צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מנוע 0S 55 AX מאבד כוח בזמן טיסה
abirdh
20-04-2017, 22:08:30
היי, לאחר כמה טיסות ללא תקלות המנוע התחיל לאבד כוח אחרי דקה של טיסה (במצערת במצב 3/4 בערך)
פתחתי יותר את הסיכה למקרה והוא נהיה עני כאשר הוא מתחמם אך ללא הצלחה.
בנגיעה במנוע מיד לאחר נחיתה נראה כי הוא חם יותר מבדרך כלל.
אני משתמש בניטרו 10%
מה לדעתכם הסיבה?
מישהו אמר לי כי יתכן ויש להחליף מיסבים.
האם יש דרך לדעת שהמיסבים דורשים החלפה?
תודה מראש,
אביר.
saarordan
22-04-2017, 20:50:55
אם פתחת סיכה כמו שצריך וזה לא עוזר, הדלק תקין (לא בן 5 שנים ששכב בחום) ככל הנראה ומדובר במייסבים.
אם הבעיה הייתה בצנרת דלק או במיכל היית מרגיש את הבעיה גם על הקרקע.
בכל מקרה החלפת מייסבים זה לא דבר יקר (שני מייסבים סביבות 120 שקלים יש גם בפחות)
אחת התופעות של מייסיבים לפני שהם מתפרקים במנוע זה חימום יתר ואיבוד כוח...
elad76
26-04-2017, 14:26:12
תבדוק את האטם בין המנוע לאגזוז,
שימוש בפלאג קר,
הקטנת יחס דחיסה
ofir181
13-05-2017, 17:38:11
יש קומפרסיה?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
flatspin
13-05-2017, 17:59:14
אחת התופעות של מייסיבים לפני שהם מתפרקים במנוע זה חימום יתר ואיבוד כוח...
אם עדיין נותרה קומפרסיה במנוע, הסיכויים רבים שמדובר אכן במיסבים. למעשה המנוע לא מאבד כוח, אלא שחלק ניכר מכוחו מופנה להתגבר על ההתנגדות של המיסבים המתפרקים. זאת גם הסיבה שהמנוע מתחמם יתר על המידה.
הפעלת המנוע במצב זה עשויה לגרום למיסבים להתפרק כליל, חלקיהם יגיעו לחלל תא השריפה ומשם יחרצו את הבוכנה והשרוול, ויחרצו בכך גם את גורלו של המנוע.
ofir181
14-05-2017, 09:15:05
עדיין לא ענית אם יש או אין קומפרסיה
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
צדוק חורש
12-12-2017, 19:10:56
יכול להיות שהראש מנוע פתוח מעט בדוק חיזוק ראש או בריחת קומפרסיה מראש המנוע
לדעתי פרק את המנוע ובדוק בצורה יסודית מה קורה בפנים
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.