PDA

צפייה בגרסה מלאה : Traxxas E-Revo Brushless RTR



er1
03-12-2015, 19:25:37
המכונית בדגם Traxxas E-Revo Brushless RTR נמכרת בחנויות בארץ
אם בוצע יבוא אישי של מכונית אחת כזו ומבקשים במכס אישור משרד התקשורת
מספיק לשלוח להם הוכחה שהמוצר נמכר בחנויות בארץ ויש אישור מהמשרד או שצריך למלא את כל הטופס לפי הפרוט שהם מבקשים ?
תודה

רן ענבר
03-12-2015, 19:35:06
א. לרכב בגודל כזה יש ארגז בגודל 80X50X35 ס"מ
ארגז בגודל כזה לא מתחמק מרשויות המס.
כך או כך צפוי לשלם מע"מ בלבד בגלל שזה נכנס לקטגוריה של צעצועים
ב. משרד התקשורת זה עיניין של מזל
שווה להכין אישור מראש לכל מוצר אותו אתה רוצה להזמין.
ג. אני לא מת על הרכב הזה.
אני ממליץ לך בחום רב להתיעצ על סוג הרכב אותו אתה קונה ולא ללכת עם הראש בקיר על הרכב הזה.

אם יש עוד אפשרות לשנות את הרכב אותו אתה רוצה אני ממליץ לעצור את ההזמנה ולדון בכך.
אם אתה עדיין רוצה לקנות את הרכב הזה, זה בסדר...

רן ענבר

er1
03-12-2015, 19:48:36
רן שמח שיש אנשים מקצועים ונחמדים כמוך
תודה על המענה המהיר
לגבי סעיף א שרשמת על צעצועים בכל סכום אין תשלום מס ? רק מע"מ 17%?
נתקלתי בשאלה אותו הדבר על רחפן והוא גם נחשב צעצוע ושם אמרו שרחפן מעל 250$ משלמים 12% מס + 17% מע"מ
לגבי סעיף ב הבקשה של אישור משרד התקשורת נשלח כבר אין לי בעיה לכתוב את הטופס מעניין אם יש אפשרות לחסוך את זה ולשלוח להם הוכחה שהמוצר נמכר בארץ וכבר יש אישור כולל על המוצר
לגבי סעיף ג אשמח מאוד שתמליץ על מכונית חשמלית ברמה דומה או טובה יותר
תודה

רן ענבר
04-12-2015, 16:55:11
תודה...
לגבי מיסוי:
המוצרים שלנו נכנסים לקטגוריה של צעצועים ולמיטב זיכרוני לא מצריכים מכס או מיסוי נוסף.
מה שכן, למרות שמדובר בפעולה בניגוד לחוק, לפעמים מחייבים אותך במכס...
וכשאתה מוחה על כך בסניף הדואר אומרים לך בנימוס שאתה יכול לערער...
עכשיו זה דילמה: לשלם עוד 200ש"ח ולקחת את החבילה או לערער ולהסתכן בכך שהעירעור ייקח יותר מידי זמן עד שהמוצר יחזור לשולח...
הם בונים על זה שהעירעור אינו יעיל בעליל ועל כך שלא תערער.
אני חייב לציין שכבר הרבה זמן לא נתקלתי בטעויות כאלו בתחום המכוניות.

לגבי משרד התקשורת.
זה משרד חסר חוש הומור... יהיה לך יותר קשה להביא להם ניירת מסודרת של המוצר בארץ ברישומו במשרד התקשורת מאשר למלא את הטופס שהם מבקשים.
אומנם יש ליבואנים הרישמיים את כל הנחוץ... אבל הם לא מוכנים לתת אותו בחינם כדי שתצטרך לקנות דרכם.

לגבי רכב...
כעיקרון, MT4 של טאנדר טייגר הוא רכב עדיף בהרבה מובנים.
לא חסין מתקלות ולא מושלם אבל בעל ביצועים דומים, זול יותר ופשוט לתחזוקה.

מעבר לכך, צריך יותר פרטים לגבי ההעדפות שלך.
מה התקציב שלך?
איפה אתה מסיע בדרך כלל?

