צפייה בגרסה מלאה : מוצר חדש Thunder Power RC Pro Power סוללות LiPo 40C!!!
lior_bar_ami
21-05-2009, 14:34:24
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=9664&stc=1&d=1242906393 http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=9663&stc=1&d=1242906393
חשבתם ש TP תנוח על זרי הדפנה לאחר שהשיקה לא מכבר את כימיית ה 30C? תחשבו שוב...
TP עובדים קשה ועושים את זה שוב - סוללות עם כימייה שמאפשרת לסוללה לפרוק בלא פחות מ 40C מתמשך!!
כמו כן Thunder Power לא עמדה מנגד ונתנה ל Hyperion לעקוף אותה, ובעוד אלו השניים מוציאים את סוללות ה G3 שלהם עם יכולת מרשימה של 35C וטעינה ב 5C, חברת TP מוציאה את סוללת ה 40C שלהם עם יכולת טעינה בטוחה ב 6C (טעינה בכ- 12 דקות או פחות!!!!), ואם זה לא מספיק אז גם תקבלו מס' CYCLE מוצהר של עד פי 6 מהסוללות הקיימות כיום - מדהים!
הסוללות הנ"ל צפויות לעלות למדפים לראשונה באיזור יוני - קיץ חם, כבר אמרתי? ;)
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=9665&stc=1&d=1242906393 http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=9666&stc=1&d=1242906393
תאי הסוללה ממוינים בקפידה וכל סוללה מורכבת מתאים שנמצאו מתאימים בהתנגדות הפנימית, המתח והקיבולת שלהם ע"מ לקבל ביצועים מקסימליים מהסוללה.
כל הסוללות מיוצרות בלאס וגאס, נבדה שבארה"ב (ממש לא סוללות סיניות) - ומגיעות עם אחריות לשנה, והתחייבות להשתתפות בסך של 50% מערך הסוללה ע"מ להחליפה במקרה של נזק.
אם נשווה לרגע את הנתונים של סוללות ה 30C (היחסית חדשות גם כן) לסוללות אלו נקבל את הטבלה הבאה:
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=9668&stc=1&d=1242908239
ניתן לראות כי ההבדלים בגודל הפיזי ומשקל הסוללה זניחים ביותר, מה שהופך את הסוללות הללו לאטרקטיביות במיוחד למסוקים החשמליים, במיוחד הקטנים, בהם פקטור המשקל משפיע מאוד.
מס' סוללות ששווה לתת עליהן דגש, עקב הייעוד הברור שלהן:
1) סוללת 3S 11.1V 850mAh (מק"ט TP850-3SJP40), מיועדת לטירקס 250 בפרט ולקטגוריה בכלל, כיום הסוללה עם יחס המשקל/כוח הטובה ביותר!
2) סוללת 3S 11.1V 2250mAh (מק"ט TP2250-3SP40), מיועדת לטירקס 450 בפרט ולקטגוריה בכלל, כיום הסוללה עם יחס המשקל/כוח הטובה ביותר!
3) סוללת 6S 22.2V 2700mah (מק"ט TP2650-6SP40), מיועדת לטירקס 500 בפרט ולקטגוריה בכלל, ול FUNJET של Marknopfler ע"מ לשבור את מהירות הקול :eek:, כיום הסוללה עם יחס המשקל/כוח הטובה ביותר!
בגרף הבא ניתן לראות את יכולת התא לשמור את המתח שלו כתלות בצריכת זרם לאורך זמן, ניתנת השוואה בין מגוון רחב של סוללות החל מ 7C וכלה בסוללות ה 40C החדשות (התא שנבחר הינו תא 5000mAh שבשימוש בד"כ במסוקי 600 חשמליים).
ניתן לראות בבירור את העליונות של הסוללות החדשות לעומת האחרות לאורך זמן.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=9667&stc=1&d=1242908966
תהנו!
Nlackrif
21-05-2009, 14:51:28
בהחלט קיץ חם, אש!!
תודה רבה על המידע.
יש לך מושג כמה צריכה לעלות סוללת 11.1V 2250??
