צפייה בגרסה מלאה : שרשור בניה old fashion משהו קטן וטוב..
Asaf197seven
12-09-2016, 20:59:44
תמיד אהבתי כל מה שיש בו סגנון ישן.
טיסן קטן. Airboss של. Herr engineering שנועד לפארקים עם מנוע חשמלי קטן במקור.
הפעם עם מנוע מדליון משנת יצור 1970 חדש לגמרי (0.051)
כנף 90 ס"מ אורך 67 ס"מ שני ערוצים..
4X-AVI
13-09-2016, 08:11:49
אני אוהב לעקוב אחר הפרויקטים שלך אבל הבחירה במנועי ניטרו קטנים,רעשניים ונטולי שליטה ועם משך פעולה קצר יחסית,לא ברורה לי.
עשה חסד עם הטיסן היפה הזה ושים לו מנוע בראשלס יעיל שיתן לך טיסה ארוכה ושליטה מלאה.
גם אני גדלתי על מנועי קוקס ומחזיק כמה דוגמיות בחדר העבודה,אבל לא הייתי מעז לחשוב על להשתמש בהם.
מה השיקול פה ? נוסטלגיה ?
phazeman
13-09-2016, 08:18:03
ניראה מגניב לחלוטין !!!
adibenbasat
13-09-2016, 11:50:36
גם לי יש כמה צלקות ממנועי הקוקס השטניים האלא (שזה לדעתי קיצור של קו קלוקס קלאן;)),
אבל אני מבין את הרוח הנוסטלגית..
אז גם אם תקבל מנוע רועש, חלש ולא יציב אולי זה מה שכיף הפרויקט הזה.. הכי פשוט לשים מנוע חשמלי אבל לא תמיד רוצים את הכי פשוט..
בהצלחה ושמור על הידיים..:o
E r e z
13-09-2016, 18:26:15
אני מבין לגמרי את בחירת המנוע, וחייב לציין שאמנם לפני 40+ שנים לא רוויתי נחת כלל ממנועי הקוקס, אבל כאשר ציידתי טיסן 'בננה' במנוע כזה עבור הבן שלי, לפני 10 שנים, מאד הופתעתי לטובה עד כמה הוא עבד חלק ויציב לאורך מיכל דלק שלם.
החלטתי שאו שהמנועים האלה השתפרו, או שאני פשוט הבנתי טוב יותר מה אני עושה...כנראה קצת מהשניים...
אני תוהה האם חשבת או ניסית את הקוקסים עם הכאילו מצערת שיש היום (בעיקר כדי לאפשר בקרה על רגע הכיבוי, פחות כדי לשלוט בסל"ד אני מניח)
akajo
14-09-2016, 10:51:19
אסף, כל הכבוד.
רק תיקון קטן - מה שיש לך זה לא מדליון אלא Tee Dee, ולא 0.051 אלא 0.049. יש גם טי די 0.051 אבל בית הקרבורטור שלו אדום ולא שחור.
אני מטיס בננה עם מדליון ללא מצערת, מיכל של 1oz מספיק ל 6-7 דקות. המנוע קל ומשמר את תכונות הדאיה של הטיסן .
adibenbasat
14-09-2016, 10:55:06
אני מבין לגמרי את בחירת המנוע, וחייב לציין שאמנם לפני 40+ שנים לא רוויתי נחת כלל ממנועי הקוקס, אבל כאשר ציידתי טיסן 'בננה' במנוע כזה עבור הבן שלי, לפני 10 שנים, מאד הופתעתי לטובה עד כמה הוא עבד חלק ויציב לאורך מיכל דלק שלם.
החלטתי שאו שהמנועים האלה השתפרו, או שאני פשוט הבנתי טוב יותר מה אני עושה...כנראה קצת מהשניים...
אני תוהה האם חשבת או ניסית את הקוקסים עם הכאילו מצערת שיש היום (בעיקר כדי לאפשר בקרה על רגע הכיבוי, פחות כדי לשלוט בסל"ד אני מניח)
חייב לציין שהדלקים היום יותר טובים ממה שקנינו לפני 20 שנה ויותר (בארץ לפחות..) זו אחת הסיבות לבעיות שהיו איתם..
בכול מקרה ב-HK היו למכירה "סידור" למצערת למנועים אלו, אולי כדאי לבדוק את העניין, עדיף שליטה על מצערת למרות שאני מאמין שתטיס כול הזמן בפול מצערת כי גם ככה הם לא מי יודע מה ידחפו..:eek:
Asaf197seven
15-09-2016, 20:21:24
עם המיכל דלק שיש לו יהיו יותר מעשר דקות טיסה...
ואני פשוט אוהב את המנועים האלה, ומעדיף אותם מאשר להתעסק בסוללות....ויש לי מנועים בגודל הזה עם שליטה כמו ה061 ap כאן זה טיסן שנועד להיות פשוט ביותר ...ויש לי לא מעט מטוסים בגודל הזה חלקם בני כמעט 30 שנה ומסוגלים לטוס ובמצב מצויין.
Asaf197seven
15-09-2016, 20:24:23
יש לי מנועים של ap בנפח של 1cc שעובדים מצויין
(ראה שרשור בנייה של sig hummer ) עובד מצויין ומגיע ל 24000 rpm
Asaf197seven
15-09-2016, 20:26:53
בית הקרבוראטור היה אדום והוחלף לשחור כי רק שחור היה ניתן להזמין ..זה החלק התואם היחיד שהיה ובאתר אמרו לי שזה זהה למקור.
Asaf197seven
15-09-2016, 20:32:44
כמעט מוכן...
יש עוד טיסן בדרך אחריו..
ואחרי זה קצת הפסקה, למען תכנון משלי לטיסן קיצוני ביותר בגודל מנוע 35 עם גאומטריית כנף משתנה.
יהיה לא קל..אבל טירוף מושלם..
guyst
16-09-2016, 00:51:44
טיסן חמוד, מחכים לסרטון :)
Asaf197seven
16-09-2016, 09:02:10
כמעט מוכן רק להתקין את הקרביים..
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.