צפייה בגרסה מלאה : איזה מנוע של scorpion יתאים ל Trex 600ESP ?
ori_lavee
22-05-2009, 16:40:36
איזה דגם מנוע של scorpion יתאים להחליף את המנוע המקורי (650L) ב Trex 600ESP ?
בשלב זה אני מדבר על מנוע בלבד, הכוונה להשאר עם הבקר המקורי (RCE-BL100G 100A).
תודה
אורי
asafsee
22-05-2009, 16:45:25
הי אורי
לי הייתה אותה ההתלבטות לפני חצי שנה שעברתי לסקורפיון...
המנוע שאתה צריך הוא הנל:
http://www.scorpionsystem.com/catalog/motors/hk40/HK-4025-1100-12n8p/
עם פיניון 16
בהצלחה
אסף
ori_lavee
22-05-2009, 17:02:24
הי אורי
לי הייתה אותה ההתלבטות לפני חצי שנה שעברתי לסקורפיון...
המנוע שאתה צריך הוא הנל:
http://www.scorpionsystem.com/catalog/motors/hk40/HK-4025-1100-12n8p/
עם פיניון 16
בהצלחה
אסף
היי אסף
קודם כל תודה.
1. האם אתה עובד עם המנוע הנ"ל עם הבקר המקורי ?
2. האם 1100KV יספיק ? (המנוע המקורי הוא 1220KV) ואני עם פניון 15.
3. מה הסיבה שהחלפת מנוע ?
(אצלי הסיבה היא התחממות יתר של המנוע, והרצון להגיע לנצילות טובה יותר של הסוללות).
תודה
אורי
shimon73
22-05-2009, 17:07:24
יש לי מנוע מצויין 4000KV מהסיני , סה"כ 17 דולר
אם תרצה אני יביא לך :D
asafsee
22-05-2009, 17:21:04
הי אורי
ה1100KV מספיק יפה ל6 תאים, ותאמין לי פיניון 16 הוא הטוב ביותר....אם תלך למטה או למטה תאבד מהנצילות וכמובן שתקבל רעידות זנב עקב מהירות ראש נמוכה.
החלפתי מנוע מהסיבה שהוא מתחמם כמו אצלך מה שיכול לגרום וכבר קרו מקרים של שריפת מנוע באוויר....לא נעים.
בנוגע לנצילות של הסוללות, הסטאפ של סוקרפיון פשוט נשאר קר!! מה כן....המנוע פחות זולל לאורך זמן לעומת ה ALIGN אבל צורך הרבה זרם בפתיחות מנוע.. ככה שמבחינת זמן טיסה - אותו הדבר בערך בתוספת היתרון של סטאפ קר
אני עברתי להשתמש בבקר CASTLE 85HV
אתה מוזמן לתאם איתי ולראות איך הוא עובד ב LIVE
052-6026583
אגב אם אני לא טועה אתה מהצפון.....מחר אני בזיכרון יעקוב
ori_lavee
22-05-2009, 17:52:01
הי אורי
ה1100KV מספיק יפה ל6 תאים, ותאמין לי פיניון 16 הוא הטוב ביותר....אם תלך למטה או למטה תאבד מהנצילות וכמובן שתקבל רעידות זנב עקב מהירות ראש נמוכה.
בגלל זה אני מחפש מנוע עם (לפחות) 1200KV ולהשאיר עם הפניון 15.
החלפתי מנוע מהסיבה שהוא מתחמם כמו אצלך מה שיכול לגרום וכבר קרו מקרים של שריפת מנוע באוויר....לא נעים.
זה בדיוק המקום שאני לא רוצה להגיע אליו.
