צפייה בגרסה מלאה : רמאות בebay ?
שלום.קניתי מצלמה זו לפי המפרט הזה שמופיע בדף.http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220400260314&ssPageName=ADME:B:EOIBSA:US:1123 עכשיו...במפרט רשום 64 מגה זיכרון,1.3 מגה פיקסל. המצלמה הגיע עם האריזה המקורית ושם במפרט מצלמה עם 8 מגה זיכרון ו300K ...ואיכות תמונה , איך לנסח את הזוועה..עיוור בחשיכה מוחלטת ללא אור ירח רואה טוב יותר.מה עושים?
היי,
כאחד שקונה על בסיס שבועי מוצרים באייביי אני יכול להגיד לך שהמוכר הנ"ל בהחלט אמין ומאוד יכול להיות שקרתה פה טעות.
ללכת ולהגיד שיש פה רמאות זה בהחלט מוקדם מדי.
המוכר עם מעל 17000 קרדיטים ו-99.3% חיוביים והוא וותיק בתחום משנת 2002
אין לי ספק שמכתב המסביר את הטעות בהחלט יעזור ויפתור את הבעיה.
לא למהר לתת לו פידבק שלילי כי זה הכי קל ונותן טעם רע בעסקה. ולנו הישראלים שם רע.
אין לי ספק שאם תסביר לו את התמונה הכוללת היא ישלח לך חדשה או שיזכה אותך.
דברים כאלה קורים וזה רחוק מרמאות כהגדרתך.
בהצלחה.
giluriel
19-05-2009, 20:50:55
שמע,
ברוב המכריע של המקרים אין הונאות כאלה ב- eBay.
סביר להניח שגם הפעם זה העניין.
(המערכת שלהם מצויינת, החל בניקוד וחוות הדעת ודרך העובדה שהם סוגרים מוכרים עם ספק).
פנה למוכר, כתוב לו בדיוק מה הזמנת, מה קבלת ואיפה ניראה לך שישנה טעות (אל תיהיה ציני וגם את ההומור שלנו הם לא בדיוק יבינו. תכליתי ומדוייק)
רוב הסיכויים שתקבל תגובה לעניין מאוד מהר
בהצלחה :-)
גיל
b1yossi
19-05-2009, 20:55:09
היי,
כאחד שקונה על בסיס שבועי מוצרים באייביי אני יכול להגיד לך שהמוכר הנ"ל בהחלט אמין ומאוד יכול להיות שקרתה פה טעות.
ללכת ולהגיד שיש פה רמאות זה בהחלט מוקדם מדי.
המוכר עם מעל 17000 קרדיטים ו-99.3% חיוביים והוא וותיק בתחום משנת 2002
אין לי ספק שמכתב המסביר את הטעות בהחלט יעזור ויפתור את הבעיה.
לא למהר לתת לו פידבק שלילי כי זה הכי קל ונותן טעם רע בעסקה. ולנו הישראלים שם רע.
אין לי ספק שאם תסביר לו את התמונה הכוללת היא ישלח לך חדשה או שיזכה אותך.
דברים כאלה קורים וזה רחוק מרמאות כהגדרתך.
בהצלחה.
שמע,
ברוב המכריע של המקרים אין הונאות כאלה ב- eBay.
סביר להניח שגם הפעם זה העניין.
(המערכת שלהם מצויינת, החל בניקוד וחוות הדעת ודרך העובדה שהם סוגרים מוכרים עם ספק).
פנה למוכר, כתוב לו בדיוק מה הזמנת, מה קבלת ואיפה ניראה לך שישנה טעות (אל תיהיה ציני וגם את ההומור שלנו הם לא בדיוק יבינו. תכליתי ומדוייק)
רוב הסיכויים שתקבל תגובה לעניין מאוד מהר
בהצלחה :-)
גיל
צודקים שני החברה מעלי, בסבירות גבוהה מאוד שתקבל מענה שתואם ואף עולה על הציפיות שלך.
moshiko_a
19-05-2009, 22:15:16
תשלח לו הודעה להשאיר פידבק שלילי לא ישנה את המצב.. אם הוא לא יחליף או ישלח אחרת אתה זכאי לקבל את הכסף בחזרה מפייפל\איביי המוצר שבתיאור חייב להיות מה שאתה מקבל
בהצלחה.
אז ככה: כתבתי לאותו ספק מייל וזה חזר אליי:Hello
If your not happy with your order that’s no problem all you need to do is return your item back to our address 49 Wordsworth Road Teesville Middllesbrough TS6 9AY United Kingdom with the return form that is attached to this email, please make sure you complete the return form and return it with your order and we will get a refund sorted out for you ASAP or if you want we have loads of alternative items available on our website, to view our website go to www.cubefresh.com if you see anything you would like to exchange your item for just let us know and we will make the arrangements. Also can you please write your name clearly on the back of the parcel, this will help us identify the parcel when it comes in and speed up the returns procedure.
Best Regards עכשיו תגידו שהוא לא ידע מלחתחילה מה הוא דוחף שם לאנשים באתר..
