צפייה בגרסה מלאה : עזרה! חושב לחזור לתחום
Daniel3322
19-12-2018, 10:36:43
לפני שנה ככה רציתי להתחיל בתחום הזה של הרכבים קניתי Thunder tiger Mt4 g3,
באמת נהנתי אבל ביאס אותי שכל נסיעה שלי בערך היה נשבר משהו אחר.. עכשיו למדתי איך לתקן לבד פשוט התיש אותי עם הזמן..
חשבתי לחזור לתחום עכשיו והשאלה שלי אם יש אפשרות לקנות חלקים יותר רציניים שלא ישברו כל פעם וישמרו גם בנסיעות אגרסיביות ומאיפה.
נ.ב אין לי כל כך ידע בנושא הזה של הרכבים אבל תמיד רציתי ללמוד תודה לעוזרים..
רן ענבר
19-12-2018, 12:26:24
הי דניאל.
ברוך הבא לאתר ולפורום.
לפני שנתחיל, אני מזכיר כי בפורום הזה אנחנו לא דנים, מזכירים או נותנים קישורים לחנויות אתרים או יבואנים בארץ.
אם נרצה לדון במוצר נעשה זאת עזרת קישור לאתר בחו"ל.
מעבר לזה , בהודעה פרטית.
לגבי השאלות שלך:
אני אענה לך בשני רבדים
1. תקלות ברכב נובעות משני מצבים
א. תחזוקה לקויה.
ממליץ לך לקרוא ולישם את הנאמר במאמר הבא:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69145
פשוט לתחזק נכון את הרכב.
ב. תרבות הסעה.
רכב אינו טנק ואינו צוללות
זה נכון שהרכב אמור להחזיק מעמד התעללות מסויימת אבל שילוב של תחזוקה לקויה והסעה ברוטלית
עלולה לגרום לריבוי תקלות.
לעיתים, מתחילים ושליטה חלקית ברכב זו הסיבה לתקלות.
2. ל mt 4 אין יותר מידיי חלקים משופרים
עוד דבר, לא בטוח שחלק משופר ימנע תקלה.
בטוח שהוא יהיה יקר יותר...
אני ממליץ על תחזוקה
מה התקלות שהיו לך?
היה לך פה שם נשתמש קודם?
איזה ציוד יש לך חוץ מהרכב?
רן ענבר
Daniel3322
19-12-2018, 13:04:48
לא היה לי פה משתמש אני חדש כאן ותקלות זה היה יותר חלקים שנשברו שהחלפתי, ציוד? על איזה ציוד אתה מדבר (סליחה על הבורות)..
ונגיד לעוד משהושיש לי איתו בעיה.. קניתי את הרכב לפני הרבה זמן עכשיו אני זוכר שהמוכר הסביר לי כמה דברים על הסוללה שקניתי והמטען שיש אפשרויות הטענה מסויימות והסוללה הזאת מסוכנת אם לא מטעינים נכון.. עכשיו שכחתי את כל מה שהוא אמר לי ועכשיו אני לא יודע אפילו איך להטעין תסוללה בשביל לנסוע
Daniel3322
19-12-2018, 13:07:00
אני באמת לא מבין בתחום הזה.. והחלקים שהחלפתי פשוט הסתכלתי על זה בתור לגו.. והחלפתי.. אין לי כאילו שום רקע.. אם יש לך איזה נקודות חשובות להגיד לי אני אשמח
רן ענבר
19-12-2018, 15:15:00
ציוד?
איזה מטען וסוללות יש לך?
החלפת סרוו או שהסרוו מקורי?
איזה חלקים החלפת? תנסה לתאר אותם ואת מיקומם אם אתה לא מכיר את השמות.
לגבי המטען, כעיקרון, כל המטענים די דומים אבל כן יעזור לדעת איזה מטען יש לך
קראת את המאמר שבקישור?
רן ענבר
Daniel3322
19-12-2018, 18:29:04
מטען prolux מאמין שזה הכי פשוט שיש לא דיגיטלי או משהו..
סוללה rapicon 4000mAh 14.8v 30c.
