התחברות

צפייה בגרסה מלאה : דיון traxxas summit



mayan12
09-12-2015, 10:00:13
שלום לכולם.
אני מיתעניין במכונית הזואת ורציתי לדעת קצת עליה (זואת לא המכונית הראשונה שלי)
1. האם יש לה הרבה תקלות?
2. היא נוסעת טוב בדיונות, אבנים, דרכי עפר?
3. היא מהירה ?
ובכללי אשמח לישמוע חוות דעת עליה
תודה!

רן ענבר
09-12-2015, 11:15:13
הי מעיין
ברוך הבא לאתר ולפורום
לפני שאענה לך אזכיר [כי אתה די חדש פה] כי באתר זה אנחנו לא דנים,מזכירים או נותנים קישורים לאתרים, חנויות או יבואנים בארץ
במידה ונרצה לדון במוצר נעשה זאת ע"י קישור למוצר בחו"ל.

לגבי הסאמיט
1. תקלות? תקלות זה עיניין של תחזוקה, ואופי נסיעה
אם אתה מסיע ב"עדינות" יהיה לך פחות תקלות מאשר בנסיעה אגרסיבית...
כמו כן, במידה ולא תדע לתחזק את הרכב [כל רכב] יהיו לך יותר תקלות מאשר את תתחזק את הרכב נכון.
באופן כללי, מדובר ברכב בעל 2 הילוכים [מהיר/איטי] ונעילות דיפרנציאלים המאפשר עבירות גבוהה מאוד
הרכב מגיע עם מנוע בראשד ומהירותו הגבוהה היא כ 40 קמ"ש בהילוך המהיר
עקב המהירות היחסית איטית שלו הוא נהנה מבלאי [תקלות] יחסית נמוך.
2. באופן כללי מדובר ברכב עם עבירות מצויינת אבל זה בא על חשבון דברים אחרים...
לדוגמה: הרכב לא נוסע מאוד מהר...כך שבדרכי עפר יהיה קצת משעמם לסוע הלוך חזור.
3. הרכב לא מוגדר כ"מהיר"

אני מציע שאולי תאמר מה אתה מחפש ומה התקציב שלך
לפעמים, מאנסטר שתתן מהירות גבוהה ועבירות בינונית תהיה עדיפה על רכב כמו סאמיט שנותן מהירות בינונית ועבירות גבוהה.

הכול עיניין של להתאים את הרכב למה שאתה מחפש

רן ענבר

mayan12
09-12-2015, 11:46:42
הי מעיין
ברוך הבא לאתר ולפורום
לפני שאענה לך אזכיר [כי אתה די חדש פה] כי באתר זה אנחנו לא דנים,מזכירים או נותנים קישורים לאתרים, חנויות או יבואנים בארץ
במידה ונרצה לדון במוצר נעשה זאת ע"י קישור למוצר בחו"ל.

לגבי הסאמיט
1. תקלות? תקלות זה עיניין של תחזוקה, ואופי נסיעה
אם אתה מסיע ב"עדינות" יהיה לך פחות תקלות מאשר בנסיעה אגרסיבית...
כמו כן, במידה ולא תדע לתחזק את הרכב [כל רכב] יהיו לך יותר תקלות מאשר את תתחזק את הרכב נכון.
באופן כללי, מדובר ברכב בעל 2 הילוכים [מהיר/איטי] ונעילות דיפרנציאלים המאפשר עבירות גבוהה מאוד
הרכב מגיע עם מנוע בראשד ומהירותו הגבוהה היא כ 40 קמ"ש בהילוך המהיר
עקב המהירות היחסית איטית שלו הוא נהנה מבלאי [תקלות] יחסית נמוך.
2. באופן כללי מדובר ברכב עם עבירות מצויינת אבל זה בא על חשבון דברים אחרים...
לדוגמה: הרכב לא נוסע מאוד מהר...כך שבדרכי עפר יהיה קצת משעמם לסוע הלוך חזור.
3. הרכב לא מוגדר כ"מהיר"

אני מציע שאולי תאמר מה אתה מחפש ומה התקציב שלך
לפעמים, מאנסטר שתתן מהירות גבוהה ועבירות בינונית תהיה עדיפה על רכב כמו סאמיט שנותן מהירות בינונית ועבירות גבוהה.

הכול עיניין של להתאים את הרכב למה שאתה מחפש

רן ענבר

1. אך אני מתחזק את הרכב נכון ?
2. אני פשוט ממש אהבתי את הסאמיט

רן ענבר
09-12-2015, 12:54:35
אין צורך ךצטט את התגובה שלי.
זה סתם תופס מקום זה לא מתריע לי על התגובה שלך (אותה אני רואה גם ככה)
ו... אני זוכר מה כתבתי...