תענה ונראה איך מתקדמים

losi 8
04-12-2015, 20:05:57
אם אתה רוצה רכב גרזן וטנק שלא צריך לשפר כלום ובא מושלם מהמפעל,ממליץ hpi savege flux HP.
הרכב סופר עמיד ובנוי מחומרים מעולים ומחברה קצת יותר טובה מtt ומערכת קצת יותר טובה.
הוא נוסע כמו רחפת.(בידיוק כמו האירבו שהיא מוגבהת עד הסוף)אבל אפשר לפתור את זה בקלות.(לסגור\לפתוח את הסליפר קאלצ' לפי בחירתך..רוצה ווילי או לא רוצה ווילי)
הרכב יקר ב1100+- ש"ח מmt4 אבל הרכב יותר טוב בצורה משמעותית ואם היית בכיוון מחיר של האירבו הסאבג' תכנס בתקציב.

מה שכן קצת בעיה לקנות את הרכב הזה בארץ ובעיה של חלקים אבל זה פחות מטריד קנה זרועות 4 ציריות וגמרת...קשה לחשוב מה ישבר ברכב כזה.
גם מצב חלקי החילוף של הmt4 בארץ ידרדר בצורה מזעזעת.(ובmt4 צריך יחסית הרבה חלקי חילוף ויש פה 2 עדים לכך)
החסרון היחידי שיש לסאבג' שהיא יותר יקרה אבל בכל השאר?הסאבג' יותר טובה.

וכמו שרן אמר איפה אתה הולך להסיע?אם כיוון באשינג אז הsavege...תהנה איתה הרבה יותר לדעתי.

yefroy
04-12-2015, 21:33:34
לידידי "לוסי" שלום ובעיקר ER1 שים לב-
לא יודע מהיכן האמרה "סאבג' יותר טוב מMT4"
אכן הסאבג' בנוי כמו טנק! אבל גם שוקל כמו אחד כזה!
היה לי סאבג' בעבר וכבר יותר משנתיים יש לי MT.
לדעתי - ה MT יותר מהנה להסעה בכל סוגי השטח וגם כביש והיא פחות מתהפכת בבאשינג מהסאבג'
תוסיף לזה שבסאבג' 2 סוללות ב 2 תאים נפרדים (מעט יותר "התעסקות") ומה שיוצר גם הגבלה בבחירת הסוללות ..
ואם לא בא לך על ה MT ועדיין תרצה להישאר בתצורת "טראגי" המלצותיי : אסוסיאייטד RC8TE, קיושו STRR , לוסי , מוגן ......

רן ענבר
05-12-2015, 05:13:41
לטעמי, סאבג' רכב מצויין.
אבל בעיית החלקי חילוף בארץ זה דבר שעלול לתקוע אותך עם רכב מצויין... שנוסע שבוע ואז נח כמה שבועות עד להגעת חלקי חילוף.
העצה הכי חשובה שיש לי לתת לך היא, שכל רכב שתקנה בחו"ל, תוודא שיש לו חלקי חילוף זמינים בארץ...
תוודא= מהסיון של גולשים (לא מהבטחה של מוכר בחנות).

רן ענבר

er1
05-12-2015, 20:52:18
אני מודה לכם על התשובות חברים יקרים רן yefroy losi 8
אם אני אזמין רכב עם חלקי חילוף מראש עם ה סאבג' בוא נגיד חלקים עיקריים שידועים שלא מחזיקים מעמד אז זה יכול להיות פיתרון ?
להסעה בכל סוגי השטח בכביש אבל בעיקר בחול ודיונות הכיוון באשינג
העניין הכספי לא משפיע בשאלת סוג הרכב העיקר זה האיכות ומיקסום ההנאה
כמו ש רן אומר מה הכיף ש רכב מתקלקל אז הוא יושב כמה שבועות ללא תזוזה

רן ענבר
05-12-2015, 21:02:19
יצא לי פעם להזמין רכב שאין לו חלקי חילוף בארץ...
זה היה רכב זול אז קניתי ים שידרוגים, שיפורים וחלקי חילוף
החלק היחיד שלא קניתי הוא זה שנשבר ראשון...
חלקים שקניתי מהם כמה כי חשבתי שישברו...עדיין נמצאים אצלי ללא שימוש

חשוב לציין: אין דבר כזה רכב בלי תקלות
יש רכבים עם יותר תקלות ופחות תקלות
זמינות החלקים בארץ מאפשרת לך לקנות רק את מה שאתה צריך מבלי ליצור מלאי חלקים שעולה לך כסף ובסוף אתה לא משתמש בו
יבואן מסודר בארץ מאפשר לך לקנות רק את החלק שאתה צריך, לרוב במחיר סביר [מחיר חלקי החילוף של טראקסס בארץ הוא לא סביר לדעתי]

אני חושב ש MT4 של טאנדר טייגר על נגזרותיו השונות הוא רכב שמשלב את כל מה שתארתי
יש פה לא מעט אשכולות בנידון
מכיר את הרכב או שצריך עוד הכוונה?

