PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! למי יש נסיון רכישה כושל ב eBay ?



עוז
25-05-2009, 09:53:08
לפני 3 שבועות קניתי TREX600 ESP מ eBay
חכיתי חכיתי ולא קיבלתי הודעה על מישלוח. לאחר מספר איימלים למוכר - הוא הודיע שהוא ישלח את המוצר תוך שבוע - עבר עוד שבוע ושום כלום

דרך אגב החנות היא http://stores.ebay.com/0-01shop-store ומה שמפחיד שאין יותר פריטים למכירה :(
ובנוסף ראיתי ב runryder תלונה זהה של בחור שרכש את אותו המסוק שבוע לפניי http://runryder.com/helicopter/t512308p1/
את הריכשה בצעתי בעזרת paypal

מה אני יכול לעשות :confused:

תודה מראש
עוז

yoniaa
25-05-2009, 10:12:14
עליך לפעול בשני מישורים:
1. לפתוח תלונה באיביי ולפרט להם את השתלשלות העניינים עם החנות
2.לפנות לשרות לקוחות של לפאיפאל ןלהעביר להם את כל האינפורמציה לגבי התרמית
כמו כן יש באפשרותך להתקשר לפאיפאל 24 שעות ביממה ולדבר ישירות עם נציג (הדרך הטובה ביותר )
לפני שאתה מתקשר תכין ליידך את כתובת המייל שלך ואת כרטיס האשראי.

מנסיוני המר לפני שנתיים עקצו אותי באופן דומה עם לפטופ, אבל מאד היו לי 140 רכישות מוצלחות מאוד.
- אני באופן אישי לא רוכש שום מוצר מאיביי אם למוכר אין לפחות 100+ פידבקים חיוביים !

בברכה יוני

boomstik
25-05-2009, 11:50:21
כל מה שיוני אמר זה נכון...

לצערי כבר נפלתי באיזו קניה עם אי בי ואחרי תהליך פתיחת "סכסוך" באיבי ופייפאל הכל נפתר.

צור קשר בפרטי אם אתה לא מסתדר.

חשוב חשוב: מה שלא תעשה תעשה את זה מהר כי יש לך תקופת זמן מוגבלת לפתוח "סכסוך".

asafh1
25-05-2009, 13:11:54
גם הסיכסוך לוקח זמן
אני כבר "מסוכסך" עם אחת החנויות ב EBAY כבר למעלה מחצי שנה , לאחר שהעברתי ל PAYPAL את כל המסמכים עדיין לא קיבלתי את כספי בחזרה . 165$
צריך הרבה הרבה סבלנות

בהצלחה
אסף

giluriel
25-05-2009, 20:38:30
אני חייב לעודד אותך קצת (להבדיל מחוסר המזל ? של אסף).
היה לי סכסוך אחד - בלי הרבה איומים או משהו כזה - שמתי את הכל "על השולחן" ובחסות eBay המוכר הציע החזר (ד"א, בסוף התברר שהחבילה שלי ..... 'נעלמה' ... בדואר ישראל .. )

עדכן אותנו

בהצלחה - גיל

Death_Keeper
25-05-2009, 21:08:57
האמת שאני בעיצומו של סכסוך על טלפון (HTC G1) בסדר גודל של 250$...
התהליך הוא שאתה מנסה קודם לפתור את הבעיה מול המוכר - PAYPAL מתווך... ואם זה לא עובד, PAYPAL מבקשים מהמוכר הוכחות לשליחת המוצר ובקשת פרטים לגבי התלונה, ויש לו 10 ימים לענות...אם לא עונה אתה אמור לקבל את הכסף מ-PAYPAL... במקרה שלי יש למוכר עד ה-28 לענות.. מקווה שהוא לא יענה ואקבל את הכסף חזרה. המוכר פשוט נעלם יומיים אחרי ששילמתי לו.
שיהיה לך בהצלחה! אני אעדכן...
יוסי

דניאל דקל
25-05-2009, 22:33:49
עליך לפתוח DISPUTE ב PAYPAL כיוון שהם המתווכים בינך לבין המוכר
ה DISPUTE נסגר תוך 3 שבועות כמדומני, ו PAYPAL מגיעים להכרעה בנושא

להם יש את הכוח להכריח את המוכר להחזיר לך את הכסף (אחרת הוא עף מהרשימה שלהם)

לי היה מקרה בו רכשתי צמיג לא נכון לאופניים, ביקשתי מייד לבטל את הרכישה,

עשיתי מספר טלפונים למוכר (אמריקאי אנטישמי כנראה) ולא יצא מכך דבר - הצמיג לא נשלח והכסף לא הוחזר

פתחתי DISPUTE, כאשר בסיומו קיבלתי החזר כספי מלא מ PAYPAL