צפייה בגרסה מלאה : דיון אז מה כן ניתן לעשות???
adibenbasat
07-12-2016, 12:45:07
טוב,
חבילה שתקועה במכס במצב - "ממתינה לבדיקת המכס", כבר יותר משבועיים, מה אפשר לעשות כדי לקדם, או לפחות לקבל רושם שמשהו זז ולכמה זמן לצפות..?
אתה מזמין חבילה עם תאריך הגעה משוער, משלם יפה גם על משלוח ופתאום המכס מעקב לך את החבילה שלך כשאין לך מושג מתי תראה את החבילה שהזמנת..
אז מה כן יש לעשות???
האם פתיחת מחלוקת בפייפל יפעיל לחץ? או ששום דבר ואני נתון לחסדים של עובדי המכס ברפובליקת בננות הזאת???
Observer
07-12-2016, 14:00:07
מה לעשות? - לעשות!
כנראה שאין פתרון כי אני מבין את האינטרס הכלכלי.
האינטרס הוא לעשות הכל, אבל הכל! כדי שהאזרח הקטן ימשיך לשלם מיסים גבוהים ולקבל כלום בתמורה.
זו כלכלה של מדינה כושלת שאין לה מה להציע אלא את תמימות אזרחיו שנולדים לתוך הפרדיגמה שאין דרך אחרת.
ובכן - יש דרך אחרת אבל יש צורך שכל אלה הישנים שנת ישרים קודם יתעוררות ויפסיקו לחזור על המנטרות שלהם, לרבות:
- "עזוב- תתקין ת'אפליקציה כי בכל מקרה כבר יודעים עליך הכל" (לא מתקין)
- "עזוב - שלם ותמשיך הלאה" (בשום פנים ואופן לא)
- "שכח מזה - אין עם מי לדבר" (בהחלט יש עם מי לדבר אבל אין מי שיקשיב)
- "אז תחכה חודש.." (אתה תחכה חודש!)
- "זה מה יש - תחליט" (לא קונה!)
- "למה רישוי רכב עולה 2000 שקל?.." (מממ...)
- "חבוב - 5000 שקל לשכירות או תפנה ת'מקום ל(פריירים) שממתינים אחריך בחדר המדרגות משעות הבוקר" (חודש אחרי קניתי דירה)
- "למה רכב חשמלי כל כך יקר? הרי הוא הרבה יותר פשוט".. (כי מי ישלם על הדלק?)
- "8 שקלים לקוטג'?" (למה מי מת?)
האינטרס הוא שנשלם כמה שייותר ושנקבל כמה שפחות.
זוהי הכלכלה המודרנית. ביום שנגיד לא - יתחיל השינוי.
נ.ב - כל מה שכתבתי למעלה הוא מניסיוני האישי.
mixerfix
07-12-2016, 15:16:07
לפתוח דיספוט לא משנה למכס...
Observer
07-12-2016, 16:48:21
טוב,
חבילה שתקועה במכס במצב - "ממתינה לבדיקת המכס", כבר יותר משבועיים, מה אפשר לעשות כדי לקדם, או לפחות לקבל רושם שמשהו זז ולכמה זמן לצפות..?
אתה מזמין חבילה עם תאריך הגעה משוער, משלם יפה גם על משלוח ופתאום המכס מעקב לך את החבילה שלך כשאין לך מושג מתי תראה את החבילה שהזמנת..
אז מה כן יש לעשות???
האם פתיחת מחלוקת בפייפל יפעיל לחץ? או ששום דבר ואני נתון לחסדים של עובדי המכס ברפובליקת בננות הזאת???
לא פעם ולא פעמיים חבילות נתקעו לי במכס. המתנתי והן השתחררו לאחר שלושה עד ארבעה שבועות לערך.
ZvikaF
07-12-2016, 16:50:00
אני חיכיתי למעלה מחמישה שבועות לסיום המכס ... עד שהואילו כבודם לשחרר את החבילה ...
לא נראה לי שיש לך מה לעשות ... כמו שנאמר .. תזדיין בסבלנות :mad:
adibenbasat
08-12-2016, 13:53:30
העיקר שמשלמים מיסים..כבר כתבתי..רפובליקת בננות.
AmitB
08-12-2016, 15:30:53
מצטרף לתנחומים מעליי - היו לי חבילות שנתקעו בסטטוס הזה שלושה-ארבעה שבועות ובסוף הגיעו אלי.
