PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה לוקטייט מתאים לגמנט של מנוע.



losi 8
22-10-2016, 07:31:53
היי לכולם.
אתמול הסעתי את הטקנו והיא נסעה רע ולא הבנתי למה(היה חסר כח)ואחרי כמה שניות הרכב בקושי נסע גם בפול.
אחרי חיפוש קצר מצאנו שנותנים גז המנוע מחליק ביפנים וגם שומעים את זה.

הציר של המנוע יתנתק מהמגנט,מאשכול קודם הבנתי שניתן לסדר את זה עם לוקטייט.
עם איזה לוקטייט מומלץ?זה באמת מחזיק מעמד או שצפוי ליתפרק בעתיד הקרוב?
תודה לעוזרים.
המנוע של טקין אם זה קשור.

nadavz
22-10-2016, 09:01:39
לוקטייד בטוח לא יפתור את הבעיה הזאת.

פתחת את המנוע?
ראית בעיניים שהמגנט השתחרר מהציר?
המגנט לא נסקד/נשבר?

אני אומר שאם המגנט השתחרר מהציר הראשי אין מנוס מלקנות מנוע חדש.


Sent from my iPhone using Tapatalk

losi 8
22-10-2016, 10:22:52
קודם כל תודה.
פרקתי את המנוע ליפני כמה דקות,המגנט מודבק כמו בטון על הציר,המגנט שלם וחלק לחלוטין כמו חדש,המייסבים במצב מעולה.

אתמול הדלקתי את הרכב ונתתי גז קרוב לפול והמנוע נשמע שפועל אבל הפיניון לא מסתובב מהר והרכב נוסע מאוד לאט.(ואחרי זה לא נגעתי בזה עד עכשיו,הייתי בטוח שזה המגנט שיתנתק אבל כנראה שלא)
משהו נתקל בתופעה הזאת?
ליפני שאני שם את המנוע ממבה אני אשמח אם ניתן לפתור את הבעיה במנוע טקין...

רן ענבר
22-10-2016, 11:24:19
בעיה דומה היתה לי ב 2-3 מנועי נובאק (שאני מתגעגע אליהם נורא)
כן, צריך לוודא שהמגנט שלם לגמריי
לא שלם?
לרוב, ניתן לקנות רק מגנט או מגנט וציר מנוע באתר החברה.

במצב מנוחה, נראה כאילו המגנט תקין...
הבעיה תחזור בנסיעה הבאה.
צריך טיפה כוח להסיר את המגנט מהציר...
תשתמש בכלים שלא יפגעו בציר או במגנט...
קח מקל עץ וקדח בו חור של 5.5-6 מ"מ ותעזר בו להוצאת המגנט.
אני, הוצאתי את המגנט וניקיתי את השאריות דבק מהציר.
חשוב לסמן על הציר איפה היה ממוקם המגנט...
מיקום לא מתאים של המגנט על הציר לא יאפשר סגירה של המנוע.
חשוב לדעת, (לצערי מכמעט אי הצלחה) בתנאים האלו דבק הלוקטייט מתיבש בשניה של חוסר תזוזה.
יש להביא את המגנט למקומו בצורה מדוייקת ומהירה.
סמן על הציר את מיקום המגנט, מרח כמות נדיבה של לוקטייט על הציר.
החלק את המגנט למקומו המדוייק ותן לדבק כשעה להתיבש תוך שאתה מנגב את עודפי הדבק.
רצוי לבצע חזרות על התנועה למיקום במדוייק המגנט ללא דבק.

אצלי, כשהדבקתי את זה טוב, הבעיה לא חזרה.

סוג הלוקטייט?
לא כזה משנה...העיקר שיהיה מתוצרת איכותית ומתאים להדבקת מתכת.