ויש עוד משהו שמראה לי כמה נשאר בסוללה והוא מצפצף אחרי שהוא מגיע לכמות מסויימת שהמוכר כיוון לי בשביל שלא יהרס הסוללה,
סרוו ? אני לא יודע מזה מאמין שמקורי לא החלפתי דברים רציניים רק חלקים קטנים ברכב שנשברו נגיד בין הגלגל הקדמי לאמצע יש משטח כזה שחור פלסטיק שנשבר לי החלפתי אותו ושוב נהיה סדק אבל תפסתי אותו עם חוט ברזל דק..
וכן קראתי את המאמר זה הראה לי שאני לא יודע הרבה דברים *** ובאמת שלא טיפלתי בו יותר מידי אולי פעם אחת שמתי שמן מסויים בקפיצים חוץ מזה לא זוכר עוד משהו זה היה מזמן אפילו יותר משנה
Daniel3322
19-12-2018, 18:37:23
בקשר למה שרשום במאמר על טיפולים אז לא עשיתי משהו כמו לשטוף אותו כי לא נכנסתי איתו בכלל לבוץ ומים המוכר שקניתי אמר שהוא לא הכי ממליץ על בוץ.. הכי הרבה נגיד דשא שקצת לכלך אותו בפנים וקצת חול.. כל מה שרשום במאמר על לפרק חלקים ולבדוק אין לי כבר מושג איך עושים אבל אני מאמין ברגע שאני יחזור להסיע אותו ויילך פתאום איזה חלק שאני יצטרך להחליף אותו אז זה יחזור אלי
רן ענבר
19-12-2018, 18:38:13
תתחיל מלטפל ברכב.
תנקה אותו תוך כדי מבט על כל החלקים.
תחליף את הגשר ששבור/עקום/מעוות.
תנסה להעלות תמונה של הרכב ממספר זוויות.
אגב, הנזק שאתה מתאר נגרם מנחיתה לא טובה לאחר קפיצה.
העיקרון הקפיצה עם הרכב הוא פשוט:
כשאתה נותן גז/מגביר מהירות בזמן שהרכב באוויר, תנועת הגלגלים מרימה את קידמת הרכב.
כשאתה לוחץ על המעצור או מאט כשהרכב בקפיצה, קידמת הרכב פונה מטה.
הרעיון הוא למצוא את האיזון במצב המצערת בזמן שהרכב בקפיצה.
ו... כמובן לא להיתקע במכשולים ועצמים דוממים וקשיחים...
לגבי המטען.
איזה דגם של פרו לוקס?
מה כתוב על המטען או על הקופסא?
זה חשוב ע"מ שאסביר לך מה לעשות עם המטען ואיך לטעון נכון את הסוללה שלך.
אגב, הסוללה שלך גבולית מאוד לרכב הזה.
הייתי ממליץ לך להשקיע בקניית מטען וסוללה רצינית.
רן ענבר
Daniel3322
19-12-2018, 18:43:09
S.p pro-lbg
Daniel3322
19-12-2018, 18:47:55
אני יגיע יותר מאוחר לבית אני יצלם את הרכב..
בקשר לסוללה חשבתי גם ככה לקנות עוד סוללה יש לך המלצה על סוללה מסויימת שאפשר לקנות מחול בזול יותר? ואפשר אם אני יקנה להשתמש פעם בסוללה כזאת ופעם בכזאת נכון? או שזה יכול ליצור בעיות?
ובקשר למטען בעיקרון עם הוא מטעין אז מה ההבדל בעיקרון בין המטענים מה מטען טוב יתן לי שמה שיש לי לא יכול לספק?
רן ענבר
19-12-2018, 18:57:16
אין בעיה להשתמש בשתי סוללות שונות.
הנתונים שאני ממליץ עליהן לסוללה הם:
4 תאי ליפו שהם 14.8 וולט.
מעל 5000 מיליאמפר
ומעל 30 c
מידות הסוללה הן 50x50x145 (אני מקווה שאני זוכר נכון)
לכל נתון יש את המשמעות שלו והיא חשובה
לגבי קניה מחו"ל, זה טיפה בעיה בעיקר עקב עלות המשלוח.
צור איתי קשר בהודעה פרטית ואנסה להפנות אותך לקישור בארץ במידה וזה מעניין אותך.
רן ענבר
Daniel3322
19-12-2018, 19:50:27
אני לא רואה מאיפה אני שולח לך הודעה בפרטי אולי בגלל שזה דרך הפלאפון..
רן ענבר
19-12-2018, 21:24:24
עניתי לך על ההודעה הפרטית.
