התחברות

צפייה בגרסה מלאה : חלק קטן ומעצבן מהדריישאפט mt4 g3



רון סימנה
25-01-2016, 19:51:52
שלום שמתי לב שנעלם לי המחבר והפין מהדריישאפט הקידמי יש סיכוי להשיג את זה או שחייב לקנות אחד קומפלט???
יש לי זוג ספייר לאחורה ואין אפשרות לפרק מהם!!135818135818 הבורג תפוס כנראה עם דבק ומאוד חזק...תודה

yefroy
25-01-2016, 20:03:49
לאסוסיאייטד יש שקית שמכילה את הפין והמחבר והכל בכמות ל 2 יחידות
לצערי לא זוכר את המק"ט אבל נסה לחפש ברשת.
כדי לשחרר את הבורג ללא הראש שנועל את הפין נסה לחמם אותו עם "בלאוור" או מצית למספר שניות
ואז השתמש באלן חדש (לא חרוש) לפתיחה קלה.

losi 8
25-01-2016, 20:18:51
זה המקט ASC89105

ליקר
25-01-2016, 20:31:25
כן מעצבן גם אצלי ברח ..

רן ענבר
25-01-2016, 20:56:29
טיפ קטן...
כשנעלם לי פין מתכתי אני מחפש את המידות שלו.
חלקו הגלילי של מקדח ישן מספק מוט מתכת חזקה באיכות מצויינת לרוב הדברים שאנו צריכים.
השתמשתי במקדח ישן למספר שימושים:
1. הפין של המשושה (גם ב 1/8 וגם ב 1/10)
2. הפין של הציריה (כמו באשכול זה)

כדי לחתוך את המקדח אני מכניס את החלק הקודח למברגה וחותך את חלקו העגול עם דרמל ודיסק כאשר הדרמל מסתובב כנגד הסיבוב של המברגה.
מצב זה עוזר מאוד לחתוך ישר ובמדוייק.

רן ענבר

Tomcat
26-01-2016, 07:42:13
כדי לחתוך את המקדח אני מכניס את החלק הקודח למברגה וחותך את חלקו העגול עם דרמל ודיסק כאשר הדרמל מסתובב כנגד הסיבוב של המברגה.

תודה רן, אחלה רעיון!

Nisan
26-01-2016, 14:06:17
למי שאין מקדח ישן ורוצה לחסוך עלויות, מסמר פלדה בעובי 3 מ"מ משמש גלם מושלם לחיתוך, קניתי קופסא קטנה בכמה שקלים.
המשך התהליך זהה למה שרן אמר, אני לא השקעתי עד כדי כך, סתם תפסתי את המסמר עם פלאייר בצד אחד, וחתכתי את האורך המתאים עם דרמל, יישור קטן בסוף וצביעה בשחור למגזימים ...

losi 8
26-01-2016, 14:40:37
למי שאין מקדח ישן ורוצה לחסוך עלויות, מסמר פלדה בעובי 3 מ"מ משמש גלם מושלם לחיתוך, קניתי קופסא קטנה בכמה שקלים.
המשך התהליך זהה למה שרן אמר, אני לא השקעתי עד כדי כך, סתם תפסתי את המסמר עם פלאייר בצד אחד, וחתכתי את האורך המתאים עם דרמל, יישור קטן בסוף וצביעה בשחור למגזימים ...

אכן וזה עבד מצויין...לקחתי מימך אחד :o

וחוץ מזה,יש גומיות מיוחדות לדברים האלה..שתופס את הפין ביפנים ולא נותן לו לצאת.(נפוץ בהרחבות)
וחוץ מזה צריך מפגש אתה אלון ואני...הרבה זמן לא היה....

רון סימנה
11-02-2016, 20:38:47
קיבלתי דריישאפט חדש והרכבתי אותו משום מה אני קצת מסתבך עם כל שיטת המחברים מהמשולש לגלגל(אלו שמכוונים עם אלן) מה שיוצר לי שמיניות וגלגלים לא מכוונים
האם יש שיטה מסוימת או טריקים לכיוון

רן ענבר
11-02-2016, 20:43:12
לא כל כך הבנתי מה הבעיה.
תמונה יכולה לעזור.

