PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה למומחי הבנזין



alon202085
13-09-2016, 16:59:39
לי הפלג נראה בסדר גמור למרות שבהחשה המנוע קצת נחנק .
מה נראה לכם ?http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160913/f8c3d2e4a1aec4c227a4b057b583b89d.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20160913/0b24e6e573282a3f74d22d7c3ffbe2f7.jpg

אם הפלאג טוב זה מעיד על עבודה וכיוון נכון של המנוע ...אז מה עוד שווה לבדוק?

תודה .

alonlevi2014
13-09-2016, 17:47:18
יכול להיות כיוון מנוע
הפלג נראה בסדר (תמיד אפשר להחליף ולבדוק אם זה עוזר

flatspin
13-09-2016, 19:17:08
תשובתי נחלקת לשניים:
1. אין אפשרות לדעת אם פלג תקין או לא רק במראית עין. לפעמים קורית פריצת ניצוץ בחלק הפנימי של הפלג, למרות שכלפי חוץ הוא נראה תקין לגמרי. הבדיקה האמינה הטובה ביותר היא להחליף פלג ולראות מה התוצאה.
2. על פניו נראה שהבעיה שאתה מצביע עליה איננה הפלג, היות והמנוע נחנק ולא מגמגם. עליך לסובב את הסיכה המשנית (L) לכיוון פתיחה, בשיעור של 1/8 סיבוב. בדוק ואם יש צורך המשך לפתוח פעם נוספת באותו שיעור. כמעט ודאי ששם הבעיה.

alon202085
13-09-2016, 19:18:13
תודה גדעון יבדק.

gadi_c
20-10-2016, 12:28:11
תפתח את הסיכה L קצת לא יותר משמינית סיבוב הוא פשוט נחנק

alon202085
20-10-2016, 16:46:28
כלומר מוצף בפתיחה ?

flatspin
20-10-2016, 19:38:42
ההתרשמות שלי מתיאורך את התקלה, מובילה להבנה שהסיכה המשנית (L) סגורה מידי. פתיחתה תאפשר מעבר של כמות דלק נוספת במעבר לסל"ד ביניים וגבוה. הצפה זה דבר אחר בתכלית ואין לנאמר כאן שום קשר להצפה. כפי שהצעתי לך בתגובתי הקודמת, סובב את הסיכה המשנית (L) לכיוון פתיחה 1/8 סיבוב וראה מה התוצאה. אם התקלה עדיין נמשכת, אבל חל שיפור כלשהו, פתח 1/8 סיבוב נוספת.
אם למרות זאת התופעה נמשכת, נסה להתייעץ עם מטיס מנוסה במנועי בנזין.

alon202085
25-10-2016, 18:06:51
עדכון קטן .
לפני שאני נוגע בסיכות החלפתי פלג ,כפי שציינת גדעון ,יכולה להיות פריצה מה שלא נראה ויזואלית.
הבעיה לא נפתרה ,מסיבות שלא קשורות לעניין לא ביצעתי את בדיקת הסגירה ל L .
עדכון בהמשך.

flatspin
25-10-2016, 18:30:04
שים לב ! את סיכת L אתה צריך לסובב לכיוון פתיחה !

alon202085
26-10-2016, 06:15:38
כלומר נגד כיוון השעון.

gadi_c
26-10-2016, 08:50:13
נכון

alon202085
26-10-2016, 10:16:13
מבחינת תקלה /בעיה מה ההבדל בין מגמגם לנחנק?

flatspin
26-10-2016, 15:57:01
מנוע מגמגם, לרוב, כאשר הניצוץ בפלג אינו סדיר. כשיש הצתה יש פעימת פעולה ומידי פעם כשהניצוץ נקטע, אתה חש בחוסר פעימה.
מנוע נחנק כאשר ההפרעה רצופה, יש פעולה אבל ביעילות נמוכה, עד כדי כיבוי. לרוב בעת שינוי מצב מצערת.
כמובן קיימות גם סיבות נוספות אפשריות, לכל סוג של אירוע, אבל אלו הן הנפוצות ביותר.

saportas
26-10-2016, 17:39:44
היי אלון ,יכול להיות שיש למנועה בעיה של טיימינג ,, בקדמת המנוע יש חלק פלסטיק שחור שניתן לכיוון .יש כמה דרכים לכוון עם החלק הזה.
1- לפתוח\ לשחרר את שני הברגים ולכוון ימינה שמאלה שהמנוע כבוי ,הכיוון חייב להיות עדין ביותר !
2-לפתוח \ לשחרר את שני הברגים ולכוון ימינה שמאלה שהמנוע עובד, זה יותר לאנשים בעלי ניסיון ,הכיוון חייב להיות עדין ביותר !
3-יש מכשיר פשוט לכיוון הצתה \ניצוץ

flatspin
26-10-2016, 18:41:31
לכיוון זימון ההצתה (טיימינג) אין קשר עם תופעות של גמגום ו/או מנוע נחנק.
זימון ההצתה חייב להיות מדוייק. אם אתה מקדם או מאחר מעבר למצב האופטימלי, יעילות המנוע נפגעת.
בהצתה אלקטרונית קידום ואיחור ההצתה עם שינויי הסל"ד נעשה באופן אוטומטי ואין לגעת בכיוון הראשוני. קל וחומר ע"י מי שאינו יודע בדיוק מה תוצאת מעשיו. נזק לא ייגרם, אבל כאמור, יעילות פעולת המנוע תיפגם.

ilanmor
27-10-2016, 09:58:03
על איזה מנוע מדובר?
האם המנוע עמד הרבה זמן?
האם הדלק טרי 95 עם 3%שמן ומה הסוג?
האם בדקת את 4 הברגים היכן שהדיאפרגמה נמצאת?
האם ישנם בועות בצינורית הדלק האם קיים פילטר בצינור הדלק לפני המנוע?
האם מהתחלה יש לך את הבעייה הזו?
מה סוג הפלאג שמותקן כעת ? רק CM-6 מקורי
תראה כמה דברים אתה צריך לבדוק לפני שאתן לך תשובה מדוייקת
0542338023
אילן

flatspin
27-10-2016, 16:26:25
אילן
גם אם תקבל תשובות לכל שאלותיך, שהן במקומן, לא תוכל לתת לו תשובה מדוייקת אלא השערה בלבד.
יכול להיות שהשערתך תהיה נכונה, אבל יכול גם להיות שלא.
כשאני מנתח את השאלה שנשאלה בפתיחת השרשור הזה, אני מבין שהמנוע מניע ופועל בצורה סדירה ורצופה, למעט מצב של חניקה בפתיחת המצערת.
לפיכך שאלותיך אמנם עינייניות, אבל אינן רלוונטיות לאיתור התקלה המדוברת.