כדי לענות לך על טעינה אני צריך לדעת איזה מטען יש לך
רן ענבר
Daniel3322
19-12-2018, 21:49:09
Pro-Lb6
רן ענבר
19-12-2018, 22:38:17
זה המטען שלך?:http://www.prolux.com.tw/exec/product.php?mod=show&cid=30&pid=1860-1861-FEATURES&lg=E
רן ענבר
Daniel3322
19-12-2018, 22:51:55
לא זה המטען
http://www.prolux.com.tw/exec/product.php?mod=show&cid=29&pid=3863A-3864A-3863B-3864B-FEATURES&lg=E
Daniel3322
19-12-2018, 22:53:54
בקשר לתמונות שרצית שאני יעלה של הרכב עצמו.. איך אני מעלה פה תמונה דרך הפלאפון? אני נכנס לתגובה במצב מתקדם ואין פה אופציה כזאת להוסיף תמונה..
Daniel3322
19-12-2018, 23:59:15
עוד שאלה קטנה התחלי לקרוא קצת אשכולות של אנשים עם הmt4 וראיתי שדברת עם משהו על זה ב2015 אם אני לא טועה והיה לו הרבה בעיות לכאורה שהוא קנה תרכב וזה הזכיר לי שגם אצלי עף גלגל ונשבר איזה מוט שם בידיוק כמו שלו.. עכשיו אחרי שתקנתי אותם בזמנו גם שמתי את החלק הזה על הבולם בשביל לחזק אותו השאלה שראיתי שרשמת לו שם לשמן את הדיפ והבולמים אני מאמין שאם הרכב עמד בסביבות השנתיים אז יש מצב שצריך עכשיו לשמן אותם השאלה איזה שמנים אני צריך לקנות אם כן? ומצטער שעד עכשיו לא אמרתי אבל תודה רבה על העזרה שלך באמת לא מובן מאליו
רן ענבר
20-12-2018, 01:59:15
א. לגבי העלאת תמונה:
יש אפליקציה בשם טפטולק שאתה מוריד ומאפשרת לך לכתוב ולצלם מהפלאפון ישירות לנייד
באשכול הבא יש הדרכה על איך לכתוב ולהעלות לפורום תמונות:
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=76208
ב. אם תסתכל ליד השם משתמש שלי תראה שכתבתי באתר הזה כמה אלפי תגובות.
בטח חלק מהן היה ב 2015
אני לא זוכר מה כתבתי למי ולכן, ממליץ לתת לקישור לאשכול אליו אתה מתיחס אחרת יהיה קשה לדעת למה אתה מתכוון.
ג. אני מבין שאתה חדש גם בתחביב וגם בפורום.
זה בסדר...
אבל כדי לעזור לך בפורום צריך שתלמד ותצליח לתקשר איתנו בדרכי הפורום.
ז"א שאתה מריך להתאמץ טיפה וללמוד להעלות קישורים תמונות ולרכוש שפה מקצועית מהאשכולות שאתה קורא בהם.
לאט לאט, יפתרו כל הבעיות.
אגב, אחת הסיבותהשאני ממליץ למתחילים לקנות רכב בארץ זה שהם יכולים וצריכים לקבל שרות.
אתה תמיד יכול להגיע עם הרכב לחנות ולקבל שרות מקצועי ממי שמכר לך את הרכב.
רן ענבר
Daniel3322
20-12-2018, 02:54:08
*** כןאני מרגיש אני רושם פה קצת כמו ילד שהתחיל ללכת אבל כן זה יקח קצת זמן עד שאני ילמד תשפה.. רק בקשר להטענה אתה תוכל רק לרשום לי איך אני מטעין?
זה המטען:
http://www.prolux.com.tw/exec/product.php?mod=show&cid=29&pid=3863A-3864A-3863B-3864B-FEATURES&lg=E
רן ענבר
20-12-2018, 06:23:06
טוב...
זה קישור לתת פורום שנקרא פורום סקירות: http://www.efly.co.il/forums/articles.php?c=62
בתת פורום סקירות מרוכזים מאמרים והסברים שונים שכתבתי.
אחד המאמרים שם עוסק בטעינה ובמטענים:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=57757
אתה צריך לשים לב שהמטען שלך מכוייל על ליפו צ'ארג' (טעינת ליפו) אם יש אפשרות ל"ליפו באלנס" זה עדיף.