בנוגע לנצילות של הסוללות, הסטאפ של סוקרפיון פשוט נשאר קר!! מה כן....המנוע פחות זולל לאורך זמן לעומת ה ALIGN אבל צורך הרבה זרם בפתיחות מנוע.. ככה שמבחינת זמן טיסה - אותו הדבר בערך בתוספת היתרון של סטאפ קר
אני עברתי להשתמש בבקר CASTLE 85HV
אתה מוזמן לתאם איתי ולראות איך הוא עובד ב LIVE
052-6026583
אגב אם אני לא טועה אתה מהצפון.....מחר אני בזיכרון יעקוב
תודה רבה על ההזמנה.
אבל זכרון "רחוק לי", אנחנו מטיסים באזור בית שאן.
אשמח לתאם איתך בהזדמנות.
שוב תודה
אורי
ori_lavee
22-05-2009, 17:52:54
יש לי מנוע מצויין 4000KV מהסיני , סה"כ 17 דולר
אם תרצה אני יביא לך :Dתודה
הוא יתאים בדיוק לרוטור הזנב שלי :)
אורי
TooLy
22-05-2009, 18:23:04
היי אורי,
מצטרף להמלצה של אסף, הוא בדק טוב את הנושא של סקורפיון עם 6 תאים במסוק הזה.
שידרוג זול יחסית עבור תוספת בביצועים, אם אינך מעוניין להשקיע במנועי 6 תאים יקרים או בסטאפ שונה.
מה שכן, קח בחשבון שעלייך לחתוך מעט בפריים של המסוק על מנת להכניס את המנוע הספציפי, כך אני ואסף עשינו.
lior_bar_ami
22-05-2009, 19:28:45
הי אורי
לי הייתה אותה ההתלבטות לפני חצי שנה שעברתי לסקורפיון...
המנוע שאתה צריך הוא הנל:
http://www.scorpionsystem.com/catalog/motors/hk40/HK-4025-1100-12n8p/
עם פיניון 16
בהצלחה
אסף
http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon14.gif
מהיכרות עם המסוק, ובדיקה קלה של מה קורה אצל חברינו בגולה - הבחור צודק!
להזמין? ;)
ori_lavee
22-05-2009, 19:29:44
מה שכן, קח בחשבון שעלייך לחתוך מעט בפריים של המסוק על מנת להכניס את המנוע הספציפי, כך אני ואסף עשינו.תודה אסף ורועי.
1. האם המנוע הזה מתאים גם לבקר המקורי (RCE-BL100G 100A) ?
2. אפשר אולי להעלות תמונה והסבר בנוגע לחתוך הפריים ?
תודה
אורי
asafsee
22-05-2009, 19:37:47
להלן תמונה
בנוגע לבקר... אני משתמש בבקר CASTLE 85 שמגיע גם לפיקים של 125A, את הסוגיה של בקר הALIGN צריך לבדוק
TooLy
22-05-2009, 19:56:48
תודה אסף ורועי.
1. האם המנוע הזה מתאים גם לבקר המקורי (RCE-BL100G 100A) ?
2. אפשר אולי להעלות תמונה והסבר בנוגע לחתוך הפריים ?
תודה
אורי
1. אין בעיה לעבוד עם הבקר המקורי.
2. ראה את התמונה של אסף, זהו אמנם 600 רגיל ולא ESP אך זה פחות או יותר החיתוך שנדרש.
תוכל לראות בקישור המצורף שלדה המיודעת לESP ולמנועים גדולים יותר ולהבין את כמות החיתוך.
http://www.readyheli.com/Custom_Heli_Parts_Trex_600_ESP_2mm_G_10_Frames_p/chp-t621.htm
ori_lavee
22-05-2009, 20:05:36
אסף ורועי תודה רבה !
נראה לי קצת מפחיד החיתוך הזה בפריים,
אני מאוד מרוצה מהמנוע המקורי של ALIGN ה 650L הוא חזק, יעיל, מגיב יפה ועובד מצויין (ליאור בר עמי יעיד).
רק שההתחממות שלו די מפחידה אותי וזו הסיבה שאני פוזל לכיוון הסקורפיון.
