PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה אפשר בבקשה חוות דעת לבעלי מנוע o.s 60gt



idan69
11-04-2017, 11:57:16
אשמח לקבל חוות דעת מאנשים שעובדים עם המנוע
יתרונות חסרונות

תודה רבה לעוזרים!

shaked
12-04-2017, 06:28:01
יש לי כזה מורכב על p47 של טופפלייט 2.2 מטר מוטת כנף. הטסתי כבר כמה שעות, עובד יוצא מהכלל.

StallSpeed
12-04-2017, 11:28:23
אשמח לקבל חוות דעת מאנשים שעובדים עם המנוע
יתרונות חסרונות

תודה רבה לעוזרים!



אני לרוב לא פעיל בפורום הזה בנושא חוות דעת, אבל אני מניח שהמנוע הזה פחות פופולארי בארץ ולכן לא תמצא הרבה אנשים עם נסיון רב איתו.


אז ככה, נתחיל מהחסרונות:

1) בדומה לאח הקטן שלו (33), גם המנוע הזה נוטה להניע הפוך. זה "קטע" כזה של OS, זה כנראה נובע מנושא תזמון ההצתה (מעלות מ TOC), התופעה פוחתת ככל שהמנוע עובר יותר ליטרים אבל לא נעלמת. אפשר להפחית את התופעה עוד ע"י הפחתת דלק בזמן ההנעה (להניע "עני" יותר), ז"א לא לחכות עם צ'וק סגור עד שהמנוע "מברבל" אלא פליפ או שניים ואז לפתוח את הצ'וק, זה לרוב מניע בכיוון הנכון אבל צריך יד חזקה יותר.

2) אגזוז - לא בדיוק חסרון אבל שווה לציין שהאגזוז שמגיע עם המנוע (בהנחה ותקנה את החבילה הכוללת אגזוז) עושה שני דברים נפלא, הראשון להפחית רעש, השני להפחית סל"ד.

3) מחיר - יש להשוות את המנוע לאחרים ברמת המחיר שלו (מי אמר DA?). בקיצור המנוע מתומחר בחו"ל בצד היקר של הקשת.


יתרונות:

1) המנוע אמין. המנוע היה אצלי תקופה לא קצרה, מעולם לא הראה סימן של בעיה כלשהיא, לא קאטים ואפילו לא שיהוקים.

2) המנוע איכותי, רמת הגימור, (Craftsmanship) מעולה, מרגיש מסוג המנועים שיאריכו ימים.

3) המנוע חזק. עם אגזוז סיני נורמאלי (ופתוח) המנוע רועש יותר אבל בהחלט חזק, לא מבוסס על מדידה כלשהי אבל מרגיש שיש יותר פאנצ' מ DA60 או DLE61, אבל בכל מקרה לא ברמה באמת מורגשת.

4) מיוצר ביפן - לא יודע אם זה באמת יתרון אבל למי שעדיין לא נוח עם "Made in china", סדרת ה 60 עדיין מיוצרת ביפן ככל הידוע לי.


סתם נתונים:

1) ההצתה היא רגילה של RCEXL - לא טוב ולא רע, בד"כ עובדת לא רע.

2) קרבורטור וולברו מקורי - הסטנדרד בתחום.


דעתי האישית, אם יש איזו "מציאה" במחיר נמוך, יש מה לעשות עם המנוע, אבל אם לשלם את העלות המלאה (באיזור ה 600-700 דולר), הייתי קונה משהו אחר.

idan69
12-04-2017, 11:41:49
תודה רבה על הפירוט!
עזרת לי מאוד👌

ofir181
13-05-2017, 17:40:26
כלהפירוט הזה ולא רשמת איזה מקל הוא מסובב 22 23 24

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

flatspin
13-05-2017, 17:51:20
היצרן ממליץ על האפשרויות הבאות: 22X10-12; 24X8-10
להרצה 23X8

ofir181
14-05-2017, 09:17:59
איזה פרופ יש לך עליו וכמה הוא מסובב אותו ?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

neilr
14-05-2017, 10:30:31
שלום,
לפני שאתה ממשיך עם הריכשה אולי עדיף שתראה את התמונה הבאה.
אין לי מנוע מסוג זה (אצלי כולם DLE) אבל זה מה שקרה למנוע המבוקש בשישי האחרון לחבר שלי.
בנוסף תוכל למצוא ביוטיוב סרטונים של אנשים שקיבלו סדק במנוע לאחר פחות מ 12 שעות טיסה.
145297

