PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! הזמנת רכב מחו"ל



Massive
03-01-2016, 22:20:58
שלום לכולם

נדלקתי על רכב חדש ורציתי להזמין אותו מחו"ל:
http://www.ebay.com/itm/Losi-Racing-LST-XXL2-E-RTR-AVC-1-8-Electric-4WD-4x4-MT-Brushless-Truck-LOS04004-/331746120574?hash=item4d3d9c137e:g:rzgAAOSw14xWOFy 0

ושוב אני כמו כולם בלחץ על משרד התקשורת....
הבנתי שצריך למלא את הטופס: (ממש פשוט)
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=121360&d=1423592108

אין עם זה בעיה.. השאלה אם זה הדף היחיד שצריך למלא עם צירוף החשבונית ? הבנתי שצריך משהו FFC ID אנערף מה.. או כל דבר אחר שצריך ?
והאם צריך לרשום מס' פקס ע"ג הדף הזה (פקס שלי) על מנת שישלחו לי אישור כלשהו שאיתו אני צריך לגשת לדואר ?
האם אני מושך את החבילה בסניף שאליו ביקשתי שיגיע או שבמקרה שלי זה מגיע לפל ים ? (גר בחיפה).


אם יש לי את הרכב הזה בארץ לאחד החנויות אני מעדיף לקנות בארץ, האם יש ? חיפשתי

רן ענבר
03-01-2016, 22:48:14
לפני הזמנת רכב:
תוודא שיש לרכב חלקי בארץ. [לדעתי אין]
זה כלל שחשוב לכל רכב. כשיש תקלה קטנה ברכב הוא מושבת וממתין לחלק מחו"ל באדיבות השרות המהולל של דואר ישראל

לגבי הרכב הזה:
לצערי אני חושש שלא מדובר ברכב מוצלח
הוא בנוי בצורה דומה ל EMTA של TT
מנוע "על הצד"
ללא דיפ מרכזי עם סליפר קלאצ'.

לדעתי, המבנה של רכב 1/8 בו יש דיפ מרכזי וללא סליפר קלאצ' הוא יותר מוצלח מהמבנה הנוכחי.
דבר שהכי גרוע מבחינתי ברכב...הוא ברגים אינצ'יים

בכל מקרה, ה FCCID של המשדר הזה הוא:
FCC ID: BRWDAMTX11
אם בא לך לקרוא עוד נתונים [לא מעניינים] אתה מוזמן להיכנס לקישור: https://wiki.matthiasbock.net/index.php/Spektrum_DX2E_%28Fernsteuerung%29רן ענבר

Massive
03-01-2016, 22:53:38
תודה על התשובה המהירה ..
האם יש טופס נוסף שצריך ? היכן עלי להדביק את ה FFC ID ?
עריכה: למה גורם חיסרון בדיפ אמצעי ומנוע על הצד

רן ענבר
04-01-2016, 19:02:09
הטופס הוא אותו טופס.
את הנתון של ה fcc id הייתי מציב תחת דגם השלט.
לנו, הנתונים נראים כמו סינית
לאנשי מקצוע, יש בנתון הזה כל מידע טכני שהם יצטרכו כדי לאשר את ההכנסה של השלט לארץ.

לגבי הדיפ ומיקום המנוע.
כשסליפר קלאצ' מחליק הולך כוח לאיבוד.
את הכוח הזה אתה רוצה להעביר לגלגלים לא לאבד.
העדר דיפ מרכזי גורם ליותר הרמות גלגל ופחות אפשרויות בקרה על חלוקת הכוח בין הגלגלים הקידמיים לאחוריים.
המנוע על הצד מחייב 2-3 של גלגלי שיניים שיוצרים מבנה מכאני מסובך ומיותר.
עדיף ליצור מבנה פשוט יותר...

רן ענבר