Boogle
21-05-2009, 08:43:13
אז ככה: כתבתי לאותו ספק מייל וזה חזר אליי:Hello
If your not happy with your order that’s no problem all you need to do is return your item back to our address 49 Wordsworth Road Teesville Middllesbrough TS6 9AY United Kingdom with the return form that is attached to this email, please make sure you complete the return form and return it with your order and we will get a refund sorted out for you ASAP or if you want we have loads of alternative items available on our website, to view our website go to www.cubefresh.com if you see anything you would like to exchange your item for just let us know and we will make the arrangements. Also can you please write your name clearly on the back of the parcel, this will help us identify the parcel when it comes in and speed up the returns procedure.
Best Regards עכשיו תגידו שהוא לא ידע מלחתחילה מה הוא דוחף שם לאנשים באתר..
אולי תשתף אותנו במה שכתבת לו?
הרבה פעמים כשאנחנו הישראלים מתנסחים באנגלית זה נשמע כמו LETS GO BITCH .....
אני לא מטיל ספק באנגלית שלך, אבל בשביל לשפוט אני צריך לשמוע את שני הצדדים
שופטבוגל:D
עכשיו תגידו שהוא לא ידע מלחתחילה מה הוא דוחף שם לאנשים באתר..
תשמע,
מוכרים רבים מוכרים לא מוצר אחד אלא מאות ואלפיים של מוצרים בחנות שלהם, לא תמיד הוא יודע במדוייק מה הם הנתונים התכניים או שלפעמים זה מגיע לא מועדכן או שגוי. לא לשכוח שהמוצרים הם רובם מסין ומנסיון לא תמיד הנתונים נכונים או מדוייקים.
בכל מקרה שאתה קונה מוצר באייביי יש לבדוק את תנאי החחזרה בגלל מקרים כאלה.
המוכר חזר אליך עם תשובה מספקת לעניות דעתי וככה צריך.
זכותך להחזיר את המוצר ולקבל תמורות את כספך.
אני עדיין לא חושב שהמוכר "דוחף" כהגדרתך מוצרים לאנשים.
יש להבין דבר אחד מאוד חשוב, בכדי למכור באיביי לאורך זמן צריך להיות אמין, והמוכר הנ"ל אמין ובטח שלא דוחף מוצרים לאנשים, אחרת הוא מזמן לא היה מחזיק מעמד. יש לו וותק של שנים רבות וזה משקף המון.
אתה חושב כישראלי (ואני מבין אותך) אבל לא תמיד מחפשים לדפוק אותנו !!! יש טעיות וכולנו בני אדם.
אני חושב שאייביי עדיין מקור מאד מאד אמין לרכוש מוצרים במחירים סבירים עם כל הסיכונים.
יש רק לבדוק טוב טוב את המוכר, את מספר המשובים שלו את וותק החנות שלו.
בכל מקרה שיהיה בהצלחה.
ניר.
moshiko_a
21-05-2009, 11:40:41
אני חושב שהמוכר מחוייב וחייב לדעת מה הוא מוכר . אם כל אחד היה מוותר זזה לא היה נראה טוב.
הוא שילם על מוצר שמגיע לו אך ורק בגלל המפרט
לדעתי אם לא קיבלת את מה שאתה רוצה אתה יכול לפתוח דיספורט אבל עדיף שתגיע איתו להסדר
אתה לא אמור לשלם על המשלוח במידה ותשלח לו כי הוא לא עמד בדרישות מבחינתך הזמנת מוצר שלחו משהו אחר
אמת מושיקו. דבר ראשון אני מסתמך על המפרט שהוא קריא ומאוד ברור,כאן אין מקום לטעויות, במידה ואתה רואה "טעות כלשהי" במפרט, לא תתקן אותה מיד באתר או לפחות תודה בתשובתך שהיתה כאן טעות קטנה???? לדעתי זה ממש סוג של נוכלות, והברירת מחדל היא להחזיר את המוצר ולשאת בעלויות.כמה אנשים כבר יעשו את זה במוצר של 104 ש"ח? כאן הקומבינה. בהמשך אכתוב לו פידבק על מה שאני חושב עליו.
giluriel
21-05-2009, 19:22:33
בהמשך אכתוב לו פידבק על מה שאני חושב עליו.
נימו .. .אני מקווה שאני לא מאחר אבל .. קרא עוד שתיים שלוש שורות ..
נניח שכתבת פידבק שלילי .. פתרת לך את הבעיה ? לא. דפקת לו את העסק ? אולי אבל באמת בקטנה.
נניח שתכתוב עוד מייל - ראשית תודה לו על התשובה המהירה וגם על העובדה שהוא מוכן לקבל את המוצר חזרה.
עכשיו תוסיף את זה שאתה חושב שבגלל שהטעות היא כניראה בצד שלו אתה חושב שיותר הגיוני שהמשלוח יהיה על חשבונו ובקש תשובה.
אני חושב שיש לך סיכוי לצאת עם הרבה יותר (אולי יחליפו לך מצלמה ? אולי יזכו אותך בצ'ופר?) אבל יותר חשבו מזה - תרוויח את הידעיה שיש לך כאן מוכר שאפשר לסמוך עליו.