מכייל ל 4 תאים שהם 14.8 וולט
וזרם לפי גודל הסוללה...
אם הסוללה היא של 4000 אז מכיילים 4.0 אמפר לשעה...
אם הסוללה של 5200 אז מכיילים 5.2 וכן הלאה...
כעיקרון, סדר הפעולות במטענים השונים הוא די דומה.
רק צריך להבין איך הכפתורים עובדים.
תקרא את המאמר.
רן ענבר
Daniel3322
20-12-2018, 09:33:22
אני עכשיו שם לב שעל המטען שלי בזמנו המוכר סימן לי 3A ו4S עכשיו על הC הוא לא סימן כלום ניסיתי ללחוץ על כפתור שיש פה להגיע לשנות משהו בC ואי אפשר כנראה לשנות שם משהו.. השאלה אם לנסות פשוט לחבר ככה לפי איך שזה נמצא כרגע או לשנות משהו? כי לפי מה שאני מבין שאתה רשמת צריך על סוללה של 4000mAh להטעין ב4A ולא ב3A כמו שסימנו לי
ככה נראה המטען אחרי שחברתי לחשמל:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181220/72bcbe8d88268cdac2b2a85c04e6d191.jpg
Daniel3322
20-12-2018, 09:38:30
בנוסף התמונות של הרכב שרצית שאני אשלח:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181220/a836343927b8c5e3496bb802d7174695.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181220/90ca311505fd2499369abe07f951513e.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181220/0625e6a528d0b86e9d0e3339e46c57ca.jpg
בתמונה האחרונה עכשיו אני רואה שיש חלק שנשבר כנראה..
Sent from my iPhone using Tapatalk
Daniel3322
20-12-2018, 09:45:33
בהמשך למטען, *** לא ידעתי אבל הייתי צריך ללחוץ לחיצה ארוכה בשביל להטעין *טעות שלי,
אבל עכשיו זה C1 C2 C4 דולקים מהבהבים והC3 נשאר מכובה.. יש מצב שזה תא שנדפק? או שהוא פשוט מלא יותר מהאחרים..?
ואם הכל בסדר מתי אני יודע שהסוללה מלאה? זה אמור לצפצף או משהו?
רן ענבר
20-12-2018, 11:17:54
המטען? סיים את הטעינה?
כשאתה מחבר את בודק הסוללה ברכב לסוללה?
מה המתח של כל תא?
ו... בהחלט ייתכן שתא אחד מת.
ממליץ לך להשקיע במטען איכותי יותר.
ב mt4, אחת החולשות היא חוזק השילדה
לפעמים הפלסטיק של בית הסוללות ומכסה בית הסוללות מתעקם.
זה לא שבור.
ניתן ליישר את זה בזהירות ולקוות שזה יחזיק עוד קצת...
קח מברשת צבע ומטלית לחה ותתחיל לנקות את הרכב...
רן ענבר
Daniel3322
20-12-2018, 11:39:33
חיברתי אחרי חצי שעה בערך את הסוללה למד שברכב זה הראה לי שכל התאים על אותו מתח ככה שכנראה התאים בסדר..
אני בהחלט מאמין שאני יקנה עוד סוללה כמו שהצעת לי ובהזדמנות גם מטען,
אני גם ינקה תרכב ונראה לי אני צריך לשמן את הגלגלי שיניים שיש שם, כי שאני מתחיל את הנסיעה בלחיצה הראשונה שהרכב מעמידה מתחיל לזוז עדין על מהירות ממש נמוכה יש רעש חזק מהגלגלי שיניים כאילו זה לא מסתובב חלק.. ברגע שאני מעלה את המהירות אז לא שומעים תרעש..
זה אמור להיות ככה או שבאמת צריך לשמן אותם?
ואם כן אני פשוט מטפטף עליהם שמן?
מצאתי ארגז אם חלקים שהיה לי מפעם ויש שם כמה דברים בינייהם גם שמן סיליקון.. או שהשמן סיליקון לא מתאים לגלגלי שיניים
רן ענבר
20-12-2018, 14:25:54
דניאל...
כשאתה שואל אותי אם צריך לשמן זה אומר לי שלא קראת את הקישור הראשון...
בקישור הזה בדיוק הסברתי למה לא משמנים כלום בטח לא גלגלי שיניים.
תקרא את המאמר.
