צפייה בגרסה מלאה : שירשור בניה מתעדכן של פיילון quick trick
avigr2
13-05-2016, 07:59:21
אני משתף בבניה של הטיסן הזה
138488
קישור לתוכנית אם מישהו רוצה לבנות:
http://www.outerzone.co.uk/plan_details.asp?ID=5858
הנתונים שלו:
כנף 80 ס"מ
משקל מתוכנן כולל סוללה 550 גרם
במקור הוא למנוע COX. אני מחשמל אותו
בתוכנית המקורית הכנף אמצעית. אני בונה אותו כנף עילית כך שניתן לפרק אותה.
138478 138479 138480
138483 138484 138485
wind556
13-05-2016, 10:53:38
סוף סוף מישהו כותב בנייה ובאמת בונה :) (ואפילו יש סקאלפל בתמונה)
ההתחלה יפה מאד, שאפו
ובהצלחה רבה בהמשך
saportas
13-05-2016, 16:10:35
:cool: מה אתה מרכיב על הטיסן מנוע 0.8 ניטרו או חשמלי ?
avigr2
13-05-2016, 16:38:42
:cool: מה אתה מרכיב על הטיסן מנוע 0.8 ניטרו או חשמלי ?
במקור הוא מתוכנן ל - COX .49
אני מרכיב עליו מנוע חשמלי היפריון 3200KV 30A נתחיל עם פרופ 5/5 APC או גראופנר
avigr2
13-05-2016, 16:51:30
הצד העליון של הכנף ישר מקצה לקצה
בצד התחתון יש דיהדרהל חיובי. רואים את זה בתמונות. הרגליים של פרופילי הכנף ( שנחתכות בהמשך ) גדולות יותר בפרופילים ככל שמתרחקים מאמצע הכנף והפרופילים קטנים יותר
מבנה די מעניין של הכנף
הקורה המרכזית של הכנף עשויה בלזה 3 מ"מ
138527 138528 138529
avigr2
15-05-2016, 17:21:25
הדבקת ה D- BOX והכנת תושבות סרוו. סגירת מרכז הכנף
138563 138565
138564 138565 138566 138569
138568 138570 138567
guyst
15-05-2016, 19:00:27
תודה על השיתוף!
avigr2
17-05-2016, 20:54:21
הדבקת שפת התקפה והקצאה למידה
138636 138637 138638
השלמת בניית שפת זרימה
138639 138640 138641 138642
138645 138646 138647
הכנף מוכנה לציפוי. נשאר להכין מאזנות
avigr2
19-05-2016, 19:45:44
ציפוי הכנף
למטה אדום לבן
138686 138687 138688 138689
138689 138690 138691
למעלה צהוב כחול
138692 138693 138694
saportas
19-05-2016, 22:15:55
מקצוען .גם כל כך יפה, וגם מהיר מאוד :cool:
avigr2
21-05-2016, 23:49:15
בניית הגוף
שינוי מכנף אמצעית לעילית
138783 138784 138785
הגוף בנוי מבלזה 3 מ"מ. איזור הכנף והאף מחוזקים עם דיקט 0.4 ממ
138786 138787 138788
138789 138790 138791 138792
138793 138794 138795 138796 138797 138798
avigr2
28-05-2016, 18:20:54
המשך עידכון
138930 138931 138932 138933
138934 138935 138936 138937
138938 138939 138940 138941 138942
יצא 520 גרם כולל סוללה 1000 mah 3s
138943 138944 138946 138952 138949
138953 138954 138955 138964
הבניה בסדר, אבל נראה לי שפספסת בלא מעט מקומות.
אם אני לא טועה (זה מה שאני מסיק מהצילומים) הגוף בנוי מבלזה עבה מידי היה בהחלט מספיק בלזה 1.5 מ"מ. זה בא לידי ביטוי במשקל.
אתה בנית טיסן Pilon למהירות אז למה אתה מכניס בתיכנון סדרה של "מעצורי אויר" ? - חיבור כנף ע"י גומיות, סרוו בולטים מאוד מהכנף (יכלו לשכב בכנף כשרק זרוע הסרוו בולטת), החרטום המרובע לא מהווה המשך של הספינר, וכו' וכו'.
כאמור, הבניה בסדר, אבל היה יכול להיות הרבה יותר טוב......
avigr2
28-05-2016, 23:48:09
הבניה בסדר, אבל נראה לי שפספסת בלא מעט מקומות.
אם אני לא טועה (זה מה שאני מסיק מהצילומים) הגוף בנוי מבלזה עבה מידי היה בהחלט מספיק בלזה 1.5 מ"מ. זה בא לידי ביטוי במשקל.
אתה בנית טיסן Pilon למהירות אז למה אתה מכניס בתיכנון סדרה של "מעצורי אויר" ? - חיבור כנף ע"י גומיות, סרוו בולטים מאוד מהכנף (יכלו לשכב בכנף כשרק זרוע הסרוו בולטת), החרטום המרובע לא מהווה המשך של הספינר, וכו' וכו'.
כאמור, הבניה בסדר, אבל היה יכול להיות הרבה יותר טוב......