רן ענבר

losi 8
06-12-2015, 10:13:56
אני לא רוצה להתווכח ולסבך את פותח האשכול...אתם יודעים מה שאתם אומרים מה שהיה רלוונטי בעבר כנראה.
רכבי tt הם רכבים סבבה לגמרי,אבל יש טובים מהם החיסרון היחידי שיש לסאבג' מול הmt4 זה היבואן יותר טוב?לא מסכים אתכם.(לא לעניין להגיד פה למה,מי שרוצה לדעת למה רן\er1\feroy אשמח לכתוב לכם בפרטי למה)אתם קצת לא מעודכנים כנראה.

הסאבג' זה רכב שלא צריך חלקי חילוף אם אתה יודע להסיע חוץ מהמינימום.(בולינקים להיגוי זה ה"מחלה"היחידה שיש בסאבג' וגם את זה לא תשבור אם לא תכנס במדרכה ב50 קמ"ש וזוג זרועות קידמיות)
אם אתה מודאג מהחלקי חילוף יש לי סידור מעולה שיעזור לך..מאיפה אתה בארץ?
er1,מה התקציב המקסמאלי שלך לכל הסיפור?
אתה מוזמן לבוא למפגש ולראות למה אתה מתחבר...מאיפה אתה בארץ?
אני לא אומר שmt4 רכב לא טוב הוא רכב טוב....אבל יש טובים ממנו.

Alonjp
06-12-2015, 15:07:35
תראה את שני הסרטונים האלו, אולי זה יעזור לך לבחור..

http://youtu.be/ZpGFuYDzcgA


http://youtu.be/suCotD4bzlU

רן ענבר
06-12-2015, 15:46:47
מצטער. אין דבר כזה רכב שלא צריך חלקי חילוף!
וורזה, סאבג' ועוד רכבים מצויינים כשלעצמם צריכים חלקי חילוף.

לי, זמינות חלקי החילוף בארץ זה שיקול מהחשובים שיש.

בדרך כלל כל מי שקונה רכב חדש, לוקח לו זמן עד שהוא באמת מכיר את הרכב ועוד לא דיברתי על מתחיל בתחום...בתקופה זו יש לרכב יותר בלאי ותקלות מהרגיל.

רן ענבר

losi 8
06-12-2015, 17:19:19
סאבג' זה לא רכב שישבור חלק כל שבוע או שבועיים *בתנאי שמסיעים בצורה טובה*.(לא שמים תרכב בצמר גפן....קורעים לו תצורה אבל בלי לרסק תרכב...תסיע כמו שצריך יהיה לרכב בלאי,ובלאי אפשר לדעת חודשיים ליפני שהרכב יושבת)
ובכל זאת סאבג' זה רכב מוכר בארץ זה לא רכב לא מוכר בארץ או משהו,יש יבואן שמחזיק חצי חצי?ויש המון חברה במרכז עם הסאבג'.
אחד שאני מכיר כבר תקופה מוכר מספר קיטים של סאבג' אני בטוח שאם תרצה הוא ימכור לך גוף שלם במצב באמת חדש שיהיה לך חלקים לכל החיים במחיר מעולה.(ובגלל זה שאלתי אותך מאיפה אתה,אם אתה מהמרכז אתה יכל לישון בשקט בקשר לחלקי חילוף)

רן,תדע שהמצב של היבואן tt בארץ לא מזהיר כרגע שחבר פה הלך לקנות חלק עם המספר של החלק...וקיבל חלק אחר.(חלק לmt4)
ופעם יש חלק...ופעם אין זה לא שלmt4 נכנסים לחנות יוצאים עם החלק תמיד במיוחד שצריך לבקר שם יחסית הרבה עד שהרכב יפסיק לסבול מההרכבה לקויה שמגיע מהמפעל.