שוב, תודה.
lior_bar_ami
21-05-2009, 14:58:56
עדיין אין תג מחיר,
אני מבטיח לעדכן ברגע שאדע משהו.
ליאור זהבי
21-05-2009, 19:43:14
TP מאז ומתמיד הובילו את שוק הסוללות, והם ללא ספק עשו זאת שוב, ובענק.
אני משתמש בסוללות שלהם של 30C ואני יכול לדווח בפירוש כי בחיים לא ראיתי אף סוללה שמתקרבת אפילו מרחוק לביצועים של ה-PRO POWER. פשוט מדהימות. אני אישית משכתי מהם 40-50C ללא בעיה בכלל.
אגב, גם ה-PRO POWER 30C מיועדות לטעינה עד 3C.
All-New Pro Power 30C Series Features and Benefits
• Replaces the popular eXtreme V2 series of batteries at prices up to 15% less while delivering upwards of 25% more power and 4-times more cycle life
• Offers the industry’s highest level of power delivery at the lowest weight possible (the same weight as most other 20C to 25C continuous discharge rate capable batteries with up to 25% more power)
• Industry-leading cycle life and longevity up to 4-times better than other brands offers long-lasting value and performance
• Perfectly suited for pylon racer, electric ducted fan (EDF) and other high-power airplane applications
• The best choice for maximum power and cycle life for 250 to .90/700-size extreme 3D performance helicopter models
• Capable of continuous discharge rates up to 30C and burst discharge rates up to 60C, delivering higher voltage under typical and heavy loads than most other 25C to 35C continuous discharge rate capable batteries
• Capable of being charged safely at rates up to 3C (when using approved charger/balancer combinations)• Cells are built using premium quality Japanese-made materials and matched by internal resistance, capacity and voltage for maximum power delivery and cycle life with packs assembled by Thunder Power RC in Las Vegas, NV USA
• All the most popular capacities from 2250mAh to 5000mAh are available, plus, the addition of 320mAh, 850mAh and 1250mAh capacities expands the series to offer Pro Power 30C battery solutions for indoor 3D foamie, micro helicopter, park flyer EDF and many other “small-size” high-power applications
• Available in configurations from 1S 3.7V up to 10S 37.0V to fit a wide variety of applications
• The series of choice for top pilots like Alan Szabo, Jason Krause, Lukas Riva and many others
• Includes 1-year warranty and 50% off damage replacement program offering the best warranty and support available in the industry today!
דניאל דקל
21-05-2009, 23:50:39
הפכתם לסוכנים של TP?
מה רע בסוללות האלו, משתמ בהם כבר מספר חודשים בהצלחה רבה:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7635&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_30C_
אגב, הלואי שהיה אותם במלאי...
העניין הוא, שמימלא סוללות ליפו לא מחזיקות יותר מכמה עשרות טעינות ופריקות (אני הצלחתי לסחוב עם 2 פקים של TP אולי 50 טעינות/פריקות עם מטען מקצועי, כאשר כמעט אף פעם לא רוקנתי אותם עד הסוף)
ליאור זהבי
22-05-2009, 00:08:22
סוללות סיניות אף פעם לא יתחרו ב-TP ביכולת פריקת זרם (שקורה ישירות לכוח היוצא מהסוללה)
lior_bar_ami
22-05-2009, 00:16:19
הפכתם לסוכנים של TP?
מה רע בסוללות האלו, משתמ בהם כבר מספר חודשים בהצלחה רבה:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7635&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_30C_
אגב, הלואי שהיה אותם במלאי...
העניין הוא, שמימלא סוללות ליפו לא מחזיקות יותר מכמה עשרות טעינות ופריקות (אני הצלחתי לסחוב עם 2 פקים של TP אולי 50 טעינות/פריקות עם מטען מקצועי, כאשר כמעט אף פעם לא רוקנתי אותם עד הסוף)
ממש לא סוכן של TP :) אפילו לא ממומן...
