PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מנוע דועך בהפוכה.



Mats
10-05-2009, 08:01:55
שלום לכולם.
בשעה טובה קיבלתי קצת אומץ והתחלתי קצת פליפים.
כאשר הפליפ יוצא לי טוב הכל בסדר, גם אני וגם המסוק מבסוטים.
כאשר אני מתברבר והמסוק נשאר במצב הפוך אני שם לב שהסל"ד יורד משמעותית עד כדי כך שקשה להפוך את המסוק חזרה...
המסוק הוא רפטור 50, מנוע OS הייפר, זוויות להבים 11+,0, 11-
רעיונות?
אמציה.

אופיר נחום
10-05-2009, 08:27:17
יש לך גוברנור? אם לא, נשמע כמו גרף מצערת לא נכון.

Mats
10-05-2009, 08:41:46
יש לך גוברנור? אם לא, נשמע כמו גרף מצערת לא נכון.

צודק, שכחתי לציין - יש REVMAX, ,כל נק' הגראף הן 100.

giluriel
10-05-2009, 08:58:16
שלום לכולם.
בשעה טובה קיבלתי קצת אומץ והתחלתי קצת פליפים.
כאשר הפליפ יוצא לי טוב הכל בסדר, גם אני וגם המסוק מבסוטים.
כאשר אני מתברבר והמסוק נשאר במצב הפוך אני שם לב שהסל"ד יורד משמעותית עד כדי כך שקשה להפוך את המסוק חזרה...
המסוק הוא רפטור 50, מנוע OS הייפר, זוויות להבים 11+,0, 11-
רעיונות?
אמציה.

אחרי כמה זמן במצב הפוך הוא מתחיל להחנק ?

Mats
10-05-2009, 11:41:21
קצת קשה לי לכמת בזמן אז אנסה לתאר בפירוט מה קורה במצב הבעייתי:
אני מנסה לבצע פליפ קדמי, ולפעמים אני מוצא את עצמי (ואת המסוק) מתקדם הפוך. מייד אני מנסה להתהפך חזרה (מינימום פיטצ' ו Full down) במעין חצי לופ ואז פשוט קשה לו.
מקווה שהתיאור עזר במשהו...
אמציה

עמיתפורת
10-05-2009, 14:01:11
תאור מצויין של עבודת סטיקים לקויה
אתה פשוט מעמיס מאוד על המסוק אז הוא דועך זה יקרה לכל מסוק.
לא נותנים סטיקים מלאים אלא לפי הצורך הכל צריך להיות מבוקרא
אתה מוזמן ליצור קשר ולהפפגש ובמהירות אלמד אותך לבצע זאת נכון מבלי דעיכות

mosheg
10-05-2009, 15:49:18
יש סיכוי סביר גם שהמשקולת במיכל הדלק לא נופלת כשאתה הפוך

MYHOBBY
10-05-2009, 16:13:49
שלום לפותח השירשור.ישנן כמה אופציות
כמו שאמר ידידי עמית יכול להיות שאתה מאמץ את המסוק תוך כדי המהפך.
אם אתה מרחף כמה שניות והמנוע לא חוזר לעבוד בטורים נכונים הייתי מנסה לפתוח כמה קיליקים את הסיכה הראשית.
בנוסך תבדוק את מיכל הדלק שהמשקולת מחוברת כמו שצריך.
לצורך בדיקה אתה יכול לעשות את התרגילים כשהמיכל מלא במאה אחוז.

תנסה את זה ותחזור אלינו.

Mats
12-05-2009, 12:27:34
תודה על כל התשובות והעצות.
המשקולת נראית בסדר אך כשבדקתי שמתי לב שהאגזוז משוחרר קצת... סיבה מספיק טובה לגרום לצרות, לא?
אחזק ואדווח. אגב, איך אתם מאבטחים את ברגי האגזוז? לוקטייט? שיבות קפיציות?

asafsee
12-05-2009, 12:39:37
אומי ניילוק

nadavbarak
12-05-2009, 13:13:27
תודה על כל התשובות והעצות.
המשקולת נראית בסדר אך כשבדקתי שמתי לב שהאגזוז משוחרר קצת... סיבה מספיק טובה לגרום לצרות, לא?
אחזק ואדווח. אגב, איך אתם מאבטחים את ברגי האגזוז? לוקטייט? שיבות קפיציות?

אנחנו משתמשים באגזוז MP5 ואפשוט מבריגים חזק את בורג האלן.
לא ניילוק, לא לוקטייט. כלום.

