PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! החלפת זרוע לכן נסע קדמי - עזרה .



צביקה5
16-05-2009, 22:00:09
שלום לכולם
הזרוע של הגלגל הקדמי בטיסן שלי נהרסה ( ההברגה בבושינג פליז נחרשה ) ויש צורך להחליפה.
קניתי סט של כן נסע + זרוע + בלוק זרוע .
את הזרוע החדשה אין אפשרות להרכיב על הבלוק הקיים בטיסן ויש צורף להחליף את הבלוק( מצורפת תמונה ) .
הבעיה היא שהבלוק גדול יותר מהקיים , המרחק בין החורים לא מתאים לטיסן מידה X.
שאלות :
1. איך מבצעים התאמה ?
2. האם ניתם לחתוך את הבלוק לשני חלקים בכדי להרכיב על הטיסן , אבל אז השאלה איך
להכניס את הזרוע כי היא רחבה יותר מהמקום שנותר .
3.אפשר להחליף את הבושינג שנמצא בזרוע ,

תודה
צביקה

Shalev054
17-05-2009, 08:15:32
איזה טיסן זה?

צביקה5
17-05-2009, 10:01:23
טריינר מדגם דומינו

Shalev054
17-05-2009, 10:59:28
אז הנה מה שתעשה.
הכן את המצרכים הבאים:
1. אפוקסי
2. מקדחה\מברגה
3. כמה חתיכות עץ לחיזוק
4. ת-א-ל-ת-ר עם כל אלה, אתה טיסנאי :)

אם אתה רוצה תשובה יותר ספציפית תצרף תמונות של הטיסן והכן השבור.
קרה לי בדיוק אותו הדבר עם טריינר WASP בגלל נחיתה גרועה, ואילתרתי תיקון עם המצרכים הנ"ל.

MDreamer
17-05-2009, 12:01:47
אם הבנתי אטת צרתך אז יש לי רעיון בשבילך..
תכין פלטה מדיקט תעופתי 4-5 מ"מ (צריך חזק כי זה כן נסע)
תבריד אליו את הסט החדש ואת כל הפלטה תבריג למקום הקיים. זה אולי זה יבלוט טיפה מלמטה או למעלה אבל זה יעשה את העבודה.
צלם את האיזור כדי שנבין במה מדובר טוב יותר

צביקה5
17-05-2009, 13:02:23
חברים
תודה על העזרה , אכן אילתרי והצלחתי לחבר את הבלוק החדש לגוף הטיסן , עם כמה חיזוקים נוספים.
זה נראה חזק ויציב
נראה מה יקרה בנחיתה הראשונה ( שבטח לא תהייה משהו ..... ) אני רק מתחיל ....
תודה שוב
צביקה

Shalev054
17-05-2009, 15:05:20
אל תשכח, לא משנה מה קורה, כשאתה מטר מעל האדמה, אל תתן לאף לרדת למטה מתחת לקו האופק!! אבל רק מטר מעל האדמה, שלא תזדקר בגובה גבוה מידי...

flatspin
17-05-2009, 17:21:33
אל תשכח, לא משנה מה קורה, כשאתה מטר מעל האדמה, אל תתן לאף לרדת למטה מתחת לקו האופק!! אבל רק מטר מעל האדמה, שלא תזדקר בגובה גבוה מידי...

אם הבנתי אותך נכון, אתה מציע לו להזדקר בגובה 1 מטר מעל המסלול.
בנחיתה נכונה הטיסן אינו מזדקר. הוא צף ושוקע לאיטו על גבי כרית אויר המתפתחת מתחת לכנפיו, אך אינו מזדקר. ובכן, משנה מאד מה קורה. הטיסן יזדקר אם מהירותו תהיה נמוכה מידי. יש לכוון את המהירות, באמצעות המצערת, לשיעור השקיעה הרצויה. הרמת האף תהיה פעולה משנית, כדי ליצור זוית התקפה גבוהה, ממש לקראת הנגיעה. התוצאה תהיה ליטוף המסלול, להבדיל מפגיעה בו.

צביקה5
17-05-2009, 18:54:32
התאוריה כנראה נכונה אבל ההבדל הגדול שבפועל זה לא קורה אותו דבר,
כנראה שבסופו של דבר צריך הרבה נסיון בשביל לעשות זאת נכון וזה דבר שלוקח זמן
אני לא ממהר
תודה

Shalev054
17-05-2009, 18:54:58
זה לא מה שהצעתי לו :)
כשאני מנחית את הטיסן שלי הוא מרגיש נשיקה רכה מהרצפה.

התכוונתי לכך שכשהטיסן בגובה מטר הוא "בשל" להרמת אף אל מעט מעל לקו האופק ולא לרמת ההזדקרות. אם האף יהיה מתחת לקו האופק בנקודה זו הגלגל הקידמי הוא זה שיכנס ראשון באדמה ועלול להשבר ולהקפיץ את הטיסן חזרה למעלה.

flatspin
17-05-2009, 21:10:20
ברור לי למה התכוונת. אבל לא זה מה שכתבת.
קרא שוב את הסיום בתגובתך, בעיניים של צופה מהצד, וראה מה האחר מבין מדבריך. קל וחומר מטיס בשלב ראשוני שענין הנחיתה עדיין לא ברור לו כל צרכו.
:)
ולצביקה, לדעתי אתה טועה בחשיבתך שאין צורך למהר ללמוד איך לבצע נחיתות מושלמות.
כל נחיתה גרועה גורמת נזק לטיסן ומעכירה את רוחך. כדאי וגם רצוי שתחזור הביתה מהמנחת שמח וטוב לב. לשם כך דרושים מדריך טוב ואימונים.
בהצלחה

ליאור זהבי
26-05-2009, 18:21:59
כדאי וגם רצוי שתחזור הביתה מהמנחת שמח וטוב לב. לשם כך דרושים מדריך טוב ואימונים.



זה כבר יש לו. ;)

צביקה5
26-05-2009, 20:43:47
את הכי טוב ........