רן ענבר

רון סימנה
11-02-2016, 20:55:33
הכוונה שלי היא לשמיניות מקדימה הגלגל כאילו לא מאוזן איך אני מסדר את זה האם יש דרך מסוימת 136336136337

רן ענבר
12-02-2016, 06:29:47
א. הגלגלים נוטים טיפה פנימה כדי לעזור לרכב לקבל יותר אחיזה בזמן סיבוב...זה בכוונה כך.
ב. התעסקות בכיוונים של הרכב ללא כלי מדידה מסודרים עלולה ליצור אי סימטריה שתיהיה יותר בעייתית מהמצב אותו אתה מתאר.
ג. יש לך את החוברת של הרכב?
יש לך מד קליבר וסרגל ישר זווית?

רן ענבר

רון סימנה
12-02-2016, 12:31:52
הבנתי..... לא הסעתי כך...
יש לי את הכל...

רן ענבר
12-02-2016, 16:13:40
בדרך כלל הכיוונים של הרכב לא משתנים לבד.
הרכב מגיע מכוון מהמפעל.
אם לדעתך הרכב לא מכוון בצורה סימטרית שים אותו על הרצפה
תעזר בקווים של המרצפות לראות איזה גלגל לא נראה כמו השאר.
סרגל ישר זווית יכול לעזור למדוד את המרחק בין ניצב המתחיל מחלקו התחתון של הגלגל לחלקו העליון...
אם הגלגל פונה ישר קדימה והנחת את הסרגל ב 90 מעלות לציר הגלגל...
תסתכל על חלקו העליון/תחתון של הגלגל:
אם החלק העליון של הגלגל רחוק מהניצב ונוטה פנימה 3-4 מ"מ זה בסדר.
הזווית צריכה להיות מעט פנימה או ישרה
החלק העליון של הגלגל לא אמור להיות יותר חיצוני מחלקו הפנימי.

בחוברת של הרכב, בשלבי ההרכבה יש תאור של איך מכוונים כל חלק בצורה מדוייקת
לשם כך, תזדקק לחוברת של הרכב ולמד קליבר.

אני מקווה,שהבנת, זה מסוג הדברים שמאוד קשה לתאר בכתב.

רן ענבר

רון סימנה
29-03-2016, 06:41:38
מבקש עזרה בזיהוי תקלה.... יש רעש של נקישה שמגיע מאזור המנוע או הדיפרנציאל המרכזי הנקישה קורה רק בתחילת נסיעה ובמיוחד בשילוב מרוורס לקדימה..... המוט עם הפיניון שיוצא מהמנוע אני רואה שיש חופש של 3 מ"מ קדימה אחורה יכול להיות שיש קשר?

רן ענבר
29-03-2016, 13:29:41
ציר המנוע זז בחופשיות 3 מ"מ קדימה ואחורה?
זה נשמע לי יותר מידי.
תנסה לצלם סירטון כדי שנשמע את הנקישה.

רן ענבר

רון סימנה
01-04-2016, 17:34:07
https://youtu.be/nyImWp673cQ

רן ענבר
01-04-2016, 20:42:03
לדעתי, התנועה שרואים בסירטון היא בגדר הנורמאלית
למיטב היכולת שלי להעריך התנועה היא של מ"מ אחד

לא שמעתי את הנקישה שדיברת עליה כי הרכב לא נסע בסירטון.

רן ענבר

רון סימנה
04-04-2016, 16:25:25
https://www.youtube.com/watch?v=Fi6i0UqLCfI

losi 8
04-04-2016, 16:57:12
גם לי זה קרה בטראגי בידיוק את אותו הרעש!ליפני ממש לא הרבה זמן.(והלך לי המנוע...)רק שלי לא היה מזל ואחרי 3-4 רעשי טחינה החלק האחורי במנוע פשוט יתפרק.
תבדוק את הברגים במכסה האחורי של המנוע שהכל תפוס כמו שצריך.

ותבדוק את מצב הפיניון\ספור גם אולי הם מחליקים אחד על השני\המרחק בניהם רחוק מידי.