שלושה דברים שכדאי לזכור:
1. הוא לא חי מ-"לדפוק" עוד מישהו, כמו שאמרו כאן. מוכרים ב- eBay לא מגיעים לאלפי פידבקים אם הם דופקים משהו
2. נימוס תמיד עוזר. אם תתחיל מייל בזה שאתה מודה למישהו - הוא כבר בצד שלך ולא נגדך ..
3. תקשורת זה אחד הדברים הכי חשובים בחיים ולנו הישראלים לפעמים קצת קשה איתה.
אתה יודע, לפני 15 שנה בערך דיברתי איתי שוטר, חבר של אבי, שעשה עבודה מצויינת האכיפת מהירות על איזה כביש שהיה תחת אחריותו. כששאלתי אותו איך הוא הצליח להגיע לכאלה תוצאות הוא אמר לי "שמע, אני קולט בראדר מישהו על מהירות, אני עוצר אותו אבל לא נותן לו דו"ח. במקום זה אני אומר לו שאני רושם אזהרה במחשב אבל בפעם הבאה הוא יקבל דו"ח גדול יותר"
ולענינינו ... אם "דפקת" את המוכר שלך, החשבון כבר סגור. עכשיו הוא כבר לא מפחד ממך ולא צריך אותך ..
כרגע, אתה עוד שווה משהו מבחינתו
:-) בעדינות ובהצלחה
leetal
21-05-2009, 19:47:48
פעם גם לי היה איזה עינין עם מוכר באיביי,וכל התשובות של המוכר היו חמקניות,כשנמאס לי ממנו שלחתי מייל למח' תלונות באיביי ובפאיפאל עם פרוט הבעיה-ותוך שעה (אחרי שחודשיים אני רודף אחריו) הוא החזיר לי את כל החיוב וביקש( וכמעט התחנן) שאבטל את התלונה.
לכן תודיע לו שאתה מתכוון להתלונן באיביי ותראה איך הוא מגיב (ובאיזה מהירות:D).
נימו .. .אני מקווה שאני לא מאחר אבל .. קרא עוד שתיים שלוש שורות ..
נניח שכתבת פידבק שלילי .. פתרת לך את הבעיה ? לא. דפקת לו את העסק ? אולי אבל באמת בקטנה.
נניח שתכתוב עוד מייל - ראשית תודה לו על התשובה המהירה וגם על העובדה שהוא מוכן לקבל את המוצר חזרה.
עכשיו תוסיף את זה שאתה חושב שבגלל שהטעות היא כניראה בצד שלו אתה חושב שיותר הגיוני שהמשלוח יהיה על חשבונו ובקש תשובה.
אני חושב שיש לך סיכוי לצאת עם הרבה יותר (אולי יחליפו לך מצלמה ? אולי יזכו אותך בצ'ופר?) אבל יותר חשבו מזה - תרוויח את הידעיה שיש לך כאן מוכר שאפשר לסמוך עליו.
שלושה דברים שכדאי לזכור:
1. הוא לא חי מ-"לדפוק" עוד מישהו, כמו שאמרו כאן. מוכרים ב- eBay לא מגיעים לאלפי פידבקים אם הם דופקים משהו
2. נימוס תמיד עוזר. אם תתחיל מייל בזה שאתה מודה למישהו - הוא כבר בצד שלך ולא נגדך ..
3. תקשורת זה אחד הדברים הכי חשובים בחיים ולנו הישראלים לפעמים קצת קשה איתה.
אתה יודע, לפני 15 שנה בערך דיברתי איתי שוטר, חבר של אבי, שעשה עבודה מצויינת האכיפת מהירות על איזה כביש שהיה תחת אחריותו. כששאלתי אותו איך הוא הצליח להגיע לכאלה תוצאות הוא אמר לי "שמע, אני קולט בראדר מישהו על מהירות, אני עוצר אותו אבל לא נותן לו דו"ח. במקום זה אני אומר לו שאני רושם אזהרה במחשב אבל בפעם הבאה הוא יקבל דו"ח גדול יותר"
ולענינינו ... אם "דפקת" את המוכר שלך, החשבון כבר סגור. עכשיו הוא כבר לא מפחד ממך ולא צריך אותך ..
כרגע, אתה עוד שווה משהו מבחינתו
:-) בעדינות ובהצלחה
כל מילה סלע !
אני בדיוק חושב כמוך וככה צריך לנהוג.
אנשים חושבים שאייביי זה אולי כמו אתר יד 2 שלנו או משהו דומה.
אייביי זה מערכת מורכבת וצריך טוב טוב להכיר אותה.
למרות הכל אני עדיין חושב שהמוכר בסדר גמור ולך יש את האפשרות לבקש לקבל החזר כספי
אבל לבקש ולא לאיים בפידבק שלילי.
פידבק שלילי נותנים רק במקרים קיצוניים ממש ולא ככה סתם.
בכל מקרה אם אתה רוצה תשובה מהאיש מס. 1בפרום של אייבי שאל את "זורבה" איש חשוב ויקר עם הרבה נסיון:
http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-883-18131,00.html
בהצלחה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.