהה את מספר התאים בלי צורך לתכנת שום דבר.
בבקרי הוביווינג מהבהב אדום זה קאטאוף של הסוללה\חום.

מה שנהרס זה הסוללות בגלל 2 סיבות.
1)הסעת סלאש בדיונות עם 4 צמיגי כפות העמסת על הסוללות יותר מידי.(ראיתי אותך מסיע)
2)סוללות מאיכות גרועה ולא בעל הנתונים שצריך בישביל להסיע סלאש עם כפות.(וכמו שאמרתי לך הרבה ליפני בגלל זה הבקר שלך יהיה צפוי ללכת בידיוק כמו הקודם שאמרתי לך מזמן להפסיק להסיע עם צמיגי כפות)
וכמובן הבקר שיש לך עכשיו ישבוק חיים בידיוק כמו הקודם באופן נסיעה שלך אתה חייב בקר 8\1 או להוריד את הצמיגי כפות.
בשביל להיות בטוח ב100% שהבעיה היא בבטריות תטעין סוללה עד הסוף ותסיע בכביש בלי לחיצות על הפול בישביל לא לאמץ את הסוללה ותעדכן אם הבעיה חוזרת.(תעשה את זה עם הסוללה 2s\3s)

היה לי גם בעיה דומה עם בטריות שהחלפתי למערכת חזקה עם יחס יחסית גבוה הסוללות לא הצליחו לעמוד בעומס והיה לי את אותה בעיה בידיוק.
הבעיה נפטרה ברגע שהחלפתי לבטריה טובה.
אני בטוח ב95% שהבעיה בבטריות.

omri3452
03-12-2015, 09:08:46
הסוללות של ה2 תאים הם 5000מ.א כל אחת לגבי מחזורי טעינה לא ידוע לי אלו סוללות שחבר הביא לי כמובן שהן לא חדשות והכל יכול להיות .. ה3 תאים היא 3000 מ.א ודווקא החזיקה יפה מבחינת זמן הסעה
לגבי הסלאש זה יהיה די משעמם איתה אם לא יהיה אפשרי להסיע אותה בחולות
מה כן צריך לעשות בשביל שהיא תתאים לחולות עם כפות?
ואיזה סוללות יתאימו לעמוד בעומס בתצורה הנוחכית?

לגבי השאלות של רן
זה לא קרה בעבר כי זאת הפעם הראשונה שאני מסיע עם הבקר הזה..
עם הבקר הקודם (המקורי)הסעתי עם הסוללות האלה אבל עם הצמיגים הרגילים ולא היתה בעיה
כמה c כשאני אהיה ליד הסוללות אני יגיד לך
בדקתי מתח על הסוללות לפני הסעה כל תא היה 4.20 בערך

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

רן ענבר
03-12-2015, 18:07:15
יש לך בקר אחר לניסיון?
נתוני הסוללות חסרים לי עדיין.

המצב שאתה מתאר הוא קאט אוף.
קאט אוף כזה יכול לנבוע מבעיה בסוללות אך גם מצריכת זרם מוגברת.
הבעיה היא שהיתה צריכה להיות צריכת זרם מוגברת גם מסוללת 3 תאים... לא רק 2.

רן ענבר

omri3452
03-12-2015, 20:51:42
לגבי הסוללות
2 סוללות של 2 תאים ישנות שחבר הלווה לי שתיהן 5000 מ.א 30c
לא ידוע כמה מחזורי טעינה
הסוללה של ה3 תאים החא חדשה אולי עברה 5 טעינות היא 3000מ.א 30c
לצערי אין לי בקר אחר לבדיקה

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

omri3452
04-12-2015, 14:21:06
עכשיו הסעתי שוב בחולות (לבדיקה)עם הסוללה של ה3 תאים נסעה 5 דקות טוב ואז הגיעה הקאט אוף..
בדקתי עם אוומטר מתח על הסוללה על השקע של הבלאנס תא ראשון/ חוט ראשון 3.7 חוט שני 7.4 ושלישי 11
זתומרת שכל תא בערך 3.7 וולט

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

רן ענבר
04-12-2015, 16:43:26
למכשיר שהשתמשת בו קוראים רב-מודד.
מתח של 3.7 וולט לתא ללא עומס ואחרי 5 דקות נסיעה זה מעט מאוד.
תחת עומס המתח יורד ועולה בהתאם לעומס ולצריכת הזרם.
הבקר מזהה את הנקודות הנמוכות של ירידות המתח וגורם לקאט אוף מוקדם מהרצוי.
ניתן לתכנת קאט אוף טיפה יותר נמוך ואז זה מסתדר.
תתכנת קאט אוף ל 3וולט לתא ותנסה.

רן ענבר

omri3452
04-12-2015, 16:48:56
תודה רן
אבל אם היה לי איך לתכנת/ההיתי יודע לתכנת בלי כרטיס היה טוב..

נ.ב
חבר הביא לי כרטיס תכנות של הוביווינג אבל שחיברתי אותו היו לי רק קוים בלי מספרים

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

רן ענבר
04-12-2015, 17:05:37
אני כותב מפלאפון אז קשה לי לתת קישורים.
כנס לפורום סקירות.
בדף השני יש מאמר שנקרא ריכוז תרגומים למערכות הפעלה נפוצות.
במאמר זה יש כ 10 קבצים מצורפים שהם תרגום של הוראות הפעלה למערכות נפוצות.
אחד הקבצים נקרא בקר אוריוןR10
זה בקר זהה או דומה מאוד לבקר שלך.
יש שם הוראות תכנות ואת כל האפשרויות של כמה בקרים.
יש לי כרטיס תכנות גם של אוריון וגם של הוביווינג...
אם אתה רוצה להגיע למודיעין ולתכנת את זה ב 3 דקות... אתה מוזמן.

רן ענבר

omri3452
04-12-2015, 17:25:54
אפשרי להגיע מחר?
אני אגיע בכיף

עריכה :
התעסקתי קצת עם הבקר ועם כל ההבהובים האלה נראה לי שהצלחתי לעשות משהו..
מחר אני יסיע ויבדוק
Sent from my SM-G900F using Tapatalk