אפשר לסכם את הנושא כי אני לא חושב שנסכים.
1)אם אתה רוצה רכב פחות טוב אבל עם "גב"קצת יותר גדול לחלקי חילוף....לך את הmt4.(וגם הרכב יסבול מהרכבה לקויה בהתחלה רכבי tt באים פשוט לא טוב מהמפעל)
2)לקנות רכב מצויין,עם "גב"קצת פחות גדול לחלקי חילוף.
אני מעדיף רכב יותר טוב מאשר רכב עם חלקי חילוף קצת נפוצים יותר.

er1,מה התקציב המקסמאלי שלך,מאיפה אתה בארץ?

רן ענבר
06-12-2015, 18:46:09
אני מסכים איתך שרכב לא נועד לעמוד על המדף או בצמר גפן.
עם זאת, אופיים של מתחילים בתחביב הוא ניסיון מועט ולכן חלק מהעיניין הוא שאי אפשר לצאת מתוך הנחה ש"מסיעים בצורה טובה"
בלאי הוא חלק מהעיניין.
אין לי מושג למה חבר שלך הלך עם מספר חלק וקיבל חלק אחר...אני לא היבואן של TT ולא הסנגור שלו
אני מניח שלכל חנות יש תקלות פה ושם השאלה היא אם זה תקלות או מדיניות.

נתקלתי בלא מעט תקלות בחנויות
החל מחנות שמפרסמת 150 כלי רכב שונים...וכשאתה בא לחנות לקנות רכב מסויים, הוא "בדיוק אזל" אבל אני אזמין לך...
וכלה בחנות שמביאה רכבים מצויינים אך לא חלקי חילוף בשבילהם "כי גם ככה כולם קונים חלקים מחו"ל"

אני לא מכיר רכב RTR שיוצא מהמפעל עם הרכבה נכונה ומדוייקת ולכן כתבתי במדריך הזה [קישור (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69145)] את הפרק שעוסק בתחזוקה לפני הסעה ראשונה.

אני מעדיף רכב עם חלקי חילוף זמינים בארץ
מנסיוני, זה מה שמתחילים בתחום צריכים
בנוסף, מי שמתחיל כדאי מאוד שימחל על כבודו [וארנקו] ויקנה את הרכב הראשון בארץ כדי לקבל שרות ותמיכה בעיברית
אני יבחוש בן שלולית ובן תמותה פשוט לא הייתי בתחביב הזה היום אם לא הייתי מקבל תמיכה ושרות רציני בתחילת דרכי.
יש לכולנו נטיה לשכוח כמה חסרי אונים היינו בפעם הראשונה שקרתה לנו תקלה...ואנו נוטים לשכוח מי עזר לנו

רן ענבר

Alonjp
06-12-2015, 19:55:15
נניח שהסבאג׳ רכב הרבה יותר טוב מ mt4 (ואני ממש לא בטוח שזה נכון, יש דיעות חלוקות), מה לגבי עלות/תועלת?
את ה mt4 ניתן לייבא לארץ ב-2200₪ אחרי מיסים ומשלוח.
כמה עולה סבאג׳?
האם שווה את ההפרש?
ככל הנראה לא..
אם יש בעיות הרכבה זה ידוע מראש וקל לפתרון, לעומת זאת עם המחיר של הסבאג׳ אין יותר מידי מה לעשות (וגם לא עם המבנה שלה שלדעתי נחות מ mt4).
ועוד לא הזכרנו שבקלות רבה ניתן להפוך את ה mt4 לטראגי מה שבלתי אפשר בסבאג׳.
בקיצור, דיעות יש לפה ולשם, בגלל זה זאת רק דיעה ולא עובדה..

er1
08-12-2015, 13:24:20
Losi 8 התקציב עד 5000 ש"ח ו מאזור השרון
הכיוון שלי יותר ל HPI Savage Flux HP Brushless
הכיוון טוב ?

רן ענבר
08-12-2015, 13:59:41
er1 שלום
תעבור על האשכול הזה ותקרא אותו שוב
אם לסכם את האשכול ב 3 שורות זה מסתכם במספר דעות מצומצם:
כולם מסכימים שאי ריבו בראשלס זה לא מציאה גדולה.
לוסי טוען שסאבג' זה סבבה אך מכיר בעובדה שלרכב יש בעיה בהשגת חלקי חילוף בארץ [מחייב קניה מחו"ל [אגירה והחזקת מלאי או השבתת הרכב כשיש תקלה]]
אני ואלון טוענים ש MT4 של טאנדר טייגר הוא רכב לא פחות טוב מהסאבג' רק שאין בעיה למצוא לו חלקי חילוף זמינים בארץ במחיר סביר