לא מצאתי דרך לזרז.
dikoz
08-12-2016, 17:47:43
שלושה שבועות אני קונה.
אין גבול להמתנה גם אחרי חודשיים לאחר ששכחתי מהחבילה והופ הגיעה .
adibenbasat
08-12-2016, 23:28:29
העניין שאף אחד לא צריך לתת לנו הסברים..
צריך לקבל את המצב כעובדה ולקוות לטוב..
אז אני מקווה לטוב ושלא אצטרך לחכות חודשיים..
לא שיש לי אפשרות אחרת..
:(:(:(
Observer
09-12-2016, 12:10:34
גם לאחר מספר טלפונים ואימיילים לא עונים לי בדואר.
עכשיו חזרתי מהסניף שלי. החבילה שלי שנרכשה ב BANGGOOD כבר מחודש אוקטובר בארץ ודואר ישראל לא מצליח לחבר ביני לבינה.
רק שתבינו:
- מעולם לא קיבלתי הודעה שהחבילה בארץ - לא פתק בדואר, לא עידכון מקוון באתר.
- החבילה הוחזרה לשולח
- התלוננתי והדואר חסם אותה והשאיר אותה בארץ
- מצאו אותה, ושלחו אותה שוב לסניף שלי, אבל הדואר השאיר את המדבקה הצהובה שאומרת "להחזיר לשולח", - הבנתם?
- ניחשתם נכון: הסניף שקיבל את החבילה פעם שניה ראה את המדבקה שהוא עצמו הדביק(!!) ושלח אותה שוב חזרה לשולח.
אתם הבנתם מה קורה כאן?
חלמאות? טיפשות?
לא - לא הייתי נותן להם כאלה מחמאות.
זו מדינת העולם השלישי.
motti
09-12-2016, 18:22:11
זאה הודעה שקבלתי "דבר הדואר האמור הגיע לקו דואר נע עמק שורק בתאריך 07/12/2016 לקראת העברתו לחלוקה לישוב משגב דב." ואני מפתח תקוה ,אמרו לי "הנושא בברור".......יופי....זה שרות :mad::eek:
Observer
09-12-2016, 19:49:17
זאה הודעה שקבלתי "דבר הדואר האמור הגיע לקו דואר נע עמק שורק בתאריך 07/12/2016 לקראת העברתו לחלוקה לישוב משגב דב." ואני מפתח תקוה ,אמרו לי "הנושא בברור".......יופי....זה שרות :mad::eek:
יש מצב שזו החבילה שלי.
mickmack
17-12-2016, 22:30:25
תפנימו. כמה שיותר חבילות שיוחזרו לשולח, כך הלחץ על המכס יגדל.
אני סירבתי לשחרר חבילה שנתקעה במכס לאחר שביקשו עליה עמילות מכס בשווי של החבילה, וזה עוד לפני מע"מ ומיסים של EMS
לבסזווף קיבלתי החזר מלא מפייפל. מי נדפק? המכס ודואר ישראל שלא ראו אגורה מכל הסיפור הזה..
עם ישראל עם חלש, ואני יודע שמה שאני כותב יהיה לשוא, אבל מי יודע..
AmitB
18-12-2016, 00:34:20
מקווה שבדקת שאכן החבילה מוחזרת למוכר, כי אם לא, המוכר יוצא בנזק שלא באשמתו.
mixerfix
18-12-2016, 05:41:34
תפנימו. כמה שיותר חבילות שיוחזרו לשולח, כך הלחץ על המכס יגדל.
אני סירבתי לשחרר חבילה שנתקעה במכס לאחר שביקשו עליה עמילות מכס בשווי של החבילה, וזה עוד לפני מע"מ ומיסים של EMS
לבסזווף קיבלתי החזר מלא מפייפל. מי נדפק? המכס ודואר ישראל שלא ראו אגורה מכל הסיפור הזה..
עם ישראל עם חלש, ואני יודע שמה שאני כותב יהיה לשוא, אבל מי יודע..
מי שנדפק זה המוכר, לא הדואר.
ZvikaF
18-12-2016, 07:11:22
תפנימו. כמה שיותר חבילות שיוחזרו לשולח, כך הלחץ על המכס יגדל.
