PDA

צפייה בגרסה מלאה : שייבות בpcb של q450 מומלץ?



tomy669
05-07-2016, 18:42:18
שמתי לב שבשלדה שאני מרכיב עכשיו הברגים שתופסים את הpcb לזרועות קצת ארוכים. החלטתי לשים שייבות קטנות, הבעיה היא שהשייבות מקצרות בין הנחושת שבאזור ראשי הברגים לבין הנחושת במסגרת האם זה תקני? יהווה בעיה כלשהיא?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160705/cf972bab6d4f7a84872e4bfc88dc72f1.jpg

נחצ'ה
05-07-2016, 21:44:09
תבדוק שלא התבלבלת בברגים של הפלטה התחתונה
בדרך כלל בפלטה התחתונה יש ברגים גדולים יותר

tomy669
07-07-2016, 06:02:35
תבדוק שלא התבלבלת בברגים של הפלטה התחתונה
בדרך כלל בפלטה התחתונה יש ברגים גדולים יותר
עם השלדה קיבלתי 2 סוגי ברגים, ראש פטריה ורגיל.
סוג אחד חיברתי באמצעותם את המנועים ואת הסוג השני השתמשתי לשלדה.

moshet
07-07-2016, 07:50:46
ראש פטריה למנועים. רק תוודא שהאורך לא גורם לנגיעה בחלק הפנימי המסתובב של המנוע (בדיקת סיבוב המנוע ביד להרגיש שאין משהו שמפריע לסיבוב)

האחרים נכנסים לזרועות. לפחות מהניסיון שלי - אין צורך בשייבות.

tomy669
07-07-2016, 13:19:49
ראש פטריה למנועים. רק תוודא שהאורך לא גורם לנגיעה בחלק הפנימי המסתובב של המנוע (בדיקת סיבוב המנוע ביד להרגיש שאין משהו שמפריע לסיבוב)

האחרים נכנסים לזרועות. לפחות מהניסיון שלי - אין צורך בשייבות.
זה בדיוק מה שעשיתי הראש פטריה למנועים.
בזרועות הרגיש כאילו לקראת הסוף נהיה קשה להבריג את הברגים וחששתי להרוס את הגולם/הברגה ולכן החלטתי לשים שייבה. אגב כדאי לשים לוקטייטבברגים של הזרועות?

moshet
08-07-2016, 07:27:07
ההברגה הקשה היתה מהבורג הראשון או שחלק היו בסדר וחלק הברגה קשה?
החשש שלי שלא הברגת בצורה מסודרת ולכן זה גרם "לעיוות" בגוף שבסופו של דבר הברגים האחרונים נכנסים מאוד קשה.

לגבי לוקטייט - אם אתה חושש תשתמש בזה אחרי טיסן מבחן שתראה שהכל פיקס.

tomy669
08-07-2016, 15:14:58
ההברגה הקשה היתה מהבורג הראשון או שחלק היו בסדר וחלק הברגה קשה?
החשש שלי שלא הברגת בצורה מסודרת ולכן זה גרם "לעיוות" בגוף שבסופו של דבר הברגים האחרונים נכנסים מאוד קשה.

לגבי לוקטייט - אם אתה חושש תשתמש בזה אחרי טיסן מבחן שתראה שהכל פיקס.
לא ולא, מהבורג הראשון לקראת סוף ההברגה נהיה קשה. יכול להיות מכמה סיבות, לקראת סוף ההברגה הבורג התחיל להיכנס לחומר מהן עשויות הזרועות, או שהם בעצמם שמו איזה חומר שימנע מהבורג להיפתח לבד.