רן ענבר
04-04-2016, 21:15:58
תקשיבו שניכם:
כששומעים רעש חריג או שונה ממה שיש בדרך כלל לא ממשיכים לייצר אותו
עוצרים, מפרקים, ומנסים להבין מה מקורו.
חזרה על הפעולה כמו בסירטון גורמת נזק שהולך וגובר

קצת קשה לנחש מה מקור הרעש בלי לבדוק מקרוב
לדעתי, זוהי שחיקה של הקורונה והפיניון בדיפ האחורי
שחיקה שכזו נובעת משני דברים:
1. העדר שייבות שממקמות את הדיפרנציאל והקורונה צמוד לפיניון.
2. תנועה של הפיניון קדימה ואחורה עקב סגירה לא נכונה של הדראישפט

שתי הפעולות קורות כאשר...מחליפים שמן בדיפרנציאל בלי להיות מודעים לחשיבות של שני הדברים האלו
ניתן לראות תאור של שתי הפעולות בקישור הבא:http://www.efly.co.il/forums/editpost.php?do=editpost&postid=454447
1. בטיפול לפני נסיעה ראשונה [תרשים שני+כיתוב בתחתיתו בצמוד אליו]
2. בטיפול תקופתי סעיף 2 הרכבת בית הדיפרנציאל

הקרדיט של שני הטיפים האלו הוא ליניב סיון [אלוף הארץ באין ספור תחרויות וקטגוריות]
אם תקפידו על הכללים האלו לא יילך לכם דיפ.

לוסי.
בסירטון ששלחת לי, יש נקישה אחרת
אני צודק?

רן ענבר

losi 8
04-04-2016, 21:26:24
רן,איזה סרטון שלחתי לך?

ברגע ששמעתי רעש מוזר,עצרתי..לצערי ראיתי עלה יבש ליד הספור וחשבתי שמזה הרעש..הוצאתי אותו אחרי מספר שניות שוב היה הרעש.
הייתי בטוח ששוב זה עלה מעצבן ואחרי קפיצה נפתח המכסה האחורי במנוע שגרם לו לשבוק חיים מהמקרה הזה.(אם הייתי יותר ערני..הייתי בפעם הראשונה שמשהו לא בסדר במנוע..לקחתי את זה לתשומת ליבי ופעם הבאה אם יהיה רעש מוזר אני עוצר את הנסיעה וחוזר הביתה לבדיקה קפדנית)
אם הייתי בודק..הייתי חוסך 300 ש"ח לקניית המנוע החדש.
אני לא זוכר אם אמרתי אבל עכשיו הרכב עובד פיקס..המנוע עבד עם הבקר ללא בעיה.

רון סימנה
05-04-2016, 09:34:07
רן אין אפשרות להיכנס ללינק ששלחת לי...

רן ענבר
05-04-2016, 17:20:27
הנה שוב:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69145#post454447

רן ענבר

ליקר
14-05-2016, 06:45:12
https://www.youtube.com/watch?v=_ogwBCFiAMQ



https://www.youtube.com/watch?v=_ogwBCFiAMQ"]https://www.youtube.com/watch?v=_ogwBCFiAMQ
בבקשה

רן ענבר
14-05-2016, 10:29:30
אני לא אתפלא אם הקומבינות שמסביב לפין הזה יוצרות חיכוך ומקשות על תנועת הרכב וגורמות לחימום המנוע!

פעם אחת עף לי פין כזה...שמתי לוקטייט על הבורג+טיפה בקצה הבורג [בנקודת המגע עם הפין] והבעיה נפתרה לחלוטין.
פתרון נוסף שעולה לי בראש הוא לקחת את הפין, לעשות במרכזו חריץ קטן בעזרת דרמל ודיסק מתכת
החריץ יהווה נקודת אחיזה משופרת לבורג וימנע את תזוזת הפין.

חוץ מזה, או-רינג מתיבש ונקרע במשך הזמן

רן ענבר

ליקר
14-05-2016, 11:21:06
אני שמתי שרוול מתכווץ ואם ובלי מגיע לאותה טמפ - יש עוד כמה חברים ששמו שרוול מתכווץ והכל פיקס .