אני פשוט חושף אתכם למוצר חדש ואטרקטיבי - אין בכלל מה להשוות בין סוללה סינית שנותנת 25C-30C בלחץ, עם 50 מחזורי טעינה, לעומת סוללה איכותית מהטובות אם לא הכי טובה שנותנת לך 40C וקצבי טעינה שלא היו הגיוניים עד לא מזמן, והרבה יותר מחזורי טעינה מ 50 (שמקבלים כבר היום עם סוללות ה 30C).
אין ספק שה ZIPPY נותנת תמורה מדהימה כיום למחיר, אבל למי שמחפש את ה TOP OF THE LINE, זו בדיוק הסוללה הזו.
דניאל דקל
22-05-2009, 13:04:10
כפי שכבר כתבתי, היו לי 2 פקים של TP, וציפיתי שיחזיקו לי הרבה זמן
מכיוון שביצועים שלהם היתדרדרו די מהר (אולי 50 מחזורים) איני מתכוון להשקיע בהם יותר
זה מזכיר לי את בעלי הרכבים שמשקיעים בצמיגים הכי יקרים שיש שמסוגלים להחזיק בתנאים של אירופה 4-5 שנים, כאשר בתנאים של השמש הא"י שלנו הם יכולים להחזיק מקסימום שנתיים (מתייבשים ונסדקים)
ליאור זהבי
22-05-2009, 13:06:01
דניאל אני שוב חוזר - הכל תלוי בשימוש. אני צריך סוללות שיודעות לספק כוח ולכן אני משתמש ב-TP ובכך אין להם מתחרים.
אגב, עם הרצה נכונה (כן, יש דבר כזה לסוללות!) וטעינה ופריקה נכונה - אפשר להוציא הרבה יותר מ-50 מחזורים.
Nlackrif
22-05-2009, 13:20:05
הרצה נכונה?
אפשר לקבל הסבר על הדבר?
ליאור זהבי
22-05-2009, 13:24:40
רוב יצרני הסוללות (TP ביניהם) ממליצים לפחות 5 סייקלים (מחזורים) ראשונים לעשות על מטען פורק ולא בטיסה, בזרם נמוך יחסית (אין מטען בעולם שיכול לפרוק סוללה גדולה ב-25C בכל אופן).
אני מבצע תמיד (!) 5 מחזורים ב-1C של טעינה ופריקה, עם הגבלת קיבולת ל-80% מהקיבולת המלאה של הסוללה.
למשל, עבור סוללה של 2000mAh אני אכוון את המטען לקאט ב-1600mAh ואבצע 5 מחזורי טעינה\ פריקה ב-2 אמפר.
כמו כן - כלל האצבע לשמירה על סוללות ליפו הוא לעולם לא לפרוק מעל 80% קיבולת, אז אני תמיד מטיס עם TIMER שמתריע לי (לאחר שכיוונתי אותו מראש לזמן המתאים) מתי לנחות ולעולם אל מחכה לקאט אוף של הבקר. אם הגעת ל-CUT OFF - אתה עושה נזק לסוללה.
בהצלחה !
ליאור את ליאור מסוקים בע"מ :)
אחלה סקירה אחינו
וחבר'ה במקום לעקוץ תביעו הערכת תודה
שיש אנשים כמו ליאור בר-עמי שחופרים ומביאים לכם דברים חדשים
שיקח לכם עוד זמן לדעת עליהם !
לעקוץ זה קל להחמיא זה קשה ?
תחשבו על זה ושבת שלום !
leetal
22-05-2009, 14:30:54
רוב יצרני הסוללות (TP ביניהם) ממליצים לפחות 5 סייקלים (מחזורים) ראשונים לעשות על מטען פורק ולא בטיסה, בזרם נמוך יחסית (אין מטען בעולם שיכול לפרוק סוללה גדולה ב-25C בכל אופן).
אני מבצע תמיד (!) 5 מחזורים ב-1C של טעינה ופריקה, עם הגבלת קיבולת ל-80% מהקיבולת המלאה של הסוללה.