עבדתי מספיק קשה כדי לכתוב אותו...
רן ענבר
Daniel3322
20-12-2018, 17:28:01
דניאל...
כשאתה שואל אותי אם צריך לשמן זה אומר לי שלא קראת את הקישור הראשון...
בקישור הזה בדיוק הסברתי למה לא משמנים כלום בטח לא גלגלי שיניים.
תקרא את המאמר.
עבדתי מספיק קשה כדי לכתוב אותו...
רן ענבר
תאמת שאני כן קראתי אבל יש הרבה מושגים שם שאני לא מבין אז אולי נעלם לי הנושא הזה אבל אני שוב יעבור על הקישור ששלחת, פשוט ראיתי שאנשים כן שואלים על שמנים מסויימים משהו 5000 4000 הם רושמים לדיפ או משהו כזה וחשבתי שזה הגלגלי שיניים.. אם יש לך קישור לאיזה מילון מושגים בתחום אני אשמח לקבל אותו..
ואם אסור לשמן אז מאיפה יכול להיות לי הרעש הזה?
ושוב חלילה שלא תחשוב שאני מנסה לקצר דרכים ולשאול כל דבר ההפך אני מנסה לקרוא על הכל ובשביל להיות בטוח אני שואל על אותו נושא
רן ענבר
20-12-2018, 18:28:17
אם תסתכל טוב במאמר תראה שהסברתי במפורש למה לא משתמשים בשמן חיצוני ברכב חשמלי.
השמן פשוט פוגע במיסבים.
השמנים עליהם מדובר הם שמני סיליקון שמשמשים למילוי בבולמים ובדיפרנציאלים.
לגיטימי לקרוא מאמר ולא להבין חלק מהמושגים.
יש לך את הפריבילגיה של לשאול את מי שכתב את המאמר (אותי) למה התכוון?!
אם לא הבנת, תשאל... בין השאר בשביל זה אני פה.
לדעתי, רעש מגיע משלושה מקומות:
1. המנוע עצמו
2. מהנקישות של גלגלי השיניים (לרוב קורה כשהרכב תקין)
3. מיסב תקול.
בן כמה הרכב שלך?
כמה זמן הוא נסע? כמה סוללות?
באיזה שטח?
רן ענבר
Daniel3322
20-12-2018, 18:50:12
הרכב בערך בן 4-5 שנים נסע בחודשיים שלוש הראשונות שלו באופן יום יומי, מאז ישב במחסן על מדף שהגלגלים היו באוויר (אמרו לי שעדיף ככה שלא יהיה סתם משקל על הקפיצים).
סוללה אחת 4000mAh ארבעה תאים 30c.
שטח: טיפה כביש, כורכר חולות ודשא.. ומסלול קטן שהיה באיזור שלי שסגרו אותו עם הזמן.
רן ענבר
20-12-2018, 19:16:14
אז הרכב שלך נסע לא מעט.
סביר להניח שיש לך מיסב בעייתי ברכב.
תראה במאמר את החלק שעוסק בטיפול תקופתי (אחרי חצי שנה או שנה)
רן ענבר
Daniel3322
20-12-2018, 19:34:53
קראתי עכשיו את החלק הזה עכשיו חוץ מהבולמים שפעם פירקתי בשביל להחליף אחד אין לי מושג מזה שאר הדברים שצריך לעשות כמו ״דיפרציאלים״ ״מייסבים״ המילים האלו לא אומרים לי כלום.
השאלה אם אתה ממליץ לי בתור אחד שלא הכי מבין בזה לפרק את הכל לבד ולנסות להבין משהו תוך כדי הפירוק.. בלי לדעת מה אני צריך להחליף.. ואיך אני יודע שאותו חלק הוא לא טוב..
Daniel3322
21-12-2018, 05:56:47
אם תוכל להראות לי בתמונה שהעלתי של הרכב שלי איפה נמצאים המייסבים (אם זה כמו בתמונה מהמאמר אז בסדר)
1. איך אני יודע אם צריך להחליף את המיסבים?
2. מזה הדיפרנציאלי, איפה הוא נמצא?
3. והאם זה בסדר להשתמש אם קומפרסור חזק להוציא את החול ואחרי זה לעבור עם מברשת? כי יש מלא מקומות שמברשת לא תכנס לי אליהם.
תודה על העזרה.
