PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! אשמח אם תסייעו לי



שיראל
14-09-2016, 07:39:11
בוקר טוב חברה,
יש לי בעיה עם מנוע os 46 sf.
פתחתי אותו וביצעתי ניקוי כללי, החלפתי מייסבים ורינג.
כשאני מניע את המנוע הוא מצליח לעבוד אך ורק עם הבוסטר מחובר אליו, ברגע שאני מנתק אותו, המנוע כבה (הוא מצליח להחזיק ללא הבוסטר רק בטורים גבוהים).
ניסיתי להחליף פלאג לפלאג חדש אך הדבר חוזר על עצמו.
האמתי שהדבר קרה גם לפני כל הניקוי-כך שאין קשר לכך.
בסיבוב של המדחף ישנה קומפרסיה יפה.
ניסיתי להתעסק עם הסיכות, פתחתי 1.5 קטנה ו 2.5-3 את הגדולה....זה לא פתר את זה.
אשמח אם תסייעו לי בכך
תודה מראש

גבי א
14-09-2016, 18:41:44
לפי מה שכתבת נראה שזה בעיה של כיוון סיכות, תגיע למנחת שיש מישהו שיודע לכוון את המנוע,אם אתה גר בסביבת אשדוד אשמח לעזור

flatspin
14-09-2016, 20:45:50
כאשר המנוע פועל בסל"ד גבוה וכבה עם הורדת המצערת, קיימות כמה אפשרויות, והן:
1. קומפרסיה נמוכה מידי. לדבריך לא זו הבעיה.
2. הפלג פגום, או אינו מתאים למנוע המסויים.
3. תערובת הדלק/אויר עשירה מידי, בעיקר בסל"ד נמוך, הפלג מתקרר והמנוע כבה.
הצעות לפתרון הבעיה:
בשלב ראשון לכוון סיכות ע"י מישהו שמבין היטב ויידע לבצע את זה נכון. אם התופעה עדיין נמשכת, להחליף פלג. אם גם זה לא עזר, לנסות עם פלג 4 פעימות. אם כל אלו לא עזרו, לבדוק את טיב הדלק, אולי הוא ספח כמות גדולה של מים מהאויר.
ובכל זאת יש לי עדיין ספק בענין הקומפרסיה. אולי היא 'יפה', אבל כנראה נמוכה מידי.

שיראל
15-09-2016, 07:43:50
כאשר המנוע פועל בסל"ד גבוה וכבה עם הורדת המצערת, קיימות כמה אפשרויות, והן:
1. קומפרסיה נמוכה מידי. לדבריך לא זו הבעיה.
2. הפלג פגום, או אינו מתאים למנוע המסויים.
3. תערובת הדלק/אויר עשירה מידי, בעיקר בסל"ד נמוך, הפלג מתקרר והמנוע כבה.
הצעות לפתרון הבעיה:
בשלב ראשון לכוון סיכות ע"י מישהו שמבין היטב ויידע לבצע את זה נכון. אם התופעה עדיין נמשכת, להחליף פלג. אם גם זה לא עזר, לנסות עם פלג 4 פעימות. אם כל אלו לא עזרו, לבדוק את טיב הדלק, אולי הוא ספח כמות גדולה של מים מהאויר.
ובכל זאת יש לי עדיין ספק בענין הקומפרסיה. אולי היא 'יפה', אבל כנראה נמוכה מידי.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1) מדובר במנוע בעל רינג, הקומפרסיה נמוכה יותר מהמנועים החדשים, אני לא מרגיש הבדל משמעותי בקומפרסייה לעומת העבר.
2) אני משתמש בפלאג OS מס' 8, זה הפלאג המומלץ והנפוץ ביותר שלהם.
3) יכול להיות שהתערובת עשירה/ענייה, ניסיתי לשחק מעט עם הסיכה הנגדית כאשר נק ההתחלה הייתה פתיחה של 2-2.5 סיבובים...לא הפתיחה ולא הסגירה הועילו.
4) הדלק בן 2-3 שנים 10% מאנדריי בטיסן הקריות, הוא נימצא במקום יבש...היו לי דלקים שעמדו יותר וכפול מכך בלי שום בעייה
5) אני מטיס בבצת בדר"כ, אשמח גם להגיע לשומרת לעזרה בכיוון-אתה מכיר מישהו שמבין בזה?
תוןדה מראש

ZvikaF
15-09-2016, 12:57:28
אטמים של הסיכות, קרבורטור ?
אני לא זוכר ... יש אפשרות להפוך את כיוון הבוכנה ?
גדעון המומחה מהסביבה שלך :)

שיראל
15-09-2016, 15:20:04
תוכל לשום לי בפרטי את הטלפון שלו או אזשהי דרך ליצור איתו קשר?
תודה רבה

ZvikaF
15-09-2016, 18:50:03
מוכר יותר בכינויו flatspin