מפה...אנחנו יכולים להמשיך להעלות טיעונים לפה או לשם אבל לא נתקדם הרבה. נשאר רק להחליט

רן ענבר

losi 8
08-12-2015, 23:09:27
שאלתי מספר פעמים איפה אתה גר כי זה חשוב,אם אתה לא גר בחולון אני לא יודע מאיפה קונים חלקי חילוף לסאבג'.(אז...בעיה)
אם יש לך תקציב של 5000 אלף ש"ח לא הייתי קונה לא mt4,ולא סאבג',בתקציב הזה בהחלט אפשר להסתדר עם קנייה של רכב תחרותי.(לרכב תחרותי יש בלאי כמעט אפסי בבאישנג...קיט תחרותי נועד לעבור התעללות שאי אפשר לעשות סתם בשטח גם אם תנסה)
יש לי חבר שמוכר לוסי8 טראגי מוסבת שהיא קיט שעשתה 7 נסיעות.(שאני אומר 7 נסיעות זה באמת 7 נסיעות..הרכב באמת חדש זה לא מצב חדש אלה חדש)

הוא מוכר אותה ב1500 ש"ח אני לא חושב שעם ערכת הסבה שזה עוד 500+- בטריות מטען ושלט 1500 מערכת וסרוו 1200 וצמיגים 350 וסיימת ויש לך את אחד הרכבים הכי טובים בתחום+עם ציוד חדש רק קיט שנסע מספר סוללות ונגמר.
ומי שמוכר אותו זה חבר טוב,שעליו אפשר לסמוך.(גם אני וגם עוד אחד מהפורום רק לבחור הזה נותנים שמשהו יגע ברכב יש לו ידי זהב פעם אחת הרכב אצלו והרכב לא מפסיק לנסוע)
אני אישית נכוותי מיד 2,החלפתי מערכת סרוו צמיגים מערכת רדיו ועוד כמה דברים קטנים אבל מה שאפשר לעשות עם הטראגי זה יהיה מציאה,חוץ מהגוף הכל חדש וגם הרכב אפשר להגיד סוג של חדש.
זה לקבל קיט תחרותי עם הכל חדש ב5000 אלף שקל,מיותר לציין שהרכב הזה 2 רמות מהסאבג' וmt4 כמובן.

תקציב של 5000 אלף עדיף לקנות באמת אפשר לקנות את ה"בסט"....ושוב הטראגי היא חדשה ועבדה פחות מ12 שעות נסיעה בדוק.
אפילו את הטיפת חופש בגלגלים הקיידמים אין,הקיט הוא חדש ובגלל זה נמכר במחיר קרוב של חדש יחסית.(רק צריך לבדוק אם הוא לא נמכר עדיין)
זה פרויקט קצת מסובך,אבל בסופו של דבר תקבל את הטופ,אם אתה צריך עזרה בכל הליווי אם אתה הולך על הלוסי אני מאוד אשמח לעזור לך ואם אתה בוחר לא ללכת על הלוסי אז תלך על הmt4 ותשאיר כסף לשיפורים כי תצטרך את זה.
סאבג' שאתה לא גר בחולון קצת בעיה למצוא לה חלקים.

ומי שמוכר את הטראגי הזאת זה בן אדם שוב מאוד אמין,אם אני אקנה בהמשך רכב ויש לו מה שאני רוצה זה יהיה רק ממנו יש איתי מסיע שאנחנו בקשר יום יומי שקנה ממנו בשישי שעבר sc8,מבסוט בטרוף כמו כל החברה שקנו ממנו רכב.
ואישית הוא עבר לי על הרכב...תמיד היה לי בעיות בבאגי שלי פעם בורג נפתח,ישתחרר עד שהבאתי לו לעבור על הרכב ונגמר הבעיות.
אתה רק קונה את הרכב יד 2 שעבר מספר נסיעות בודדות,ואת כל השאר מזמין חדש מחול.
גם לרכב הזה טיפה בעיה למצוא חלקי חילוף בארץ...אבל לכזה רכב באמת צריך להתאמץ לשבור את הרכב.