*ועוד משהו קטן יש מצב לנסוע גם בלי חופה? כי שלי טיפה שבורה ואין לי מושג למה אבל אני לא מצליח להלביש אותה על הרכב זה כאילו היא נהייתה גדולה מידי ואם אני לוחץ אותה בשביל שהיא תיכנס לחורים היא מתקפלת ויוצאת מהחורים.. או שהחופה קיבלה צורה פתאום או שהרכב קיבל מכה חזקה והתעקם..
רן ענבר
21-12-2018, 10:44:43
דניאל...
שוב.. מה שאתה כותב מראה לי שלא קראת את המאמר שבקישור
אז הנה שוב הקישור:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69145
המאמר מכיל 5 תתי נושאים
בתת נושא הראשון שקראתי לו "המלצות כלליות"
תחת המלצות כלליות יש התיחסות לנושא שימוש בשמן [לשימון ולניקוי]
תחת המלצות כלליות הסברתי גם למה לא להשתמש בלחץ אויר
במאמר שבקישור, תחת התת נושא של טיפות תקופתי יש הסבר על אופן הטיפול בדיפרנציאל
אם אתה לא יודע מה זה דיפרנציאל, זה בסדר...
כותבים דיפרנציאל בגוגל ומקבלים ים של תשובות [ובהזדמנות אכתוב גם על זה מאמר מסודר]
הנה אחת:https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A4%D7%A8%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%90%D 7%9C_(%D7%A8%D7%9B%D7%91)
ויש גם סירטונים נחמדים ביוטיוב.[לא צריך לפתור נוסחאות בפיזיקה רק לקרוא את שתי הפיסקאות הראשונות]
בקישור יש הסבר על מיקום המיסבים
התרשים שעשיתי על מיקום המיסבים, רלוונטי לרכב שלך
לגבי תקינות או אי תקינות...כשאני מפרק, אני מחליף את כולם
זה מיותר לפרק חצי רכב בשביל להרכיב אותו בחזרה בלי לעשות דבר רק בשביל שאולי המיסב "יסחוב עוד קצת"
אם אתה חושש מפרוק מאסיבי של הרכב, פנה לעזרה אצל היבואן או ברחבי הרשת יש מסיעים שמתקנים/מטפלי ברכבים תמורת תשלום
זה יעלה קצת כסף אבל הרכב ייסע מצויין.
רן ענבר
Daniel3322
21-12-2018, 11:27:24
דניאל...
שוב.. מה שאתה כותב מראה לי שלא קראת את המאמר שבקישור
אז הנה שוב הקישור:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=69145
המאמר מכיל 5 תתי נושאים
בתת נושא הראשון שקראתי לו "המלצות כלליות"
תחת המלצות כלליות יש התיחסות לנושא שימוש בשמן [לשימון ולניקוי]
תחת המלצות כלליות הסברתי גם למה לא להשתמש בלחץ אויר
במאמר שבקישור, תחת התת נושא של טיפות תקופתי יש הסבר על אופן הטיפול בדיפרנציאל
אם אתה לא יודע מה זה דיפרנציאל, זה בסדר...
כותבים דיפרנציאל בגוגל ומקבלים ים של תשובות [ובהזדמנות אכתוב גם על זה מאמר מסודר]
הנה אחת:https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%93%D7%99%D7%A4%D7%A8%D7%A0%D7%A6%D7%99%D7%90%D 7%9C_(%D7%A8%D7%9B%D7%91)
ויש גם סירטונים נחמדים ביוטיוב.[לא צריך לפתור נוסחאות בפיזיקה רק לקרוא את שתי הפיסקאות הראשונות]
בקישור יש הסבר על מיקום המיסבים
התרשים שעשיתי על מיקום המיסבים, רלוונטי לרכב שלך
לגבי תקינות או אי תקינות...כשאני מפרק, אני מחליף את כולם
זה מיותר לפרק חצי רכב בשביל להרכיב אותו בחזרה בלי לעשות דבר רק בשביל שאולי המיסב "יסחוב עוד קצת"
אם אתה חושש מפרוק מאסיבי של הרכב, פנה לעזרה אצל היבואן או ברחבי הרשת יש מסיעים שמתקנים/מטפלי ברכבים תמורת תשלום
זה יעלה קצת כסף אבל הרכב ייסע מצויין.