אני סירבתי לשחרר חבילה שנתקעה במכס לאחר שביקשו עליה עמילות מכס בשווי של החבילה, וזה עוד לפני מע"מ ומיסים של EMS
לבסזווף קיבלתי החזר מלא מפייפל. מי נדפק? המכס ודואר ישראל שלא ראו אגורה מכל הסיפור הזה..
עם ישראל עם חלש, ואני יודע שמה שאני כותב יהיה לשוא, אבל מי יודע..
אכן יש מקרים שלא שווה לשחרר את החבילה.. אבל בסופו של דבר מי שיפגע זה אנחנו, וכבר רואים את זה ... מסרבים לשלוח מוצרים לארץ :mad:
Observer
18-12-2016, 10:16:34
בתשובה לשאלה שהונחה על השולחן ע"י פותח השרשור, - יש מה לעשות.
פניתי לארגון 'אמון הציבור' והגשתי תלונה (http://emun.org/content/%D7%94%D7%92%D7%A9%D7%AA-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%94). מהבוקר התחלתי לקבל מענה והתהליך התחיל להתגלגל - יש להם מערכת הגשת תלונות מקוונת כמו שצריך.
במקביל הורדתי טפסים להגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
רק כך משפרים התנהלות של מדינה - אין דרך אחרת.
ZvikaF
18-12-2016, 11:24:09
כל הכבוד ... הלוואי וזה ישנה משהו.. :)
adibenbasat
18-12-2016, 14:39:11
בתשובה לשאלה שהונחה על השולחן ע"י פותח השרשור, - יש מה לעשות.
פניתי לארגון 'אמון הציבור' והגשתי תלונה (http://emun.org/content/%D7%94%D7%92%D7%A9%D7%AA-%D7%AA%D7%9C%D7%95%D7%A0%D7%94). מהבוקר התחלתי לקבל מענה והתהליך התחיל להתגלגל - יש להם מערכת הגשת תלונות מקוונת כמו שצריך.
במקביל הורדתי טפסים להגשת תביעה בבית משפט לתביעות קטנות.
רק כך משפרים התנהלות של מדינה - אין דרך אחרת.
זה לא ישנה כלום חוץ מהמקרה הספציפי ולמתלונן הספציפי, אבל לפחות אנחנו יודעים שאם ישנה בעיה - יש דרך להזיז את גלגל השיניים האלו, חבל שזה עובד ככה, אבל כנראה שזה מה שיש כרגע..
ולתגובה נוספת מעל.. נכון לגמרי, ישנם לא מעט ספקים שלא שולחים לארץ בגלל שחבילות לא מגיעות או לא מגיעות "בזמן משוער" ללקוח.
לגבי החבילה שלי, הגיעה אחרי עיקוב ל- 3 שבועות ב"בדיקת המכס" (כנראה בדיקה מאוד מורכבת..נעליים..), בכול מקרה, על הבדיקה הזו הייתי צריך לשלם 52ש"ח נוספים..(שזה ממש זול לבדיקה שעורכת 3 שבועות..).
Observer
18-12-2016, 15:11:09
זה לא ישנה כלום חוץ מהמקרה הספציפי ולמתלונן הספציפי, אבל לפחות אנחנו יודעים שאם ישנה בעיה - יש דרך להזיז את גלגל השיניים האלו, חבל שזה עובד ככה, אבל כנראה שזה מה שיש כרגע..
ולתגובה נוספת מעל.. נכון לגמרי, ישנם לא מעט ספקים שלא שולחים לארץ בגלל שחבילות לא מגיעות או לא מגיעות "בזמן משוער" ללקוח.
לגבי החבילה שלי, הגיעה אחרי עיקוב ל- 3 שבועות ב"בדיקת המכס" (כנראה בדיקה מאוד מורכבת..נעליים..), בכול מקרה, על הבדיקה הזו הייתי צריך לשלם 52ש"ח נוספים..(שזה ממש זול לבדיקה שעורכת 3 שבועות..).
צודק, ועם זאת אשאל שאלה:
אם רק אני אתבע את שמגיע לי, לא יבוא שינוי.
אבל מה אם כל מי שחי בפרדיגמה שזה בסדר שחבילה מגיעה ארצה תוך שבוע ימים וממרחק של 10,000 קילומטר ומספר טיסות ואז הולכת לאיבוד לתקופה של חודשיים ימים במרחק של 50 קילומטר מהבית - מה אם כל אלה יקומו ויתבעו? השינוי בידינו. אסור לנו בשום פנים ואופן לקבל את הפרדיגמה ואת כך שפשוט אונסים אותנו לחיות בעבר וביוקר.