לא מבין למה הוא מתחמם ככה (אחרי טיסה של 6 דקות ב Idle לא אגרסיבי מדי) אי אפשר לגעת בו ליותר משניה.
סט-אפ של הפיצ'ים נבדק (11+ 11- ב Idle ו -4 +5 +11 בNormal).
בנוסף גם בדקתי את המאש (המרחק בין הפניון לגיר) וגם הוא בסדר.
המנוע פשוט עובד נורא חם ואני מפחד לשרוף אותו באוויר :eek:
אורי
TooLy
22-05-2009, 20:21:57
זהו אופן הפעולה שלהם, מנועי ALIGN לא נודעו אף פעם בנצילות מדהימה.
לא שמעתי על איזה כשל מיוחד במנועים האלו (הכוונה ל-650L החדש).
בנוגע לעניין החיתוך, מדובר על כ-20 דקות עבודה עם דרמל.
ישנם מנועים שמתאימים ללא חיתוך אך אלו המנועים היקרים יותר.
ori_lavee
22-05-2009, 21:48:21
זהו אופן הפעולה שלהם, מנועי ALIGN לא נודעו אף פעם בנצילות מדהימה.
לא שמעתי על איזה כשל מיוחד במנועים האלו (הכוונה ל-650L החדש).
השאלה המתבקשת היא עד כמה באמת מותר לו (ל 650L) להתחמם, ועד כמה זה באמת מסוכן :cool:
אני מרוצה מהמנוע (מאוד מרוצה), וממש לא בא לי להחליף אותו,
רק כפי שכתבתי בעיית ההתחממות מטרידה אותי.
אורי
blacksea
22-05-2009, 23:46:14
ניסית את הפיניון של 14 שיניים
יורד עם טמפרטורה חמה אבל לא רותחת אחרי 6 דקות של טיסה ב IDLE , מעט "רך" בתחושות הטיסה אבל עדיין די עוצמתי.
לדעתי - למי שלא "חובט" במסוק ב 3D עצבני 14T נראה לי מספיק - אני לא החלפתי ל 15 שיניים כדי לא לאמץ מידי את הסוללות (ZIPPY 5000 6S) , יש לי בסה"כ 5 הטסות של המסוק כך שהרושם הוא ראשוני בלבד אבל כולל כבר גלגולים ופליפים לרוב.
אני הרבה יותר מוטרד מהעובדה שיש הרבה בקרים של ESP שנשרפים , מצאתי אותם כשחיפשתי מדוע הבקר שלי מגמגם לפעמים בשלב פתיחת הכוח הראשונה (SOFT START) , ויש האומרים שזהו סממן המבסר רעות להמשך...
הזמנתי על כל צרה CC85HV ...
ori_lavee
23-05-2009, 06:01:21
ניסית את הפיניון של 14 שיניים
יורד עם טמפרטורה חמה אבל לא רותחת אחרי 6 דקות של טיסה ב IDLE , מעט "רך" בתחושות הטיסה אבל עדיין די עוצמתי.
לדעתי - למי שלא "חובט" במסוק ב 3D עצבני 14T נראה לי מספיק - אני לא החלפתי ל 15 שיניים כדי לא לאמץ מידי את הסוללות (ZIPPY 5000 6S) , יש לי בסה"כ 5 הטסות של המסוק כך שהרושם הוא ראשוני בלבד אבל כולל כבר גלגולים ופליפים לרוב.
אני הרבה יותר מוטרד מהעובדה שיש הרבה בקרים של ESP שנשרפים , מצאתי אותם כשחיפשתי מדוע הבקר שלי מגמגם לפעמים בשלב פתיחת הכוח הראשונה (SOFT START) , ויש האומרים שזהו סממן המבסר רעות להמשך...
הזמנתי על כל צרה CC85HV ...
אביב תודה.
אני אנסה את הפניון 14, זה באמת אמור לשפר את נושא ההתחממות אבל לא נראה לי שיותר מדי.