למשל, עבור סוללה של 2000mAh אני אכוון את המטען לקאט ב-1600mAh ואבצע 5 מחזורי טעינה\ פריקה ב-2 אמפר.
כמו כן - כלל האצבע לשמירה על סוללות ליפו הוא לעולם לא לפרוק מעל 80% קיבולת, אז אני תמיד מטיס עם TIMER שמתריע לי (לאחר שכיוונתי אותו מראש לזמן המתאים) מתי לנחות ולעולם אל מחכה לקאט אוף של הבקר. אם הגעת ל-CUT OFF - אתה עושה נזק לסוללה.
בהצלחה !
ליאור בנוסף להמלצות שלך שמעתי לא מזמן שבכדי לשמור על הסוללות צריך להטעין אותן עד 95% מהקיבולת ,ולהטעין אותן למצב איכסון אם לא מתכוונים להשתמש בהן תוך יומיים.
ליאור זהבי
22-05-2009, 18:36:37
לגבי STORAGE - אמת.
לגבי 95% - אני אינני מכיר המלצה כזו.
nadavbarak
22-05-2009, 18:48:06
אני יכול להעיד שאנחנו כבר מזמן עברנו את ה-50 מחזורים עם הסוללות שלנו של המסוק החשמלי _Trex600 עם סוללות עשרה תאים) והן עדיין עובדות נמרות.
נכון, גם לנו סוללה אחת התקלקלה בסביבות ה-60 מחזורים אבל אלון "קורע" להם את הצורה ולא פעם היגענו איתם למתח נמוך, דבר הרצוי מאוד להימנע ממנו.
לשם הגילוי הנאות, אני "עבד" של מטיס ממומן של ThunderPower.
asafsee
22-05-2009, 18:59:49
איזה בדואי.....נהנה מכל היתרונות של TP :)
lior_bar_ami
22-05-2009, 19:24:54
ליאור את ליאור מסוקים בע"מ :)
אחלה סקירה אחינו
וחבר'ה במקום לעקוץ תביעו הערכת תודה
שיש אנשים כמו ליאור בר-עמי שחופרים ומביאים לכם דברים חדשים
שיקח לכם עוד זמן לדעת עליהם !
לעקוץ זה קל להחמיא זה קשה ?
תחשבו על זה ושבת שלום !
תודה רבה על הפירגון!
בגלל אנשים נחמדים כמוך אני ממשיך בשלי ;)
לגבי "הרצת" הסוללות שהוזכרה קודם לכן:
הדבר נכון ואף מומלץ ע"י היצרנים, בעבר נהגתי לעשות זאת אך כיום מצאתי שגם הטסה בגרף מצערת מוגבל (לצריכה של כ- 5C~) במס' הטעינות הראשונות עושה את העבודה בצורה מספיק טובה - ייתכן שהעלות היא מס' קטן של מחזורי טעינה נוספים, אך זהו מחיר שאני מוכן לשלם.
TooLy
22-05-2009, 20:34:09
רוב יצרני הסוללות (TP ביניהם) ממליצים לפחות 5 סייקלים (מחזורים) ראשונים לעשות על מטען פורק ולא בטיסה, בזרם נמוך יחסית (אין מטען בעולם שיכול לפרוק סוללה גדולה ב-25C בכל אופן).
אני מבצע תמיד (!) 5 מחזורים ב-1C של טעינה ופריקה, עם הגבלת קיבולת ל-80% מהקיבולת המלאה של הסוללה.
למשל, עבור סוללה של 2000mAh אני אכוון את המטען לקאט ב-1600mAh ואבצע 5 מחזורי טעינה\ פריקה ב-2 אמפר.
כמו כן - כלל האצבע לשמירה על סוללות ליפו הוא לעולם לא לפרוק מעל 80% קיבולת, אז אני תמיד מטיס עם TIMER שמתריע לי (לאחר שכיוונתי אותו מראש לזמן המתאים) מתי לנחות ולעולם אל מחכה לקאט אוף של הבקר. אם הגעת ל-CUT OFF - אתה עושה נזק לסוללה.