רן ענבר

losi 8
22-10-2016, 11:43:43
הרכבתי את המנוע חזרה,הלחמתי חזרה לבקר...התופעה שוב חזרה על עצמה.
המגנט גבולי ופעם מחליק לגמרי ופעם רק קצת,אני מפרק את המנוע והוציא את הציר בכח.(בלי לפגוע)

אני אשים על המוט לוקטייט ואכניס את המגנט כמה שיותר מהר הכי אחורה שאפשר(המיקום של המגנט מידיוק בכניסה של המגעים של הסנסור ככה שאי אפשר לטעות במיקום אחורה\קדימה גם אם ממש רוצים)
תודה רבה על העזרה!אני יעדכן שישי הקרוב אם הבעיה נפתרה.

אגב,בגלל שלא הסעתי ממש את הטקנו אתמול הסעתי את רק את הקיושו בכפר סבא והרכב מדהים!סופית הבאגי הכי טובה שהסעתי בחיים. ממש טעיתי לגביה.

רן ענבר
22-10-2016, 13:21:22
לגבי המנוע, להבנתי, אין לך מה להפסיד...
כרגע זה לא עובד...ובמקרה הכי גרוע, זה לא יעבוד

בלי לפגוע במסלול בכפר סבא... תגיע לרישפון...
תשלם מנוי ותהנה ברמה אחרת
כמו שצדקתי לגבי קיושו...

רן ענבר

losi 8
22-10-2016, 17:12:23
אני לא מצליח לפרק את המגנט מהציר...הוא תפוס ולא תפוס,בנסיעה הוא לכמה שניות עובד כמו שצריך וכמה שניות מחליק אבל להוציא אותו ידנית זה כמעט בלתי אפשרי..פעם ככה פעם ככה.
להסיע רגיל עד שיתנתק ואחר כך יהיה אפשר להדביק?או שזה יכל לגרום לנזק בבקר?

בקשר לרשפון,הייתי שם כמה פעמים..יש אחלה אנשים..המסלול בכפר סבא לא כמו בתמונות שהעלו פה. סרטון שחבר ערך ליפני חצי שנה.(המצב היום יותר טוב)

https://www.youtube.com/watch?v=DtWzznssofI
להגיע קבוע לרשפון זה לא יהיה בעתיד הקרוב אבל אני כן מתחיל להתחרות בעתיד הקרוב בתחריות שיהיו ברשפון.

רן ענבר
22-10-2016, 17:39:33
לגבי הציר של המנוע:

אני לא חושב שזה עלול לגרום נזק לבקר אבל זה מעצבן לצאת להסיע ולהתקל בבעיה כל הזמן...
צריך לפתור את זה.

כן...צריך להפעיל קצת כוח
אתה צריך להוציא לגמרי את ציר המנוע עם המגנט עליו מתוך המנוע.
קח ג'אבקה (פלייר פטנט) ופלייר...
רפד את נקודות האחיזה שלהם בחומר רך כגון בד/לבד/גומי או אפילו עץ דק על מנת שלא תפגע בציר או במגנט.
עדיף לנעול את הג'אבקה על הציר כי המגנט יותר עדין.
נסה לסובב את הציר כנגד המגנט
אפשרות אחרת היא לקחת מקל עץ, לקדוח בו חור כקוטר הציר ולדפוק בזהירות לכיוון אחד מקצוות הציר
חשוב להיזהר ולרפד את קצה הציר ע"מ שלא יפגע אף הוא.
חשוב שהדפיקות יהיו על עץ ולא מתכת על מתכת.

אומנם זה היה מזמן אבל גם אצלי, אני זוכר שזה לא יצא בקלות... אבל בסוף זה יצא.

לגבי כפר סבא: המסלול חביב מאוד במיוחד בשביל משהו חינמי או כמעט חינמי...
עם כל הרצון הטוב והנחמדות זה לא יכול להתחרות במסלול מקצועי.

