PDA

צפייה בגרסה מלאה : "חימוש" רחפן



tomy669
06-09-2016, 17:02:44
רחפן עם בקר טיסה apm 2.8 בקרי טיסה afro 30 שלט dx7s. כשאני מנסה לחמש את הרחפן עם הסטיק של המצערת (השמאלי) לצד ימין למטה זה לא עושה כלום. כשאני מנסה לכיוון מטה לצד שמאל הוא מצליח כך זה אמור להיות? אם אני משאיר אותו חמוש ולא נוגע בסטיקים למספק שניות הוא מבטל חימוש האם זה תקין?

ZvikaF
06-09-2016, 18:09:38
תבדוק כיווני היגוי ... לגבי ניטרול עצמי.. זה תקין

tomy669
06-09-2016, 19:06:04
תבדוק כיווני היגוי ... לגבי ניטרול עצמי.. זה תקין
תודה, איזה עוד הגדרות כדאי לי לבדוק בשלט ובקר לפני המראה? שאלה נוספת בנוגע לכיווני סיבוב מנוע- שמתי לב שכל ההברגות בצירי המנוע לאותו כיוון הידוק, כאשר 2 מהמנועים מסתובבים נגד כיוון השעון ותאורתית רוצים לפתוח את האומים איך אפשר להבטיח שהאומים לא יפתחו בזמן טיסה ויהוו סיכון?

tomy669
07-09-2016, 12:01:51
למה כל פעם שאני מדליק את השלט ובא לחמש את הרחפן הוא לא מצליח אלא רק כאשר אני מקזז את המצערת עד הסוף למטה? וכאשר אני מתחיל לעלות במספר מילימטרים כלפי מעלה המנועים ישר מתחילים גם כשהקיזוז הכי למטה. לא אמור להיות איזה טווח גדול יותר עד תחילת עבודה של המנועים?

igalr
07-09-2016, 12:05:37
למה כל פעם שאני מדליק את השלט ובא לחמש את הרחפן הוא לא מצליח אלא רק כאשר אני מקזז את המצערת עד הסוף למטה? וכאשר אני מתחיל לעלות במספר מילימטרים כלפי מעלה המנועים ישר מתחילים גם כשהקיזוז הכי למטה. לא אמור להיות איזה טווח גדול יותר עד תחילת עבודה של המנועים?

יש הגדרה השולטת בעוצמת מנועים כשהרחפן חמוש.
כדאי להגדיר כך שכשהרחפן חמוש המנועים יסתובבות במהירות מינימלית כך שיהיה ברור שהרחפן חמוש ואין להתקרב אליו.

tomy669
07-09-2016, 12:10:09
איך נקראת ההגדרה הזו?
אשמח לקבל קישור לסרטון עם הגדרות שמומלץ שהשלט שברשותי יוגדרו בו. אני עוד לא מצאתי סרטון שמגדיר שלט (לא מישן פלאנר) שיותאם להטסת רחפן.

igalr
07-09-2016, 12:41:55
idle motor speed
או משהו כזה

tomy669
07-09-2016, 13:40:54
idle motor speed
או משהו כזה
זה נמצא במישן פלאנר?

tomy669
07-09-2016, 16:24:08
למישהו יש מושג איך לחמש רחפן דרך כפתור כמו שרואים בסרטון? במקום להזיז סטיקים פשוט ע"י שינוי מצב של טוגל?

moshet
07-09-2016, 19:04:27
כנראה שיש אפשרות לשנות את זה בAPM, אבל לא הייתי ממליץ וכמובן לא מנסה. זה עלול לעלות ביוקר ולא רק בכסף.

בכנות אומר שזו אופציה "מגניבה", אבל חבל לסכן את הסביבה בשביל זה

ZvikaF
08-09-2016, 08:07:01
אתה צריך לבצע את כל הכיולים, לוודא שהערוצים מחוברים נכון, לראות שהמצפן עובד נכון, לבדוק את כיווני הסטיקים לפקודות נכונות (ניתן להפוך גם ברדיו וגם ב MP ). כיוון מודים נכון, אפשרות הפעלת RTH ובדיקה שנכנס ל RTH שנפסק קשר רדיו עם המשדר. בדיקה של ה GPS...
לעניין ההברגות של הפרופים, יש הרבה מנועים שההברגות רגילות בהם, רק בזמן האחרון התחילו היצרנים לעשות מנועי ימין-שמאל.
סגירת האום בצורה החלטית תמנע את פתיחתו (לא לסגור בכל הכח.. ).
דבר אחרון הייתי ממליץ לך לפני נסיון ריחוף ראשון לשים את הרחפן על הקרקע ולרתום אותו (אפשר משקלות) לדרוך ולהפעיל מנועים ולראות שהרחפן אכן מגיב לכיוונים הנכונים (אפשר לזהות נטיית גוף ) .. עלרוד, גלגול וסבסוב...