רן ענבר
כל פעם שרשמת לי שלא קראתי את המאמר הייתי קורא אותו שוב ולא הבנתי מה אני מפספס שאתה אומר לי לקרוא שוב ושוב.. בקיצור אני רושם פה דרך פלאפון אז שאני נכנס לקישור שאתה שולח רק עכשיו שמתי לב שאני לא רואה את כל המאמר רק את חלק 4 ומטה ככה שהרוב לא ראיתי בכלל..
קראתי עכשיו את כל שאר המאמר דרך המחשב אני מאמין שאני יעבור אליו שוב.
הבעיה שיש לי זה שלקח לי לשים את המוט עם הגלגל שהרכב לא התהפך בערך 15 דקות ככה שלפרק את כל הרכב יקח לי יום אז נראה לי פשוט עדיף שאני אלך לחנות שינסו לעזור לי עם זה..
עכשיו אפשר פשוט לבקש מהם לעשות טיפול לרכב לראות אם צריך לסדר משהו.. או שזה סתם פתח לעקיצה.. ועם אפשר אז כמה בערך אמור לעלות טיפול כזה אם נגיד החלפה של כמה מייסבים ומילוי שמנים?
* ואם אפשר להתייחס להודעה הקודמת שרשמתי ערכתי אותה בקשר לחופה..
תודה!
רן ענבר
21-12-2018, 11:52:19
בחנויות למכוניות על שלט יש מחירון טיפולים
חלק מהמחירים הם גבוהים
למה גבוהים? כי זה לא משתלם להם לעשות אותם
לדוגמה, תיקון דיפרנציאל
הוא יתקן לך את הדיפרנציאל ואחרי שבוע יש נזילה...תרצה "אחראיות"? והוא יצטרך לתת לך אחראיות...
וזה קורה.
רכב על שלט מצריך ידע טכני.
לדעתי, מי שלא מסוגל לתקן את הרכב של עצמו נמצא בבעיה.
אין דבר כזה להנות מרכב על שלט בלי לתחזק אותו
לדעתי, טיפול תקופתי מלא ברכב כולל החלפת מיסבים ושמנים יכול להגיע ל800-1000 ש"ח [רק המיסבים עצמם עולים איזה 300 ש"ח]
מיסבים, כמו שכתבתי, אני? מחליף את כולם בבת אחת
לגבי החופה:
צריך לראות את הבעיה בעין.
לאור מצב הפלסטיקה ברכב שלך בהחלט ייתכן שהשילדה התעקמה טיפה ולכן החורים לא מתאימים
השילדה היא לוח אלומיניום.
שים אותו על לבנה ותלחצ בעדינות על החלק האחורי והקידמי ע"מ שהקשת אם קיימת, תתישר
הדגש הוא על רגש בפעולה זו.
רן ענבר
Daniel3322
22-12-2018, 23:18:01
תודה רבה על העזרה לא מאמין שאני יכניס אותו לטיפול בעלות כזאת, אולי אני בכל זאת ינסה לפרק אותו בעצמי אני מאמין שלאט לאט אני יצליח במקרה שאני מצליח המיסיבים שיש ברכב הם אותו גודל כולם? סתומרת אני יכול פשוט לקנות כמה ולנסות להחליף או שיש גדלים מסויימים לכל אזור ברכב..?
והדיפרציאלי יש 1 כזה ברכב באמצע או שהוא יושב על כל חיבור של 2 גלגלים?
ויש לי שמן סיליקון שפעם השתמשתי לבלמים הם מתאימים גם לדיפרנציאלי?
*יש לך אולי קישור לרשימה של החלקים של הרכב? מצאתי באינטרנט רק את הספר של הרכב אבל זה בלי החלקים
רן ענבר
23-12-2018, 06:02:35
א. אני מאמין גדול בכך שמסיע צריך לתקן ולטפל ברכב שלו.
חשוב מאוד להעזר בחוברת של הרכב.
אין לך את החוברת?
החוברת מראה בדיוק איך להגיע לכל חלק, מה מספרו הקטלוגי וכן דגשים טכניים להרכבתו.
בחוברת ניתן לראות כל מיסב ומיסב ואת מידותיו
ב. במאמר שבקישור שנתתי לך, יש תרשים של מיקןמי כל המיסבים ברכב מודרני.
הרכב שלך עונה למבנה הנ"ל
אך אינני זוכר את מידות המיסבים.