בנוגע לבקר שלך, האם בדקת את ה SetUp שלו ? האם זה הבקר המקורי של ה ESP ?
דווקא קראתי הרבה ביקורות טובות על הבקר הזה.
כמה זמן מחזיקות לך סוללות ה Zippy ? , אני רוצה להזמין אחת לבדיקה היא עולה שליש מהסוללות שלי (Lightning Power ו Evo).
אורי
blacksea
23-05-2009, 10:16:38
היום ניסיתי את שני הפיניונים , ה 14 טס בסדר, מעט "רך" בתגובות. הניסוי של ה 15 היה קצר: 3 דקות שהסתיימו בנפילת כוח באויר פוף של עשן מהבקר ואוטורוטציה לנחיתה בשארית הסיבובים ללא נזק נוסף.
טמפרטורת המנוע עם ה 15 לאחר 3 דקות ב IDLE של 100 85 100 הייתה לדעתי בלתי ניסבלת לדעתי לא יחזיק מעמד זמן רב. עם ה 14 המצב משמעותית טוב יותר גם אחרי 6 דקות .
מסקנות:
1. לא סתם ההוראות ממליצות על ה 14.
2. הבקרים של ALIGN הם לא משהו, להלן הקישורים בנושא מ HELIFREAK:
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=122867
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=135747
http://www.helifreak.com/showthread.php?t=121987
3. ALIGN הרבה יותר טובים במכניקה מאלקטרוניקה ( גם הסרבואים של ה 250 נוטים לעלות בעשן)
4. התחביב הזה הוא בור ללא תחתית...
ori_lavee
23-05-2009, 10:32:03
תודה אביב.
היום סיימתי להטיס ב 08:30 (מזל שיש לי רק 3 סוללות) :)
המנוע היה חם מאאאאוד !
הרגשתי שעוד טיסה אחת אני שורף את המסוק באוויר.
השבוע אחליף את הפניון ל 14 שיניים ואנסה "לשרוד" את הקייץ.
אורי
TooLy
23-05-2009, 11:43:01
אביב תודה.
אני אנסה את הפניון 14, זה באמת אמור לשפר את נושא ההתחממות אבל לא נראה לי שיותר מדי.
בנוגע לבקר שלך, האם בדקת את ה SetUp שלו ? האם זה הבקר המקורי של ה ESP ?
דווקא קראתי הרבה ביקורות טובות על הבקר הזה.
כמה זמן מחזיקות לך סוללות ה Zippy ? , אני רוצה להזמין אחת לבדיקה היא עולה שליש מהסוללות שלי (Lightning Power ו Evo).
אורי
בדוק את זה, אחלה דילים ומדובר על סוללות מוכרות מיצרן איכותי.
http://www.aircraft-world.com/shopdisplayproducts.asp?id=119&cat=battery+%2D+OverStock+Items
blacksea
23-05-2009, 13:14:02
הפתעה,
ניתוח לאחר המוות מצא חדשות טובות : לבקר שלום
וחדשות רעות : המנוע הוא זה שעלה בעשן השמיימה...
כל הסלילים מפוייחים , חוטי הכניסה שרופים ודבוקים אחד לשני והמנוע משמיע רעשי גריסה של חוטים כאשר הוא מסתובב
בקיצור - לא לעבור 14 שיניים עם הסטאפ המקורי...
ואני צריך להחליף את המנוע...
blacksea
23-05-2009, 13:52:07
רועי
התכוונת ל 4350 ב 88$ או ל 4500 ב 121$
ב 4350 אני לא אקבל יותר מ 5 דקות אויר לא ?
אריה הלפרין
23-05-2009, 13:59:41
יפה אביב
נחיתה מעולה בהתאם לנסיבות
ori_lavee
23-05-2009, 14:46:48
בקיצור - לא לעבור 14 שיניים עם הסטאפ המקורי...