תגביל דרך השלט את המהירות ולאט לאט תעלה במהירות עד שתלמד להשתלט על הרכב בצורה טובה.
אם אתה רוצה אתה יכל לחסוך על מטען,בטריות,ומערכת שלט ולארגן את הרכב ב4200 וב800 שקל להזמין כמות עצומה של חלקי חילוף ופתרת את הבעיה של החלקי חילוף.
כן זה יקר,ויקח זמן אבל יביא לך את אחד הרכבים הכי טובים שיש בשוק,ולבאשינג זה הרבה יותר ממספיק.
אני טיפה טוחן את הראש....אבל לא רוצה שתגיע למצב שתתחיל להכנס קצת יותר לתחום ותצטער שלא קנית רכב קצת רציני יותר.

רן ענבר
09-12-2015, 06:54:25
הרעיון של טראגי הוא סבבה אבל יש הבדל גדול בשביל מתחיל בין קניית רכב מוכן לנסיעה לבין קנייה והרכבה של כל הציוד על שילדה של רכב ערום.
זו משימה שלא הייתי ממליץ עליה למתחיל בתחביב.
אני באופן אישי, לא קונה ציוד יד שניה ולא ממליץ לאיש לקנות ציוד יד שניה.

רן ענבר

losi 8
09-12-2015, 10:13:50
רן,אתה צודק שיד 2 זה הימור גדול.(אבל במקרה פה,זה לא יד 2....זה הכל חדש)
זה חבר מאוד טוב הוא קנה את הטראגי,עשה כמה נסיעות בשישי וזהו.(יש לבחור מעל ל30 רכבים הוא עושה מכירת חיסול ומשאיר 10+-רכבים שהילד שלו אוהב)
וכל הציוד האלקטרוני ש er1 יקנה הכל חדש,בטריות מטען סרוו רציני ומערכת רצינית חוץ מהרכב שעשה רק מספר נסיעות.

בקשר לקניית רכב "ערום"והרכבה של כל החלקים זה לא כזה שונה מלקנות mt4 לדוגמא ולגלות פתאום שהרכב מתפרק בזמן נסיעה בגלל שלא הורכב כראוי.
והלוסי הורכבה על ידי בחור סופר מקצועי במיוחד בתחום המכני שזה יתרון עצום על כל רכבי הrtr.

er1,אם אתה הולך על הלוסי אני גם אשמח לעזור לך בהרכבה...(בחינם כמובן...זה עבודה של 45 דקות על השעון להלביש על הרכב את כל הציוד רק מערכת סרוו ומערכת שלט ובקשר לקיט אני חושב שהוא הקיט החשמלי בעצם ולא הנטרו)
אז זה לא הבעיה,כל האפשריות שהעלו פה מעולים.
נשאר לך רק לבחור...וללכת על זה.(אני אישית הייתי הולך על הרכב הכי טוב שיש בתקציב ובתקציב שלך אפשר ללכת על אחת הטראגיות הכי טובות שיש וחבל לא לנצל את זה...גם אם בהתחלה יהיה לך טיפה קשה אחרי תקופה קצרה אתה מאוד תשמח שהלכת עליה)

Alonjp
09-12-2015, 10:21:25
אני חושב שכמתחיל זו טעות לקנות את ״הכי טוב שיש״.
1. אין דבר כזה ״הכי טוב שיש״, תמיד יהיה משהו/רכב טוב יותר..
2. מתחיל יכול להסתפק בהרבה פחות מ״הכי טוב שיש״ והוא אפילו לא ישים לב לזה.
3. אפילו אם יש תקציב גדול יחסית, אני חושב שיותר חכם להוציא רק חלק מן התקציב (ובמקרה הזה זה בערך חצי) ולראות אם זה מספק את הצרכים שלו, אם לא תמיד יש מקום לשיפור.
4. מתחיל בתחום לא בטוח אם יתמיד בתחביב וחבל לזרוק סכום גדול לפח, בדר״כ מקבלים במקרה הטוב 50% מההוצאה המקורית בזמן המכירה (למשל, למה החבר שלך מוכר כל כך מהר)..
5. בזמן האחרון יצא לי לראות הרבה אנשים שמוכרים ציוד ממש חדש (מספר הסעות מאוד מאוד קטן). אותם אנשים נסחפו אחרי יועצים למיניהם אשר ייעצו להם לקנות את הכי טוב שיש (כי זה ישרוד הכל וזה הכי משתלם והכי תחרותי והכי עמיד ובלה בלה בלה..).
ומה קרה, אחרי מספר הסעות ראו שזה לא מדבר אליהם מכל מיני סיבות והחליטו למכור (אם יצליחו למכור זה יהיה במחיר חצי ממחיר העלות, אלא אם כן ימצאו פראייר תורן).