רן ענבר

losi 8
23-10-2016, 11:19:45
https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=52e9db2f2a&view=fimg&th=157f0d1a91b36ae7&attid=0.1.1&disp=emb&attbid=ANGjdJ8zeNtafu-BC2lFe-xj20YlPECf9hrcSuPyeXGxTkDSk0XO1MeqrpcSdjmQIn0Boyq6 gcXbODnFZlVyGi8SXhzXL3DPSImhmrYQ3ZHI_tOTBjF-lNtrVnfxIyI&sz=s0-l75-ft&ats=1477214055713&rm=157f0d1a91b36ae7&zw&atsh=1

הרוטור הצלחתי להוציא בסוף,שמתי לב שיש מין "פתח"המגנט למקום נוסף בהדבקה.(בחלק העליון של המגנט,יש רווח)אמור להיות גם שם דבק.
לוקטייט יצליח לסדר גם את זה?
תודה לעוזרים

רן ענבר
23-10-2016, 18:39:51
אני לא מצליח לראות את התמונה...
תנסה להעלות שוב
תקרא בקישור הבא על תפעול אפשרויות בפורום:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=76208
אם אני מצליח להתגבר על האתגר הטכנולוגי הזה, כל אחד יכול...

רן ענבר

רן ענבר
23-10-2016, 18:57:43
הצלחתי לראות את התמונה ששלחת לי בווצאפ
לפני המגנט יש דיסקית אלומיניום
זה לא משנה את הצורך להדביק את המגנט.
אם הדיסקית מנותקת מהציר, צריך להדביק גם אותה
תוריד את שניהם מהציר, תנקה היטב ורק אחר כך תדביק
תדביק קודם את המגנט ורק אחר כך את הדיסקית.

רן ענבר

losi 8
23-10-2016, 22:59:06
תודה על העזרה רן. מחר אני אסיים עם זה. לא ידעתי אם את הדיסקית ניתן להדביק גם...תודה.

ביום שישי אני יעדכן אם זה תפס,אם לא אז רוטור ומגנטים חדשים עולים 150 שח ומשלוח חינם.

https://gm1.ggpht.com/nDS_lBnWcVS3ma-ay4BrgrUumt0znp0jw8NL7RbMjOrXxHKHbo4z0pnVZvG8viFxq PFFeb3cJT3_XAI1CpdgU-5R3cpKu-ex1FqoVk9J6n5enIsZKxxvI5Nqz9_phJ8XX-kmRnS_xEpa_AgEPtrN7r9cbGhc9taLpHkprk20heGq4WqTMrlM NX5vg3nNTFiYprJAEdjneyOuPjNaPTERTWXge3xa1akMUhsMhz 65cFDHzOxK5ekI3wP32k-rJVnMS5VNpVxETSrZGYPFa8shwC2NXD4n9ZPkfqsSQk_QJAYww KVCdE_RuqgSpT8Q34ByFpoyGBGVwk6sUzKANjn-qNw9bmc5MnMp1eTc-5-jMoBtP1DpwqqPvQ33phZ6Msmq1NqhN3S69ZtvkK0dSziYZ1ZjR g-VA2WFxkEk2nYaiPOKPNzyt4GYcF9VNDkFsH2lcclgIigt6Vdd2 2prtZY6ZC2Mh1Z24_1UQoUaIwy7-0kjijxXmQvuYPBXbIR7KxpM2y1IeTRebqygSnn2i3xf00WfcB4 ge0TckZAiSNVbCiXhN0ThYJ7OR-FFpVwhIilXd0VC_hRDKyuOngGYIXa6oTNfoyDvAlYAmRordkX8 EmGL1ctYO28MuN2DA8tNq4hNwOmJXr7UlrZTJpahdkcrT96ROA dr1mo-onkK6B39gJZmURQiyARKhRknGpD-HHAqxMrcxd8=s0-l75-ft-l75-ft

את התמונה פה כן רואים?

רן ענבר
24-10-2016, 08:51:04
אצלי זה כותב ERR וכל מיני קללות באנגלית.
שים לב לצורך להוציא את שניהם ( גם הדיסקית וגם המגנט)
לנקות היטב ולהדביק.
בהצלחה.