ואני צריך להחליף את המנוע...עכשיו הצלחת לבלבל אותי.
זה קרה לך עם ה 15 או עם ה 14 ???
לפי מה שכתבת הבנתי שה 14 היה בסדר.
אורי
asafsee
23-05-2009, 15:10:28
נכון....ה15 גרם לשריפה של המנוע שלו
TooLy
23-05-2009, 15:38:28
רועי
התכוונת ל 4350 ב 88$ או ל 4500 ב 121$
ב 4350 אני לא אקבל יותר מ 5 דקות אויר לא ?
היי אביב,
זה הדגם המומלץ ל-6 תאים:
http://www.scorpionsystem.com/catalog/motors/hk40/HK-4025-1100-12n8p/
1. לדגם הזה יש את ה-KV הקרוב ביותר למנוע המקורי, כמו שאסף כתב, צריך פיניון 16.
2. סדרת ה-4035 הם מנועים גדולים וכבדים יותר למסוקים גדולים, מעבר לכך שהם גם בעלי KV נמוך ולא יתאימו ל-6 תאים (אין פיניון מתאים מבחינת מספר שיניים).
3. דגם ה-1100KV יתאים בהמשך גם ל-8 תאים אם רוצים לשנות.
blacksea
23-05-2009, 16:04:12
אהלן
שאלתי לגבי שתי סוללות של היפריון במכירת החיסול של aircraft world
תודה לגבי ההבהרה עם המנוע.
דורונצ'יק
23-05-2009, 16:19:58
רועי,
האם ניתן לחתוך בשילדה כאשר המסוק מורכב?
או שיש צורך לפרק את כל המסוק לחתוך ואז להריכב את הכל מחדש?
להחליף את הפריים לפריים שציינת זה הפתרון הכי טוב אבל גם דורש פירוק שלם של כל המסוק.
הרבה מאוד עבודה.
אולי לחתוך זה פתרון לא רע רק שאם הוא גם דורש פירוק אולי כדאי לקחת את השילדה המשודרגת.
אם לא המנוע הזה איזה מנוע יתאים ל- ESP שיעשה את העבודה עם 6 תאים וגם בהמשך עם 8 תאים?
תודה מראש,
דורון ריבניק.
asafsee
23-05-2009, 16:27:51
היי דורון
אין בעיה לחתוך את הפריימים כאשר המסוק מורכב....ככה אני עשיתי וככה גם רועי
בעזרת דרמל ודיסק יהלום אתה חותך אותו יופי ואז משייף קלות את הפריים כדי שלא יהיה חד כמו סכין.
דורונצ'יק
23-05-2009, 16:46:15
ומה עושים עם כל הגראדים שעפים בזמן החיתוך?
לא קצת מסוכן?
קצת מפחיד אותי לעשות את החיתוך הזה בשילדה למרות שראיתי את החיתוך של רועי פשוט יצא פצצה!
איזה מנועים יכולים להיכנס בשילדה הצרה הזו בלי לחתוך אותה?
דורון.
ori_lavee
23-05-2009, 16:56:05
דורון.
עם איזה פניון אתה מטיס ?
כמה הוא מתחמם ?
מה אופי ההטסה שלך ?
תודה
אורי
דורונצ'יק
23-05-2009, 17:12:11
אני מטיס עם 15
כמה הוא מתחמם?! מתחמם לא מעט לדעתי משהו כמו- 60-70 מעלות.
נוגעים בו אבל אפשר להשאיר את הידיים כמה שניות.
אני מטיס יחסית רגוע אבל הרבה ב- היידל.
אני גם לא מטיס יותר מ- 5 דקות.
כמה זמן טיסה יש לך עם המסוק?
אני לא ממש בדקתי את זמן הטיסה מדוד על השנייה אחרי 5 דקות אני מנחית כדי לא לקרוע את הסוללה.