אם לא נתבע - נטבע.
ZvikaF
18-12-2016, 17:28:55
אהבתי את "
אם לא נתבע - נטבע.":p
adibenbasat
18-12-2016, 22:32:25
מסכים, אבל זה עובד על שיטת "מצליח" וכיוון שכולנו כבר עייפים מלהילחם ב-1000 חזיתות של בירוקרטיה זה עושה אותי די פסימי..
אבל אתה צודק, זו הדרך היחידה..
Observer
19-01-2017, 09:11:52
אתמול נחתה בתיבת הדואר שלי מעטפה למרות שלא היה זכור לי שהזמנתי משהו לאחרונה.
מסתבר שזה כבל תקשורת שרכשתי ב EBAY לפני בדיוק 4 חודשים והמוכר הנחמד דאג להחזיר לי את מלוא הסכום לאחר שדיווחתי לו כבר לפני חודשיים שהחבילה לא הגיעה אלי.
במקרה הזה דואר ישראל לא דפק אותי כי בסה"כ מדובר בכבל מחשב, אבל הוא דפק את המוכר וזה יותר מעצבן. כבר קניתי כבל חלופי מאז אבל אם לא הייתי קונה הייתי מפצה את המוכר למרות הזמן הרב שחלף שלא בשליטתו.
moshet
19-01-2017, 10:04:51
ומה לגבי התלונה שהגשת? יש חדש?
Observer
27-01-2017, 17:16:51
מצ"ב עידכון שקיבלתי מאמון הציבור:
שלום רב,תגובת העסק בעניינך מצורפת לעיונך: "מצורף מענה שנשלח ללקוח. לצערי גם לאחר בירור נוסף הפריט לא אותר. מוצע כי הלקוח יפנה אל השולח".
קבצים מצורפים:תשובת העסק לידיעתך תלונתך נסגרת. במידה שיש לך השגות לתשובת העסק, הינךמוזמנ/ת להעביר אותן אלינו להמשך טיפול. תלונתך, זמן המענה ואופןהטיפול בה על ידי העסק מנותחים על ידי הארגון, מתועדים במערכת המידעשל הארגון ומשמשים את הארגון לבחון את ההתנהלות הצרכנית הכוללת שלהעסק במטרה לשפרה. כמו כן, לאחר סיום הטיפול ממשיך הטיפול העקרונישלנו בבעיה העולה מהתלונה. כוחו של צרכן יחיד מול עסק הוא מוגבל. כוחושל אמון הציבור הוא באיסוף וניתוח מידע מצרכנים רבים ושימוש במידע זהנגד עסקים הפוגעים בזכויות צרכנים על מנת לחייב אותם לתקן את דרכיהם.בהזדמנות זו נציין כי הארגון מטפל ללא תמורה בעשרות אלפי תלונות בשנהוכל תרומה תתקבל בברכה במטרה להמשיך ולהעניק שירות חשוב זה לציבורבישראל.
שני דברים יש לי לומר:
1. הדואר חזר וטען: "לצערי גם לאחר בירור נוסף הפריט לא אותר. מוצע כי הלקוח יפנה אל השולח". אני מזכיר לכם שהחבילה פעמיים היתה בסניף שלי אבל לא הודיעו לי על כך - לא בפתק, לא בסמס, ולא בעידכון האתר של הדואר.
2. על תפחדו להגיש תלונה דרך אמון הציבור - תעשו זאת כל פעם שאתם מבינים שאפשר לעשות דברים אחרת - טוב יותר. החברה שם עובדים קשה כדי שלכולנו יהיה עתיד טוב יותר. בטווח הקצר לא תמיד מנצחים אבל רק כך נראה התקדמות. דירשו את המינימום שמגיע לכם מכח החוק ולהזכירכם אנחנו משלמים מיסים - הדואר זה לא גוף התנדבותי.
adibenbasat
27-01-2017, 17:28:52
עדיף להיות אופטימי מפסימי, נקווה שדברים אכן ישתפרו בסופו של דבר, הציבור על קוצים עם הדואר שלנו..ההרגשה שעד היום זה רק החמיר..נקווה..
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.