ממליץ להעזר ביבואן לקניית מיסבים ושמנים.
המחירים הוגנים ביחס לחו"ל.
ג. שמן הסיליקון של הבולמים שונה מהשמן בדיפרנציאלים
ועוד.. לכל דיפרנציאל שמן בצמיגות שונה ולכל זוג בולמים שמן בצמיגות שונה
שים לב לכך.
רן ענבר
Daniel3322
23-12-2018, 08:26:25
תודה על כל התשובות ולא אין לי את החוברת,
יש דרך להוריד אותה איפה שהוא? את החוברת המלאה? מה שמצאתי מראה לי דברים ספציפים אבל לא איך מגיעים לכל חלק ומספרים קטלוגים
רן ענבר
23-12-2018, 14:17:24
כנס לקישור הבא:https://www.thundertiger.com/products-detail.php?id=10&lang=en
בתחתיתו, יש טבלה ולידה יש כיתוב File Download לחיצה עליו תאפשר הגעה לחוברת הרכב
זה הקישור [אני לא יודע אם הוא יעבוד]:https://www.thundertiger.com/actions/download/name:MT4%20G3%20Instruction%20Manual/filename:1f16bb4bc898b90f67db246816449860.pdf
הנה עוד ניסיון לקובץ אחר:https://www.graupner.de/media/pdf/df/1d/0b/6401_MT4_G3_Monster_12MB5a30ce0c6e9be.pdf
אין לי מושג באיזו שפה זו אבל שירטוט זה שירטוט
רן ענבר
Daniel3322
23-12-2018, 15:27:51
סתם בשביל הידע זה המייסב?
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181223/de1732b95ed2c031ec9de24808103017.jpg
רן ענבר
23-12-2018, 17:47:37
אין לי מושג מה זה אבל זה לא מיסב
מאיפה הוצאת את זה?
רן ענבר
Daniel3322
24-12-2018, 09:00:56
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181224/5e9753c9001534bf100c2002078dee18.jpg
במוט העליון והתחתון שמתחברים לגלגל שם זה נמצא..
רן ענבר
24-12-2018, 09:29:07
הבנתי.
החלק הזה חיוני להחזקת מערכת המתלים של הגלגל
תסתכל בשירטוט:https://www.graupner.de/media/pdf/df/1d/0b/6401_MT4_G3_Monster_12MB5a30ce0c6e9be.pdf
עמוד 13 שלב 19
רן ענבר
Daniel3322
24-12-2018, 13:17:58
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181224/6d2d8ff16e1c110f136060bfd3682813.jpg
ראיתי איזה סרטון ואם המאמר שלך הבנתי שהמיסב נמצא פה. השאלה איך אני מוציא את הפין שצלמתי נראה לי שהוא קצת תקוע.. אני לוחץ עליו עם מברג קטן והוא לא יוצא..
Sent from my iPhone using Tapatalk
רן ענבר
24-12-2018, 14:21:31
דניאל...
נתתי לך קישור למדריך ההרכבה של הרכב
תסתכל בשירטוט:https://www.graupner.de/media/pdf/df...0ce0c6e9be.pdf (https://www.graupner.de/media/pdf/df/1d/0b/6401_MT4_G3_Monster_12MB5a30ce0c6e9be.pdf)
עמוד 15 שלב 25 תוכל לראות בדיוק למה הפין לא יוצא...
הפין מוחזק ע"י בורג אלן במידה של 4X5 מ"מ אשר נכנס מתוך ציר הגלגל [מסומן במספר 1]
שים לב שבורג זה מודבק ע"י לוקטייט [דבק ברגים] וכדאי מאוד להדביקו לאחר החזרתו
שים לב שאין צורך להוציא את הבורג רק לשחרר את אחיזתו בפין
החזרת את החלק מהתגובות הקודמות למקומו?
רן ענבר
Daniel3322
25-12-2018, 04:13:15
כן החזרתי את החלק למקומו .
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181225/f0d00cbc519d866f9ddfd717ec7d9117.jpg
זה דבק מתאים לברגים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
רן ענבר
25-12-2018, 11:09:24
נראה לי שכן.
אני מכיר את החברה אבל לא את המוצר הספציפי הזה.
שים לב שצריך לשים מעט.
אם תשים יותר מידיי לא תוכל לפתוח את הבורג.
רן ענבר
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.