רן ענבר

losi 8
17-11-2016, 00:08:56
תודה רבה לך רן.המנוע עובד מעולה. אני לא ממליץ על טקין יותר. הבקרים מצויינים,המנועים רגישים מאוד וגם קצת אנמי. ראיתי שיצא לקסטאל מנועי סנסרוד ליפני שבוע שבועיים..אולי הם יהיו מוצלחים והם חוזרים לייצר בארצות הברית...
הבנתי שוב למה המלצת על הקיושו...שברתי זרוע אחרי 4 סופשים איתה,תוך 3 ימים החלק אצלי ועכשיו הרכב תקין...(עם המוגן,יש לי קרוב לקיט שלם...ועד היום החלפתי רק פעמיים שלש זרוע וזהו..)חבל לא הקשבתי ליפני.


אמרו לי לבדוק למה הרוטור יתנתק כי זה לא קורה סתם,עברתי על כל הרכב.(טראגי טקנו)ומצאתי מייסב בדיפ אחורי פשוט מפוצץ והמייסב לידו תקוע כמו בטון)שאר המייסבים במצב מצויין כמו חדשים.
הרכב לא עשה 15 סוללות. מוזר מאוד שמייסב פשוט יתפגר.

רן ענבר
17-11-2016, 09:52:02
בהתחלה, גם אני קיללתי את המנועי נובאק כשזה קרה להם
היום, אני מתגעגע אליהם מאוד

כבר כתבתי לך בעבר שאני לא אוהב לערבב מנוע של חברה א' עם בקר מחברה ב'
זה הימור...לפעמים עובד מצויין ולפעמים לא

לגבי הרוטור וההתנתקות שלו
גם לי זה קרה [פעמיים או שלוש] כשהמנוע היה חדש והרכב היה 100% תקין [בדיעבד,את המיסבים החלפתי רק שנה אחרי]
ייתכן שהבעיה במיסב גרמה לכך אך זה בכלל לא בטוח.

בעיה במיסב ניתן לגלות ע"י מדידת טמפרטורה במנוע.
כשלמנוע קשה, הוא צורך יותר זרם דבר שמעלה את הטמפרטורה

לגבי מיסב...
מיסבים ליד הדיפ לא כל כך חשופים לליכלוך ביחס למיסבים על ההבים והנאקלים
ולכן זה מוזר שכבר הלך לך מיסב
תבדוק את המיסבים גם בשאר הרכב.
אם היה הולך לך מיסב בקיושו בפרק זמן כזה היית מקבל אותו מתנה מהיבואן
ד"א המיסבים המקוריים של קיושו לא מאכזבים...

לגבי חלקי חילוף:
אם נשברה לך זרוע, תזמין ישר 2
אחת לתיקון ואחת לפעם הבאה
זה נכון לזרועות ולפלסטיקה אבל מעבר לזה אל תאגור חלקי חילוף

ו...אמרתי לך לקנות קיושו כבר לפני הרבה זמן
יש כרגע בארץ STRR EVO +ערכת הסבה לחשמל במחיר לא רע בכלל

רן ענבר

losi 8
17-11-2016, 12:05:48
המייסבים בהאבים(שעל הציריות)במצב חדש בכל הרכב..המייסבים בדיפ המרכזי במצב חדש לחלוטין. כנראה יצא מייסב דפוק מהמפעל.(החלפתי בדיפ האחורי למייסבים חדשים של מוגן,המידה התאימה והמייסבים של מוגן מעולים)
שהמגנט יתנתק המנוע היה דיי קריר...זה קרה ב10 דקות הראשונות.
קניתי 3 סטים של זרועות..כל זוג עלה לי 45 ש"ח ככה שזה מחיר חול וזרועות תמיד טוב שיש...

שמתי לב שהמייסבים של קיושו מעולים. שהחלפתי פיניון לקיושו גלגלתי את הרכב שהמנוע לא מחובר לרכב והמערכת הנעה חלקה בטרוף.
הקיושו אליפות...
ראיתי את הstrr...אני לא מחפש טראגי נוספת כי חוץ מהמייסב אחורי שהתפרק בטקנו אני מרוצה ממנה מאוד.