ליאור זהבי
12-05-2009, 15:48:28
מעט לוקטייט אדום (מעט!) עובד טוב על ברגי האגזוז.
אום ניילוק לא יעבוד טוב היות והחום של האגזוז ממיס את הפלסטיק באום שיוצר את הנעילה.

lior_bar_ami
12-05-2009, 20:15:48
תאור מצויין של עבודת סטיקים לקויה
אתה פשוט מעמיס מאוד על המסוק אז הוא דועך זה יקרה לכל מסוק.
לא נותנים סטיקים מלאים אלא לפי הצורך הכל צריך להיות מבוקרא
אתה מוזמן ליצור קשר ולהפפגש ובמהירות אלמד אותך לבצע זאת נכון מבלי דעיכות

http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
קלאסי עומס יתר על המנוע.
תנסה בסימולטור כמו שעמית המליץ לבצע פליפים עם פחות תנועות CYCLIC/COLLECTIVE, תפנים את זה ותנסה בשטח - זה עובד כמו קסם.

MYHOBBY
12-05-2009, 21:49:36
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
קלאסי עומס יתר על המנוע.
תנסה בסימולטור כמו שעמית המליץ לבצע פליפים עם פחות תנועות CYCLIC/COLLECTIVE, תפנים את זה ותנסה בשטח - זה עובד כמו קסם.

אני היחיד שחושב ששלוש קליקים בסיכה הראשית יפתרו את הבעיה?
הרי בזמן ריחוף של המסוק הטורם היו אמורים להתיצב ולא להמשיך לדעוך.

לא?

ליאור זהבי
12-05-2009, 21:52:38
אני היחיד שחושב ששלוש קליקים בסיכה הראשית יפתרו את הבעיה?
הרי בזמן ריחוף של המסוק הטורם היו אמורים להתיצב ולא להמשיך לדעוך.

לא?

אינטואיטיבית אתה צודק. אבל בפועל הדבר יכול לנבוע ממספר רב של סיבות - קשה מאוד לקלוע בול לסיבה האמיתית מבלי לבוא ולראות את התופעה בעיניים.

MYHOBBY
12-05-2009, 22:05:15
אינטואיטיבית אתה צודק. אבל בפועל הדבר יכול לנבוע ממספר רב של סיבות - קשה מאוד לקלוע בול לסיבה האמיתית מבלי לבוא ולראות את התופעה בעיניים.

קשה לי שלא להסכים איתך.
לפותח השירשור,
גש למישהו מקצועי(לא כל חד שמרחף הפוך) ותבקש עזרה.כמובן שבתנאי שלא פתרתת לבד את הבעיה
הטסה נעימה

ליאור זהבי
12-05-2009, 22:07:35
ברוח זו אמציה, אם תרצה - אתה מוזמן לקפוץ אלי ויחד נעלה על הבעיה מיד בודאות.

Mats
13-05-2009, 08:09:56
אני היחיד שחושב ששלוש קליקים בסיכה הראשית יפתרו את הבעיה?
הרי בזמן ריחוף של המסוק הטורם היו אמורים להתיצב ולא להמשיך לדעוך.

לא?

כשהמסוק מתייצב הסל"ד חוזר לנורמלי- כנראה שבילבלתי אותך שלא ציינתי את זה קודם.
מה דעתכם, האגזוז המשוחרר היה יכול לגרום לתופעה?

MYHOBBY
13-05-2009, 08:32:22
כשהמסוק מתייצב הסל"ד חוזר לנורמלי- כנראה שבילבלתי אותך שלא ציינתי את זה קודם.
מה דעתכם, האגזוז המשוחרר היה יכול לגרום לתופעה?

אגזוז משוחרר בהחלט לא מועיל פה אבל אם היה משוחרר ההיית שומע באוור רעש מוזר.
אם הסלד כן מתיצב אז כמו שאמרה עמיתי קודם לכם אתה אגרסיבי מידי ואולי מעבר לאגגרסיביות שלך אפשר לעשות למסוק סט אפ אחר.
מאיפה אתה בארץ?

lior_bar_ami
13-05-2009, 09:47:21
גם אני מזמין אותך להצטרף אלינו ביום שישי להטיס עימנו ונוכל לפתור את הבעיה יחד.

עמיתפורת
13-05-2009, 10:00:42
אני גםמזמין אותך להצטרף אלי לברנר בסופש..

Mats
13-05-2009, 16:27:16
תודה חברים.
אצור קשר לקראת סופ"ש.

Mats
16-05-2009, 16:02:30
אכן בעייה שלי, המסוק בסדר גמור.
תודה לליאור בר עמי על העזרה.:)