לגבי תחזוקה:
תקרא את המאמר הבא: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69145

מה אהבת בסאמיט?
אולי יש רכבים עם תכונות דומות שיתנו לך יותר

רן ענבר

mayan12
09-12-2015, 13:26:34
אהבתי שזזה רכב גדול שהוא בעל ביצועים לפי מה שראיתי ביוטיוב
ושהוא חשמלי
והקישור שנתת לי לא עובד

רן ענבר
09-12-2015, 14:56:49
תיקנתי את הקישור.

רכב גדול?
יש עוד הרבה רכבים באותו גודל.
ויש עוד הרבה רכבים חשמליים.

יו טיוב זה נחמד אבל לפעמים מטעה בעיקר באשר למהירות הרכב.
ראית פעם רכב כזה נוסע במציאות?

מה עוד אתה רוצה לדעת?
לדעתי אתה סך הכול מגובש בדעתך ויכול פשוט ללכת ולקנות...

רן ענבר

mayan12
09-12-2015, 15:07:00
תיקנתי את הקישור.

רכב גדול?
יש עוד הרבה רכבים באותו גודל.
ויש עוד הרבה רכבים חשמליים.

יו טיוב זה נחמד אבל לפעמים מטעה בעיקר באשר למהירות הרכב.
ראית פעם רכב כזה נוסע במציאות?

מה עוד אתה רוצה לדעת?
לדעתי אתה סך הכול מגובש בדעתך ויכול פשוט ללכת ולקנות...

רן ענבר
לא האמת שלא ראיתי
ורציתי לדעת כמה זמן אפשר לינסוע עד שניגמרת הבטריה
סליחה על הציטוט לא שמתי לב

Alonjp
09-12-2015, 16:47:34
סאמיט לדעתי הוא אחד הרכבים המעניינים שיש.
מניסיון ארוך איתו הוא סופר אמין כל עוד מקפידים על מספר כללים.
1. לכוון את הסליפר קלאץ׳ כפי שרשום בספר.
2. לא לנסוע עם דיפרנציאלים נעולים ללא צורך ובטח שלא בהילוך גבוה.
3. לא לשכוח להעביר להילוך נמוך בזחילות בשטח טכני (זחילה בהילוך גבוה תשרוך את המנוע).

מעבר לזה באמת שאין שום צורך בתחזוקה.
אני מתבייש לומר אבל עד היום לא פתחתי דיפרנציאל אפילו פעם אחת, לא פרקתי מיסב ולא החלפתי שמנים בבולמים, והרכב נוסע פיקס!
מידי פעם שוב ציריה אך החלפתה היא עניין של שלוש דקות עבודה והעלות 4 דולר, לא ביג דיל (ואגב הן נשברות בגלל טעויות בהסעה).

לגבי מהירות, לדעתי מהירות של 40 קמ״ש היא בהחלט מספיקה בשטח.
אולי על מגרש אספלט או כורכר גדולים זה קצת משעמם, אך בשבילי עפר עם אבנים/סלעים זה בהחלט מספיק.
הרכב קופץ נהדר ויש לו עבודת מתלים מעולה (ביום הראשון שהסעתי אותו קפצתי איתו רמפות כמו אלוף, ולא היה לי שום ניסיון בקפיצות לפני כן).
העבירות שלו בשטח טכני היא מעל ומעבר למה שציפיתי מרכב כזה והנהיגה בו הרבה יותר ״סקיילית״ מכול זחלן סקייל (או רובם, עוד לא התנסתי ב capo).
בדיונות היה לי רק ניסיון אחד בו הרכב נסע מושלם, אך זה היה עם מנוע ברשלס עם ים של כוח (כרגע הרכב מגיע ל-70-80 קמ״ש בערך) ואין לי מושג איך הוא יתפקד עם המנוע המקורי (לדעתי הוא יספיק אך אין לי ניסיון).

בקיצור אני בהחלט ממליץ על הרכב, זה הרכב הכי וורסטילי שאתה יכול למצוא.

רן ענבר
09-12-2015, 16:56:53
מעבר למה שכתב אלון כדאי מאוד שתחווה ותראה את הנסיעה בפגישה עם בעל רכב כזה הגר בסמוך למקום מגוריך.
זה לא שהרכב יישתנה אלא ייתכן מצב שבו אתה פחות מתחבר אליו ורוצה רכב מהיר יותר.

