PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה דחיית משלוח שהגיע לארץ דרך EMS



islavi
11-08-2016, 13:12:16
שלום,

הזמנתי שלט taranis מ HK ובטעות הזמנתי גרסה אירופאית. למרות שניסיתי לבטל את ההזמנה יומיים לפני ששלחו אותה לארץ, בכל מקרה שלחו.
ההזמנה נשלחה באמצעות EMS.
דיברתי איתם באמצעות הצט ואמרתי שאני אחזיר חזרה את המשלוח ואקבל זיכוי.
כאשר הגיע לארץ זה נעצר במכס. שלחתי בקשה לדחיית החבילה. וזה נשלח חזרה יום למחרת עם אותו מספר מעקב.
ראיתי שהחבילה הגיעה לבלגיה בתאריך 3/8/2016, לפני 9 ימים, ובינתיים כל יום אני פונה אליהם לברר מה קורה עם הזיכוי. ותשובה שאני מקבל שהם צריכים אישור מהמחסן שהחבילה חזרה.
אני כבר לא ידוע מה לעשות, הפחד שלי שהחבילה "תעלם" איכשהו (גם ככה רשמו באתר שלהם שיש 30 יום להחזיר את החבילה).
שילמתי למעלה מ 230$ על החבילה.

חשבתי אולי לפנות לפייל פל ואולי יזכו אותי.

אשמח לשמוע את עצתכם...

moshet
11-08-2016, 13:37:45
אני הייתי ממליץ לחכות עוד זמן. בשירותי הדואר (לא רק של ישראל) תמיד יכול להיות עיכובים כאלה או אחרים.

המפלט האחרון שלך הוא פייפאל, ולזה יש לך מספיק זמן. אם אני לא טועה אתה יכול לפתוח קייס מול המוכר עד 180 יום מהתשלום
בנוסף לצאט מול הוביקינג, פתח ticket בתמיכה שלהם ותמתין לתשובה.
אל תלחץ, יש לך מספיק זמן ואתה מספיק מוגן עם הפייפאל ששילמת

בהצלחה !

islavi
11-08-2016, 14:18:19
תודה על התגובה :)
איך אני פותח ticket מולם?
האם הכוונה ל RMA
No Fuss Returns ?

moshet
11-08-2016, 14:33:45
לינק על הקישור: http://support.hobbyking.com/hc/en-us
בצע Sign In
ואז קליק על Submit a request

בהצלחה !

ronmen
11-08-2016, 19:18:22
היה לי מקרה דומה של שליחת מוצר תקול להוביקינג סין. המשלוח לא מצא את דרכו אליהם לפי הדואר הסיני אבל הם טיפלו בזה ודאגו לקבל (או שלא :) ) את החבילה בכל אופן קיבלתי זיכוי מלא על הסכום.
כמו שאמרו כאן לפני.. פתח טיקט עם הסבר של המקרה ומספר המשלוח

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

islavi
14-08-2016, 09:37:44
בוקר טוב,
עדכון קצר, אולי זה יעזור למישהו.
היום סוף סוף קיבלתי אישור שהחבילה הגיע למחסן של HK ואקבל זיכוי ב PAYPAL.

במשך שבועיים באתר BPOST לא היה כל עדכון (החבילה הגיע לבלגיה ושום עדכון).
במשך השבועיים האלה פניתי לפחות 8 פעמים בצט ל HK והתשובה שלהם תמיד קבועה שיש לחכות לאישור מהמחסן.
לדעתי מה שבאמת קידם את העניין הייתה הפנייה שפתחתי בשירות הלקוחות שלהם, כפי שהציעו מעלי (תודה moshet).

מציע למי שנתקל בבעיה דומה לפתוח פנייה בלינק כפי ש moshet ורק אח"כ לפנות בצט...