כתבת דברים מעניינים יומבו.
הטיסן הזה נבנה מתוכנית ונצמדתי לעובי החומרים כמו שמופיע בתוכנית.. לדעתי גוף שבנוי מבלזה 1.5 מ"מ לא סביר שהיה עומד בעומסים שהטיסן הזה מיועד להם.
אחרי הטסט אני אבנה חיבור ברגים לכנף ולא יהיה צורך בגומיות
את הסרוויים בניתי במודע כמו שהם וזה באמת יוצר גרר כלשהו
החרטום של הטיסן הזה מיועד למנוע דלק שמותקן מחוץ לטיסן כמו בתמונה הזאת :
138968
היה אפשר ליצור חרטום מעוגל יותר, אולי בעתיד אני אעשה את זה
לענין עובי הבלזה, הטיסן הזה בנוי למנוע בוכנה שסובל מרעידות שהגוף צריך "לסבול". מנוע חשמלי, גם אם הוא חזק יותר, פועל בצורה הרבה יותר "רגועה" ולכן מבנה הגוף יכול להיות יותר עדין, חלש וקל בהתאם.
לגבי שאר הדברים, מכוון שהכנסת מספר שינויים במבנה, אז לטעמי הולכים עם זה צעד או שניים קדימה ומשפרים את הטיסן עד הסוף. זו כמובן בחירה שלך וכאמור חלק לא קטן אפשר לשנות גם בעתיד (עיגול החרטום, חיבור הכנף וכו' ) מה שאתה כותב שחלקם בכוונתך לעשות.
בכל אופן בהצלחה......
adibenbasat
29-05-2016, 11:48:25
ראשית ,כול הכבוד כל הבנייה ותודה על השיתוף:o
שנית, קראתי את ההודעות האחרונות רציתי לומר את דעתי מניסיוני בעיקר בפיילונים ובנייתם..
"המעטפת" החיצונית צריכה להיות חזקה ומכן שבלזה 1.5 לא מתאימה למשימה (גם אם בתכנון המקורי רשום ככה..),
הגוף לא עומד בלחצים כול כל גבוהים (מלבד נקודות החיבור של הכנף ומייצב הגובה),
השימוש בחומר"חזק" יותר (או עבה יותר) הוא בעיקר לנחיתות גחון שגם לעיתים נעצרות באבן או שהפרופ נתקע בדשא וכו' וכו'..
בקיצור - עמידות ממכות.
מעבר לזה, כמו שכתבתי, יש אזורים שצריכים חיזוק (חיבורי הכנף ומייצב הגובה) ואז חומר "חזק יותר" הוא מתאים יותר, דבר נוסף,
הפרשי המשקלים בעובי הבלזה כול כך זניחים שמדובר בפיילון, זה לא דאון לטרמיקות:rolleyes: הוא לא אמור לשהות זמן רב באוויר אלא לעבוד בצורה הכי לא חסכונית מבחינת אנרגיה,
לגבי שמירה על משקל "נמוך", בפיילון הנכון הוא ההיפך - יותר משקל הוא דבר חיוני כי משמעותו מהירות (ב"בז"), המשקל "עוזר" ל"הילחם" בגרר ומאפשר צלילה לבז מהיר יותר (הוספת משקל כמובן במסגרת הגיונית..).
לכן שבונים פיילון, קודם כול בונים אותו חזק, לגבי ה"משחק" במשקלים - עושים עם ה"מערכת" (מנוע,בקר,סוללה) כי משם מגיעים המשקלים המשמעותיים באמת, לא מעובי הבלזה..
לגבי הסרוו בכנף, בגדול עדיף להשכיב אותו, בעיקר עדיף להחליף את הסרוו ששמת למשהו קצת יותר אמין ומדויק.
החרטום, אפשר לגדום קצת את הפינות כדי להתקרב לקוטר של הספינר, אבל זה לא נראה ממש בעייתי כרגע (קצת גרר).
בסך הכול יפה מאוד והגם הציפוי ברור מאוד, שיהיה בהצלחה בטסט:cool:
avigr2
02-07-2016, 09:07:48
היה טסט
טס מדויק מאוד לא משכתי בשלב הזה מעבר לחצי מצערת.
הטסט עם פרופ 5/5 גראופנר
המנוע הוא KV 3200 היפריון 300 ואט
בקר אטלס 45 אמפר.
סוללה 1.3 אמפר 25C
139865 139866 139867 139868 139869
סרטון קצר מהטסט
https://www.youtube.com/watch?v=hSJJzxAzcug&feature=youtu.be
guyst
02-07-2016, 11:48:30
תודה על השיתוף, אם זה 50 אחוז מצערת, זה יהיה מפחיד בפול...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
avigr2
02-07-2016, 15:25:59
תודה על השיתוף, אם זה 50 אחוז מצערת, זה יהיה מפחיד בפול...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
במצערת מלאה צריך לשים קסדות ;) כמו בתחרויות
139885
אני מחכה שיגיעו סוללות עם C גבוה שאפשר להוציא מהם 30 אמפר
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.