צריך להבין שיש הרבה הבדל בין רכב מהיר לרכב איטי בעיקר בביצועים ובבלאי ולכל אחד מאיתנו מתחבר יותר לאחד ופחות לשני

אני לא מת על צפיה בסרטונים ממקור לא ידוע ביו טיוב [להבדיל מסירטון שבעליו מוכר דוגמאת הסירטונים שאלון מעלה לפעמים].
הם ערוכים לרוב בצורה מגמתית.
רכב איטי יוצג בהילוך איטי או מהיר כדי לטשטש את המהירות האמיתית שלו.
רכב עם אחיזה גרועה יוצג בצורה המבליטה את יתרונותיו.
ובעיקר, כשתראה רכב שנוסע ממש יפה, לא תרגיש את חום המנוע או תריח את האלקטרוניקה המתחממת.
לעולם לא תדע מה קרה לרכב שניה אחרי שהסירטון נגמר ואיזה בלאי יש לו.

משך זמן ההסעה תלוי בהמון גורמים אולם עם המנוע המקורי, הסוללה מחזיקה הרבה זמן היות והמנוע לא בזבזני בצריכת האנרגיה שלו.

רן ענבר

mayan12
09-12-2015, 17:26:03
אלון תוכל להסביר לי מה זה כיוון הסליפר קלאץ?

Alonjp
09-12-2015, 17:35:01
זה רכיב שיושב על הגיר ונועד להחליק תחת מאמץ גבוה ולשחרר את העומס בכדי לשמור על שאר המכלולים.
יש הוראות מאוד ברורות בספר הרכב.
ברגע שיהיה רלוונטי אני אשמח להדריך אותך.

לגבי סרטונים, אתה יכול להתרשם קצת מהסרטונים בערוץ שלי.
אומנם לא תמצא בהם הרבה נסיעות מהירות, פשוט כי זה פחות מעניין לדעתי ולכן אני לא כולל אותן בסרטונים.
https://www.youtube.com/channel/UCRfnDRa99M6EWxBHlaMfy3g/videos

mayan12
09-12-2015, 17:38:35
האם זה קשה לכוון אותה ?

Alonjp
09-12-2015, 17:43:57
לא, זה מאוד פשוט.
הבעיה היא שרוב המסיעים לא טורחים לפתוח את הספר לפני שהם מחברים סוללות כך שהם אף פעם לא מכוונים את הסליפר ואז מתלוננים על בלאי...

mayan12
09-12-2015, 17:45:29
0

רן ענבר
09-12-2015, 18:11:56
לא, זה מאוד פשוט.
הבעיה היא שרוב המסיעים לא טורחים לפתוח את הספר לפני שהם מחברים סוללות כך שהם אף פעם לא מכוונים את הסליפר ואז מתלוננים על בלאי...
עוד דוגמה לכמה המשפט הזה נכון:
דיברתי פעם בעל חנות על תרגום מדריכי ההפעלה של רכבים נפוצים...
הוא צחק ואמר שיש לא מעט מסיעים שלוקחים את הרכב ללא הקופסה וחוברת ההוראות מתוך אמירה ש"אין בזה שום דבר שהם לא יודעים" [הייתי עדין בניסוח]
לפני שאני קונה רכב אני עובר על החוברת שלו הלוך וחזור מכל כיוון אפשרי
מסתכל על השירטוטים, קורא את ההוראות ולומד כל פרט
היום, כשהאינטרנט כל כך מפותח אפשר לקרוא דיונים בחו"ל, לראות סירטונים [תוך הסתייגות] ולדעת הכול על הרכב עוד לפני שנקנה.

הנה דף המוצר באתר היצרן: https://traxxas.com/products/models/electric/56076-1summit
הנה קישור למדריך שלו:https://traxxas.com/sites/default/files/56076-1-OM-EN-R01.pdf
בעמוד 24 תוכל לראות הסבר על כיוון הסליפר קלאצ'

רן ענבר

mayan12
11-12-2015, 16:33:28
מאיזה חנות בארץ הכי טוב ליקנות?
ששולחת בדואר

רן ענבר
11-12-2015, 16:55:27
הי מעיין.
כמו שכתבתי בהתחלה, אנחנו לא עוסקים בחנויות בארץ...על נושא זה ספציפית פנה אלי בפרטי.
אבל לפני שתפנה אלי בפרטי, יש לי עצה בשבילך:
קח לך יום חופש...וסע לחנות הקרובה למקום מגוריך.
אתה גם ככה מתכוון לקנות רכב בארץ אז לפחות תרוויח מהייתרונות שבקניה שכזו.
גש לחנות, ובנוסף לקניה תקבל גם הסבר על הרכב, על דרך הטיפול והתחזוקה בו
תתכונן מראש ותרכז על דף שאלות שאתה רוצה לשאול.
את החנות אליה אתה ניגש יש "לבחור בקפידה"
למה?
כי זו חנות שאליה אתה עתיד להתקשר לשאול שאלות או להזמין חלקי חילוף
שווה להשקיע עוד כמה קילומטרים של נסיעה ולהגיע לחנות טובה יותר

בדואר? כמעט כל חנות תשלח לך בדואר...

רן ענבר