צפייה בגרסה מלאה : חבילה בארץ בסטטוס Accepted by local carrier for return
יש לי מוצר שהוזמן לפני כשבועיים, באתר הדואר מופיעה ההודעה הזו מיום לאחר ההזמנה: התקבל מידע מקיינאו על חבילה המיועדת להישלח לארץ
ב-Track17 מופיעה אותה הודעה באנגלית בלי מידע נוסף: Notification has been received regarding a parcel being shipped to Israel from Cainiao
לפני יומיים הופיע באלי אקספרס ההודעה הזו במעקב: Delivering Accepted by local carrier for return
אני מנסה להבין האם החבילה מוחזרת לשולח?
זו הזמנה סטנדרטית שלידיעתי המון ישראלים כבר הזמינו וקיבלו.
TAOTAO
24-11-2020, 17:38:19
נראה שחזר לשלוח, פשוט תיצור איתו קשר עם המוכר ותגיד לו שיבדוק בצד שלו, אם כן פשוט שיזכה.
neilr
30-11-2020, 08:10:07
המיקינאו הזה זה ככל הנראה חברת בת של אליאקספרס והמידע שהם מציגים שיקרי.
סיימתי היום 3 חודשי dispute בהם אליאקספרס ביקשו שאני אשחרר את החבילה מהמכס כאשר לפי 24-tracking החבילה רק הגיעה לארץ שם נגמרה תזוזתה.
שלחתי להם את כל המידע והם ביקשו שאגיש מסמכים רשמיים של מכס ישראל. הסברתי שהחבילה לא הגיעה למכס ישראל ואין שום דרך שאני אשחרר מהמכס כאשר היא אףפעם לא הגיעה למכס.
בקיצור כך אליאקספרסס גנבו לי $55 מבלי שאני יכול לתבוע.
היזהרו !!!
למרות שהניסיון שלי הוא בעיקר עם איביי, היתה לי תחושה שאליאקספרסס הרבה יותר מוכוונים ללקוח ו-Dispute הוא תהליך פשוט.
נראה מה קורה עם החבילה שלי ואם לא תגיע נפנה לחברת כרטיסי האשראי במקביל ל-Dispute. הם אמורים לטפל בזה במהלך 90 הימים מהקניה.
ולגבי מקיינאו או איך שמאייתים את זה, שמתי לב שזה באמת מופיע לי בכמה הזמנות אחרונות למרות שבדיקה באתר Track17 ואפילו באליאקספרס עצמה יש מידע עדכני ושונה.
ZvikaF
30-11-2020, 16:01:26
יש לי הרבה נסיון עם עליאקספרס, נראה לי שהחבילה הוחזרה בסין, קרה לי גם, הם בודקים, ומייד מאפשרים משלוח חוזר או החזר כספי. עד כה כל התקלות שהיו עם עליאקספרס נגמרו בצורה טובה.
היו לי כמה משלוחים שהגיעו הרבה אחרי שקיבלתי כבר החזר (כמובן ששילמתי שוב עבורם) השיא היה 10 חודשים בדרך :)
flatspin
30-11-2020, 17:02:15
הזמנתי בעליאקספרס קרבורטור למנוע בנזין. הזמן חלף ולא שמעתי דבר. יום אחד התבשרתי
ע"י הספק (במסנג'ר של עליאקספרס) שהמוצר הוחזר אליו ע"י דואר ישראל. הוא, ביוזמתו,
ארז אותו מחדש ושלח שוב. הקרבורטור הגיע לידי 3 חודשים מיום ההזמנה.
neilr
01-12-2020, 08:57:00
אוסיף ואומר, יש לי ניסיון רב עם כל הפלטפורמות מהוביקינג בנגוד איביי אליאקספרס אמאזון ועוד.
אם אתה קניין הגון ברוב הפעמים לא תהיה לך שום בעיה להסתדר בשום פלטפורמה. אך אכן כל הבעיות שהיו לי איי פעם תמיד תמיד היו עם אתרים סיניים.
פעם אחת עם בנגוד ששלחו מוצר פגום שגיליתי רק אחרי חודשיים כשמצאתי זמן לחבר אותו (פעמון לשער) ופעם שניה עם אלי אקפרסס.
אני מפרט בכדי שאם עוד יתקלו בתופעה יהיה להם הכלים להתמודד.
אליאקספרס נותנים שירות משלח (curier) למוכרים שלהם שלא רוצים להתעסק עם הדואר ועם בעיות אספקת המוצר כך שאם המוצר לא הגיע, המוכרן הזעום לא יפגע אלא אליאקספרס תפצה.