בהצלחה !
http://efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
TooLy
22-05-2009, 20:35:31
הפכתם לסוכנים של TP?
מה רע בסוללות האלו, משתמ בהם כבר מספר חודשים בהצלחה רבה:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7635&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_30C_
אגב, הלואי שהיה אותם במלאי...
העניין הוא, שמימלא סוללות ליפו לא מחזיקות יותר מכמה עשרות טעינות ופריקות (אני הצלחתי לסחוב עם 2 פקים של TP אולי 50 טעינות/פריקות עם מטען מקצועי, כאשר כמעט אף פעם לא רוקנתי אותם עד הסוף)
בשימוש עם צרכני זרם כבדים, הסוללות הסיניות לא עומדות בעומס במשך זמן ולא חיות הרבה (ומדובר על קיבולת ויכולות פריקה זהות).
ליאור זהבי
22-05-2009, 21:35:14
ליאור - איך אתה מטיס עם 5C ? נשמע לי מעט מאוד זרם להטסה, ודורש בקידות עם מד זרם.
לא יותר פשוט לסייקל על המטען ?
leetal
22-05-2009, 22:33:27
לגבי STORAGE - אמת.
לגבי 95% - אני אינני מכיר המלצה כזו.
זה מה שאמר היפני בכבודו,חוץ מזה שהוא מומחה הוא בקשר עסקי ישיר עם היצרן של הסוללות:
http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=11897156&postcount=29
ליאור זהבי
22-05-2009, 22:46:23
איך אתה יודע מתי אתה ב-95% מהקיבולת בטעינה ?
מה זה הטענה לאחסון ?
ואיך באמת מטעינים 95 אחוז ?
leetal
23-05-2009, 00:13:17
למטען שהיפני מדבר עליו יש פונקציה כזו.
שיטה אחרת במטען פשוט- להטעין את הסוללה ב-1C ולהפעיל את הטיימר לשעה ,או ב-2C וטיימר לחצי שעה וכו'-ואז הסוללה תיטען ל -90-95% .זה בגלל שהמטען מוריד את זרם הטעינה ב-10% האחרונים של הטעינה ואז הטיימר בעצם מפסיק את הטעינה.
lior_bar_ami
23-05-2009, 00:16:43
ליאור - איך אתה מטיס עם 5C ? נשמע לי מעט מאוד זרם להטסה, ודורש בקידות עם מד זרם.
לא יותר פשוט לסייקל על המטען ?
בדיוק כמו הרצה למסוק ניטרו,
בודקים בדיקה ראשונית כמה זרם המע' צורכת עם לוגר זרם, ועולים למס' טיסות ריחופים בסל"ד נמוך..
המצערת מוגבלת ככה שתשאר בתחום צריכת הזרם גם במקרה של פתיחת מנוע.
5C בסוללה של 3A זה 15A - מעל ומעבר לריחוף...
ליאור זהבי
23-05-2009, 11:20:19
מסוק שטס עם סוללה של 3000 מילי מרחף ב-15A ? באיזה מסוק מדובר?
ליאור זהבי
23-05-2009, 11:21:53
שיטה אחרת במטען פשוט- להטעין את הסוללה ב-1C ולהפעיל את הטיימר לשעה ,או ב-2C וטיימר לחצי שעה וכו'-ואז הסוללה תיטען ל -90-95% .זה בגלל שהמטען מוריד את זרם הטעינה ב-10% האחרונים של הטעינה ואז הטיימר בעצם מפסיק את הטעינה.
ומה קורה אם הסוללה רק חצי ריקה ?
אני חושב שאתה מדבר על פונקציה של FAST CHARGE שקיימת בבאנטאם ודומיהם (שטוענת כ-95%).
leetal
23-05-2009, 13:19:08
1.אז אפשר קודם להפעיל פריקה ואח"כ טעינה עם טיימר.(נראה הרבה בלגן בכדי לטעון סוללה,אולי המאמץ שווה רק לסוללות יוקרתיות/יקרות-אבל למי שיש סוללות יקרות עדיף שיהיה לו מטען עם פונקציה של charged capacity כמו שהיפני אומר-בהנחה שהוא צודק)
2.לא יודע אם זו הפונקציה בדיוק אבל נראה שזה יעשה את העבודה.