תחסוך לעצמך 50% מהמחיר ותקח DLE 61 (יותר חזק ויותר אמין ומניע ביתר קלות !!!)

ofir181
14-05-2017, 11:57:08
שלום,
לפני שאתה ממשיך עם הריכשה אולי עדיף שתראה את התמונה הבאה.
אין לי מנוע מסוג זה (אצלי כולם DLE) אבל זה מה שקרה למנוע המבוקש בשישי האחרון לחבר שלי.
בנוסף תוכל למצוא ביוטיוב סרטונים של אנשים שקיבלו סדק במנוע לאחר פחות מ 12 שעות טיסה.
145297

תחסוך לעצמך 50% מהמחיר ותקח DLE 61 (יותר חזק ויותר אמין ומניע ביתר קלות !!!)
אני חסיד של dle אני קיבלתי סדק איפה שמתחבר הstandoff. למנוע, שמתי פלסטלינה אפוקסית , לא הטסתי מאז אבל אני מאמין שזה יחזיק

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

4X-AVI
14-05-2017, 12:30:05
אני חסיד של dle אני קיבלתי סדק איפה שמתחבר הstandoff. למנוע, שמתי פלסטלינה אפוקסית , לא הטסתי מאז אבל אני מאמין שזה יחזיק

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

אל תבנה על זה.
עם הויברציות והכוחות שפועלים על המנוע - הדרך להתפרקות של החיבור קצרה מאוד.
אני מציע שתפנה למשפץ ראשי מנוע של רכבים שירתך לך את הבלוק בצורה מקצועית .

ofir181
14-05-2017, 12:55:20
תודה על היעוץ זה לא סדק בראש , אם זה יתפתח נלך נלחים עם ארגון, אבל שמלחימים בארגון צריך לפרק תאטמים כי יש חום חזק באותו איזור, ותמיד קיים הפחד לעוות של החומר ...במקרה של המנוע שצילמת ה 61gt זה ביי ביי לראש..לא מתקניםדבר כזה

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

maor456
17-05-2017, 13:39:31
סתם נתונים:

1) ההצתה היא רגילה של RCEXL - לא טוב ולא רע, בד"כ עובדת לא רע.


המנוע אינו עובד טוב עם הצתה של RCEXL כיוון שההצתה המקורית של OS עובדת שונה..לפי מה שהבנתי היא נותנת את הניצוץ רק אחרי שהמגנט עובר את הסנסור ורק מעל 200 סל"ד(לצורך בטיחות)..בסיני זה כשהמגנט מגיע ואין מינימום סלד..
לכן החורים להברגה של הסנסור במנוע אינם מתאימים כל כך..ואם אני לא טועה גם המגנט של הסנסור הפוך(צפון-דרום)

אני הצלחתי להניע עם הצתה של RCEXL אבל רק עם סטרטר, ולא ביד..

ofir181
17-05-2017, 15:30:19
המנוע אינו עובד טוב עם הצתה של RCEXL כיוון שההצתה המקורית של OS עובדת שונה..לפי מה שהבנתי היא נותנת את הניצוץ רק אחרי שהמגנט עובר את הסנסור ורק מעל 200 סל"ד(לצורך בטיחות)..בסיני זה כשהמגנט מגיע ואין מינימום סלד..
לכן החורים להברגה של הסנסור במנוע אינם מתאימים כל כך..ואם אני לא טועה גם המגנט של הסנסור הפוך(צפון-דרום)

אני הצלחתי להניע עם הצתה של RCEXL אבל רק עם סטרטר, ולא ביד..

כל ההצתות של DLE זה RCEXL זה עובד מצויין ,ברור שאם מנסים להניע עם פרפר דלק בסרק לא יניע בקלות,

maor456
17-05-2017, 17:17:12
כל ההצתות של DLE זה RCEXL זה עובד מצויין ,ברור שאם מנסים להניע עם פרפר דלק בסרק לא יניע בקלות,

לא אמרתי שום דבר על הצתות של DLE..אני יודע שזה RCEXL ועובד מצויין..
דיברתי על השילוב של ההצתה הזו עם המנוע הזה(OS GT60)..וגם הסברתי למה..
כל מה שאמרתי זה מניסיון אישי עם המנוע הזה..