צפייה בגרסה מלאה : PID ?
Shlomi Peretz
24-03-2016, 21:44:14
היי חברים
סיימתי לבנות את הרחפן ואני בשלב ההתחלה של הכיונים שלו
בפעם הראשונה שניסתי להרים אותו קצת , הוא ישר התהפך על הצד.
הבנתי שצריך לכוון את PID.
למישהו יש מדריך שמסביר את הנושא הזה כמו שצריך ואיך בדיוק מכוונים את PID ?
תודה
guyst
24-03-2016, 22:14:02
מדריכים:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=81525
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=84444
nitbeat
25-03-2016, 01:52:05
http://www.nitbeatfpv.com/#!blank-3/w5jt0
ZvikaF
26-03-2016, 18:04:45
לי זה נשמע יותר כמו חיבור לא נכון של מנועים כיוונים פרופלורים ... :confused:
mickmack
26-03-2016, 22:16:19
אנסה לפשט לך את העניין כיוון שמדובר בחוג מורכב למדי בבקרה של כלי טייס.
P הינו קיצור של Proportional והינו למעשה הגבר על הפקודה שתיתן. זה קצת דומה ל End Point או ATV בשלט. למשל אם הרחפן עצבני מידי, זה הפרמטר הראשון שעליך לגעת בו.
I הינו קיצור של Integral. זהו פרמטר ששולט על שגיאה מצטברת או במונחים מקצועיים "שגיאת מצב מתמיד". אם למשל הרחפן סוטה לאט לאט ממיקומו בזמן שיש רוח, סימן שההגבר כאן חלש מידי.
D הינו קיצור של Derivative. במקרה שלנו זו שליטה על מהירות הגעה לגובה רצוי. אם הרחפן מגיע לגובה רצוי לאט מידי, תגדיל מעט פרמטר זה, ולהיפך...
noamsmadja
27-03-2016, 10:41:23
לי זה נשמע יותר כמו חיבור לא נכון של מנועים כיוונים פרופלורים ... :confused:
אני גם חושב שאתה צודק... מה גם שהחירטוטי PID שיכתבו כאן בעתיד הקרוב ישלחו את המטיס המסכן לאברבנל עם מחלת נפש
philippe
27-03-2016, 18:33:56
אני גם חושב שאתה צודק... מה גם שהחירטוטי PID שיכתבו כאן בעתיד הקרוב ישלחו את המטיס המסכן לאברבנל עם מחלת נפש
גם לי קרה שהרחפן התהפך בהמראה, אז גיליתי שהחיבורים של ה- ESC לבקר הטיסה לא היו בסדר הנכון. אז תיקוני הבקר הפוכים.. ואז פלופ... הוא מתהפך :(
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.