לכן אני לא חושב שאתה צריך לרכוש רכב ראשון בכל כך הרבה כסף, גם אם יש לך את התקציב.
עדיף לדעתי לקנות משהו שיספק אותך ויתאים לצרכים שלך בכמה שפחות כסף.

אגב יש עוד הרבה רכבים מעניינים חוץ מטראגי/מונסטר, אבל אם החלטת ללכת על הקטגוריה הזו אז סבבה.

רן ענבר
09-12-2015, 11:04:18
אני דווקא חושב ש"הכי טוב שיש" זה הכי טוב...
אומנם אחר כך אין לאן להתקדם אבל זה חוסך הרבה שידרוגים ותיסכולים מיותרים
אנשים "לא נתפסים בתחביב בגלל שתי סיבות עיקריות:
1. תיסכול שידרוג וחוסר שביעות רצון כללית מהמוצר אותו קנית זה לדעתי הגורם הראשון לעזיבת התחביב. [גורמים אלו קורים בעיקר ברכבי RTR פשוטים יחסית]
2. אי התאמה של הגולש לתחביב [חוסר יכולת טכנית/"ידיים שמאליות"/ חוסר רצון ללמוד]
מתחיל שמתחיל עם רכב טוב ויעזוב את התחביב זה לא בגלל הרכב אלא בגלל שהוא לא מתאים לתחביב.
רכב וציוד טוב יוכל להחזיר אחוז יותר גבוהה מההשקעה עליו מאשר רכב פחות טוב.
רכב ששודרג במאות או אלפי ש"ח לא יתקרב להחזרת אותו אחוז מההשקעה.

אני לא מכיר את המוכר/קונה אבל מעטים מאוד הם האנשים בארץ [או בחו"ל] שהייתי קונה מהם רכב יד שניה ולכן אני פוסל את האפשרות הזו
שוב. לא כי אני פוסל את המוכר אלא כי אני נגד בגלל ניסיון עבר גרוע [שלי ושל לא מעט גולשים]

אם אני משכלל את הטיעונים פה, אני הייתי מעדיף לקנות מוצר חדש שיש לו חלקי חילוף בארץ, שאנחנו מכירים ויודעים לצפות את הבעיות שלו על פני כל מיני "חתולים בשק"

דבר נוסף הוא שפותח האשכול לא ציין פרטים רציניים על הניסיון שיש לו או על דרישות שלו מהרכב
אלו פרטים חשובים לקביעת דעה לגבי שירשור זה.

רן ענבר

er1
10-12-2015, 19:15:24
איך הדגם הזה חברים
Kyosho 1/8 Psycho Kruiser Truck

רן ענבר
10-12-2015, 22:13:11
למיטב ידיעתי "לא להיט"
זה רכב חדש יחסית
אין חלקי חלקי חילוף בארץ ולכן אני לא ממליץ עליו כמו שאני לא ממליץ על הסאבג' [למרות החיבה שלי לקיושו]

רן ענבר

er1
10-12-2015, 22:42:33
מה היית ממליץ רן בן הדגמים האילו
השיקול אצלי לא חלקי חילוף אני מבין את החשיבות אבל זה לא השיקול שלי
השיקול שלי זה אמינות איכות ביצועים והרכבה טובה
הדגמים הם
HPI Racing 1/8 Savage Flux HP Brushless
Axial 1/8 Yeti XL Monster Buggy
Kyosho 1/8 Psycho Kruiser Truck

רן ענבר
11-12-2015, 00:02:05
MT4 של טאנדר טייגר.
לדעתי ומנסיוני בתחביב , אתה מפחית בחשיבותם של שיקולים חשובים ומיחס חשיבות לדברים שוליים.

רן ענבר

er1
12-12-2015, 20:41:53
100% רן
הדברים שלך נכונים ומוצדקים
אני ייחס חשיבות לדבריך המקצועים והגיע להחלטה
תודה על העזרה לכולם

Sharel Naftali
13-12-2015, 08:45:45
אני מאוד ממליץ מנסיון על יאטי xl רכב גדול חזק צריך להחליף שם רק את הרכיבים של ההיגו למשהו יותר איכותי שזה גרושים וגם על hpi savage לא היה לי תרכב אבל הבנתי שהוא מאוד מהנה וחזק מאוד