דורון ריבניק.
nirgo
23-05-2009, 17:29:33
גם אני מטיס עם 15T באיידל של 100% רצוף. עד כה לא הרגשתי חום רב מידי במנוע. מטיס 6 דקות ב 5000mah שלוקח כ 80% מהסוללה (או 5 דקות ב 4500).
בטיסות הבאות בהחלט אשים לב לחום המנוע- מפחיד לחשוב שיש סיכוי שהמנוע ישרף.
ori_lavee
23-05-2009, 17:29:53
אצלי הטיימר על 6.5 דקות,
מתוכם מטיס כ 5.5 ב Idle עם ארובטיקה בסיסית, (לופים, רולים, פירואטים ופליפים).
מרוקן את הסוללה למצב של בערך 3.8 - 3.75 לתא, וטוען כ 3,000 - 3,200 מילי-אמפר.
הסוללות : שניים של Lightning Power ואחת של Evo.
אחרי טיסה כזו...המנוע ***חחם.
אי אפשר לגעת בו ליותר מחצי שניה.
זהו פרקתי אותו מהמסוק ואני מחליף פניון ל 14.
אורי
TooLy
23-05-2009, 19:32:02
ניתן לחתוך את הפריים כשהמסוק מורכב, צריך לכסות אותו טוב טוב כדי שהאבק מהקרבון לא ייכנס לכל מקום וכמובן שצריך לעבוד בהתאם (שמתי כיסוי לאף ומשקפי מגן).
כדי שמנוע יתאים ל-6 תאים ול-8 תאים, צריך מנוע באיזור 900-1100KV.
כך יש מספיק תחום על מנת למצוא את הפיניון המתאים, פחות מ-900KV יהיה בעייתי כיוון שאין פיניון בעל מספר שיניים גבוה מתאים ב-6 תאים (אין יותר מ-20 שיניים,מודול 0.7, ציר 5מ"מ).
במידה והוא יהיה מעל 1100KV עם 8 תאים תהיה בעייה למצוא פיניון מתאים גם (אין פחות מ-10 שיניים, מודול 0.7, ציר 5).
יש כמה מנועים שמתאימים פיזית ללא חיתוך,לרוב מנועים גרמניים יקרים, 200 דולר ומעלה)
KONTRONIK מסדרת ה-TANGO
Plettenberg מסדרת ה-ORBIT
וכל מנוע אחר כל עוד הקוטר שלו אינו יותר מ-46 מ"מ.
nirgo
24-05-2009, 17:54:59
אחרי הדיון הנ"ל הייתי חייב לבדוק אם המנוע מתחמם יתר על המידה. "טפו טפו", אחרי 3 סוללות רצופות באידל אפ לא חשתי בחום רב מידי במנוע או בבקר. יתכן שיש משמעות ל"משינג" או לחום החיצוני - מן הסתם בעמק בית שאן חם בכמה מעלות מהמרכז.
ori_lavee
24-05-2009, 20:16:06
אחרי הדיון הנ"ל הייתי חייב לבדוק אם המנוע מתחמם יתר על המידה. "טפו טפו", אחרי 3 סוללות רצופות באידל אפ לא חשתי בחום רב מידי במנוע או בבקר. יתכן שיש משמעות ל"משינג" או לחום החיצוני - מן הסתם בעמק בית שאן חם בכמה מעלות מהמרכז.האם מדובר ב 600ESP ?
האם זה המנוע המקורי (650L) ?
איזה בקר, האם המקורי ?
איזה סוללות ?
מה אופי ההטסה שלך ?
וכן למאש יש משמעות גדולה, הוא נבדק אצלי והוא נמצא תקין.
היום היה יום הרבה פחות חם מאתמול (אפשר לומר קריר אפילו),
אתמול בעמק בית שאן הטסנו ב 42 מעולת ואין ספק שיש לזה השפעה ישירה וגדולה מאוד על התחממות המנוע.