הם ממש רשמו לי את זה כי התיק שלי עבר ישירות לטיפול של אליאקספרס ולא להגיע להבנה עם המוכר כמו שתיק רגיל אמור לעבור.
הם לא לקחו אחראיות שאכן המוצר ככל הנראה אבד אצלהם ופשוט חייבו אותי להמציא להם מסמכים רשמיים של מכס ישראל שהחבילה לא מעוכבת אצלהם. כמובן שמכס ישראל אפילו לא מכיר את מספר המעכב הזה.
בקיצור משכו אותי כל פעם תמתין עוד 10 יום ועוד 5 יום ככה יותר מחודש עד שלבסוף רשמו, לא הוכחת שביצעת שחרור מהמכס ולכן אנו מעבירים את התשלום למוכר.
לדעתי בגלל שהזיכוי היה אמור לצאת מאליאקספרס ולא מהמוכר הם ממש לא ששו לתת לי למרות שבאמת מגיע לי.
בכל מקרה פניתי כבר לחברת האשראי שתזכה אותי ותפעל מול אליאקספרס.
בנימה אישית, אין כמו אמאזון. אפס תקלות ואפילו פעם החזירו לי כסף כי בטעות גבו ממני יותר מיסים שלט שמתי לב בכלל.
בינתיים סטטוס החבילה השתנה ל-Returned to sender כלומר ככל הנראה בוצע בפועל משלוח חזרה למוכר.
אני מתכתב איתם במסרים של Aliexpress, זו חנות באתר שמוכרת ומוכרת להרבה ישראלים וכנראה שהם מודעים לאתגרי הדואר שלנו. מיד הציעו לי לשלוח מחדש את החבילה.
נמתין בסבלנות.
לפחות לא חזרו עלי בבכיינות כמו שקרה לי עם מוכר של לדים שנשרפו אחרי כמה שעות. סיפר לי כמה הוא מסכן בכפר הקטן שלו, שזו הפרנסה שלו ושיזכה אותי חלקית על לדים שעלו דולר או שניים...
flatspin
01-12-2020, 17:06:33
אני לא יכול לחוות דעה על השירות שניתן ע"י אמזון, משום שאני לא רוכש שם מוצרים.
תמיד, כשאני בודק עלויות ברשתות השונות, לגבי אותו המוצר עצמו למחיר המוצר והמשלוח,
באמזון הסכום גדול באופן משמעותי מאשר אצל אחרים.
מצד שני, אני רוכש באתרים מזה מספר שנים, במספר רכישות מצטבר למאות רבות, אולי
מעבר לאלף. חלקם מגיעים מהר מאד, לחלקם לוקח חודשים. למרות זאת, אף הזמנה, ולו
גם אחת בודדת לא אבדה בדרך.
לי זכורה חבילה או אפילו שתיים שאני עדיין ממתין להן. אחת מהן הוזמנה לפני הקורונה ואחת בשנה הקודמת ולא זכור לי שקיבלתי אותה.
לגבי החבילה הנוכחית, אחרי שהתכתבתי עם החנות, הבטיחו שתוך 24 שעות ישלחו את המוצר מחדש וקצת אחר כך קיבלתי SMS מהדואר שהחבילה בארץ ותישלח אלי בימים הקרובים, באליאקספרס מופיעה ההודעה "Delivering
Arrived at destination country". עדכנתי את המוכר שימתין עם המשלוח עוד כמה ימים ונקווה שאכן תמסר.
ZvikaF
02-12-2020, 05:53:13
אכן, ברב המיקרים הדואר אצלנו אשם בבלגן :mad:
flatspin
02-12-2020, 16:35:13
אם יש לך מספר מעקב של הספק, משמע המוצר נארז ונמסר למשלוח. הסיכוי שיאבד בדרך נמוך מאד.
לרוב גם במעקב אצל הספק אתה מקבל הודעה שהמוצר הגיע למדינה היעודה. וכאן מתחיל הבלגן.
במתחם המכס והדואר, אליו מגיעים המשלוחים, עפ"י עדויות ראיה, מונחות ערימות אדירות של משלוחים
הממתינים למיון והעברה לנמען.
על בסיס ידיעה זו אינני מפעיל דספיוט כלפי הספק אלא ממתין בסבלנות להגעת החבילה.
כמו שכתבתי קודם, עד כה, בין אם מוקדם או מאוחר, כל המשלוחים שהזמנתי הגיעו לידי.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.