דניאל דקל
23-05-2009, 13:44:52
אולי יש לי נטיה קצת לחפור ):
אבל האם במקום כל ההתחרבשות הזאת בנושא הטעינה והפריקה
לא יותר פשוט לקנות פק 30C ב 15$ ולהחליף אותו כל 50 טעינות/פריקות?
ליאור זהבי
23-05-2009, 16:50:40
דניאל,
בפעם המי יודע כמה - אני לא יכול להטיס סוללות סיניות היכן שאני צריך להוציא הספק גבוה. מה לא ברור פה ?
:confused:
imac1
24-05-2009, 06:35:01
ראשית תודה רבה על העדכון
כמו כן על כל הידע שחלקתם איתנו אני אישית רשמתי הרבה לפני
עכשיו לשאלה הכי חשובה מי מוכר את הסוללות האלה בארץ
ומה עדיף A123 או TP
תודה לכל העוזרים
alonj
24-05-2009, 07:13:04
מה זה הטענה לאחסון ?
ואיך באמת מטעינים 95 אחוז ?
הטענה לאחסון היא פונקציה שיש במטענים המתקדמים יותר. שים-לב שבתפריט של סוללות ה-LIPO יש 4 אפשרויות : טעינה, פריקה, איזון ואחסון. זו האחרונה מיועדת לייצב את הסוללה במצב שבו אתה יודע שלא תטיס הרבה זמן.
הטענה של 95% אתה עושה לדעתי ע"י חישוב פשוט של 95% מהאמפרז' של הסוללה ומתכנת את המטען להפסיק טעינה כשהגיע לנקודה הזו (למשל לסוללת 2000Mah לכוון את המטען להפסיק טעינה ב-1900).
ליאור זהבי
24-05-2009, 18:59:42
אלון,
שאתה טוען סוללה חצי פרוקה אתה לא טוען 2000 מילי :)
imac1, אתה משווה בין תפוחים לתפוזים. TP מייצרת רק סוללות LIPO ולא LIFE כגון A123, אז ההשוואה קשה מאוד.
imac1
24-05-2009, 21:06:27
לא תפוזים ולא תפוחים
פשוט מה עדיף לרכוש היום LIPO או LIFE
המחירים מאוד קרובים היום הביצועים לא רחוקים בהרבה
ולכן אני שואל לדעתכם במה עדיף להשקיע כסף היום זהו
ליאור זהבי
24-05-2009, 23:07:45
כמו כל דבר בחיים - לאלו ולאלו יתרונות וחסרונות. הכל שאלה של לאיזה שימוש ?
imac1
25-05-2009, 18:36:21
מה שאני מחפש זה זרמי פריקה יחסית גבוהים (באזור ה60A)
טעינה מהירה עד כמה שאפשר
וכמובן כמו כולם אורך חיים ארוך ככול שאפשר
כל הסוללות שלי הן 11.1/14.8
וכמעט הכי חשוב תמיד יש את השיקול הכלכלי
תודה על העזרה
ליאור זהבי
25-05-2009, 18:37:58
לאיזה טיסן ?
imac1
25-05-2009, 20:54:38
זה לפאן ג'טים שלי ולמיקרו פאן ג'ט
jetisrael
25-05-2009, 22:24:56
הפכתם לסוכנים של TP?
מה רע בסוללות האלו, משתמ בהם כבר מספר חודשים בהצלחה רבה:
http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7635&Product_Name=ZIPPY_Flightmax_2200mAh_3S1P_30C_
אגב, הלואי שהיה אותם במלאי...