אורי
nirgo
25-05-2009, 00:57:37
האם מדובר ב 600ESP ?
האם זה המנוע המקורי (650L) ?
איזה בקר, האם המקורי ?
איזה סוללות ?
מה אופי ההטסה שלך ?
וכן למאש יש משמעות גדולה, הוא נבדק אצלי והוא נמצא תקין.
היום היה יום הרבה פחות חם מאתמול (אפשר לומר קריר אפילו),
אתמול בעמק בית שאן הטסנו ב 42 מעולת ואין ספק שיש לזה השפעה ישירה וגדולה מאוד על התחממות המנוע.
אורי
600 ESP,מנוע ובקר מקוריים, שתי סוללות 5000 (6 דקות הטסה) וסוללה 4500 (5 דקות) באיידל 100.90.100.
אופי הטסה ספורטיבי- לופים, רולים ומעט טיקטקים.
אני מכיר מקרוב את החום בעמק בית שאן-במקור אני מיבנאל:)
דורונצ'יק
25-05-2009, 01:00:56
אני לא יודע.
אני גם סובל מבעיית חום במנוע אבל לא באופן אותו אורי ציין.
אני יכול לגעת במנוע אבל הוא חם מספיק שאחרי 5-7 שניות היד תהיה חמה בל לא רותחת.
אני גם חושב לקנות מנוע של סקורפיאון עבר הקיט הנוסף שיש לי בבית ולהשתמש בבקר המקורי.
האם מישהו ניסה את הסקורפיאון עם 8 תאים?
לא רק עם 6 תאים?
תודה לכולם,
דורון ריבניק.
ori_lavee
25-05-2009, 06:06:39
אני לא יודע.
אני גם סובל מבעיית חום במנוע אבל לא באופן אותו אורי ציין.
אני יכול לגעת במנוע אבל הוא חם מספיק שאחרי 5-7 שניות היד תהיה חמה בל לא רותחת.
.אתם פשוט מטיס באזור פחות חם.
לא יעזור לטמפרטורת הסביבה השפעה גדולה מאוד.
באזור ת"א עומס החום כבד, אך זה נובע מלחות גבוה ולא דווקא מטמפרטורות גבוהות.
בעמק בית שאן יבש מאוד (15% לחות) אך הטמפרטורות גבוהות מאוד, בשיא החום (יולי אוגוסט) לפני שנה היה יום של 48 מעלות :eek:
בדרך כלל הטמפרטורה החיצונית פה בין 40 ל 44 מעלות ביוני עד אוקטובר !
בחורף...תענוג, אתם מוזמנים :)
אורי
TooLy
25-05-2009, 19:44:06
האם מישהו ניסה את הסקורפיאון עם 8 תאים?
לא רק עם 6 תאים?
דגם ה-1100KV יתאים, צריך לשחק עם מספר פיניונים בהתאם לאופי הטיסה המבוקש.
ori_lavee
28-05-2009, 08:30:36
ok
עכשיו חזרתי מטיסת המבחן עם הפניון 14T
התוצאות לא טובות, המנוע מתחמם מאוד (כמו מקודם),
מתחמם ברמה כזו שאי אפשר לגעת בו, גם הבקר חם אבל נסבל.
לפני שאני חותך את הפריים ומזמין את הסקורפיון ופניון 16 שיניים...
האם למישהו יש המלצות נוספות ?
איזה מנוע אחר יכול להתאים ל SetUp 6 תאים ללא צורך לחתוך את הפריים ?
תודה
אורי
TooLy
28-05-2009, 16:49:58
ok
איזה מנוע אחר יכול להתאים ל SetUp 6 תאים ללא צורך לחתוך את הפריים ?
תודה
אורי
ה-TANGO מתאים בוודאות, אבל המחיר http://www.efly.co.il/forums/images/icons/icon9.gif (בסביבות $250 +/-)
http://kontronik.com/en/motor-einzeln-/tango.html
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.