העניין הוא, שמימלא סוללות ליפו לא מחזיקות יותר מכמה עשרות טעינות ופריקות (אני הצלחתי לסחוב עם 2 פקים של TP אולי 50 טעינות/פריקות עם מטען מקצועי, כאשר כמעט אף פעם לא רוקנתי אותם עד הסוף)
השבוע קיבלתי את הסוללות האלה אחלה סוללות וחזקות מאד אני משתמש בהם ל-HK-450
ליאור זהבי
26-05-2009, 12:01:56
זה לפאן ג'טים שלי ולמיקרו פאן ג'ט
אז ללא ספק ליפו. ראית פעם סוללות A123 ? הן ממש גדולות במידתן, ויהיה קשה מאוד להכניס אותן בפאן ג'ט ובלתי אפשרי במיקרו ג'ט להערכתי.
lior_bar_ami
26-05-2009, 14:00:31
יוצא ליין חדש של A123 באריזה רכה ובסידור תאים שטוח - ממש כמו LIPO, אני אנסה למצוא את זה שוב...
אולי זה יטרוף את הקלפים הטרופים שוב ;)
ליאור זהבי
26-05-2009, 17:57:57
זה מעניין - לא שמעתי על זה.
מה כן, זה קצת מוריד מהיעילות של A123 במקרה כזה, לא ? הרי חלק מהיעילות היא הדורביליות של הסוללות בעטיפה קשיחה.
יש לך את הקישור ?
lior_bar_ami
26-05-2009, 19:24:25
אני מחפש...
אגב זה לא מוריד מהיעילות של הסוללה, נהפוך הוא - הופך אותה ליותר ישימה למטרות שקודם לכן היא הייתה מוגבלת.
היתרונות הגדולים של A123: זמני הטעינה הקצרים וזרמי הפריקה הגבוהים יחד עם מס' רב של CYCLE ועמידות (בטיחות) של התא - כולם נשמרים.
ליאור זהבי
26-05-2009, 19:25:47
בזמן שאתה מחפש, אתה יכול גם לפתוח את המסנג'ר.
lior_bar_ami
26-05-2009, 19:52:48
המסנג'ר שלי מתנתק ומתחבר כל הזמן משום מה :confused:
אני אסדר את זה יותר מאוחר היום...
בינתיים מצאתי!
http://www.infinity-hobby.com/main/images/batteries/newlife/life_01_resize.jpg http://www.infinity-hobby.com/main/images/batteries/newlife/life_02_resize.jpg
http://www.infinity-hobby.com/main/images/batteries/newlife/life_03_resize.jpg http://www.infinity-hobby.com/main/images/batteries/newlife/life_04_resize.jpg
וה SPECS של התא החדש:
Size: 98x43x128mm
Weight: 120g
Capacity: 3400mAh
ליאור זהבי
26-05-2009, 19:59:49
זה לא נראה כמו A123 .
lior_bar_ami
26-05-2009, 20:09:31
A123 זה מותג של סוללה מטכנולוגית LiFe (אני מניח שאתה יודע את זה),
התמונות שצירפתי הינם של סוללת LiFe חדשה בסידור תאים שונה ממה שהיה מקובל עד היום (המארז הקשיח) של A123 וחברותיהן.
זו אכן אינה סוללת A123 אך זו סוללת LiFe בהחלט! על כל היתרונות - וכמובן, החסרונות (משקל...).
ליאור זהבי
26-05-2009, 20:13:33
עכשיו אתה מדייק - מצוין.
השאלה מה היא יכולת פריקת הזרם שלה ? אני מכיר סוללות LIFE שמספקות 8C לעומת A123 שמספקת גם 50C כך אומרים..
lior_bar_ami
26-05-2009, 20:24:43
אין עליהן עדיין יותר מידי מידע, הן עדיין בפיתוח ולא הוצעו למכירה עדיין כך שקשה להגיד...
בינתיים הנה גרף פריקה של הסוללה ב 1C:
http://www.infinity-hobby.com/main/images/batteries/newlife/life_07.jpg
ניתן לראות שהסוללה יודעת לפרוק יותר מהקיבולת המוצהרת שלה (3400mAh) לפני שהמתח יורד מתחת ל 2V.
ליאור זהבי
26-05-2009, 20:30:04
1C - חסר כל משמעות לשימושים שלנו.
נחיה ונראה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.